Nope, gisteren even 45 minuten zitten klooien, even wennen aan de controls enzo hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mhehe dat is echt een leuk spel jaHeb je het al online gespeeld?
S was met de voorgaande delen al practisch onmogelijk
Inderdaad, kijk er wel een beetje tegenopquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weerDroxz, spannend dat de uitslag gaat komen, ik duim voor je
Aaaight, oranje lederhosen erbij en GAAN!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou de vlechtjes er nog bij, en je bent compleet
Dat doen wij geen van allen hier... maar om dan meteen alles te gaan afkraken, mwah dat ook weer niet. Bedoel het is mooi weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is de laatste tijd geen ene moer te doen op m'n werkdus ik ga het niet leuker maken dan het is
Ja ik zal vanavond online zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, gisteren even 45 minuten zitten klooien, even wennen aan de controls enzo hahaha
Zal vanmiddag/vanavond even online kijken![]()
p.s Ben jij vanavond online?
Kan ik mij heel goed voorstellen, maar het komt goed jongenquote:Inderdaad, kijk er wel een beetje tegenop
kan je de bavaria lederhosen nog herrineren ? die mochten het stadion toen niet in. bavaria was geen sponsor moesten ze in hun onderbroek kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, oranje lederhosen erbij en GAAN!!
toen ik dit topic opende hoorde ik ook niemand zeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat doen wij geen van allen hier... maar om dan meteen alles te gaan afkraken, mwah dat ook weer niet. Bedoel het is mooi weer
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je de bavaria lederhosen nog herrineren ? die mochten het stadion toen niet in. bavaria was geen sponsor moesten ze in hun onderbroek kijken
hij heeft wel gelijk hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik dit topic opende hoorde ik ook niemand zeuren
Haha ja die waren ook mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je de bavaria lederhosen nog herrineren ? die mochten het stadion toen niet in. bavaria was geen sponsor moesten ze in hun onderbroek kijken
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik dit topic opende hoorde ik ook niemand zeuren
ja , moet je niet op mij reageren hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoor
Haha jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , moet je niet op mij reageren haha
==edit== je had het al gezien
ja, dús zette ik het maar even in de TTquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoor
Relevant is natuurlijk volledig subjectief, bedoel dat jij spuugt op Rotterdam hoef ik niet te weten hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dús zette ik het maar even in de TTwant ja, relavante shizzle enzo
Dan kijken we vanavond ffquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik zal vanavond online zijnMoet alleen nog even uitvogelen of je online een secure game kan opzetten
[..]
Kan ik mij heel goed voorstellen, maar het komt goed jongen
Nog een uur en 15 minuten, kan ik hier eindelijk weg...quote:
Clone wars begun has...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh, college
tot vanmiddag (maar dan laat ik de boel weer aan Faithy over![]()
)
Ja dat hoop ik ook, maar wat raar zeg... Je meldt je wel automatisch aan op het Playstation Network?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kijken we vanavond ff
Trouwens, ik verlies nog steeds verbinding met die network shit... wel minder dan voorheen... maar ik krijg b.v nu die update van 18 mb niet binnen, hij kapt er steeds mee.... zolang ik die niet heb kan ik niet op internet spelen volgens mij
(PS3 heeft nu een vast ip, en op mijn router een DMZ naar dat IP gemaakt)
Laten we hopen dat het goedkomt
jep, maar hij disconnect soms gewoon....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, maar wat raar zeg... Je meldt je wel automatisch aan op het Playstation Network?
Serieus? Dude, die had ik binnen een half uur binnenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep, maar hij disconnect soms gewoon....
Over die update van GT5 heb ik ook 2 dagen gedaan voordat hij helamaal binnen was
klinkt als een gare routerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep, maar hij disconnect soms gewoon....
Over die update van GT5 heb ik ook 2 dagen gedaan voordat hij helamaal binnen was
Ik heb namelijk echt totaal geen problemen met de verbinding oidquote:
Linksys WRT54G, niet echt gaar dusquote:
blijkbaar is de ps3 net teveel van het goede. wedden als je je internetkabel direct in je ps3 stopt dat hji perfect werkt ? gewoon het feit dat je gelimiteerd met een dmz werkt en dan een update binnen 2 dagen binnenhaalt, terwijl beller er een half uur over doet zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Linksys WRT54G, niet echt gaar dus![]()
Voor de rest nergens problemen met, er draaien 4 pc's en 3 laptops op.. en dat gaat ook prima ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |