mogguh bellerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen WL
Goedemorgen oranje draakje![]()
En mag ik zeggen dat de TT echter bagger is? Ja? Dank u
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh beller
hoe was het strand?
raak je gewend aanhe die mooie dagen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah ik ben dan wel een Ajacied maar heb niks tegen Rotterdam
Zin hebben? Totaal nietWil vakantie, lekker weer, samen met mijn vriendin op het strand...
Azijnpisser pur sang?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
gaat het nou nog steeds over 'Rotterdam'
oh ja, wacht, ik had dit topic geopenden Pinksteren enzo
![]()
vanmiddag kom ik jullie en mezelf weer vervelen, want dan mág ik weer werken
Dat bedoel ikquote:
Dat zeker weten, maar los daarvan... het was gewoon lekker, lekker ontspannen alles aan doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
raak je gewend aanhe die mooie dagen!
druk geweest met Ronja (wat groeit die hard) en de uitnodigingen, nog een stuk of 20 a 25 dan zijn ze eindelijk allemaal af, moeten ook echt de deur uit deze week!quote:
Haha ja dat gaat hard he, de eerste periodequote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
druk geweest met Ronja (wat groeit die hard) en de uitnodigingen, nog een stuk of 20 a 25 dan zijn ze eindelijk allemaal af, moeten ook echt de deur uit deze week!
Genoten van de tuin en het weer!
30 voor overdag (die zijn allemaal klaar en zitten in de envelop)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat gaat hard he, de eerste periode
En hoeveel uitnodigingen heb je nu in totaal verzonden?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Ach jahquote:
Ooow dat valt me nog reuze mee, qua hoeveelheid genodigden, of niet dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
30 voor overdag (die zijn allemaal klaar en zitten in de envelop)
en ik kom ook rond de 30 voor de avond ( waarvan ik er 11 van af heb)
gemiddeld 2 volwassen per uitnodiging en bij sommige wat kinderenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dat valt me nog reuze mee, qua hoeveelheid genodigden, of niet dan?
succesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
Ugh... ben even vergaderen, straks weer terug
ah goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
Moe, brak, bekaf en geen mens meerquote:
uh dude... niet weer deze discussie....quote:
spannend! hoop dat er wat uitkomt zodat ze wat voor je kunnen doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moe, brak, bekaf en geen mens meer![]()
Vanmiddag weer vroeg richting huis, vanmiddag krijg ik de uitslag van mijn MRI Scan
Succesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant... een operatie is nooit leuk hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spannend! hoop dat er wat uitkomt zodat ze wat voor je kunnen doen
Veel succes/plezierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben er vandoor!
Moet naar ermelo dus zal tussendoor hier niet verschijnen!
klopt, maar als het werkt....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant... een operatie is nooit leuk hahaha
We zien het allemaal wel
Inderdaad spannend, deze arts die ik nu heb is tenminste ook wel relaxt.. nog een paar uurtjes hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, maar als het werkt....
blijft spannend
Cabaretquote:
Mhehe dat is echt een leuk spel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes![]()
p.s Grand Turismo 5, Deel A,B & C al uitgespeeld... sportklasse "S" is echt niet te doen ahhaa
Gisteren begonnen aan GTA, best een lachen spel is dat zeg!
Nogal negatief gelul ?quote:
Staat in de TT tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh dude... niet weer deze discussie....
Instant buy... lijkt me duidelijkquote:
Met je klompen aan het EK bekijkenquote:
nou de vlechtjes er nog bij, en je bent compleetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met je klompen aan het EK bekijkenGayniaal
er is de laatste tijd geen ene moer te doen op m'n werkquote:
Nope, gisteren even 45 minuten zitten klooien, even wennen aan de controls enzo hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mhehe dat is echt een leuk spel jaHeb je het al online gespeeld?
S was met de voorgaande delen al practisch onmogelijk
Inderdaad, kijk er wel een beetje tegenopquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weerDroxz, spannend dat de uitslag gaat komen, ik duim voor je
Aaaight, oranje lederhosen erbij en GAAN!!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou de vlechtjes er nog bij, en je bent compleet
Dat doen wij geen van allen hier... maar om dan meteen alles te gaan afkraken, mwah dat ook weer niet. Bedoel het is mooi weerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er is de laatste tijd geen ene moer te doen op m'n werkdus ik ga het niet leuker maken dan het is
Ja ik zal vanavond online zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, gisteren even 45 minuten zitten klooien, even wennen aan de controls enzo hahaha
Zal vanmiddag/vanavond even online kijken![]()
p.s Ben jij vanavond online?
Kan ik mij heel goed voorstellen, maar het komt goed jongenquote:Inderdaad, kijk er wel een beetje tegenop
kan je de bavaria lederhosen nog herrineren ? die mochten het stadion toen niet in. bavaria was geen sponsor moesten ze in hun onderbroek kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, oranje lederhosen erbij en GAAN!!
toen ik dit topic opende hoorde ik ook niemand zeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat doen wij geen van allen hier... maar om dan meteen alles te gaan afkraken, mwah dat ook weer niet. Bedoel het is mooi weer
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je de bavaria lederhosen nog herrineren ? die mochten het stadion toen niet in. bavaria was geen sponsor moesten ze in hun onderbroek kijken
hij heeft wel gelijk hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik dit topic opende hoorde ik ook niemand zeuren
Haha ja die waren ook mooiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je de bavaria lederhosen nog herrineren ? die mochten het stadion toen niet in. bavaria was geen sponsor moesten ze in hun onderbroek kijken
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
toen ik dit topic opende hoorde ik ook niemand zeuren
ja , moet je niet op mij reageren hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoor
Haha jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , moet je niet op mij reageren haha
==edit== je had het al gezien
ja, dús zette ik het maar even in de TTquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij was die zinloze Rotterdam discussie toen al gaande hoor
Relevant is natuurlijk volledig subjectief, bedoel dat jij spuugt op Rotterdam hoef ik niet te weten hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dús zette ik het maar even in de TTwant ja, relavante shizzle enzo
Dan kijken we vanavond ffquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik zal vanavond online zijnMoet alleen nog even uitvogelen of je online een secure game kan opzetten
[..]
Kan ik mij heel goed voorstellen, maar het komt goed jongen
Nog een uur en 15 minuten, kan ik hier eindelijk weg...quote:
Clone wars begun has...quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
oh, college
tot vanmiddag (maar dan laat ik de boel weer aan Faithy over![]()
)
Ja dat hoop ik ook, maar wat raar zeg... Je meldt je wel automatisch aan op het Playstation Network?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan kijken we vanavond ff
Trouwens, ik verlies nog steeds verbinding met die network shit... wel minder dan voorheen... maar ik krijg b.v nu die update van 18 mb niet binnen, hij kapt er steeds mee.... zolang ik die niet heb kan ik niet op internet spelen volgens mij
(PS3 heeft nu een vast ip, en op mijn router een DMZ naar dat IP gemaakt)
Laten we hopen dat het goedkomt
jep, maar hij disconnect soms gewoon....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, maar wat raar zeg... Je meldt je wel automatisch aan op het Playstation Network?
Serieus? Dude, die had ik binnen een half uur binnenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep, maar hij disconnect soms gewoon....
Over die update van GT5 heb ik ook 2 dagen gedaan voordat hij helamaal binnen was
klinkt als een gare routerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep, maar hij disconnect soms gewoon....
Over die update van GT5 heb ik ook 2 dagen gedaan voordat hij helamaal binnen was
Ik heb namelijk echt totaal geen problemen met de verbinding oidquote:
Linksys WRT54G, niet echt gaar dusquote:
blijkbaar is de ps3 net teveel van het goede. wedden als je je internetkabel direct in je ps3 stopt dat hji perfect werkt ? gewoon het feit dat je gelimiteerd met een dmz werkt en dan een update binnen 2 dagen binnenhaalt, terwijl beller er een half uur over doet zegt genoeg denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Linksys WRT54G, niet echt gaar dus![]()
Voor de rest nergens problemen met, er draaien 4 pc's en 3 laptops op.. en dat gaat ook prima ?!
Dat had ik idd ook wel door dat het ergens aan die router moet liggen... maar wat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
blijkbaar is de ps3 net teveel van het goede. wedden als je je internetkabel direct in je ps3 stopt dat hji perfect werkt ? gewoon het feit dat je gelimiteerd met een dmz werkt en dan een update binnen 2 dagen binnenhaalt, terwijl beller er een half uur over doet zegt genoeg denk ikmisschien ontbreekt er in de router een functie die de ps3 nodig heeft
idd, normaal nooit problemen, heerlijk routertjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
wel kut hoor dat gezeik met routers. bij mij gingen ze verrot met torrents downloaden. teveel requests dat hij het niet meer aankon.
een keer meegemaakt dat hij niet meer reageerde. ok kon ik niet meer in de setup vd router zelf komen.
en met msn trouwens. werd dat protocol niet ondersteund
ja vet irritant. durf te wedden als je een andere router probeert dat alles gelijk werkt.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook wel door dat het ergens aan die router moet liggen... maar wat?
Zowel wifi als kabel geven zelfde problemen... alleen upnp werkt op 1 of andere mannier niet....
Hey succes manquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, normaal nooit problemen, heerlijk routertje
Maar mensen, ik ga richting (zieken)huis, spreek jullie misschien vanmiddag nog even!
zo dan..... lekker begin vd week voor jequote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:24 schreef Bellerophon het volgende:
Bwehehe, het heeft wel wat![]()
Ongekend... zo weer een vergadering
nogmaals succes!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, normaal nooit problemen, heerlijk routertje
Maar mensen, ik ga richting (zieken)huis, spreek jullie misschien vanmiddag nog even!
master of science?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:28 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
En weer een examentje gehaald!
Nog eentje en ik ben officieel MCSE
Kloontjequote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:33 schreef Faithy het volgende:![]()
het is dat het te warm is voor koffie, maar anders![]()
Ja dat bedoel ik, pfff gaarheid galore... en morgen weer een paarquote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan..... lekker begin vd week voor jeals je nog niet gaar was ben je het daarna wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |