gemiddeld 2 volwassen per uitnodiging en bij sommige wat kinderenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ooow dat valt me nog reuze mee, qua hoeveelheid genodigden, of niet dan?
succesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
Ugh... ben even vergaderen, straks weer terug
ah goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
Moe, brak, bekaf en geen mens meerquote:
uh dude... niet weer deze discussie....quote:
spannend! hoop dat er wat uitkomt zodat ze wat voor je kunnen doenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moe, brak, bekaf en geen mens meer![]()
Vanmiddag weer vroeg richting huis, vanmiddag krijg ik de uitslag van mijn MRI Scan
Succesquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant... een operatie is nooit leuk hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
spannend! hoop dat er wat uitkomt zodat ze wat voor je kunnen doen
Veel succes/plezierquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ben er vandoor!
Moet naar ermelo dus zal tussendoor hier niet verschijnen!
klopt, maar als het werkt....quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aan de ene kant kan ik niet wachten, aan de andere kant... een operatie is nooit leuk hahaha
We zien het allemaal wel
Inderdaad spannend, deze arts die ik nu heb is tenminste ook wel relaxt.. nog een paar uurtjes hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt, maar als het werkt....
blijft spannend
Cabaretquote:
Mhehe dat is echt een leuk spel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Succes![]()
p.s Grand Turismo 5, Deel A,B & C al uitgespeeld... sportklasse "S" is echt niet te doen ahhaa
Gisteren begonnen aan GTA, best een lachen spel is dat zeg!
Nogal negatief gelul ?quote:
Staat in de TT tochquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh dude... niet weer deze discussie....
Instant buy... lijkt me duidelijkquote:
Met je klompen aan het EK bekijkenquote:
nou de vlechtjes er nog bij, en je bent compleetquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met je klompen aan het EK bekijkenGayniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |