quote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:59 schreef draculettetje het volgende:
omdat ik dat ben ha ha
ik ook niet!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 07:05 schreef WhiteLightning het volgende:
en hebben we vandaag nog zin dracu, ik totaal niet iig
wrom ?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
En mag ik zeggen dat de TT echter bagger is? Ja? Dank u
mogguh bellerquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen WL
Goedemorgen oranje draakje![]()
En mag ik zeggen dat de TT echter bagger is? Ja? Dank u
Heerlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh beller
hoe was het strand?
raak je gewend aanhe die mooie dagen!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah ik ben dan wel een Ajacied maar heb niks tegen Rotterdam
Zin hebben? Totaal nietWil vakantie, lekker weer, samen met mijn vriendin op het strand...
Azijnpisser pur sang?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
gaat het nou nog steeds over 'Rotterdam'
oh ja, wacht, ik had dit topic geopenden Pinksteren enzo
![]()
vanmiddag kom ik jullie en mezelf weer vervelen, want dan mág ik weer werken
Dat bedoel ikquote:
Dat zeker weten, maar los daarvan... het was gewoon lekker, lekker ontspannen alles aan doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
raak je gewend aanhe die mooie dagen!
druk geweest met Ronja (wat groeit die hard) en de uitnodigingen, nog een stuk of 20 a 25 dan zijn ze eindelijk allemaal af, moeten ook echt de deur uit deze week!quote:
Haha ja dat gaat hard he, de eerste periodequote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
druk geweest met Ronja (wat groeit die hard) en de uitnodigingen, nog een stuk of 20 a 25 dan zijn ze eindelijk allemaal af, moeten ook echt de deur uit deze week!
Genoten van de tuin en het weer!
30 voor overdag (die zijn allemaal klaar en zitten in de envelop)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat gaat hard he, de eerste periode
En hoeveel uitnodigingen heb je nu in totaal verzonden?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Ach jahquote:
Ooow dat valt me nog reuze mee, qua hoeveelheid genodigden, of niet dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 08:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
30 voor overdag (die zijn allemaal klaar en zitten in de envelop)
en ik kom ook rond de 30 voor de avond ( waarvan ik er 11 van af heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |