nee is goed gegaan. had eerst gesprek gehad met mede bewoners, scheen dat ik niet alleen was met dit probleem. en toen hij thuis was even geconfronteerd ermee. kreeg gelijk bijstand van een andere bewoner aan de andere kant, die had ook last van hem.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet speciaal voor WL goldstrike neer!
Trouwens nog ruzie gehad met je buurjongen gisteren?
Beter een goede buur dan een verre vriend...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee is goed gegaan. had eerst gesprek gehad met mede bewoners, scheen dat ik niet alleen was met dit probleem. en toen hij thuis was even geconfronteerd ermee. kreeg gelijk bijstand van een andere bewoner aan de andere kant, die had ook last van hem.
hij zou het niet meer doen zei hij, maar even afwachten of dat zo is.
sprak gisteren een maat van me , en die zij dat die gozer echt psychisch gestoord is.
dus even afwachten wat er gebeurt
mogguh Beller!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
Meuning WL en Droxz!!
@Droxz, je hebt Vlad neer mogen schieten dus
Wel beter dat je niet alleen staat en er dus ook andere mensen last van die mongool hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee is goed gegaan. had eerst gesprek gehad met mede bewoners, scheen dat ik niet alleen was met dit probleem. en toen hij thuis was even geconfronteerd ermee. kreeg gelijk bijstand van een andere bewoner aan de andere kant, die had ook last van hem.
hij zou het niet meer doen zei hij, maar even afwachten of dat zo is.
sprak gisteren een maat van me , en die zij dat die gozer echt psychisch gestoord is.
dus even afwachten wat er gebeurt
ja voorbeeld #1quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel beter dat je niet alleen staat en er dus ook andere mensen last van die mongool hebben.
Mocht hij doorgaan inderdaad gewoon de politie bellen anders blijft die gast doorgaan...
Leuk.. een psychisch gestoorde buurman
Jij hebt dus een gelovige, dronken, psychisch gestoorde buurmanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja voorbeeld #1
hij is bijna verdronken in de zee , omdat hij naar god wou zwemmen
voorbeeld #2
hij kan communiceren met god als hij stoned is, en hij bid dan voor degene die in de coffeeshop zitten.
hij werd hierdoor ook geweigerd op een gegeven moment.
dit alles hoorde ik gisteren pas.
aardig gek dus
ja hij zit er zwaar aan, sos , en de hele teringzooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt dus een gelovige, dronken, psychisch gestoorde buurman![]()
In de koffieshop gaan bidden... die rookt vast meer dan alleen wiet/hash
Laat het hem maar lekker ergens anders uitzoeken hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hij zit er zwaar aan, sos , en de hele teringzooi.
maja hij zoekt het maar uit!
Mogguh!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:32 schreef TommyGun het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Gelukkig weer bijna weekend
denk dat hij rond de 26 isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat het hem maar lekker ergens anders uitzoeken hahaha
Maar is het een oudere gast?
helaas is het geen weer om buiten te zuipenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Inderdaad, 14:45 ga ik er lekker vandoor.... (naar Lynda!)
Wat 'n asociale tijd zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Inderdaad, 14:45 ga ik er lekker vandoor.... (naar Lynda!)
Kan vanavond wel ff kijken voor je?... heb nu sinds 2 weken digitale tv thuis (upc)....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
stomme vraag, maar heeft er iemand hier ervaring met , hoe sterk het digitale tv signaal van de UPC box moet zijn ?
Inderdaad, of gewoon bij iemand thuis is ook altijd wel gezellig!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas is het geen weer om buiten te zuipendan maar de kroeg
ja ok bedanktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan vanavond wel ff kijken voor je?... heb nu sinds 2 weken digitale tv thuis (upc)....
Kwart voor 8 begonnen, en heb nog wat overwerk staan... dan is vrijdag een mooie dag om dat op te nemen dacht ik zoquote:
Mogguh dracu!quote:
whehe, je bent aardig overgestapt van de wiskey zeg. drink je dat nog wel eens ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, of gewoon bij iemand thuis is ook altijd wel gezellig!
We zien wel wat er allemaal gaat gebeuren vanavond...
1 ding staat vast, ik lust wel een paar biertjes vanavond!
Maar "wat" wil je precies weten van het signaal eigenlijk?quote:
Wat is laat... half 5quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kwart voor 8 begonnen, en heb nog wat overwerk staan... dan is vrijdag een mooie dag om dat op te nemen dacht ik zo![]()
Moet jij tot laat vandaag dan?
Ik ben niet veel meer thuis de laatste tijd, en ben wat meer in de kroegen / feesten te vinden...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehe, je bent aardig overgestapt van de wiskey zeg. drink je dat nog wel eens ?
oe lekker dank je wel!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh dracu!
Bakje thee voor mevrouw?
hoever de metertjes staan, met zenders opzoeken zeg maar , bij mij staan ze op de helf en minder zeg maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar "wat" wil je precies weten van het signaal eigenlijk?
Dat valt toch ook wel weer mee?quote:
niet te geloven dat die gast nog niet ontslagen is zeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee?
p.s
Mijn kut collega belde net dat hij weer (lees.... hij is elke dag te laat!) later komt...
Andere collega is ziek.... damn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |