Prive kut, maar hier wel lekker!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
oe lekker dank je wel!
hoe gaat het hier?
alweerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee?
p.s
Mijn kut collega belde net dat hij weer (lees.... hij is elke dag te laat!) later komt...
Andere collega is ziek.... damn....
ik ben aan het genieten bij mn zoessie, het concert woensdag was erg geslaagd en om met haar op pad te zijn was ook super!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Prive kut, maar hier wel lekker!
Beetje rustig hier de laatste tijd![]()
Hoest met draakje?
goed voor de plantjesquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
met wel minder weer
Weljaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt toch ook wel weer mee?
p.s
Mijn kut collega belde net dat hij weer (lees.... hij is elke dag te laat!) later komt...
Andere collega is ziek.... damn....
vrij vandaag? ik wist niet eens dat er een trein ontspoord was....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
mogguh mensen....lekker op de bank thuis
gelukkig vandaag niet met de trein naar me werk, ik had anders in de trein gezeten die ontspoord is
sommige mensen hebben best veel gelukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
mogguh mensen....lekker op de bank thuis
gelukkig vandaag niet met de trein naar me werk, ik had anders in de trein gezeten die ontspoord is
nja halve dag... dalijk ff dingen regelen op school en daarna werkenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrij vandaag? ik wist niet eens dat er een trein ontspoord was....
jah soms heb ik we een gouwe pikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sommige mensen hebben best veel geluk![]()
hoorde het net op het nieuws
goeiemorgen!
aaargh!!! en dat op vrijdagquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
En ik heb gewoon dingen te doen vandaagDenk dat k niet veel hier zal zijn
Foei!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
En ik heb gewoon dingen te doen vandaagDenk dat k niet veel hier zal zijn
ja ik ook. maar heb geen ps3quote:
Ik wil ook verder met GTA hahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
Kutzooi heb zin om te gamen, heb vannochtend om 5.30 ff half uurtje css gedaan
Vanavond ben ik er ook niet hoor,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
@Droxz, vanavond ben ik er nietMaar ik voorzie wel dat ik zaterdag even kan gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |