alles expres fout doen zodat je echt werk hebtquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef MaLo het volgende:
Whahahaha had ik dat ene wat ik had gedaan vanmiddag nog fout gedaan ook. Nu dus maar ff hersteld. Het houdt je van de straat
.
Ondertussen heb je het gewoon met opzet fout gedaan... zo had je tenminste iets te doenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:31 schreef MaLo het volgende:
Whahahaha had ik dat ene wat ik had gedaan vanmiddag nog fout gedaan ook. Nu dus maar ff hersteld. Het houdt je van de straat
.
Geweldig, wat een onderbewustzijnquote:Op maandag 19 mei 2008 14:36 schreef MaLo het volgende:
Ik denk dat ik het onbewust opzettelijk fout heb gedaan ja
Mijn onderbewustzijn helpt mij om de dag door te komen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch!!Beetje jammer maar weer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
zeker ben er ook blij meequote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, haaai, en ok dan! Dat is toch wel een positieve uitkomst van dat gesprek?
@MaLo, heftuuug hoor zo'n roelerend onderbewustzijn. En leuk toch zo'n tijdschrift
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beetje jammer maar weer....
En bedankt he... maar ja dat moet wel lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Het is hier idd was erg rustig vandaagquote:Op maandag 19 mei 2008 16:45 schreef lynda het volgende:Thank god zit me werkdag er weer op
Doorposten doen jullie ook niet echt he..
Dan maar de demo van Overlord proberenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
@beller, er is voor vanavond even iets tussengekomen... ik kan dus vanavond geen GTA spelen
Vertel hoe is het gesprek gegaan?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is hier idd was erg rustig vandaag![]()
Ben trouwens ook erg blij als mijn dag er op zit...
Wel een heul heul heule goede beoordeling gehad net (functionerings gesprek)
Stond eigenlijk binnen 10 minuten al weer buiten.quote:
Kijk dat zijn berichtenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stond eigenlijk binnen 10 minuten al weer buiten.
Lijst was nog beter dan vorige keeren niets toe te voegen!
Ik krijg er zelfs taken bij![]()
(kut collega heeft ruim een uur gezeten, en kwam toch wat minder vrolijk terug![]()
)
Inderdaad, lekker gevoel!quote:
Wij weten wel beterquote:Op maandag 19 mei 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker gevoel!
Heeft er tenminste nog iemand een idee dat ik veel doe
tijdens het bellen ed. kan ik nog wel typen, dus ben meestal wel aan het "werk"quote:
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 19 mei 2008 19:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
tijdens het bellen ed. kan ik nog wel typen, dus ben meestal wel aan het "werk"
Ik zit op mijn laptop maar maak gebruik van het internet van mijn telefoon... god ik voel me een nerdquote:Op maandag 19 mei 2008 21:56 schreef lynda het volgende:
Ik had gewoon simpel een laptop om op internet te gaan.. Oke en om te werken
Op het werk is er geen, niet beveiligde verbinding te vinden met normaal internet.. Is allang al uitgetest door ons
We zien het wel
Ik denk dat ik zo me kruik maar in de magnetron gooi en mee naar bed neem
Haha daar ben je dan weer mooi klaar meequote:Op dinsdag 20 mei 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
alweer gelukt
ze en daarbij ik ook doet het erg goed ha ha
nu rent ze achter een balletje aan
dikke kans dat ze dan zo weer moet plassen
Ja en dat is het belangrijkste he, dat een hond wel lekker zijn of haar energie kwijt kanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:10 schreef draculettetje het volgende:
ach ja nu ff d'r energie kwijt gaat ze daarna lekker slapen
zeker, vooral omdat ze bij mij niet veel kan lopen, al mag ze dat nu nog nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dat is het belangrijkste he, dat een hond wel lekker zijn of haar energie kwijt kan
Ja zo kan je haar ook moe maken natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker, vooral omdat ze bij mij niet veel kan lopen, al mag ze dat nu nog niet
ik gooi gewoon veel met balletjes zodat ze wat heen en weer rent
en nu ligt ze dan ook al in de bench te slapen
kan ik mooi ff mn spulletjes pakken en dan zo op naar het werk
we vinden onze weg welquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zo kan je haar ook moe maken natuurlijk
Haha dan zal er een wereld voor haar open gaanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we vinden onze weg wel
binnenkort kan ze ook mee naar het bos enzo
verklaar u nader....quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Inmiddels 1,5 uur aanwezig en nog niks gedaan.
Ik heb vanmiddag vrij genomen, ik word knettergek hier.
En dan ga ik maar eens monsterboard uitpluizen![]()
Positieve instelling noemen we datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
verklaar u nader....
bijna weekend ? wil ik ook wel
Serieus, je begroet ons als een klein meisjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:28 schreef TommyGun het volgende:
Haaaaaaaaaaaaai mensen.
Ik lees uit verveling http://www.hornylittledevil.be/blog.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD val ik net in een BHV training...
ik: loop naar iemand toe voor een wachtwoorden
dude: staat een vent raar te lopen, dingen te roepen, en valt schokkende op de grond..
ik: ren er naar toe, en zie een briefje op zijn buik "dit is een oefening" SCHROK ME DOOD GVD!
dude: begint raar te lullen en te schudden
ik: ren naar een BHVér, die was er niet, snel opzoek naar een andere BHVér... en samen terug naar die dude
dude: begint te lullen over zijn hart...
ik: moest alarm nummer bellen... daarna terug gerent naar die dude...
dude: krijgt "hard massage"
WTF! SCHROK ME DOOD!Donders zulke dingen zijn nooit leuk in de vroege morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ben ik stiekem ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, je begroet ons als een klein meisje
Je zou het wel gaan denken jaquote:
Haaaaaaaaiii TommyGirl!quote:
Meh nog steeds even nichterigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nou, denk de 'i' weg uit 'Haai' en laat me even weten of je het dan minder eng vind, kay?
Kerel! Biertje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh nog steeds even nichterigMaar de bedoeling is goed, dat dan weer wel
Mijn waterquote:
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders zulke dingen zijn nooit leuk in de vroege morgen
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.
Geen lekker begin nee, voel me niet echt relaxt ofzo
Nee kan ik me voorstellen, doe je wel een beetje rustig aan vandaag dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.
Geen lekker begin nee, voel me niet echt relaxt ofzo
Inderdaad, let dat lekker over aan de interne mensen hier, ik ben extern....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Zoiets zou voor mij ook helemaal niks zijn. Laat ze lekker iemand anders uitzoeken.
Gaat alweer "iets" beter, maar ik ga zeker rustig aan doen vandaag!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen, doe je wel een beetje rustig aan vandaag dan?
Das een heul legitieme reden ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, let dat lekker over aan de interne mensen hier, ik ben extern....![]()
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk ben ik er vanavondquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat alweer "iets" beter, maar ik ga zeker rustig aan doen vandaag!
Niet superveel te doen vandaag, vanavond maar even GTA spelen relaxen![]()
Ben je er vanavond toevallig ook?
ING mentaliteit!! BOEMquote:
Dat is pas een stoere mannelijke begroetingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
autobots transform and roll out!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles beter dan "Haaaaaai"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is pas een stoere mannelijke begroeting
quote:
Met de huidige dollarkoers is hij best wel een beetje betaalbaarquote:
Ik hou je niet tegen hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:21 schreef MaLo het volgende:
[..]
Met de huidige dollarkoers is hij best wel een beetje betaalbaar
Een nichterige begroeting, of iets waar ik niemand anders mee lastig valquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:32 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Najah jij kijkt Anime... wat is erger?![]()
![]()
Het is maar waar je je aan stoort hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een nichterige begroeting, of iets waar ik niemand anders mee lastig valMeh mijn keuze is dan wel gemaakt...
Leuk he, zo'n ping-pong spel?
What else is new?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
wrom doet fok het hier zo ontzettend slecht?
gefeliciteerdquote:
Fok en serieus in 1 zin, wauwquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:55 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Het is maar waar je je aan stoort heMistah "I take the internet very serious!"
Verder zul je mij niet op die manier _serieus_ zien groeten, zeker niet IRL dus ik snap niet waar je je zo druk om maakt
OT maar weer?
Doet Fok het wel is goed dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:59 schreef draculettetje het volgende:
wrom doet fok het hier zo ontzettend slecht?
Schrik! Dat is wennenquote:
fok heet niet voor niets fuckquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doet Fok het wel is goed dan?
Mogguh Tripack!
Pfff zeg dat wel zeg, bagger bendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |