verklaar u nader....quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Inmiddels 1,5 uur aanwezig en nog niks gedaan.
Ik heb vanmiddag vrij genomen, ik word knettergek hier.
En dan ga ik maar eens monsterboard uitpluizen![]()
Positieve instelling noemen we datquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
verklaar u nader....
bijna weekend ? wil ik ook wel
Serieus, je begroet ons als een klein meisjequote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:28 schreef TommyGun het volgende:
Haaaaaaaaaaaaai mensen.
Ik lees uit verveling http://www.hornylittledevil.be/blog.php
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD val ik net in een BHV training...
ik: loop naar iemand toe voor een wachtwoorden
dude: staat een vent raar te lopen, dingen te roepen, en valt schokkende op de grond..
ik: ren er naar toe, en zie een briefje op zijn buik "dit is een oefening" SCHROK ME DOOD GVD!
dude: begint raar te lullen en te schudden
ik: ren naar een BHVér, die was er niet, snel opzoek naar een andere BHVér... en samen terug naar die dude
dude: begint te lullen over zijn hart...
ik: moest alarm nummer bellen... daarna terug gerent naar die dude...
dude: krijgt "hard massage"
WTF! SCHROK ME DOOD!Donders zulke dingen zijn nooit leuk in de vroege morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ben ik stiekem ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, je begroet ons als een klein meisje
Je zou het wel gaan denken jaquote:
Haaaaaaaaiii TommyGirl!quote:
Meh nog steeds even nichterigquote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Nou, denk de 'i' weg uit 'Haai' en laat me even weten of je het dan minder eng vind, kay?
Kerel! Biertje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh nog steeds even nichterigMaar de bedoeling is goed, dat dan weer wel
Mijn waterquote:
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders zulke dingen zijn nooit leuk in de vroege morgen
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.
Geen lekker begin nee, voel me niet echt relaxt ofzo
Nee kan ik me voorstellen, doe je wel een beetje rustig aan vandaag dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo, lekker veel spelfouten gemaakt maarja, je snapt het.
Geen lekker begin nee, voel me niet echt relaxt ofzo
Inderdaad, let dat lekker over aan de interne mensen hier, ik ben extern....quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Zoiets zou voor mij ook helemaal niks zijn. Laat ze lekker iemand anders uitzoeken.
Gaat alweer "iets" beter, maar ik ga zeker rustig aan doen vandaag!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen, doe je wel een beetje rustig aan vandaag dan?
Das een heul legitieme reden ja!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, let dat lekker over aan de interne mensen hier, ik ben extern....![]()
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk ben ik er vanavondquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat alweer "iets" beter, maar ik ga zeker rustig aan doen vandaag!
Niet superveel te doen vandaag, vanavond maar even GTA spelen relaxen![]()
Ben je er vanavond toevallig ook?
ING mentaliteit!! BOEMquote:
Dat is pas een stoere mannelijke begroetingquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!!
autobots transform and roll out!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Alles beter dan "Haaaaaai"quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat is pas een stoere mannelijke begroeting
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |