Wel aardig wat te doen... veel uitzoeken... net een half uur met Dell moeten bellen... garantie ja/nee... kosten, facturen.... blablabla... Laptop moet gewoon gefixed worden hahahaquote:
quote:
Ongekend... je hebt gewoon werk te doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel aardig wat te doen... veel uitzoeken... net een half uur met Dell moeten bellen... garantie ja/nee... kosten, facturen.... blablabla... Laptop moet gewoon gefixed worden hahaha
Nu 2 laptops op mijn bruro aan het opbouwen voor uitleen,
af en toe telefoon opnemen, mail beantwoorden en natuurlijk roken
Bij Dell krijg je altijd de vraag:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... je hebt gewoon werk te doen![]()
En dergelijke telefoon gesprekken zijn altijd leuk![]()
"Ehr... ik verbind u even door"
Dat is ook zo, met dat opgefokte gedrag schiet je niks op, en het gaat er echt niet sneller door hoor…quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij Dell krijg je altijd de vraag:
"Wilt u wel of geen muziekje in de wacht?"hahaha
Ik blijf altijd zo vriendelijk mogelijk, krijg je meestal het meeste voorelkaar
en kon je ook nog kiezen welk muziekje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij Dell krijg je altijd de vraag:
"Wilt u wel of geen muziekje in de wacht?"hahaha
Ik blijf altijd zo vriendelijk mogelijk, krijg je meestal het meeste voorelkaar
Toets 2 voor emo muziekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
en kon je ook nog kiezen welk muziekje?
en dan meezingen en je rot schrikken als je opeens de andere persoon weer hoort praten tegen jequote:
Doen alsof je neus bloedt hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
[..]
en dan meezingen en je rot schrikken als je opeens de andere persoon weer hoort praten tegen je
Ik zeg gewoon vrolijk: Wees creatief!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, met dat opgefokte gedrag schiet je niks op, en het gaat er echt niet sneller door hoor…
En natuurlijk wil je een muziekje![]()
Ga toch fietsen, ik heb pas echt heulemaal geen zin meer na deze kut ochtend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |