da's waar jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, ons vervelen... is ook zo gewoon aan het worden he
werken?quote:
En ik mag hopen dat die positief was?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar ja
net de eerste reactie op mn uitnodiging gehad erg leuk!
Blasphemy!!11EinzZwei!11!quote:
ja hoor, nou als de sodemieter die van de avond gasten afmaken kunnen die ook op de post!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik mag hopen dat die positief was?
Haha succes dan maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor, nou als de sodemieter die van de avond gasten afmaken kunnen die ook op de post!
komt wel goed!quote:
Wel aardig wat te doen... veel uitzoeken... net een half uur met Dell moeten bellen... garantie ja/nee... kosten, facturen.... blablabla... Laptop moet gewoon gefixed worden hahahaquote:
quote:
Ongekend... je hebt gewoon werk te doenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel aardig wat te doen... veel uitzoeken... net een half uur met Dell moeten bellen... garantie ja/nee... kosten, facturen.... blablabla... Laptop moet gewoon gefixed worden hahaha
Nu 2 laptops op mijn bruro aan het opbouwen voor uitleen,
af en toe telefoon opnemen, mail beantwoorden en natuurlijk roken
Bij Dell krijg je altijd de vraag:quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... je hebt gewoon werk te doen![]()
En dergelijke telefoon gesprekken zijn altijd leuk![]()
"Ehr... ik verbind u even door"
Dat is ook zo, met dat opgefokte gedrag schiet je niks op, en het gaat er echt niet sneller door hoor…quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij Dell krijg je altijd de vraag:
"Wilt u wel of geen muziekje in de wacht?"hahaha
Ik blijf altijd zo vriendelijk mogelijk, krijg je meestal het meeste voorelkaar
en kon je ook nog kiezen welk muziekje?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bij Dell krijg je altijd de vraag:
"Wilt u wel of geen muziekje in de wacht?"hahaha
Ik blijf altijd zo vriendelijk mogelijk, krijg je meestal het meeste voorelkaar
Toets 2 voor emo muziekquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
en kon je ook nog kiezen welk muziekje?
en dan meezingen en je rot schrikken als je opeens de andere persoon weer hoort praten tegen jequote:
Doen alsof je neus bloedt hequote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:05 schreef lynda het volgende:
[..]
en dan meezingen en je rot schrikken als je opeens de andere persoon weer hoort praten tegen je
Ik zeg gewoon vrolijk: Wees creatief!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, met dat opgefokte gedrag schiet je niks op, en het gaat er echt niet sneller door hoor…
En natuurlijk wil je een muziekje![]()
Ga toch fietsen, ik heb pas echt heulemaal geen zin meer na deze kut ochtend!quote:
Ik moest lachenquote:
Bwahahahaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon vrolijk: Wees creatief!
Krijg ik alsnog een muziekje...
Pakt die gozer de telefoon, en... leuk muziekje?
ik: Nee, dat mag wel wat vrolijker hoor
Ja is goed, straks weer als ik ga sportenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, ik heb pas echt heulemaal geen zin meer na deze kut ochtend!
Huh, ga je gewoon (betaald) moe worden?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is goed, straks weer als ik ga sporten
Dat ken ik ergens van, ik alleen van mijn collegaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:50 schreef draculettetje het volgende:
ik wordt hier zoooooooooo erg moe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Dat is wel een ontzettende anti-climax ja... bedoel gisteren een ontzettend mooie afsluiting gehad van de dag... en vandaag, Wham-bam-thank-you-ma'am... hoplakee, je dag kan niet slechter beginnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
En door dat gesprek van gisteren hier had ik vandaag juist zin om te werken vandaag!
Kan ik ook niet weten dat het alsnog een kut dag ging worden hahaha
Damn, totaal geen energie meer hiero....
Damn, juist als het lekker weer is in de middag gaan werken...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:25 schreef lynda het volgende:
Ik moet over 30 minuten nog 5 uur.. GRR![]()
Maarja de rest van de week weer zo goed als vrij.. Scheelt wel als je 15 uur in 2 dagen werkt
Inderdaad, zo maar weer even rokenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel een ontzettende anti-climax ja... bedoel gisteren een ontzettend mooie afsluiting gehad van de dag... en vandaag, Wham-bam-thank-you-ma'am... hoplakee, je dag kan niet slechter beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |