In ieder geval niet mijn USB bluetooth headsetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ff , wat voor headset moet ik halen ? zoek wel een lichte versie!
Dat durf ik niet te zeggenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haat WMP, ik gebruik altijd de classic media player , die is veel toegankelijker, met meer opties
weet alleen niet of die streaming ondersteund.
whehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval niet mijn USB bluetooth headset
En dat krijg ik nu steeds voor mijn kiezen van Droxz
Maar gelukkig hebben auto's een claxon in GTAquote:
gedaan, alleen is photobucket hier geblocked, dus kan ik niet zien of het werkt of nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:28 schreef lynda het volgende:
Hoi!
WL Photobucket doet stom![]()
http://img.photobucket.com/albums/v604/lynlife/Ppoosstteerrss.jpg Wil je ff kijken of die link het wel doet in de op?
ja je gaat toch niet toeteren voor voetgangers ?? overrijden die hap hahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben auto's een claxon in GTA
Werkt weerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gedaan, alleen is photobucket hier geblocked, dus kan ik niet zien of het werkt of niet
maar das toch juist romantisch ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef lynda het volgende:
O en doe ook maar om tien over 7.. hoeven droxz en ik niet door de regen te fietsen
Ik gebruik gewoon mijn logitech (USB!) headset van mijn pc,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ff , wat voor headset moet ik halen ? zoek wel een lichte versie!
Geen reet te doen op je werk #216
Inderdaad, ik wil lekker in de zon fietsen!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:41 schreef lynda het volgende:
O en doe ook maar om tien over 7.. hoeven droxz en ik niet door de regen te fietsen
haha en jij maar schelden godver de godverquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn logitech (USB!) headset van mijn pc,
en beller kon me horen (dat wist ik alleen niet....)
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha en jij maar schelden godver de godver![]()
maar ik heb geen headset, ja van die achtelijk grote retro headphones. maja na een half uur heb ik rooie oortjesmoet nog ff kijken voor eentje dus. en moet ook een draadloos usb toetsenbord trouwens. is dat gelijk ook geregeld
oh daar zeg je wat, ik heb natuurlijk nog een logitech mic standaard, zou die daarop werken ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn (microsoft) mediacentre toetsenbordje werk prima op die ps3
Ik wil eigenlijk ook een draadloos ding hebben, geluid over de speakers,
en lullen in die Mic.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je gaat toch niet toeteren voor voetgangers ?? overrijden die hap haha
zit er trouwens Riot mode in dat spel zoals bij voorgaande delen ?
Bwehehe en je was een partij aan het fluitenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon mijn logitech (USB!) headset van mijn pc,
en beller kon me horen (dat wist ik alleen niet....)
dat de hele buurt een grote vechtpartij wordt, voetgangers vechten met mekaar, autos scheuren rond, en rijden over voetgangers ed. geweldig gewoon. lekker met een bazooka op een gebouw staan en knallenquote:
Ze rennen al gillend een auto uit als je alleen een wapen op ze richt, geniaalquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat de hele buurt een grote vechtpartij wordt, voetgangers vechten met mekaar, autos scheuren rond, en rijden over voetgangers ed. geweldig gewoon. lekker met een bazooka op een gebouw staan en knallen![]()
Prettig weekend Beller!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er vandeur! Adieu![]()
Weeekend!!
Laten jullie me voor dat laatste half uurtje van mijn dag alleen?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
prettig weekend beller!
nou ik ga er ook maar vandoor.laters allen!
Wij blijven over mopquote:
WTF, heb jij een (huis) eend thuis ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:23 schreef lynda het volgende:
BAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er ligt een vogel/eend weet niet wat me aan te kijken op de trap
Kan het me voorstellen hahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Nee dat was WEER me kat die wat thuis kwam brengen
tiende beest al in 2 weken tijd denk ik
Bahhhhh hij keek me gewoon aan vanaf de trap!!!!!!!!! Ik krijg echt nog een afkeer tegen die beesten op ruimen
Dezelfde kat als laatst zoek was?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef lynda het volgende:
Nee dat was WEER me kat die wat thuis kwam brengen
tiende beest al in 2 weken tijd denk ik
Bahhhhh hij keek me gewoon aan vanaf de trap!!!!!!!!! Ik krijg echt nog een afkeer tegen die beesten op ruimen
Hoi!quote:
waren de stoepranden misschien ook scheef?quote:Op zondag 18 mei 2008 04:27 schreef lynda het volgende:
Woooooooooooooohoo
het word al licht buiten
Wil nog niet slapen
Edit:
en we gaan nog niet naar bedddddd nog lange niet nog lange niet!![]()
Nog even en de vogels beginnen te fluiten![]()
Dat klote ja, iig werkse!quote:Op maandag 19 mei 2008 05:11 schreef lynda het volgende:
De week is weer begonnennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!
Van negen tot half 5 slapen is goed![]()
Beetje minder alleen dat ik gelijk van 6 tot 4 mag werken vandaag
Goede morgen dracu!quote:
Mogguh tripack!quote:
Ik heb echt geen zin om te werken...quote:Op maandag 19 mei 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
ha lekker, kan ik daarna eens kijken wat ik moet gaan doen vandaag
dat is ook een kunstquote:Op maandag 19 mei 2008 09:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
...
ajax weet weer eens een prijs te missen....
quote:
nja das dan vervelend voor jequote:Op maandag 19 mei 2008 09:55 schreef MaLo het volgende:
Goedemorgen! Ik ben weer van de partij!
Heb mijn werk voor vandaag erop zitten.
Ik kan nu wachten tot 4 uur, dan hebben we personeelsvergadering.
En ik ben blij voor Twente, ben een Tukker dus.
Op dit moment niksquote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
nja das dan vervelend voor jedamn
wat verkoopt je bedrijf dan?
hebben ze veel negatieve publiciteit gekregen dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 10:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Op dit moment niks.
Normaliter hardware, software en de bijbehorende support.
Nee, geen negatieve publiciteit. Niemand weet waarom het zo rustig is op het moment.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
hebben ze veel negatieve publiciteit gekregen dan?
of doen ze daar helemaal niet aan?
Oh ja dat had je in het vorige topic ook geschreven. Waarom heb jij niks te doen dan? Niks te ontwikkelenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
ik loop momenteel stage bij een webontwikkelaar die gespecialeerd is in een OpenSource CMS.
nee ik reageer zo nu en dan als ik me een beetje verveel en tussen de werkzaamhedenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh ja dat had je in het vorige topic ook geschreven. Waarom heb jij niks te doen dan? Niks te ontwikkelen?
Haha, dat is ook een goede redenquote:Op maandag 19 mei 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik reageer zo nu en dan als ik me een beetje verveel en tussen de werkzaamheden
en ben nu nog niks aant ontwikkelen net pas begonnen
das ook wel erg... zo erg is het hier meestal nietquote:Op maandag 19 mei 2008 10:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Haha, dat is ook een goede reden.
Weet dat van mijn stages ook nog wel ja, dan zijn je dagen ook nooit helemaal gevuld.
Op één stage was het zo dramatisch rustig dat we een beamer ritselden en alle afleveringen van SouthPark op de beamer gingen kijken.
altijd lekkerquote:Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef MaLo het volgende:
Ha, een lichtpuntje vandaag, er wordt gebak uitgedeeld!
welkomquote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt zich ook melden ... is het al 15:00 ???
woooow das fokking langquote:Op maandag 19 mei 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
Gaarheid... vanaf deze morgen (08.00) tot daarnet wezen vergaderen... woensdag mag ik weer de hele dag, yeay
duss een beetje chaos daarbinnenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah kritieke succesfactoren van bepaalde projecten zijn aanzienlijk gedaald. Lees: Crisis aan de it-kan en business-kant
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
welkom
nope tis bijna 1 uur... nog 22 uurtjes voor jouw
whehehe hoe een vertyping zo'n effect kan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
O.o 22 uur dat hoop ik niet ....... dan zit ik hier nog wel even...
Ja inderdaad jaquote:
Haai MaLo, ja eigenlijk ben ik dat alleen maar aan het doen. Vergaderen... Vergaderen... En nog eens vergaderen, leuk johquote:Op maandag 19 mei 2008 13:55 schreef MaLo het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen dus een half uur gewerkt en net 20 minuten en nu kan ik wachten tot 4 uur voordat ik mag vergaderen![]()
Hahaha Bellerophon, dat wordt dus nog een boel vergaderen de komende tijd.
Jij doet tenminste IETSquote:Op maandag 19 mei 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haai MaLo, ja eigenlijk ben ik dat alleen maar aan het doen. Vergaderen... Vergaderen... En nog eens vergaderen, leuk joh
Ja en bedankt he... zullen we even ruilen dan? Bedoel het vooruizicht dat ik woensdag van 8 - 16.00 zit te vergaderen is niet iets waarvan ik spontaan vrolijk wordquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de INGquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
"Nuttig tijdverdrijf"quote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef MaLo het volgende:
zo, ik heb een boodschappenlijstje gemaakt. En heb alle artikelen op volgorde van waarin ze in de winkel stan op het lijstje gezet. Je moet toch wat met je tijd
.
Nu maar weer rookpauze ofzo.
Aanwezigheidspremiequote:
En ofquote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de ING![]()
Laat me dan inderdaad maar internetten hahah
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aanwezigheidspremie![]()
p.s
Gaat vanavond GTA nog door?
Ben trouwens al weer een stuk verder hahaha
Toppie!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie!!!Bitch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |