altijd lekkerquote:Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef MaLo het volgende:
Ha, een lichtpuntje vandaag, er wordt gebak uitgedeeld!
welkomquote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ komt zich ook melden ... is het al 15:00 ???
woooow das fokking langquote:Op maandag 19 mei 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
Gaarheid... vanaf deze morgen (08.00) tot daarnet wezen vergaderen... woensdag mag ik weer de hele dag, yeay
duss een beetje chaos daarbinnenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:42 schreef Bellerophon het volgende:
Mwah kritieke succesfactoren van bepaalde projecten zijn aanzienlijk gedaald. Lees: Crisis aan de it-kan en business-kant
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
welkom
nope tis bijna 1 uur... nog 22 uurtjes voor jouw
whehehe hoe een vertyping zo'n effect kan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 13:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
O.o 22 uur dat hoop ik niet ....... dan zit ik hier nog wel even...
Ja inderdaad jaquote:
Haai MaLo, ja eigenlijk ben ik dat alleen maar aan het doen. Vergaderen... Vergaderen... En nog eens vergaderen, leuk johquote:Op maandag 19 mei 2008 13:55 schreef MaLo het volgende:
Nou, ik heb vanmorgen dus een half uur gewerkt en net 20 minuten en nu kan ik wachten tot 4 uur voordat ik mag vergaderen![]()
Hahaha Bellerophon, dat wordt dus nog een boel vergaderen de komende tijd.
Jij doet tenminste IETSquote:Op maandag 19 mei 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haai MaLo, ja eigenlijk ben ik dat alleen maar aan het doen. Vergaderen... Vergaderen... En nog eens vergaderen, leuk joh
Ja en bedankt he... zullen we even ruilen dan? Bedoel het vooruizicht dat ik woensdag van 8 - 16.00 zit te vergaderen is niet iets waarvan ik spontaan vrolijk wordquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de INGquote:Op maandag 19 mei 2008 14:01 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij doet tenminste IETS.
Ik zit nu op een productieve werkdag van 50 minuten (80 minuten inclusief naderende vergadering). Echt te tragisch gewoon.
(Maar toch, ik zit liever te internetten dan de halve dag te vergaderen, dat dan weer wel)
"Nuttig tijdverdrijf"quote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef MaLo het volgende:
zo, ik heb een boodschappenlijstje gemaakt. En heb alle artikelen op volgorde van waarin ze in de winkel stan op het lijstje gezet. Je moet toch wat met je tijd
.
Nu maar weer rookpauze ofzo.
Aanwezigheidspremiequote:
En ofquote:Op maandag 19 mei 2008 14:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vergaderen is inderdaad te vaak nutteloos... en zeker bij de ING![]()
Laat me dan inderdaad maar internetten hahah
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doenquote:Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aanwezigheidspremie![]()
p.s
Gaat vanavond GTA nog door?
Ben trouwens al weer een stuk verder hahaha
Toppie!!!quote:Op maandag 19 mei 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight natuurlijk gaan we dat vanavond nog even doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op maandag 19 mei 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toppie!!!Bitch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |