Huub gaat veel te gemakkelijk mee..... Als Huub zegt dat ie hem onstream gaat afmaken dan gaat Jaap misschien iets doen tegen B en A. Het gaat er niet om denk ik stemmen bij B en A weg te halen maar hoe ze zich nog in de laatste week profileren. Meer stemmen vor jezelf generen. Jaap gaat niet vol met Huub mee dus heeft Huub er weinig tot niets aan. Jaap gaat wat halve akties met Huub doen. Zoals ie al maanden doet. Ik vind Huub gewoon naief en dom. Ik had nog liever gehad dat Claire die koffer niet had genomen. Fuck the Febo. Claire hoorde bij Huub en zeker in de laatste week. Nu mag je naar walgelijke gesprekken tussen B en A en Wicardoluisteren een Jaap die computert en Huub een beetje pianospelen. Nou boeiend. Wat een anti climax. Ik wil de sociale gespreken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En dan krijg je weer het standaardverhaaltje: Brian die in zijn zetel naar de winst gaat en de rest die elkaar alleen maar aanpakt. Ik wil die zelfbeheersing van hem nu wel eens zien als hij echt wat te verduren krijgt.
Haha, nou met Bridget zit het er vast niet in. Huub zei dat ie ruzie had met Jaap, aan tafel, gisteravond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.
In de uitzending van de halve finale hoorde je Huub redelijk geïrriteerd zeggen "Loop maar weer weg" toen Bridget weg liep.
Bart, kun je opheldering geven? Heb jij Sabine opgehangen aan de doucheslang en met haar hoofd door de douchewand gebeukt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis werd hij toch wel handtastelijk bij Sabine
Weet je, dat dacht ik ook, de reclames duurden langer dan de stukken ertussen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef Dementor het volgende:
Dit waren behoorlijk dure reclameblokken btw.
Daar ging het om verkoop van die blokken en een piek in de grafiek zodat het buitenland ziet dat DGK kan pieken.
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.
Die gesprekken zulen er niet meer komen met B A en Rquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
TNX Chufi
[..]
Huub gaat veel te gemakkelijk mee..... Als Huub zegt dat ie hem onstream gaat afmaken dan gaat Jaap misschien iets doen tegen B en A. Het gaat er niet om denk ik stemmen bij B en A weg te halen maar hoe ze zich nog in de laatste week profileren. Meer stemmen vor jezelf generen. Jaap gaat niet vol met Huub mee dus heeft Huub er weinig tot niets aan. Jaap gaat wat halve akties met Huub doen. Zoals ie al maanden doet. Ik vind Huub gewoon naief en dom. Ik had nog liever gehad dat Claire die koffer niet had genomen. Fuck the Febo. Claire hoorde bij Huub en zeker in de laatste week. Nu mag je naar walgelijke gesprekken tussen B en A en Wicardoluisteren een Jaap die computert en Huub een beetje pianospelen. Nou boeiend. Wat
een anti climax. Ik wil de sociale gespreken.
Ook al wordt dat niet getoond op TV... het is wel waarom ik Huub waardeer... en nu heeft ie niemand meer....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Die gesprekken zulen er niet meer komen met B A en R
Nope, wel Marie Henriette. Die heeft nl kleinere bubbels, vind ik persoonlijk erg lekker. Spa rood is te heftig voor me.quote:
Wat een farce, of niet dan? *proest* prutsers *proest*quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
Hadden ze daar nou 2 dagen voor nodig om op te nemen
Natuurlijk, ik denk dat ik mijn bed maar induik, kan er niet meer tegen, en die jenever is ook verkeerd gevallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan het spiegel door te zeggen dat Huub tript.
Ze is dan ook zwanger.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Jammer dat Jaap niet tegen Bridget zei: JEZUS! Wat ben jij DIK!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is de fles met het lichtgroene label en de lichtgroene dop.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nope, wel Marie Henriette. Die heeft nl kleinere bubbels, vind ik persoonlijk erg lekker. Spa rood is te heftig voor me.
[..]
Wat een farce, of niet dan? *proest* prutsers *proest*
Dit wordt een lange week. Brian die zichzelf ophemelt, Amanda beaamt het en het zal wel over HUUB gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:10 schreef BuffyJan het volgende:
Brian lult enorme bullshit. Over je instelling etc etc, hij zet zichzelf weer helemaal neer als de meester
Bah
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:11 schreef Dementor het volgende:
Deze poem vond ik te mooi om niet te pasten.
Van humberto.tan want die kan er ook wat van:
Luister, brodda, ik zeg je dit
Ik rapporteer deze modderfokking shit
Ik ben in staat tot zelfmoord, okee
Dus cono, leef fokking met me mee
Claire is stoerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had iemand deze al gezien? Prachtige reactie van Claire![]()
http://www.clipser.com/watch_video/217402
Heb de streams alweer uit.Er is nu echt niks meer aan.Jaap is een matennaaier,die verklede man is er ook nog en die twee die alleen maar Huub huub huub kunnen zeggen is ook niks.En Huub in zijn eentje is ook zielig.Maar gelukkig zit Huub er nog welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan het spiegel door te zeggen dat Huub tript.
Zeg kom je hier nou om te rellen of is deze reply niet gemeend?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?
Ik weet niet of je ook nog leest.....maar ik werd aangevallen hoor. Jij weet het zeker weer !!!!!!
Zitten twee mod hier en er reageerd er geen een.....vreemd ?????
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Je hebt gelijk, de wereld is kut en nu kappenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Ik weet niet of je ook nog leest.....maar ik werd aangevallen hoor. Jij weet het zeker weer !!!!!!
Of je leest even terug in de vorige cos. Daarin werd toch liefdevol gevraagd door Gert of het wat aardiger kon allemaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ook, maar dat weet je welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook al wordt dat niet getoond op TV... het is wel waarom ik Huub waardeer... en nu heeft ie niemand meer....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:16 schreef HoneyBunny het volgende:
He de foto's van de thuiskomst van Claire staan op Nowlive.Schijnt toch in de Ardenne te hebben gezeten.
(Heeft Rietje toch niet goed opgelet!)
't Is lente, zodra Huub vrij is gaat ie vermoedelijk wel nat (droog is ook veel minder lekker)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Claire is stoer![]()
Denk dat het tussen haar en Huub toch ook wel goed zit hoor. Wat iedereen er ook van mag vinden, zij zijn een stuk aangenamer om naar te kijken dan naar ieder ander stelletje dat daar zit/zat (Huub en Lieke vond ik al helemaal een drama!!! )
quote:
Vreemd genoeg ben ik daar nu wel aan gewentquote:
Jammer genoeg zijn het altijd dezelfde mensen.......tot horensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:12 schreef avonne het volgende:
ik trek het niet meer.
Ergerlijke mensen op de streams.tot volgende week of zo
Volgens Noekje moet Brian z'n muil eens houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Volgens Brian is Fries erger sexueel gefrustreed dan Jaap.
Misschien wil Schatje ook nog wat zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
En nu hebben er 3 op je gereageerd Coldstar
Hoe weet Brian dat? Heeft hij ook koetsjiekoetsjie bij Jaap gedaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Amanda wil 1 seconde naar Fries, ze heeft Fries zo gemist![]()
Fries is s'avonds zo druk volgens Amanda. Hij wil dan bijten.
Het was niet zijn doucheslangquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Bart, kun je opheldering geven? Heb jij Sabine opgehangen aan de doucheslang en met haar hoofd door de douchewand gebeukt?
jaja..Fries heeft echt een hekel aan Huub zegt Brian. Amanda heeft het ook gehoord..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Varen het volgende:
Brian: Weet je wel hoevaak Fries heeft gebeten. Huub slaat hem
Schenk nog es bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens Noekje moet Brian z'n muil eens houden.
Jahaaaaaaaaaaa, je hebt gelijk en de wereld is kut,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe allemaal eens lief tegen Coldstar![]()
ik denk dat hun 2 dagen niet naar buiten mochten? zijn ze 2 dagen ergens anders geweest???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Amanda wil 1 seconde naar Fries, ze heeft Fries zo gemist![]()
Fries is s'avonds zo druk volgens Amanda. Hij wil dan bijten.
En ik niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
scroll knopje stuk?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
Die is GVD wel gemeend. Lees eens terug en kijk dan wie er begint. Als je dat gedaan hebt ga dan de persoon aanspreken die begint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg kom je hier nou om te rellen of is deze reply niet gemeend?
We zijn zo dicht bij de finale, dus brother houd het rustig.
Dellie's ogen glimmen ze kijkt nogal lustig.
(ik blijf lekker rijmen).
En toch doet H precies en exact hetzelfde. Alleen op een wat meer casual manier. Bij B en A ligt het er te dik en gespeeld bovenop. Dat zuigt idd wel.....quote:
Lijkt me een stuk goedkoper dan 10 van die dure sms-jes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Kevv het volgende:
Het schijnt dat je ook kunt stemmen via bonnen in de krant?Deze tellen voor 10 stemmen!
Meer info op RTL 5, teletekst 335
Nou zeg, begin jij nu ook al.....lees eens terug en kijk wat er gepost wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Of je leest even terug in de vorige cos. Daarin werd toch liefdevol gevraagd door Gert of het wat aardiger kon allemaal.
Ze zijn alweer uit!quote:
Pst, je vergeet wat: de wereld is kut enzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Verder virlend ik dat je gelijk hebt........
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:23 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
scroll knopje stuk?![]()
Foei BJ, dat was niet aardig
Zeg Peet, zullen wij elkaar smsen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk goedkoper dan 10 van die dure sms-jes.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Kevv het volgende:
Het schijnt dat je ook kunt stemmen via bonnen in de krant?Deze tellen voor 10 stemmen!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens Noekje moet Brian z'n muil eens houden.
Joh vertel anders ns wat er op de streams aan de hand is! Blijf er niet zo in hangen in die negatieve vibe, t leven is leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou zeg, begin jij nu ook al.....lees eens terug en kijk wat er gepost wordt.
En "de krant" is dan zeker de krant voor pauper Nederland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Kevv het volgende:
Die tellen dan dubbel (stond op Nowlive).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Peet, zullen wij elkaar smsen?
Dank heer Chufiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef chufi het volgende:
OP Klaar .. BTW Kort met plaatjes
[ afbeelding ]
Laar de persoon kappen die er mee begint......zo hoort het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, wel gereageerd. Met het verzoek om hiermee te kappen, zonder aanziens des persoons.
OK, ik geef toe, puur fysiek gezien is Brian een mooiere man dan Huub. En nou weer blij en vrolijk.
En hij is weer TOPquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef chufi het volgende:
OP Klaar .. BTW Kort met plaatjes
[ afbeelding ]
Huub doet dat helemaal niet, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch doet H precies en exact hetzelfde. Alleen op een wat meer casual manier. Bij B en A ligt het er te dik en gespeeld bovenop. Dat zuigt idd wel.....
Toch begrijp ik niets van die verdeelsleutel 50/50. Hoe doen ze dat als je 24 punten hebt bij die halve finale en 50.000 smsjes? Voor hoeveel telt zo'n smsje dan?quote:
Oke, rest nu nog de vraag: welke krant? en waar in te leveren?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zal zijn snijboon wel krijgenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef Varen het volgende:
Amanda vraagt of ze een spercieboon mag van Brian.....
Ik ga slapen.
En de zinloze gesprekken tussen B,A en Rquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
Ik heb zo het flauwe vermoeden dat dit een beeld is dat we veel gaan zien de komende week
[ afbeelding ]
Het totaal aantal punten is 100. Het totaalpercentage stemmen is 100. Je krijgt dus het percentage van de stemmen erbij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niets van die verdeelsleutel 50/50. Hoe doen ze dat als je 24 punten hebt bij die halve finale en 50.000 smsjes? Voor hoeveel telt zo'n smsje dan?
Ja en......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
O jee, het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is al gekaptl. Nu jij nog. Kom op, je kan het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laar de persoon kappen die er mee begint......zo hoort het.
daar heb je wel gelijk in. Huub is zowiezo de laatste tijd meer 'onstream' aan het mopperen en schelden over B & A. maar als hij het doet, hoor ik meer de irritatie en de woede die hij voelt..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch doet H precies en exact hetzelfde. Alleen op een wat meer casual manier. Bij B en A ligt het er te dik en gespeeld bovenop. Dat zuigt idd wel.....
En over welke krant hebben we het hier?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proost!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is al gekaptl. Nu jij nog. Kom op, je kan het.![]()
Noekje, Yvonne of Schatje nog wat te melden?
Hij is volgens mij niet echt heel positief over Brian....laat hij regelmatig horen. Vanavond nog....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub doet dat helemaal niet, hoe kom je daar nu weer bij?
Staat er niet bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
En over welke krant hebben we het hier?
Tis idd wat Marieke zegt. Hoe Brian dat net eruit gooide over dat paard is gewoon smerig. Terwijl die vent zelf lekker met de piemel van Fries aan t spelen is. Hoe ziek ben je danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet echt heel positief over Brian....laat hij regelmatig horen. Vanavond nog....
Ik kan me geen concrete voorbeelden herinneren waarin Huub de kijker probeert te overtuigen van pertinente onwaarheden over Brian. Brian en Amanda doen niet anders. Het is natuurlijk helemaal van de ratten besnuffeld om over de paarden te beginnen. Huub is de enige die zich om die beesten bekommert, Amanda vergat zelfs haar hondje(s) eten te geven toen die in de villa waren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet echt heel positief over Brian....laat hij regelmatig horen. Vanavond nog....
'quote:
Zit al een uur te wachten op een watertje.....quote:
Wat ben je toch weer heerlijk dwarsquote:
ben ook bang dat het verder niks word ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten op een watertje.....![]()
*Gaat zelf wel in de benen
Dit gaat een saaie streamweek worden denk ik.....
Spiegelen! Hij is zelf aangesproken op z'n paardenliefde en nu moet hij dus iets zeggen over Huub's wandaden naar Fries toe. Je weet toch hoe hij is?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tis idd wat Marieke zegt. Hoe Brian dat net eruit gooide over dat paard is gewoon smerig. Terwijl die vent zelf lekker met de piemel van Fries aan t spelen is. Hoe ziek ben je dan![]()
verbeter deze kut wereld en begin bij jezelf.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Joh vertel anders ns wat er op de streams aan de hand is! Blijf er niet zo in hangen in die negatieve vibe, t leven is leuk![]()
Marie Henriette zei ik toch? Moet je wel antwoord geven!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit al een uur te wachten op een watertje.....![]()
*Gaat zelf wel in de benen
Dit gaat een saaie streamweek worden denk ik.....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk dwars
Nou hup * kusjekroel* en verder COSsen.
Huub is veel slimmer dan dat. Hij weet exact hoe hij het over het voetlicht moet brengen. Althans, zo zie ik hem echt. Hij is een meester in het bespelen van de medemens en het duurt, en het duurt voordat je het doorhebt. Lieke had het uiteindelijk feilloos door en ook Jaap kent z'n pappenheimers.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik kan me geen concrete voorbeelden herinneren waarin Huub de kijker probeert te overtuigen van pertinente onwaarheden over Brian.
Schreef ik vanavond al,maar jullie dachten zeker weer dat het niet waar wasquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:32 schreef avonne het volgende:
335/4
Tijdens de laatste afl. op 22-5 zullen tijdens het programma twee tussentijdse exits plaatsvinden, waarbij de tussenstand op dat mement bepaalt welke van de overgebleven kandidaten tijdens de betreffende exit zal afvallan.
Trustenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
slaap lekker Blurk! Ik ga ook naar bed, nog een aflevering van de Sopranos kijken.
Dank iedereen voor de heerlijke commentaren
Dat zal brian wel bedacht hebben, terwijl hij volgens mij de laatste twee popupols zo aan zijn stemmen is gekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef avonne het volgende:
335/6
(...)
Het is niet toegestaan om te stemmen door mddel van het gebruik van bel en'/of smsbundels of door het ebruik van bergelijkbare methoden te pogen de uitslag van het Pragramma te beinvloeden
(...)
(hoezo mag je niet pogen de uitslag te beinvloeden? je smst toch om de uitslag te beïnvloeden?)
Ik zit hier wat te goochelen met procenten..alle punten die ze al hebben is samen 70 dus 70 is 100%quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niets van die verdeelsleutel 50/50. Hoe doen ze dat als je 24 punten hebt bij die halve finale en 50.000 smsjes? Voor hoeveel telt zo'n smsje dan?
Trustels Blurkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
'
Jammie![]()
Ik ga slapen, ben moe en aangeschoten, het is mooi geweest.
Slaap lekker allemaal en tot morgen![]()
Ik knikte in alle bescheidenheid.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Marie Henriette zei ik toch? Moet je wel antwoord geven!
omg wat een kneusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tis idd wat Marieke zegt. Hoe Brian dat net eruit gooide over dat paard is gewoon smerig. Terwijl die vent zelf lekker met de piemel van Fries aan t spelen is. Hoe ziek ben je dan![]()
Misschien kan ik hem er in de winkel wel uitscheurenquote:
dit is smerig....... ik hoop dat ze het uitzenden en dan met alle momenten dat Huub goed voor Fries en Tanner heeft gezorgd....... is gelijk de hele week gevuldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Varen het volgende:
Brian: Weet je wel hoevaak Fries Huub heeft gebeten. Huub slaat hem
nee, hij gaf een warm applaus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:31 schreef blomst het volgende:
please vertel nu even was het spannend??
Ik ben nog aan het verwerken dat ik Jaap goed had ingeschat als matennaaier.
Maar Baalde Jaap ook dat Claire het geld pakte?
Ik denk dat ik hem hebquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die procenten tellen ze op en whalla...je hebt een winnaar!
Zo iets?
Ja, ligt misschien toch aan Applequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef tipsch het volgende:
Wat een baggerstreams met dat hysterische dronken mokkel. Niet te harden.
Maar in het uur bedenktijd raadde hij haar wel met klem af het geld te nemen. Had ze zijn raad opgevolgd, dan had Huub eruit gelegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hij gaf een warm applaus.
Wat voor mij het bewijs is dat hij wist dat er geen concurrent uit zou gaan
Ja joh..maar dat doen we allemaal als we ons zin willen hebben..de één is er echter beter in dan de ander...jammer voor die ander..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is veel slimmer dan dat. Hij weet exact hoe hij het over het voetlicht moet brengen. Althans, zo zie ik hem echt. Hij is een meester in het bespelen van de medemens en het duurt, en het duurt voordat je het doorhebt. Lieke had het uiteindelijk feilloos door en ook Jaap kent z'n pappenheimers.
Hij dropt gewoon tussendoor die woorden waarvan hij weet dat ze blijven hangen. Beetje draaien en liegen past hij dagelijks toe.
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat die miljonairs zo slim zijn (nou ja, met uitzondering van Amanda dan, want daarvan ziet iedereen wel dat ze net genoeg hersencellen heeft om niet de keuken onder te schijten)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is veel slimmer dan dat. Hij weet exact hoe hij het over het voetlicht moet brengen. Althans, zo zie ik hem echt. Hij is een meester in het bespelen van de medemens en het duurt, en het duurt voordat je het doorhebt. Lieke had het uiteindelijk feilloos door en ook Jaap kent z'n pappenheimers.
Hij dropt gewoon tussendoor die woorden waarvan hij weet dat ze blijven hangen. Beetje draaien en liegen past hij dagelijks toe.
Kan er maar een ding op zeggen.... zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Huub is niet de persoon die je beschrijf!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo`n feestje met wat oud-miljonairs zaterdag lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Het is te hopen voor Huub dat er nog wat leuke mensen langs komen,anders zie ik het deze week somber in voor Huub met die andere idioten.
Daar komt knokken van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo`n feestje met wat oud-miljonairs zaterdag lijkt me wel leuk.
Als dat er komt.
Niet alleen met de krant, daarom mag je in het buitenland meestal maar 4x per telefoonnummer stemmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:47 schreef Dementor het volgende:
RTL/TALPA gaat giga frauderen met die stemmen via de krant.
Ik mag toch hopen dat Natasia dan niet welkom is, na alles wat die geflikt heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat er komt.
Wat ontzettend laag van die gast weerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Desii het volgende:
[..]
dit is smerig....... ik hoop dat ze het uitzenden en dan met alle momenten dat Huub goed voor Fries en Tanner heeft gezorgd....... is gelijk de hele week gevuld
Jaap: Dennisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat er komt.
Kenniet kwam toch ook gewoon weer binnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:49 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Natasia dan niet welkom is, na alles wat die geflikt heeft.
Ja gezellig ieder mag er een uitnodigen.Krijg je Dennis,Nadia,Claire en niemand.Brian heeft alleen Natasia als vriendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat er komt.
En Claire die meekijkt met Huub....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil op de streams alleen nog maar Huub zien of horen..wel jammer dat ze steeds van stream wisselen..
Jaap: Dennisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap: Dennis
Huub: Claire
Amanda: Lieke
Brian: ???
Nou idd ziet er al gezellig uit.
Ja, na deze gescripte halve finale geloof ik eigenlijk ook niet meer in een eerlijke finale....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet alleen met de krant, daarom mag je in het buitenland meestal maar 4x per telefoonnummer stemmen.
Dat gaat erg spannend worden, verwacht ikquote:
Denk jij dat Claire een keuze had?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:52 schreef markvanrinsum het volgende:
Jaap, Huub, Brian en Amanda nog in de race voor hoofdprijs! Claire gokt verkeerd en verlaat De Gouden Kooi
Oh?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub: Claire, Sylvia, Eric, Ilona, Nena en Bart
Amanda: Lieke en Nadia (LEKKER TANGEN!)
Brian: Nathanael?
En Nicolaas om flink te stoken.
edit: O, mag iedereen maar 1 persoon uitnodigen?
Dat lijstje eerder is wat Huub en Jaap hebben uitgesproken... daarbij dachten ze aan Lieke voor Amanda.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub: Claire, Sylvia, Eric, Ilona, Nena en Bart
Amanda: Lieke en Nadia (LEKKER TANGEN!)
Brian: Nathanael?
En Nicolaas om flink te stoken.
edit: O, mag iedereen maar 1 persoon uitnodigen?
ik was begonnen en er na de waarschuwing mee gestopt..... jij blijft doorgaan nuquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laar de persoon kappen die er mee begint......zo hoort het.
Mwah, dat Claire voor een eventuele koffer zou kiezen was te verwachten (met of zonder script) alleen de inhoud van de koffer had andere bewoners (Jaap) nog voor een koffer kunnen laten kiezen, maar de inhoud was niet voldoende...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, na deze gescripte halve finale geloof ik eigenlijk ook niet meer in een eerlijke finale....
En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
Als 16/17 procent van het publiek voor Jaap stemt dan is hij winnaar.
Gat met huub is erg groot, omgerekend naar procenten..20 procent
En met Brian zo'n 16 procent
Moet raar lopen wil Jaap niet winnen.. Kan toch zeker wel rekenen op zo'n 16 procent van de stemmen
Is ie dus toch de slimste, achteraf
Make my day....maar hoe eerlijk gaat het?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
Moet raar lopen wil Jaap niet winnen.. Kan toch zeker wel rekenen op zo'n 16 procent van de stemmen
Jensen zal wel lekker meegaan in het huubhuuhuubenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:57 schreef humberto.tan het volgende:
Ik heb geen streams, dus ik baseerde mijn aannames over 1 persoon uitnodigen alleen op de posts van anderen.
Hoe zou die Jensen-uitzending met Brian en Amanda gaan?
Brian: Huubhuubhuub
Amanda: Ja, inderdaad, huubhuubhuub
Brian: Hou je schmoel, laat me uitpraten, huubhuub.
Jensen: Wat bedoelen jullie? Moeten de mensen op Huub stemmen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij staat Jaap er nu erg goed voor, want zijn puntental is een leuke basis voor de finale
Volgens mij kijkt ze wel meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:54 schreef Scandalous het volgende:
Nena komt vast niet
Ik denk trouwens nog steeds dat Amanda en Brian naar Jensen mogen deze weekff promotie doen
Dank jequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hij gaf een warm applaus.
Wat voor mij het bewijs is dat hij wist dat er geen concurrent uit zou gaan
en dat van die 500.000 aan goede doelen geloof ik dus echt heeelemaal niks van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.
Ook dat kan extra stemmen opleveren.
Dat goede doelen verhaal vond ik ook wel weer een echte streek van hem.... De hamvraag is of hij de sparerib slager niet als het ultieme goede doel voor ogen heeft.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.
Ook dat kan extra stemmen opleveren.
14% is het verschil met Huub (punten Claire komen te vervallen).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
Hij zei bij die persconferentie dat hij dat gaat vastleggen bij een notaris.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en dat van die 500.000 aan goede doelen geloof ik dus echt heeelemaal niks van.
dat is zo doorzichtig paaien van de sms-ers, kan niet geloven dar iemand daar in zou trappen
zijn goededoel zal inderaad wel zijn maag zijn, vullen met spareribsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat goede doelen verhaal vond ik ook wel weer een echte streek van hem.... De hamvraag is of hij de sparerib slager niet als het ultieme goede doel voor ogen heeft.....
ik vond het héél vreemd dat hij onmiddelijk tegen Huub en Claire zei "Brian moet het pakken"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar in het uur bedenktijd raadde hij haar wel met klem af het geld te nemen. Had ze zijn raad opgevolgd, dan had Huub eruit gelegen.
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
toppunt van smerigheid vind ik dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in. Huub is zowiezo de laatste tijd meer 'onstream' aan het mopperen en schelden over B & A. maar als hij het doet, hoor ik meer de irritatie en de woede die hij voelt..
Als Brian het doet, is het meer 'zwartmaken' door dingen over Huub tegen ons te 'vertellen'.. Hij presenteert zogenaamde feiten als bewijzen van Huub's slechtheid.
Brian demoniseert Huub op een manier die niet voor iedereen obvious is....en dat ergert me. Door die vriendelijke, gladde glijstem lijkt het meer op een 'feit'.
Uh, er zat vandaag in de halve finale een notaris bij dus logischerwijs zal dit ook het geval zijn in de finale. De uitgangspositie van Jaap is buitengewoon gunstig. In popo's scoort hij altijd hoger dan Amanda en Brian en Huub liggen straalengtes achter.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Make my day....maar hoe eerlijk gaat het?
Je zou het gemiddelde van alle pp's moeten pakken om het eens proberen uit te rekenen. Je vergat trouwens Amanda in je berekening.Tenzij je er vanuit ging dat die maar 5 procent van de stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.
Als Brian en Huub ieder 35 procent van de stemmen halen, heeft Jaap dus 24 procent nodig om te winnen.
Ik betwijfel om hem dat gaat lukken. Er zijn een hoop mensen die tientallen keren stemmen op Brian of Huub. Ik betwijfel of Jaap naast LekkerSimpel dat soort fanatieke aanhangers heeft.
Dan heb je nog de twee exits op de finaledag.
Komt er weer een koffer? Jaap zei in de uitzending van vanavond al dat hij het vijfvoudige wil van wat Claire kreeg om op te stappen, misschien laat hij zich dus wel uitkopen.
that reminds mequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:59 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jensen zal wel lekker meegaan in het huubhuuhuubenHet gaat vast niet over pruiken en doucheslangen
Ik vind het moeilijk in te schatten hoeveel stemmen Amanda gaat krijgen. Op brian-amanda.nl roepen ze elkaar op om massaal op Brian te stemmen, daar wordt Amanda ondanks haar voorsprong niet als kanshebber gezien. 5 procent is wat laag, maar ik zie haar niet boven de 15 procent uitkomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou het gemiddelde van alle pp's moeten pakken om het eens proberen uit te rekenen. Je vergat trouwens Amanda in je berekening.Tenzij je er vanuit ging dat die maar 5 procent van de stemmen krijgt.
Hmm kan best zijn dat je gelijk hebt. Maar Claire en haar punten zijn in mijn berekening idd geschrapt..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.
Als Brian en Huub ieder 35 procent van de stemmen halen, heeft Jaap dus 24 procent nodig om te winnen.
Ik betwijfel om hem dat gaat lukken. Er zijn een hoop mensen die tientallen keren stemmen op Brian of Huub. Ik betwijfel of Jaap naast LekkerSimpel dat soort fanatieke aanhangers heeft.
Komt er weer een koffer? Jaap zei in de uitzending van vanavond al dat hij het vijfvoudige wil van wat Claire kreeg om op te stappen, misschien laat hij zich dus wel uitkopen.
Ik weet het niet, uiteindelijk is het een kwestie van veel vrienden met mobiel hebben, flink investeren om bijvoorbeeld het driedubbele terug te krijgen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:13 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk in te schatten hoeveel stemmen Amanda gaat krijgen. Op brian-amanda.nl roepen ze elkaar op om massaal op Brian te stemmen, daar wordt Amanda ondanks haar voorsprong niet als kanshebber gezien. 5 procent is wat laag, maar ik zie haar niet boven de 15 procent uitkomen.
Tenzij zowel degene die de koffer zou pakken als degene met het laagste aantal punten het veld zou moeten ruimen. In dat geval was Jaap, als Brian de koffer had gepakt, overgebleven met Amanda en Claire.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:04 schreef avonne het volgende:
Het feit dat hij Brian probeerde over te halen om weg te gaan is volledig in strijd met zijn puntenverdeling dat hij wou dat Huub wegging. Wie is het nou? Wilde hij nu Huub of Brian kwijt??? Allebei kon niet !
Trusten Heidiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Teruste![]()
Gelukkig was het wel gezellig op Fok
Jaap the Puppetmaster gaat wel winnen, want hij is het beschaafdst.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:11 schreef schatje het volgende:
Jaap gaat toch niet winnen. Hij is een te dure winnaar.
Huub is de goedkoopste winnaar door al die boete's.
En het komische is dat het meest voor de hand liggende script dus ook uitiendelijk heeft plaatsgevonden en dat alle verhalen van de sterverslaggevers ter plaatse van nowlive en vol complete onzin bleken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij zowel degene die de koffer zou pakken als degene met het laagste aantal punten het veld zou moeten ruimen. In dat geval was Jaap, als Brian de koffer had gepakt, overgebleven met Amanda en Claire.
Maar ja...het is nauwelijks voor te stellen dat Jaap wérkelijk zou denken dat de Febo Huub of Brian zou laten gaan. Laat stáán alletwwee. Het was dus een TV-script.
Er is toch een gerucht dat de boetes kwijtgescholden worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:11 schreef schatje het volgende:
Jaap gaat toch niet winnen. Hij is een te dure winnaar.
Huub is de goedkoopste winnaar door al die boete's.
Dus dat is nou beschaving: eten als een bootwerker en jezelf onderkotsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jaap the Puppetmaster gaat wel winnen, want hij is het beschaafdst.
das niet helemaal waar...... ook via NL kwamen de geruchten dat ze Claire alleen door het hek hadden zien lopen met een gouden koffer...... (dat klopte precies)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:19 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En het komische is dat het meest voor de hand liggende script dus ook uitiendelijk heeft plaatsgevonden en dat alle verhalen van de sterverslaggevers ter plaatse van nowlive en vol complete onzin bleken.
Miljoen + aantal dagen in DGK x 1000 - boetes, is ook klein miljoen toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Er is toch een gerucht dat de boetes kwijtgescholden worden?
Hoorde Huub net ook zeggen dat hij met een miljoen thuiskomt.
Vrouwonvriendelijke gast. Sylvia en Amanda meteen de eerst nacht voor alles en nog wat uitmaken, het jurkje van Lieke haar lijf aftrekken en die groepies aanranden in bad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jaap the Puppetmaster gaat wel winnen, want hij is het beschaafdst.
Precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dus dat is nou beschaving: eten als een bootwerker en jezelf onderkotsen.
In het land der blinden is eenoog koning.
1-0 voor jou, die was ik inderdaad vergeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:21 schreef Desii het volgende:
[..]
das niet helemaal waar...... ook via NL kwamen de geruchten dat ze Claire alleen door het hek hadden zien lopen met een gouden koffer...... (dat klopte precies)
ja, idd............quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was mij dus ook onduidelijk. Ik meende dat Bridget in het begin zei "degene met de laagste punten gaat zowiezo weg. Voor die persoon is het voorbij" en dus daarbij als mogelijke tweede dus de koffer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij zowel degene die de koffer zou pakken als degene met het laagste aantal punten het veld zou moeten ruimen. In dat geval was Jaap, als Brian de koffer had gepakt, overgebleven met Amanda en Claire.
Maar ja...het is nauwelijks voor te stellen dat Jaap wérkelijk zou denken dat de Febo Huub of Brian zou laten gaan. Laat stáán alletwwee. Het was dus een TV-script.
Beschaafd voor zover mogelijk in dat hokquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke gast. Sylvia en Amanda meteen de eerst nacht voor alles en nog wat uitmaken, het jurkje van Lieke haar lijf aftrekken en die groepies aanranden in bad.
Wat beschaafd zeg.
Misschien om de onvrede onder streamers in te dammen...of juist niet om extra smsjes te laten sturen.....manipulatie all around....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, idd............
Ik heb Huub ook al eens tegen Joris horen zeggen...... de boetes zijn een wassen neus, maar dat leg ik nog wel eens uit als ik eruit ben
(iets in die trant iig)
Dat kan ik me idd ook nog goed herinneren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, idd............
Ik heb Huub ook al eens tegen Joris horen zeggen...... de boetes zijn een wassen neus, maar dat leg ik nog wel eens uit als ik eruit ben
(iets in die trant iig)
ik wel, twee keer een poging om Brian te bijten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef STAP01 het volgende:
GFC!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb Fries nog nooit zien bijten!
Ja, en dat hebben ze bewust lang in het midden gelaten, om de uitzending spannend te houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was mij dus ook onduidelijk. Ik meende dat Bridget in het begin zei "degene met de laagste punten gaat zowiezo weg. Voor die persoon is het voorbij" en dus daarbij als mogelijke tweede dus de koffer.
(en daarbij dacht ik eigenlijk ook nog dat ze zei dat iederéén die de koffer wilde, en dus misschien een dummy zou krijgen, ook weg moest)
Maar het bleek dus maar maximaal één exit te zijn.
Huub heeft zoveel puntenverdelingen niet onderzocht dat het me wel zeer onwaarschijnlijk lijkt wat jij allemaal suggereert.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien om de onvrede onder streamers in te dammen...of juist niet om extra smsjes te laten sturen.....manipulatie all around....
NMNS... moet je soms niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub heeft zoveel puntenverdelingen niet onderzocht dat het me wel zeer onwaarschijnlijk lijkt wat jij allemaal suggereert.
Als je Huub een boete geeft, dan is de onvrede overal voel- en hoorbaar. Een reflex van veel mensen is dan om hem te supporten door meer smsjes te sturen zodat hij weer die pp wint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub heeft zoveel puntenverdelingen niet onderzocht dat het me wel zeer onwaarschijnlijk lijkt wat jij allemaal suggereert.
Slaap lekker zus.....sweet dreams....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:30 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS... moet je soms niet te serieus nemen![]()
Maar hij is wel cute![]()
Truste broertje en andere fokkies
Kan iemand een kloppend lijsjte van de puntentelling plaatsen. Want volgens mij klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet vanuit Huub zelf te komen, die zegt wel wat hij moet zeggen:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef BarryK het volgende:
[..]
Claire: 30 (maar daar heeft ze niets aan)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan iemand een kloppend lijsjte van de puntentelling plaatsen. Want volgens mij klopt er iets niet.
Dat bedoelde ik ook, manipulatie door de FEBO, opdrachten uit laten voeren door de spelers....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:32 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet vanuit Huub zelf te komen, die zegt wel wat hij moet zeggen:
Mooie zinquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan iemand een kloppend lijsjte van de puntentelling plaatsen. Want volgens mij klopt er iets niet.
Wat klopt er dan niet in mijn lijstje....? Verkeerde sleutels of wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:33 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Claire: 30 (maar daar heeft ze niets aan)
Jaap: 24
Amanda: 23
Brian: 13
Huub: 10
Maakt samen 100.
Claire's punten worden verdeeld over de rest toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:33 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Claire: 30 (maar daar heeft ze niets aan)
Jaap: 24
Amanda: 23
Brian: 13
Huub: 10
Maakt samen 100.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom zou je ze erbij tellen? De individuele punten tellen gewoon voor 50 procent, dat lijkt mij het meest logischequote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:37 schreef Py het volgende:
[..]
Claire's punten worden verdeeld over de rest toch?
Dus ieder 7,5 punt erbij
Maakt:
Jaap 31,5%
Amanda: 30,5%
Brian 20,5%
Huub: 17,5%
Een korte vergelijking met mijn handgeschreven lijstje zegt dat Brian 7 punten aan Jaap uitdeelde en 3 aan Claire. Bij jou is dat anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet in mijn lijstje....? Verkeerde sleutels of wat?
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mus...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:39 schreef Musje456 het volgende:
Ik geloof in een spel waar ik niks maar van snapMoge de beste winnen... Ik weet het gewoon niet meer... Truste (en opnieuw dank voor alle fijne verslagen!)
Een non streamer van een die niet kan stemmen al zou ze willen.
Dank alle FOKkers (K)
Ik begreep dat Claire's punten over de rest verdeeld werden. Ik weet niet hoe ze in de finale de boel bij elkaar op gaan tellen. Maar het lijkt me dat ze met een balkje met het nu verdiende percentage erop, beginnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom zou je ze erbij tellen? De individuele punten tellen gewoon voor 50 procent, dat lijkt mij het meest logische
Het maakt helemaal geen verschil of ze die punten van Claire wel of niet verdelen. Omdat het in beide gevallen om percentages gaat hoef je alleen maar de huidige punten op te tellen bij het percentage dat iemand aan stemmen binnenkrijgt. Of je daar nu vervolgens bij iedereen nog 7,5 procent van Claire bijtelt of dat je bij iedereen 1,234542352452345642365236346536354 ervan afhaalt omdat je dat toevallig een mooi getal vindt maakt voor de onderlinge verschillen helemaal niets uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ik begreep dat Claire's punten over de rest verdeeld werden. Ik weet niet hoe ze in de finale de boel bij elkaar op gaan tellen. Maar het lijkt me dat ze met een balkje met het nu verdiende percentage erop, beginnen.
Ik geef het op. Ik wacht wel tot iemand een volledig lijstje heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Een korte vergelijking met mijn handgeschreven lijstje zegt dat Brian 7 punten aan Jaap uitdeelde en 3 aan Claire. Bij jou is dat anders.
ook al een mysterie. Ondoorzichtig en onbetrouwbaar als de netenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ik begreep dat Claire's punten over de rest verdeeld werden. Ik weet niet hoe ze in de finale de boel bij elkaar op gaan tellen. Maar het lijkt me dat ze met een balkje met het nu verdiende percentage erop, beginnen.
Amanda: 10 punten naar Brian, 7 naar Claire, 3 naar Jaap, 0 naar Huubquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geef het op. Ik wacht wel tot iemand een volledig lijstje heeft gemaakt.
Ja oké. Maar toch denk ik dat ze met zo'n balkje met hun verdiende punten beginnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het maakt helemaal geen verschil of ze die punten van Claire wel of niet verdelen. Omdat het in beide gevallen om percentages gaat hoef je alleen maar de huidige punten op te tellen bij het percentage dat iemand aan stemmen binnenkrijgt. Of je daar nu vervolgens bij iedereen nog 7,5 procent van Claire bijtelt of dat je bij iedereen 1,234542352452345642365236346536354 ervan afhaalt omdat je dat toevallig een mooi getal vindt maakt voor de onderlinge verschillen helemaal niets uit.
een financieele donatie naar Huub / Clairquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:47 schreef avonne het volgende:
Er klopt toch ook helemaal geen ruk aan dit programma
----x< knip >x---
Serieus, hou je geld in je zak of gireer het naar je favoriete kandidaat.
Dat lijkt voor allemaal een haalbaar percentagequote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb ook even een kleine berekening gemaakt, maar alles is van alles afhankelijk door die onderlinge percentages, dat maakt het lastig,
Ze komen zo ongeveer gelijk uit (Jaap wint nipt) bij de volgende percentages van de smsjes
Jaap heeft nodig 19,05 procent van alle smsjes
Huub heeft nodig 32,38 procent van alle smsjes
Amanda heeft nodig 20 procent van alle smsjes
Brian heeft nodig 28,58 procent van alle smsjes.
Het is laat, weet dus niet of ik het volledig heb goed gedaan
Kijk is naar mijn berekening, ik weet niet hoe je hieraan komt ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb ook even een kleine berekening gemaakt, maar alles is van alles afhankelijk door die onderlinge percentages, dat maakt het lastig,
Ze komen zo ongeveer gelijk uit (Jaap wint nipt) bij de volgende percentages van de smsjes
Jaap heeft nodig 19,05 procent van alle smsjes
Huub heeft nodig 32,38 procent van alle smsjes
Amanda heeft nodig 20 procent van alle smsjes
Brian heeft nodig 28,58 procent van alle smsjes.
Het is laat, weet dus niet of ik het volledig heb goed gedaan
Dat was ons (wij die hier thuis keken) wel helemaal duidelijk hoor. Ofwel er vertrekt iemand met het laagste aantal punten, ofwel er vertrekt iemand met de koffer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:47 schreef avonne het volgende:
- tijdens dat kofferverhaal is het absoluut onduidelijk of er nu 1, 2 of meerdere mensen tegelijk exit kunnen gaan. Hoe kun je dan ergens 60 minuten over nadenken?
Ja op tvquote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ons (wij die hier thuis keken) wel helemaal duidelijk hoor. Ofwel er vertrekt iemand met het laagste aantal punten, ofwel er vertrekt iemand met de koffer.
was mij niet duideiljk op dat momentquote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was ons (wij die hier thuis keken) wel helemaal duidelijk hoor. Ofwel er vertrekt iemand met het laagste aantal punten, ofwel er vertrekt iemand met de koffer.
Haha, nee, het zal ook weer eens nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:06 schreef Py het volgende:
[..]
Ja op tvop de streams was dat absoluut niet duidelijk
Mij was (en is nog steeds) niet goed duidelijk wat er was gebeurd als Amanda ook voor de koffer had gekozen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien maak ik een denkfout, maar het is volgens mij niet lineair. Het gaat namelijk om het percentage van het totaal aantal smsjes. Als er in totaal 500.000 binnenkomen, Jaap heeft er 50.000, dan heeft hij 10 procent. Zodra er meer binnenkomen voor een derde, dan veranderd gelijk zijn percentage 10 in een lager getal. Of reken ik totaal verkeerd?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:01 schreef BarryK het volgende:
[..]
Kijk is naar mijn berekening, ik weet niet hoe je hieraan komt ...
Iedereen die een koffer had gepakt, had op moeten stappen. Maar slechts één van hen had een koffer met een geldbedrag in handen gekregen; anderen hadden een lege koffer gekregen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:07 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Mij was (en is nog steeds) niet goed duidelijk wat er was gebeurd als Amanda ook voor de koffer had gekozen.
Was dan 1 met 25.000 naar huis gegaan en 1 met een lege koffer?
Was dan 1 met 25.000 naar huis gegaan en 1 met een koffer met iets anders (een ander bedrag of bijvoorbeeld een reis) naar huis gegaan?
Was dan 1 met 25.000 naar huis gegaan en had degene met de lege koffer dan gewoon mogen blijven?
Jullie verschil zit erin dat jij gewoon de huidige punten laat staan (lijkt mij het meest logische) en dat hij ervan uitgaat dat eerst alles door 0,7 wordt gedeeld om opnieuw op 100 procent uit te komen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien maak ik een denkfout, maar het is volgens mij niet lineair. Het gaat namelijk om het percentage van het totaal aantal smsjes. Als er in totaal 500.000 binnenkomen, Jaap heeft er 50.000, dan heeft hij 10 procent. Zodra er meer binnenkomen voor een derde, dan veranderd gelijk zijn percentage 10 in een lager getal. Of reken ik totaal verkeerd?
Het maakt niet uit hoeveel smsjes er totaal binnen komen, het is abstract, niet absoluut.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien maak ik een denkfout, maar het is volgens mij niet lineair. Het gaat namelijk om het percentage van het totaal aantal smsjes. Als er in totaal 500.000 binnenkomen, Jaap heeft er 50.000, dan heeft hij 10 procent. Zodra er meer binnenkomen voor een derde, dan veranderd gelijk zijn percentage 10 in een lager getal. Of reken ik totaal verkeerd?
Nee, dit klopt nog niet. Ik heb expres jouw lijstje geëdit (zie boven). Leg ze eens naast elkaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 02:09 schreef akveor het volgende:
TNVX Iedereeen. Krijg ik dit lijstje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |