ik was begonnen en er na de waarschuwing mee gestopt..... jij blijft doorgaan nuquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laar de persoon kappen die er mee begint......zo hoort het.
Mwah, dat Claire voor een eventuele koffer zou kiezen was te verwachten (met of zonder script) alleen de inhoud van de koffer had andere bewoners (Jaap) nog voor een koffer kunnen laten kiezen, maar de inhoud was niet voldoende...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, na deze gescripte halve finale geloof ik eigenlijk ook niet meer in een eerlijke finale....
En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
Als 16/17 procent van het publiek voor Jaap stemt dan is hij winnaar.
Gat met huub is erg groot, omgerekend naar procenten..20 procent
En met Brian zo'n 16 procent
Moet raar lopen wil Jaap niet winnen.. Kan toch zeker wel rekenen op zo'n 16 procent van de stemmen
Is ie dus toch de slimste, achteraf
Make my day....maar hoe eerlijk gaat het?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
Moet raar lopen wil Jaap niet winnen.. Kan toch zeker wel rekenen op zo'n 16 procent van de stemmen
Jensen zal wel lekker meegaan in het huubhuuhuubenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:57 schreef humberto.tan het volgende:
Ik heb geen streams, dus ik baseerde mijn aannames over 1 persoon uitnodigen alleen op de posts van anderen.
Hoe zou die Jensen-uitzending met Brian en Amanda gaan?
Brian: Huubhuubhuub
Amanda: Ja, inderdaad, huubhuubhuub
Brian: Hou je schmoel, laat me uitpraten, huubhuub.
Jensen: Wat bedoelen jullie? Moeten de mensen op Huub stemmen?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarbij staat Jaap er nu erg goed voor, want zijn puntental is een leuke basis voor de finale
Volgens mij kijkt ze wel meequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:54 schreef Scandalous het volgende:
Nena komt vast niet
Ik denk trouwens nog steeds dat Amanda en Brian naar Jensen mogen deze weekff promotie doen
Dank jequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hij gaf een warm applaus.
Wat voor mij het bewijs is dat hij wist dat er geen concurrent uit zou gaan
en dat van die 500.000 aan goede doelen geloof ik dus echt heeelemaal niks van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.
Ook dat kan extra stemmen opleveren.
Dat goede doelen verhaal vond ik ook wel weer een echte streek van hem.... De hamvraag is of hij de sparerib slager niet als het ultieme goede doel voor ogen heeft.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.
Ook dat kan extra stemmen opleveren.
14% is het verschil met Huub (punten Claire komen te vervallen).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
Hij zei bij die persconferentie dat hij dat gaat vastleggen bij een notaris.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:00 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
en dat van die 500.000 aan goede doelen geloof ik dus echt heeelemaal niks van.
dat is zo doorzichtig paaien van de sms-ers, kan niet geloven dar iemand daar in zou trappen
zijn goededoel zal inderaad wel zijn maag zijn, vullen met spareribsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat goede doelen verhaal vond ik ook wel weer een echte streek van hem.... De hamvraag is of hij de sparerib slager niet als het ultieme goede doel voor ogen heeft.....
ik vond het héél vreemd dat hij onmiddelijk tegen Huub en Claire zei "Brian moet het pakken"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar in het uur bedenktijd raadde hij haar wel met klem af het geld te nemen. Had ze zijn raad opgevolgd, dan had Huub eruit gelegen.
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
toppunt van smerigheid vind ik dit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in. Huub is zowiezo de laatste tijd meer 'onstream' aan het mopperen en schelden over B & A. maar als hij het doet, hoor ik meer de irritatie en de woede die hij voelt..
Als Brian het doet, is het meer 'zwartmaken' door dingen over Huub tegen ons te 'vertellen'.. Hij presenteert zogenaamde feiten als bewijzen van Huub's slechtheid.
Brian demoniseert Huub op een manier die niet voor iedereen obvious is....en dat ergert me. Door die vriendelijke, gladde glijstem lijkt het meer op een 'feit'.
Uh, er zat vandaag in de halve finale een notaris bij dus logischerwijs zal dit ook het geval zijn in de finale. De uitgangspositie van Jaap is buitengewoon gunstig. In popo's scoort hij altijd hoger dan Amanda en Brian en Huub liggen straalengtes achter.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Make my day....maar hoe eerlijk gaat het?
Je zou het gemiddelde van alle pp's moeten pakken om het eens proberen uit te rekenen. Je vergat trouwens Amanda in je berekening.Tenzij je er vanuit ging dat die maar 5 procent van de stemmen krijgt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.
Als Brian en Huub ieder 35 procent van de stemmen halen, heeft Jaap dus 24 procent nodig om te winnen.
Ik betwijfel om hem dat gaat lukken. Er zijn een hoop mensen die tientallen keren stemmen op Brian of Huub. Ik betwijfel of Jaap naast LekkerSimpel dat soort fanatieke aanhangers heeft.
Dan heb je nog de twee exits op de finaledag.
Komt er weer een koffer? Jaap zei in de uitzending van vanavond al dat hij het vijfvoudige wil van wat Claire kreeg om op te stappen, misschien laat hij zich dus wel uitkopen.
that reminds mequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:59 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jensen zal wel lekker meegaan in het huubhuuhuubenHet gaat vast niet over pruiken en doucheslangen
Ik vind het moeilijk in te schatten hoeveel stemmen Amanda gaat krijgen. Op brian-amanda.nl roepen ze elkaar op om massaal op Brian te stemmen, daar wordt Amanda ondanks haar voorsprong niet als kanshebber gezien. 5 procent is wat laag, maar ik zie haar niet boven de 15 procent uitkomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou het gemiddelde van alle pp's moeten pakken om het eens proberen uit te rekenen. Je vergat trouwens Amanda in je berekening.Tenzij je er vanuit ging dat die maar 5 procent van de stemmen krijgt.
Hmm kan best zijn dat je gelijk hebt. Maar Claire en haar punten zijn in mijn berekening idd geschrapt..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.
Als Brian en Huub ieder 35 procent van de stemmen halen, heeft Jaap dus 24 procent nodig om te winnen.
Ik betwijfel om hem dat gaat lukken. Er zijn een hoop mensen die tientallen keren stemmen op Brian of Huub. Ik betwijfel of Jaap naast LekkerSimpel dat soort fanatieke aanhangers heeft.
Dan heb je nog de twee exits op de finaledag.
Komt er weer een koffer? Jaap zei in de uitzending van vanavond al dat hij het vijfvoudige wil van wat Claire kreeg om op te stappen, misschien laat hij zich dus wel uitkopen.
Ik weet het niet, uiteindelijk is het een kwestie van veel vrienden met mobiel hebben, flink investeren om bijvoorbeeld het driedubbele terug te krijgen....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:13 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk in te schatten hoeveel stemmen Amanda gaat krijgen. Op brian-amanda.nl roepen ze elkaar op om massaal op Brian te stemmen, daar wordt Amanda ondanks haar voorsprong niet als kanshebber gezien. 5 procent is wat laag, maar ik zie haar niet boven de 15 procent uitkomen.
Tenzij zowel degene die de koffer zou pakken als degene met het laagste aantal punten het veld zou moeten ruimen. In dat geval was Jaap, als Brian de koffer had gepakt, overgebleven met Amanda en Claire.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:04 schreef avonne het volgende:
Het feit dat hij Brian probeerde over te halen om weg te gaan is volledig in strijd met zijn puntenverdeling dat hij wou dat Huub wegging. Wie is het nou? Wilde hij nu Huub of Brian kwijt??? Allebei kon niet !
Trusten Heidiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
Teruste![]()
Gelukkig was het wel gezellig op Fok
Jaap the Puppetmaster gaat wel winnen, want hij is het beschaafdst.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:11 schreef schatje het volgende:
Jaap gaat toch niet winnen. Hij is een te dure winnaar.
Huub is de goedkoopste winnaar door al die boete's.
En het komische is dat het meest voor de hand liggende script dus ook uitiendelijk heeft plaatsgevonden en dat alle verhalen van de sterverslaggevers ter plaatse van nowlive en vol complete onzin bleken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij zowel degene die de koffer zou pakken als degene met het laagste aantal punten het veld zou moeten ruimen. In dat geval was Jaap, als Brian de koffer had gepakt, overgebleven met Amanda en Claire.
Maar ja...het is nauwelijks voor te stellen dat Jaap wérkelijk zou denken dat de Febo Huub of Brian zou laten gaan. Laat stáán alletwwee. Het was dus een TV-script.
Er is toch een gerucht dat de boetes kwijtgescholden worden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:11 schreef schatje het volgende:
Jaap gaat toch niet winnen. Hij is een te dure winnaar.
Huub is de goedkoopste winnaar door al die boete's.
Dus dat is nou beschaving: eten als een bootwerker en jezelf onderkotsen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jaap the Puppetmaster gaat wel winnen, want hij is het beschaafdst.
das niet helemaal waar...... ook via NL kwamen de geruchten dat ze Claire alleen door het hek hadden zien lopen met een gouden koffer...... (dat klopte precies)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:19 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En het komische is dat het meest voor de hand liggende script dus ook uitiendelijk heeft plaatsgevonden en dat alle verhalen van de sterverslaggevers ter plaatse van nowlive en vol complete onzin bleken.
Miljoen + aantal dagen in DGK x 1000 - boetes, is ook klein miljoen toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Er is toch een gerucht dat de boetes kwijtgescholden worden?
Hoorde Huub net ook zeggen dat hij met een miljoen thuiskomt.
Vrouwonvriendelijke gast. Sylvia en Amanda meteen de eerst nacht voor alles en nog wat uitmaken, het jurkje van Lieke haar lijf aftrekken en die groepies aanranden in bad.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:18 schreef Borga het volgende:
[..]
Jaap the Puppetmaster gaat wel winnen, want hij is het beschaafdst.
Precies.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dus dat is nou beschaving: eten als een bootwerker en jezelf onderkotsen.
In het land der blinden is eenoog koning.
1-0 voor jou, die was ik inderdaad vergeten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:21 schreef Desii het volgende:
[..]
das niet helemaal waar...... ook via NL kwamen de geruchten dat ze Claire alleen door het hek hadden zien lopen met een gouden koffer...... (dat klopte precies)
ja, idd............quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Er is toch een gerucht dat de boetes kwijtgescholden worden?
Hoorde Huub net ook zeggen dat hij met een miljoen thuiskomt.
Dat was mij dus ook onduidelijk. Ik meende dat Bridget in het begin zei "degene met de laagste punten gaat zowiezo weg. Voor die persoon is het voorbij" en dus daarbij als mogelijke tweede dus de koffer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenzij zowel degene die de koffer zou pakken als degene met het laagste aantal punten het veld zou moeten ruimen. In dat geval was Jaap, als Brian de koffer had gepakt, overgebleven met Amanda en Claire.
Maar ja...het is nauwelijks voor te stellen dat Jaap wérkelijk zou denken dat de Febo Huub of Brian zou laten gaan. Laat stáán alletwwee. Het was dus een TV-script.
Beschaafd voor zover mogelijk in dat hokquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Vrouwonvriendelijke gast. Sylvia en Amanda meteen de eerst nacht voor alles en nog wat uitmaken, het jurkje van Lieke haar lijf aftrekken en die groepies aanranden in bad.
Wat beschaafd zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |