abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 00:56:38 #201
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_58697165
do 15 mei 2008, 23:12 | 0 reacties
Claire verlaat vrijwillig Gouden Kooi!
door onze redactie
AMSTERDAM - Huub kan dankzij zijn vrouw in de villa blijven, maar werd belazerd door Jaap...

Foto: AB BLAUW

Ads door Google
Verbrand Puur Lichaamsvet
Pas Deze Eenvoudige Richtlijnen Toe En Zie Je Lichaamsvet Verdwijnen
www.vermageren.com
Op zoek naar vrienden?
Vrienden maken doe je op VOL.nl, het gezelligste forum van Nederland
www.vol.nl
Pc voor vrouwen
Laptops voor vrouwen! Toshiba met Intel. Kijk op de site
www.toshiba.nl
Claire blijkt de meest populaire inwoonster van de Gouden Kooi . Zij verzamelde van alle bewoners de meeste stemmen, maar toch is zij vanavond in de halve finale uit de miljoenenvilla vertrokken. Ze pakte voordat de uitslag bekend werd een koffer met 25.000 euro. De blondine kon niet weten dat anders haar echtgenoot Huub had moeten vertrekken.

Huub kreeg in totaal maar 10 punten van zijn medebewoners en had de finale dus niet gehaald als Claire had besloten om te blijven. Dit mede dankzij zijn 'maatje' Jaap die een deal had gesloten met Brian en Huub nul punten toebedeelde.

Het finalespel wordt de komende week dus gespeeld met de vier langstzittende kandidaten. Brian, Huub, Amanda en Jaap. Afhankelijk van wie wint, kunnen zij tussen de 1 miljoen en 1,7 miljoen euro winnen. Het woord is aan het publiek.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_58697173
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef coldstar het volgende:

[..]

Laar de persoon kappen die er mee begint......zo hoort het.
ik was begonnen en er na de waarschuwing mee gestopt..... jij blijft doorgaan nu

jij lijkt Brian wel, die weet ook van geen ophouden...
of ga ik nu te ver Gert Noekje

dus laten we beide stoppen, ik probeer over jou lulverhalen heen te scrollen en jij over de mijne
pi_58697178
Ik heb geen streams, dus ik baseerde mijn aannames over 1 persoon uitnodigen alleen op de posts van anderen.

Hoe zou die Jensen-uitzending met Brian en Amanda gaan?
Brian: Huubhuubhuub
Amanda: Ja, inderdaad, huubhuubhuub
Brian: Hou je schmoel, laat me uitpraten, huubhuub.
Jensen: Wat bedoelen jullie? Moeten de mensen op Huub stemmen?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:57:41 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58697179
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, na deze gescripte halve finale geloof ik eigenlijk ook niet meer in een eerlijke finale....
Mwah, dat Claire voor een eventuele koffer zou kiezen was te verwachten (met of zonder script) alleen de inhoud van de koffer had andere bewoners (Jaap) nog voor een koffer kunnen laten kiezen, maar de inhoud was niet voldoende...

Jaap heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat hij minimaal een ton wilde scoren, hij zou een koffer van 25.000 dus niet nemen.

Daarbij staat Jaap er nu erg goed voor, want zijn puntental is een leuke basis voor de finale
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 00:58:15 #205
128220 Peter6000
pi_58697185
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:56 schreef BrainView het volgende:
Die Jaap, wat geniaal
Als 16/17 procent van het publiek voor Jaap stemt dan is hij winnaar.
Gat met huub is erg groot, omgerekend naar procenten..20 procent
En met Brian zo'n 16 procent
Moet raar lopen wil Jaap niet winnen.. Kan toch zeker wel rekenen op zo'n 16 procent van de stemmen
Is ie dus toch de slimste, achteraf
En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.
Ook dat kan extra stemmen opleveren.
pi_58697194
quote:
Die Jaap, wat geniaal
Moet raar lopen wil Jaap niet winnen.. Kan toch zeker wel rekenen op zo'n 16 procent van de stemmen
Make my day....maar hoe eerlijk gaat het?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:59:01 #207
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58697195
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:57 schreef humberto.tan het volgende:
Ik heb geen streams, dus ik baseerde mijn aannames over 1 persoon uitnodigen alleen op de posts van anderen.

Hoe zou die Jensen-uitzending met Brian en Amanda gaan?
Brian: Huubhuubhuub
Amanda: Ja, inderdaad, huubhuubhuub
Brian: Hou je schmoel, laat me uitpraten, huubhuub.
Jensen: Wat bedoelen jullie? Moeten de mensen op Huub stemmen?
Jensen zal wel lekker meegaan in het huubhuuhuuben Het gaat vast niet over pruiken en doucheslangen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_58697204
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daarbij staat Jaap er nu erg goed voor, want zijn puntental is een leuke basis voor de finale
Jaap....die vuige vetzak....
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:00:00 #209
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_58697205
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:54 schreef Scandalous het volgende:
Nena komt vast niet

Ik denk trouwens nog steeds dat Amanda en Brian naar Jensen mogen deze week ff promotie doen
Volgens mij kijkt ze wel mee
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_58697207
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, hij gaf een warm applaus.

Wat voor mij het bewijs is dat hij wist dat er geen concurrent uit zou gaan
Dank je
Goedemorgen :W
pi_58697221
Huub is dus weer alleen net zo als in het begin, helaas geen Sylvia op de achtergrond.
pi_58697222
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

En daarbij geeft hij ook nog aan dat hij 500.000 aan goede doelen geeft, als hij wint.
en dat van die 500.000 aan goede doelen geloof ik dus echt heeelemaal niks van.
dat is zo doorzichtig paaien van de sms-ers, kan niet geloven dar iemand daar in zou trappen
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 01:01:57 #213
128220 Peter6000
pi_58697233
Ik walg nu al van de zielige, eenzame Huubbeelden die ongetwijfeld in de tv uitzending komen.
Gelukkig kijk ik nooit.
pi_58697236
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dat goede doelen verhaal vond ik ook wel weer een echte streek van hem.... De hamvraag is of hij de sparerib slager niet als het ultieme goede doel voor ogen heeft.....
pi_58697244
En brian en Slet kunnen het nog steeds niet alleen aan, ze hebben nog steeds Ricardo nodig
Ze hebben nu hun grote vriend Jaap toch???
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:03:24 #216
16715 Mylene
*schatje*
pi_58697247
quote:
Die Jaap, wat geniaal
14% is het verschil met Huub (punten Claire komen te vervallen).

Zie Sms'jes tellen 43% zwaarder dan stemmen bewoners
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 01:04:17 #217
128220 Peter6000
pi_58697254
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:00 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

en dat van die 500.000 aan goede doelen geloof ik dus echt heeelemaal niks van.
dat is zo doorzichtig paaien van de sms-ers, kan niet geloven dar iemand daar in zou trappen
Hij zei bij die persconferentie dat hij dat gaat vastleggen bij een notaris.
Ik geloof hem wel.

Alleen dat plan het resterende geld als startkapitaal voor oa een internetshow te gaan gebruiken vind ik minder. Volgens mij kan hij het beter in aandelen steken.
pi_58697258
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat goede doelen verhaal vond ik ook wel weer een echte streek van hem.... De hamvraag is of hij de sparerib slager niet als het ultieme goede doel voor ogen heeft.....
zijn goededoel zal inderaad wel zijn maag zijn, vullen met spareribs
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:04:42 #219
16715 Mylene
*schatje*
pi_58697259
Ik geloof ook niet in de goede doelen actie van Jaap tenzij ie nu alvast een contract tekent waar het zwart op wit staat.
pi_58697261
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:45 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar in het uur bedenktijd raadde hij haar wel met klem af het geld te nemen. Had ze zijn raad opgevolgd, dan had Huub eruit gelegen.
ik vond het héél vreemd dat hij onmiddelijk tegen Huub en Claire zei "Brian moet het pakken"

Of het is puur show (de Febo heeft alles al beslist) of hij probeerde oprecht Brian zover te krijgen het te pakken. Misschien dat de instructies van de Febo beperkt waren tot Jaap en Amanda (die duidelijk van achter kwam en iets aan brian wilde vertellen). Misschien dat Jaap in opdracht Huub de laagste punten gaf omdat de Febo er op rekende dat Huub Claire over zou halen de koffer te pakken (wat ook gebeurd is). Misschien was het Jaaps laatste poging om te bereiken dat Brian zou oprotten. Maar het was duidelijk onverwacht voor hem. Hij had geen plan, geen toespraak, niet meer dan "Brian, ik gun je niet een miljoen, maar wel 25.000. Doe het, pak het!"

Het feit dat hij Brian probeerde over te halen om weg te gaan is volledig in strijd met zijn puntenverdeling dat hij wou dat Huub wegging. Wie is het nou? Wilde hij nu Huub of Brian kwijt??? Allebei kon niet !

Dat hij zoiets tegen Brian zei was begrijpelijk... een kans dat Brian weg zou gaan en een mogelijkheid om te voorkomen dat Claire de koffer zou pakken. Maaaaarrrrrrrrrr..... waarom zei hij het zo indringend tegen Huub en Claire dat Brian de koffer moest pakken? Waarom niet simpelweg "Claire, niet pakken"

Huub pikte deze discrepantie niet op. Huub ging op zijn eigen eigenwijze wijze tegen Amanda en Brian zeggen "jullie pakken de koffer niet!"

Ik vermoed dus dat Jaap de puntendeling op instructie heeft gedaan, en met de koffer probeerde te switchen naar Brian.

In elk geval berustte hij er duidelijk in dat de hele stemming kul bleek te zijn.

(geen idee trouwens waarom Amanda opeens zo ernstig was met haar liefdesmomentje. Ze kwam gearmd met Claire van achteren lopen)

[ Bericht 1% gewijzigd door avonne op 16-05-2008 01:17:00 ]
  vrijdag 16 mei 2008 @ 01:05:11 #221
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58697267
Huub heeft de paardjes gemist de afgelopen dagen

Amanda maakt haar gezicht schoon aan een badjas

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_58697272
quote:
Die Jaap, wat geniaal
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.
Als Brian en Huub ieder 35 procent van de stemmen halen, heeft Jaap dus 24 procent nodig om te winnen.
Ik betwijfel om hem dat gaat lukken. Er zijn een hoop mensen die tientallen keren stemmen op Brian of Huub. Ik betwijfel of Jaap naast LekkerSimpel dat soort fanatieke aanhangers heeft.

Dan heb je nog de twee exits op de finaledag.
Komt er weer een koffer? Jaap zei in de uitzending van vanavond al dat hij het vijfvoudige wil van wat Claire kreeg om op te stappen, misschien laat hij zich dus wel uitkopen.
pi_58697286
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:32 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

daar heb je wel gelijk in. Huub is zowiezo de laatste tijd meer 'onstream' aan het mopperen en schelden over B & A. maar als hij het doet, hoor ik meer de irritatie en de woede die hij voelt..

Als Brian het doet, is het meer 'zwartmaken' door dingen over Huub tegen ons te 'vertellen'.. Hij presenteert zogenaamde feiten als bewijzen van Huub's slechtheid.

Brian demoniseert Huub op een manier die niet voor iedereen obvious is....en dat ergert me. Door die vriendelijke, gladde glijstem lijkt het meer op een 'feit'.
toppunt van smerigheid vind ik dit.
huub kan behoorlijk smerig spel spelen, maar je kan er altijd wel op rekenen dat het in your face is.
brian en amanda zinken met de dag lager en lager door huub achter zijn rug om te beschuldigen
van hun zieke verzinsels. alles op alles om de lievelingetjes van de kijker te zijn.
en als deze vuile zwartmakerij ook nog uitgezonden word, kun je wel raden wie hun deze tactiek
in de oor fluistert. zal echt blij zijn als deze nepzooi van de buis is. geldtrekkerij van de ergste soort
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_58697297
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Make my day....maar hoe eerlijk gaat het?
Uh, er zat vandaag in de halve finale een notaris bij dus logischerwijs zal dit ook het geval zijn in de finale. De uitgangspositie van Jaap is buitengewoon gunstig. In popo's scoort hij altijd hoger dan Amanda en Brian en Huub liggen straalengtes achter.
Het verloopt eerlijk, ben ik van overtuigd. Tussen de 'ouwe 4' word geen onderscheid gemaakt, het is nu echt aan de kijker!
Dus Jaap.. pak die koffer niet en ga voor de winst. Jij bent de favoriet!!
Is mijn oproepje aan Jaap
pi_58697314
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.
Als Brian en Huub ieder 35 procent van de stemmen halen, heeft Jaap dus 24 procent nodig om te winnen.
Ik betwijfel om hem dat gaat lukken. Er zijn een hoop mensen die tientallen keren stemmen op Brian of Huub. Ik betwijfel of Jaap naast LekkerSimpel dat soort fanatieke aanhangers heeft.

Dan heb je nog de twee exits op de finaledag.
Komt er weer een koffer? Jaap zei in de uitzending van vanavond al dat hij het vijfvoudige wil van wat Claire kreeg om op te stappen, misschien laat hij zich dus wel uitkopen.
Je zou het gemiddelde van alle pp's moeten pakken om het eens proberen uit te rekenen. Je vergat trouwens Amanda in je berekening.Tenzij je er vanuit ging dat die maar 5 procent van de stemmen krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')