Zo`n feestje met wat oud-miljonairs zaterdag lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:44 schreef rooie3 het volgende:
Het is te hopen voor Huub dat er nog wat leuke mensen langs komen,anders zie ik het deze week somber in voor Huub met die andere idioten.
Daar komt knokken van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo`n feestje met wat oud-miljonairs zaterdag lijkt me wel leuk.
Als dat er komt.
Niet alleen met de krant, daarom mag je in het buitenland meestal maar 4x per telefoonnummer stemmen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:47 schreef Dementor het volgende:
RTL/TALPA gaat giga frauderen met die stemmen via de krant.
Ik mag toch hopen dat Natasia dan niet welkom is, na alles wat die geflikt heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat er komt.
Wat ontzettend laag van die gast weerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef Desii het volgende:
[..]
dit is smerig....... ik hoop dat ze het uitzenden en dan met alle momenten dat Huub goed voor Fries en Tanner heeft gezorgd....... is gelijk de hele week gevuld
Jaap: Dennisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat er komt.
Kenniet kwam toch ook gewoon weer binnen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:49 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Natasia dan niet welkom is, na alles wat die geflikt heeft.
Ja gezellig ieder mag er een uitnodigen.Krijg je Dennis,Nadia,Claire en niemand.Brian heeft alleen Natasia als vriendquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als dat er komt.
En Claire die meekijkt met Huub....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:50 schreef Katewalker het volgende:
Ik wil op de streams alleen nog maar Huub zien of horen..wel jammer dat ze steeds van stream wisselen..
Jaap: Dennisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Jaap: Dennis
Huub: Claire
Amanda: Lieke
Brian: ???
Nou idd ziet er al gezellig uit.
Ja, na deze gescripte halve finale geloof ik eigenlijk ook niet meer in een eerlijke finale....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet alleen met de krant, daarom mag je in het buitenland meestal maar 4x per telefoonnummer stemmen.
Dat gaat erg spannend worden, verwacht ikquote:
Denk jij dat Claire een keuze had?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:52 schreef markvanrinsum het volgende:
Jaap, Huub, Brian en Amanda nog in de race voor hoofdprijs! Claire gokt verkeerd en verlaat De Gouden Kooi
Oh?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub: Claire, Sylvia, Eric, Ilona, Nena en Bart
Amanda: Lieke en Nadia (LEKKER TANGEN!)
Brian: Nathanael?
En Nicolaas om flink te stoken.
edit: O, mag iedereen maar 1 persoon uitnodigen?
Dat lijstje eerder is wat Huub en Jaap hebben uitgesproken... daarbij dachten ze aan Lieke voor Amanda.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub: Claire, Sylvia, Eric, Ilona, Nena en Bart
Amanda: Lieke en Nadia (LEKKER TANGEN!)
Brian: Nathanael?
En Nicolaas om flink te stoken.
edit: O, mag iedereen maar 1 persoon uitnodigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |