abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58696950
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Marie Henriette zei ik toch? Moet je wel antwoord geven!
Ik knikte in alle bescheidenheid.....
Kijk maar terug in de vorige COS
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:42:24 #162
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58696956
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Tis idd wat Marieke zegt. Hoe Brian dat net eruit gooide over dat paard is gewoon smerig. Terwijl die vent zelf lekker met de piemel van Fries aan t spelen is. Hoe ziek ben je dan
omg wat een kneus
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:42:42 #163
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58696959
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:34 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Staat er niet bij

Telegraaf ???
Misschien kan ik hem er in de winkel wel uitscheuren
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58696975
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Varen het volgende:
Brian: Weet je wel hoevaak Fries Huub heeft gebeten. Huub slaat hem
dit is smerig....... ik hoop dat ze het uitzenden en dan met alle momenten dat Huub goed voor Fries en Tanner heeft gezorgd....... is gelijk de hele week gevuld
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 00:43:49 #165
128220 Peter6000
pi_58696983
Dan gaat Huub vanavond waarschijnlijk zijn paar uur durende monoloog tegen een muur houden.
Ik verwacht dat de problemen in Birma spoedig opgelost zijn, dankzij Huub.
pi_58696984
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:31 schreef blomst het volgende:
please vertel nu even was het spannend??
Ik ben nog aan het verwerken dat ik Jaap goed had ingeschat als matennaaier.
Maar Baalde Jaap ook dat Claire het geld pakte?
nee, hij gaf een warm applaus.

Wat voor mij het bewijs is dat hij wist dat er geen concurrent uit zou gaan
pi_58696987
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Die procenten tellen ze op en whalla...je hebt een winnaar!

Zo iets?
Ik denk dat ik hem heb
Maar dat betekend wel dat er teringveel meer smsjes binnen moeten komen voor bijvoorbeeld Huub (vergeleken met de anderen) om nog te kunnen winnen van bijvoorbeeld Jaap
pi_58696989
Het is te hopen voor Huub dat er nog wat leuke mensen langs komen,anders zie ik het deze week somber in voor Huub met die andere idioten.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:44:41 #169
175062 Lobasca
exorcist
pi_58696994
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef tipsch het volgende:
Wat een baggerstreams met dat hysterische dronken mokkel. Niet te harden.
Ja, ligt misschien toch aan Apple
Dolf is de baas
Insaantje
pi_58696995
Teletext RTL 5, pagina 335

Tijdens de laatste aflevering zullen er 2 tussentijdse exits plaatsvinden, waarbij de tussenstand op dat moment bepaalt welke van de overgebleven kandidaten zal afvallen. In het programma zal duidelijk worden aangegeven wanneer er een dergelijke exit plaatsvindt. Voor de duidelijkheid, vanaf dat moment zullen de lijnen gesloten worden tot en met het moment dat bekend is gemaakt welke kandidaat in de betreffende exit afvalt. Daarna zal er niet meer gestemt kunnen worden op de kandidaat die is afgevallen. Uiteraard blijf je door je stem op een afgevallen kandidaat nog wel kans maken op een van de prijzen. uiteindelijk zullen er 2 kandidaten overblijven op wie gestemd kkan worden tot het moment dat in het programma duidelijk wordt aangegeven dat de lijnen definitief gesloten zijn. Hierna kan er niet meer gestemd worden.

door je stem uit te brengen maak je kans op een geldprijs van 5000 euro bruto, een geldprijs van 7500 euro bruto en een geldprijs van 10.000 euro bruto.

Het is niet toegestaan om te stemmen door middel van het gebruik van bel- en of smsbundels, of door het gebruik van vergelijkbare methoden te pogen de uitslag van het programma te beinvloeden. Je kunt op 2 manieren stemmen; bellen of SMSen
LETOP, los van het bovenstaande kansspel wordt de einduitslag ook bepaald door de volgende 2 manieren van stemmen
1. Stemmen door middel van bonnen uit de krant. Elke bon is 10 stemmen waard. er mag 1 bon per persoon worden ingeleverd, fotokopieen tellen niet mee. Een ieder die de bon inleverd zal zich moeten kunnen legitimeren op het moment dat de bon wordt ingenomen´
2. De stemmen die verdeeld worden door de kandidaten tijdens de halve finale tellen ook mee voor de einduitslag. Zowel de stemmen door middel van het kansspel, als de stemmen door middel van de bonnen uit de krant, als de stemmen doe worden verdeeld door kandidaten zullen worden gecontroleerd door de notaris. De stemmen door middel van het promotionele kansspel (bel en sms) en de stemmen door middel van de bonnen uit de krant tellen samen voor 50 procent mee van de einduitslag. De overige 50 procemt van de einduitslag zal worden bepaald door stemmen die zijn verdeeld door de kandidaten tijdens de halve finale.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:44:43 #171
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58696996
Toch blijf ik erbij dat Claire die koffer niet had moeten nemen. In het kader van Fok de Febo. Dan had Huub moeten vertrekken. Ik denk dat het misschien makkelijker Huub stemmers naar Claire te laten overlopen wanneer Huub die oproep had gedaan dan dat hij zijn aandeel vergroot.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:44:50 #172
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58696998

Waar is Jaap nu ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † vrijdag 16 mei 2008 @ 00:45:02 #173
137949 Disana
pi_58697004
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef avonne het volgende:

[..]

nee, hij gaf een warm applaus.

Wat voor mij het bewijs is dat hij wist dat er geen concurrent uit zou gaan
Maar in het uur bedenktijd raadde hij haar wel met klem af het geld te nemen. Had ze zijn raad opgevolgd, dan had Huub eruit gelegen.
pi_58697005
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is Jaap nu ?
Achter denk ik zo.
pi_58697006
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub is veel slimmer dan dat. Hij weet exact hoe hij het over het voetlicht moet brengen. Althans, zo zie ik hem echt. Hij is een meester in het bespelen van de medemens en het duurt, en het duurt voordat je het doorhebt. Lieke had het uiteindelijk feilloos door en ook Jaap kent z'n pappenheimers.

Hij dropt gewoon tussendoor die woorden waarvan hij weet dat ze blijven hangen. Beetje draaien en liegen past hij dagelijks toe.
Ja joh..maar dat doen we allemaal als we ons zin willen hebben..de één is er echter beter in dan de ander...jammer voor die ander..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 16 mei 2008 @ 00:45:11 #176
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58697007
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58697014
quote:

[..]

Huub is veel slimmer dan dat. Hij weet exact hoe hij het over het voetlicht moet brengen. Althans, zo zie ik hem echt. Hij is een meester in het bespelen van de medemens en het duurt, en het duurt voordat je het doorhebt. Lieke had het uiteindelijk feilloos door en ook Jaap kent z'n pappenheimers.

Hij dropt gewoon tussendoor die woorden waarvan hij weet dat ze blijven hangen. Beetje draaien en liegen past hij dagelijks toe.
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat die miljonairs zo slim zijn (nou ja, met uitzondering van Amanda dan, want daarvan ziet iedereen wel dat ze net genoeg hersencellen heeft om niet de keuken onder te schijten)

Jaap wordt hier als een genie neergezet, terwijl ik iemand met alleen een hoog iq maar totaal geen sociale intelligentie toch echt in een andere categorie zou stoppen.

Huub vindt het heerlijk om de bad guy te spelen, maar hij doet dat op een zo doorzichtige manier dat het totaal geen effect heeft. "Kijk camera, ik heb net dit gezegd en nu ga ik dat zeggen, lachen joh, heb je het gezien? Wel mooi achter elkaar monteren daarna he, dat iedereen kan zien dat ik de J.R. van de kooi ben"

Brian pakt het wat dat betreft effectiever aan, maar slim zou ik zijn gedrag ook niet willen noemen, doortrapt wel. Hij heeft vooral de mazzel dat er in de tv-programma's over hem nog geen montages gemaakt zijn waarin precies te zien is hoe hij loopt te draaien, konkelen en manipuleren. Als ze dat wel lieten zien, was zijn aanhang een factor 10 kleiner geweest.
pi_58697029
quote:

[..]

Kan er maar een ding op zeggen.... zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Huub is niet de persoon die je beschrijf!
pi_58697035
RTL/TALPA gaat giga frauderen met die stemmen via de krant.
pi_58697036
Dus tijdens de finale zullen er twee exits plaatsvinden terwijl de lijnen nog open zijn. Alles voor de extra sms inkomsten lijkt het.

Een ding is in elk geval zeker en dat is dat het zenuwslopend gaat worden.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')