Ik knikte in alle bescheidenheid.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Marie Henriette zei ik toch? Moet je wel antwoord geven!
omg wat een kneusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:35 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Tis idd wat Marieke zegt. Hoe Brian dat net eruit gooide over dat paard is gewoon smerig. Terwijl die vent zelf lekker met de piemel van Fries aan t spelen is. Hoe ziek ben je dan![]()
Misschien kan ik hem er in de winkel wel uitscheurenquote:
dit is smerig....... ik hoop dat ze het uitzenden en dan met alle momenten dat Huub goed voor Fries en Tanner heeft gezorgd....... is gelijk de hele week gevuldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Varen het volgende:
Brian: Weet je wel hoevaak Fries Huub heeft gebeten. Huub slaat hem
nee, hij gaf een warm applaus.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:31 schreef blomst het volgende:
please vertel nu even was het spannend??
Ik ben nog aan het verwerken dat ik Jaap goed had ingeschat als matennaaier.
Maar Baalde Jaap ook dat Claire het geld pakte?
Ik denk dat ik hem hebquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Die procenten tellen ze op en whalla...je hebt een winnaar!
Zo iets?
Ja, ligt misschien toch aan Applequote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:41 schreef tipsch het volgende:
Wat een baggerstreams met dat hysterische dronken mokkel. Niet te harden.
Maar in het uur bedenktijd raadde hij haar wel met klem af het geld te nemen. Had ze zijn raad opgevolgd, dan had Huub eruit gelegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, hij gaf een warm applaus.
Wat voor mij het bewijs is dat hij wist dat er geen concurrent uit zou gaan
Ja joh..maar dat doen we allemaal als we ons zin willen hebben..de één is er echter beter in dan de ander...jammer voor die ander..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is veel slimmer dan dat. Hij weet exact hoe hij het over het voetlicht moet brengen. Althans, zo zie ik hem echt. Hij is een meester in het bespelen van de medemens en het duurt, en het duurt voordat je het doorhebt. Lieke had het uiteindelijk feilloos door en ook Jaap kent z'n pappenheimers.
Hij dropt gewoon tussendoor die woorden waarvan hij weet dat ze blijven hangen. Beetje draaien en liegen past hij dagelijks toe.
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat die miljonairs zo slim zijn (nou ja, met uitzondering van Amanda dan, want daarvan ziet iedereen wel dat ze net genoeg hersencellen heeft om niet de keuken onder te schijten)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is veel slimmer dan dat. Hij weet exact hoe hij het over het voetlicht moet brengen. Althans, zo zie ik hem echt. Hij is een meester in het bespelen van de medemens en het duurt, en het duurt voordat je het doorhebt. Lieke had het uiteindelijk feilloos door en ook Jaap kent z'n pappenheimers.
Hij dropt gewoon tussendoor die woorden waarvan hij weet dat ze blijven hangen. Beetje draaien en liegen past hij dagelijks toe.
Kan er maar een ding op zeggen.... zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Huub is niet de persoon die je beschrijf!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |