Huub gaat veel te gemakkelijk mee..... Als Huub zegt dat ie hem onstream gaat afmaken dan gaat Jaap misschien iets doen tegen B en A. Het gaat er niet om denk ik stemmen bij B en A weg te halen maar hoe ze zich nog in de laatste week profileren. Meer stemmen vor jezelf generen. Jaap gaat niet vol met Huub mee dus heeft Huub er weinig tot niets aan. Jaap gaat wat halve akties met Huub doen. Zoals ie al maanden doet. Ik vind Huub gewoon naief en dom. Ik had nog liever gehad dat Claire die koffer niet had genomen. Fuck the Febo. Claire hoorde bij Huub en zeker in de laatste week. Nu mag je naar walgelijke gesprekken tussen B en A en Wicardoluisteren een Jaap die computert en Huub een beetje pianospelen. Nou boeiend. Wat een anti climax. Ik wil de sociale gespreken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En dan krijg je weer het standaardverhaaltje: Brian die in zijn zetel naar de winst gaat en de rest die elkaar alleen maar aanpakt. Ik wil die zelfbeheersing van hem nu wel eens zien als hij echt wat te verduren krijgt.
Haha, nou met Bridget zit het er vast niet in. Huub zei dat ie ruzie had met Jaap, aan tafel, gisteravond.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.
In de uitzending van de halve finale hoorde je Huub redelijk geïrriteerd zeggen "Loop maar weer weg" toen Bridget weg liep.
Bart, kun je opheldering geven? Heb jij Sabine opgehangen aan de doucheslang en met haar hoofd door de douchewand gebeukt?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis werd hij toch wel handtastelijk bij Sabine
Weet je, dat dacht ik ook, de reclames duurden langer dan de stukken ertussen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:07 schreef Dementor het volgende:
Dit waren behoorlijk dure reclameblokken btw.
Daar ging het om verkoop van die blokken en een piek in de grafiek zodat het buitenland ziet dat DGK kan pieken.
Ik ben benieuwd naar de kijkcijfers.
Die gesprekken zulen er niet meer komen met B A en Rquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:06 schreef akveor het volgende:
TNX Chufi
[..]
Huub gaat veel te gemakkelijk mee..... Als Huub zegt dat ie hem onstream gaat afmaken dan gaat Jaap misschien iets doen tegen B en A. Het gaat er niet om denk ik stemmen bij B en A weg te halen maar hoe ze zich nog in de laatste week profileren. Meer stemmen vor jezelf generen. Jaap gaat niet vol met Huub mee dus heeft Huub er weinig tot niets aan. Jaap gaat wat halve akties met Huub doen. Zoals ie al maanden doet. Ik vind Huub gewoon naief en dom. Ik had nog liever gehad dat Claire die koffer niet had genomen. Fuck the Febo. Claire hoorde bij Huub en zeker in de laatste week. Nu mag je naar walgelijke gesprekken tussen B en A en Wicardoluisteren een Jaap die computert en Huub een beetje pianospelen. Nou boeiend. Wat
een anti climax. Ik wil de sociale gespreken.
Ook al wordt dat niet getoond op TV... het is wel waarom ik Huub waardeer... en nu heeft ie niemand meer....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef Varen het volgende:
[..]
Die gesprekken zulen er niet meer komen met B A en R
Nope, wel Marie Henriette. Die heeft nl kleinere bubbels, vind ik persoonlijk erg lekker. Spa rood is te heftig voor me.quote:
Wat een farce, of niet dan? *proest* prutsers *proest*quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
Hadden ze daar nou 2 dagen voor nodig om op te nemen
Natuurlijk, ik denk dat ik mijn bed maar induik, kan er niet meer tegen, en die jenever is ook verkeerd gevallen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan het spiegel door te zeggen dat Huub tript.
Ze is dan ook zwanger.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef STAP01 het volgende:
Jammer dat Jaap niet tegen Bridget zei: JEZUS! Wat ben jij DIK!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is de fles met het lichtgroene label en de lichtgroene dop.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Nope, wel Marie Henriette. Die heeft nl kleinere bubbels, vind ik persoonlijk erg lekker. Spa rood is te heftig voor me.
[..]
Wat een farce, of niet dan? *proest* prutsers *proest*
Dit wordt een lange week. Brian die zichzelf ophemelt, Amanda beaamt het en het zal wel over HUUB gaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:10 schreef BuffyJan het volgende:
Brian lult enorme bullshit. Over je instelling etc etc, hij zet zichzelf weer helemaal neer als de meester
Bah
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:11 schreef Dementor het volgende:
Deze poem vond ik te mooi om niet te pasten.
Van humberto.tan want die kan er ook wat van:
Luister, brodda, ik zeg je dit
Ik rapporteer deze modderfokking shit
Ik ben in staat tot zelfmoord, okee
Dus cono, leef fokking met me mee
Claire is stoerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Had iemand deze al gezien? Prachtige reactie van Claire![]()
http://www.clipser.com/watch_video/217402
Heb de streams alweer uit.Er is nu echt niks meer aan.Jaap is een matennaaier,die verklede man is er ook nog en die twee die alleen maar Huub huub huub kunnen zeggen is ook niks.En Huub in zijn eentje is ook zielig.Maar gelukkig zit Huub er nog welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:09 schreef schatje het volgende:
Brian weer aan het spiegel door te zeggen dat Huub tript.
Zeg kom je hier nou om te rellen of is deze reply niet gemeend?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?
Ik weet niet of je ook nog leest.....maar ik werd aangevallen hoor. Jij weet het zeker weer !!!!!!
Zitten twee mod hier en er reageerd er geen een.....vreemd ?????
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Je hebt gelijk, de wereld is kut en nu kappenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Ik weet niet of je ook nog leest.....maar ik werd aangevallen hoor. Jij weet het zeker weer !!!!!!
Of je leest even terug in de vorige cos. Daarin werd toch liefdevol gevraagd door Gert of het wat aardiger kon allemaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef coldstar het volgende:
[..]
ik ook, maar dat weet je welquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook al wordt dat niet getoond op TV... het is wel waarom ik Huub waardeer... en nu heeft ie niemand meer....
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:16 schreef HoneyBunny het volgende:
He de foto's van de thuiskomst van Claire staan op Nowlive.Schijnt toch in de Ardenne te hebben gezeten.
(Heeft Rietje toch niet goed opgelet!)
't Is lente, zodra Huub vrij is gaat ie vermoedelijk wel nat (droog is ook veel minder lekker)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Claire is stoer![]()
Denk dat het tussen haar en Huub toch ook wel goed zit hoor. Wat iedereen er ook van mag vinden, zij zijn een stuk aangenamer om naar te kijken dan naar ieder ander stelletje dat daar zit/zat (Huub en Lieke vond ik al helemaal een drama!!! )
quote:
Vreemd genoeg ben ik daar nu wel aan gewentquote:
Jammer genoeg zijn het altijd dezelfde mensen.......tot horensquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:12 schreef avonne het volgende:
ik trek het niet meer.
Ergerlijke mensen op de streams.tot volgende week of zo
Volgens Noekje moet Brian z'n muil eens houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Volgens Brian is Fries erger sexueel gefrustreed dan Jaap.
Misschien wil Schatje ook nog wat zeggen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
En nu hebben er 3 op je gereageerd Coldstar
Hoe weet Brian dat? Heeft hij ook koetsjiekoetsjie bij Jaap gedaan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Amanda wil 1 seconde naar Fries, ze heeft Fries zo gemist![]()
Fries is s'avonds zo druk volgens Amanda. Hij wil dan bijten.
Het was niet zijn doucheslangquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Bart, kun je opheldering geven? Heb jij Sabine opgehangen aan de doucheslang en met haar hoofd door de douchewand gebeukt?
jaja..Fries heeft echt een hekel aan Huub zegt Brian. Amanda heeft het ook gehoord..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef Varen het volgende:
Brian: Weet je wel hoevaak Fries heeft gebeten. Huub slaat hem
Schenk nog es bij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens Noekje moet Brian z'n muil eens houden.
Jahaaaaaaaaaaa, je hebt gelijk en de wereld is kut,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe allemaal eens lief tegen Coldstar![]()
ik denk dat hun 2 dagen niet naar buiten mochten? zijn ze 2 dagen ergens anders geweest???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef Varen het volgende:
Amanda wil 1 seconde naar Fries, ze heeft Fries zo gemist![]()
Fries is s'avonds zo druk volgens Amanda. Hij wil dan bijten.
En ik niet!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
scroll knopje stuk?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
Die is GVD wel gemeend. Lees eens terug en kijk dan wie er begint. Als je dat gedaan hebt ga dan de persoon aanspreken die begint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zeg kom je hier nou om te rellen of is deze reply niet gemeend?
We zijn zo dicht bij de finale, dus brother houd het rustig.
Dellie's ogen glimmen ze kijkt nogal lustig.
(ik blijf lekker rijmen).
En toch doet H precies en exact hetzelfde. Alleen op een wat meer casual manier. Bij B en A ligt het er te dik en gespeeld bovenop. Dat zuigt idd wel.....quote:
Lijkt me een stuk goedkoper dan 10 van die dure sms-jes.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Kevv het volgende:
Het schijnt dat je ook kunt stemmen via bonnen in de krant?Deze tellen voor 10 stemmen!
Meer info op RTL 5, teletekst 335
Nou zeg, begin jij nu ook al.....lees eens terug en kijk wat er gepost wordt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Of je leest even terug in de vorige cos. Daarin werd toch liefdevol gevraagd door Gert of het wat aardiger kon allemaal.
Ze zijn alweer uit!quote:
Pst, je vergeet wat: de wereld is kut enzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef coldstar het volgende:
[..]
Verder virlend ik dat je gelijk hebt........
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:23 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
scroll knopje stuk?![]()
Foei BJ, dat was niet aardig
Zeg Peet, zullen wij elkaar smsen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk goedkoper dan 10 van die dure sms-jes.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Kevv het volgende:
Het schijnt dat je ook kunt stemmen via bonnen in de krant?Deze tellen voor 10 stemmen!
Meer info op RTL 5, teletekst 335
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |