Ok ok ik stuur er ook wel eentje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:51 schreef mazaru het volgende:
Yesssssssssss
'Bedankt voor je stem op Huub. Blijf hem steunen"
jezus, lekker dat ik met kenneth in 1 zin word genoemd...weet je nog iets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja was het niet kenneth die ook een tijdje niet kon kijken omdat ie alleen een mac had op dat moment?
en ik ricardoquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef petraa het volgende:
Ik ben Brian nu alweer zat!
Een hemelsbed, lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Brian: "Een hemelsbed, waarom denk je dat Jaap een hemelsbed gaat testen?"
Het blijft kennelijk moeilijk... dat Nederlands
Het zijn geen anti-stemmen maar het is gewoon een poll!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Sneaky trouwens, die anti-stemmen van 1,10 euro op het oude nummer 3040 .....
Hele bergen die natuurlijk nog gewoon naar het oude nummer gaan SMS-en voor bijna het dubbele bedrag en waarvan het dan ook nog eens anti-stemmen worden![]()
Gelukkig zijn de Brian en Amanda fans over het algemeen iets minder slim![]()
(Lachen als Kenniet z'n SMS-bom naar het verkeerde nummer stuurt, 20.000 anti-stemmen voor Brian
)
Hee, jij hebt net pas weer streams. Luister nou maar weer een paar dagen naar Mannie, en je doneert meteen geld aan de stichting voor onvrijwillige stemband-amputatie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie al die tijd over Amanda's stem klagen. Die van hem is toch om te gillen?!
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian kan niet incasseren, die flipt meteen compleet. Als hij nu opeens wel aangepakt mag worden van de febo is het dus heel slim dat Huub dat wil gaan doen, want dan laat Brian zijn ware aard weer eens zien (je weet wel, zijn door zelfreflectie geleerde zelfbeheersing). Met een beetje mazzel kent Huub zichzelf inmiddels enigszins en weet hij dat zodra Brian flipt hijzelf ook een waas voor zijn ogen krijgt. Gevolg: twee primitievelingen die briesend tegen elkaar aan staan te duwen terwijl ze roepen dat de ander eruit moet wegens fysiek geweld. Huub heeft bij dit soort acties iemand nodig die geen last heeft van die oerdriften en hem scherp kan houden. Jaap is de enige die er nog is waarvan hij mogelijk iets kan verwachten. Echt vertrouwen zal hij hem niet meer, maar ze hebben wel een gezamenlijk belang als ze Brian gek kunnen krijgen. Bovendien kan Jaap dan eindelijk weer eens wat van de terror laten zien waar hij nog steeds volop over praat, maar die toch weinig in beeld is geweest de laatste tijd.
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?quote:
quote:
Volgens mij was ze elders. Huub heeft ruzie gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef Coraatje het volgende:
claire heeft fijne 2 dagen gehad dus ze is al 2 dagen thuis
Wellicht dan toch Berlijn?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
Zo te horen is Claire iig wel de afgelopen 2 dagen elders geweest....
Volgens Huub waren de afgelopen 2 dagen heel raar, en Claire is net thuis.
Daarom ik gun Huub die paar ton meer dan de rest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dit was voor mij voor het eerst in mijn leven dat ik een SMS'je stuur naar een tv programma.
Jaap gaf bij mij de doorslag.
Wat een walgelijke vent
En dan krijg je weer het standaardverhaaltje: Brian die in zijn zetel naar de winst gaat en de rest die elkaar alleen maar aanpakt. Ik wil die zelfbeheersing van hem nu wel eens zien als hij echt wat te verduren krijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!
Jaaap heeft altijd tegen Huub gespeeld en zal dat niet veranderen.
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Jaap the Puppetmaster, heeft altijd voor zichzelf gespeeld. Gek hèquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!
Jaaap heeft altijd tegen Huub gespeeld en zal dat niet veranderen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Luister je Blurk........agressieve Huubje die ze alledrie alle hoeken van de kamer liet zien
Wat....waar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Luister je Blurk........agressieve Huubje die ze alledrie alle hoeken van de kamer liet zien
En Bart kon het zonder fysiek geweld!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef Dementor het volgende:
Trouwens Bart won iets van 250.000 gulden, omgerekend in euro's stelt dat toch geen klap voor als je DGK prijzen ziet
Huub zal heus wel een lekker bedrag krijgen. Maar ik gun het hem zo om dit programma te winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom ik gun Huub die paar ton meer dan de rest.
De streams zijn begonnen en het gaat weer los?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Er was na de halve finale ruzie, en gisteravond ook.
Dat was het alquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?
Als ik me niet vergis werd hij toch wel handtastelijk bij Sabinequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En Bart kon het zonder fysiek geweld!
Maar toch had Ruud moeten winnen. toen was er ook al geen gerechtigheid
Wat een lomp mens is dat zeg, te geslepen en te kil.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |