Ok ok ik stuur er ook wel eentje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:51 schreef mazaru het volgende:
Yesssssssssss
'Bedankt voor je stem op Huub. Blijf hem steunen"
jezus, lekker dat ik met kenneth in 1 zin word genoemd...weet je nog iets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja was het niet kenneth die ook een tijdje niet kon kijken omdat ie alleen een mac had op dat moment?
en ik ricardoquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef petraa het volgende:
Ik ben Brian nu alweer zat!
Een hemelsbed, lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Brian: "Een hemelsbed, waarom denk je dat Jaap een hemelsbed gaat testen?"
Het blijft kennelijk moeilijk... dat Nederlands
Het zijn geen anti-stemmen maar het is gewoon een poll!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Sneaky trouwens, die anti-stemmen van 1,10 euro op het oude nummer 3040 .....
Hele bergen die natuurlijk nog gewoon naar het oude nummer gaan SMS-en voor bijna het dubbele bedrag en waarvan het dan ook nog eens anti-stemmen worden![]()
Gelukkig zijn de Brian en Amanda fans over het algemeen iets minder slim![]()
(Lachen als Kenniet z'n SMS-bom naar het verkeerde nummer stuurt, 20.000 anti-stemmen voor Brian
)
Hee, jij hebt net pas weer streams. Luister nou maar weer een paar dagen naar Mannie, en je doneert meteen geld aan de stichting voor onvrijwillige stemband-amputatie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie al die tijd over Amanda's stem klagen. Die van hem is toch om te gillen?!
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian kan niet incasseren, die flipt meteen compleet. Als hij nu opeens wel aangepakt mag worden van de febo is het dus heel slim dat Huub dat wil gaan doen, want dan laat Brian zijn ware aard weer eens zien (je weet wel, zijn door zelfreflectie geleerde zelfbeheersing). Met een beetje mazzel kent Huub zichzelf inmiddels enigszins en weet hij dat zodra Brian flipt hijzelf ook een waas voor zijn ogen krijgt. Gevolg: twee primitievelingen die briesend tegen elkaar aan staan te duwen terwijl ze roepen dat de ander eruit moet wegens fysiek geweld. Huub heeft bij dit soort acties iemand nodig die geen last heeft van die oerdriften en hem scherp kan houden. Jaap is de enige die er nog is waarvan hij mogelijk iets kan verwachten. Echt vertrouwen zal hij hem niet meer, maar ze hebben wel een gezamenlijk belang als ze Brian gek kunnen krijgen. Bovendien kan Jaap dan eindelijk weer eens wat van de terror laten zien waar hij nog steeds volop over praat, maar die toch weinig in beeld is geweest de laatste tijd.
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?quote:
quote:
Volgens mij was ze elders. Huub heeft ruzie gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef Coraatje het volgende:
claire heeft fijne 2 dagen gehad dus ze is al 2 dagen thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |