Heeeel gunstig: Huub was de enige die lachte naar Bridget, dat kwam duidelijk in beeld. En dat huilen achter de piano was ook gunstig. Leuke uitsmijter in de chill "nou zit ik echt alleen nog maar met gekken" terwijl Amanda op de achtergrond gilt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:58 schreef Taurus het volgende:
Brian gaat juist niet winnen denk ik. Het zag er vanavond veel te rooskleurig uit voor hem. Hij en Amanda blij, Huub huilend achter de piano. Het zal jullie wellicht verbazen, maar ik zie het nog best gebeuren dat Huub als sneutje wordt neergezet, waardoor hij weer de punten krijgt. Hij kwam er qua beeld erg gunstig vanaf in deze uitzending vond ik.
Brian toch wel, hij zou Jaap op 2 zetten en dat heeft ie gedaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed,maar hij heeft wel voor Brian gekozen en niet voor Huub.Jaap dacht ook dat hij 7 punten van Amanda zou krijgen,maar dat viel tegen.Claire en Huub hebben zich wel aan de deal gehouden.Brian en Amanda niet.
Brian strijkt 50.000 euro op in het begin van het programma toen hij ook al geen fuck uitvoerde. Claire stapt met veel risico een verpauperd programma in en mag voor 25.000 euro opkrassen. Achterlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, ben jij altijd zo'n zielig dwars kleutertje?
Ja, dat was mooi en echt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:10 schreef avonne het volgende:
Alleen dat liefdesmomentje was wel heel mooi.
ff refreshen, Huub en Jaap zitten in de kapsalonquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:12 schreef SIRA het volgende:
Waarom alleen dat tuig op de streams?
Jaap en Huub bij de Febo ?
Ik ben of te naief of te beschaafd voor dit kutprogramma.quote:
Waarschijnlijk vinden ook de jonge tieners Jaap het leukst.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
de oproep om te sms-en is met Jaap erg grappig (op de skelter).
Ik denk dat veel mensen dan denken "kijk, die Jaap, die vecht niet. Laat hem maar winnen. Hij maakt me aan het lachen"
Huub heeft Jaap 7 punten gegeven en Jaap heeft Huub 0 punten gegeven. Snap je dat?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Het is toch helemaal niet eerlijk om nu Jaap een matennaaier te noemen. Wat denk je waarom Jaap daar zit, enkel en alleen om Huub miljonair te maken? wat hypocriet zeg. Jaap zit er toch ook voor zichzelf.
Ik vind dat het helemaal Huub zijn eigen schuld is dat Jaap het zo aangepakt heeft. Als er 1 een matennaaier is dan vind ik het Huub. Huub is de persoon die Jaap heeft laten vallen, door constant alleen voor zichzelf te kiezen en Jaap steeds onder druk te zetten dat Jaap afhangelijk was van hem......
Zeker achterlijk, en niet te verkopen, het is om misselijk van te worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian strijkt 50.000 euro op in het begin van het programma toen hij ook al geen fuck uitvoerde. Claire stapt met veel risico een verpauperd programma in en mag voor 25.000 euro opkrassen. Achterlijk.![]()
Same here, top COSsen....bedankt iedereen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:13 schreef noekje het volgende:
Wil ik toch nog even zeggen dat ik het de afgelopen dagen hartstikke leuk heb gevonden ondanks het gebrek aan streams.
en ontopic it is!
Erg hè?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap 7 punten gegeven en Jaap heeft Huub 0 punten gegeven. Snap je dat?
rechtermuis knop op de streams, radio uitquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Deisyy het volgende:
Mijn streams doen het weer, maar ik hoor er muziek doorheen
Misschien hebben ze wel een koffer moeten pakken om lekker op het terrein te kamperen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar... zoals ze nu met elkaar praten, zou je denken dat ze elkaar al die tijd niet hebben gezien.
Van wie? Je SMSt voor Huub en krijgt een bedankje van Brian?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik heb wel een bevestigings sms gehad!
Maar dus niet voor graties?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Bij Hidiho heb ik er nog steeds radio doorheen.. Ook na verversen. Ben ook uitgeweken naar de site die T-Lex net aanbood.
Je moet een of twee keer op de spatiebalk drukken om de radio uit te zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Bij Hidiho heb ik er nog steeds radio doorheen.. Ook na verversen. Ben ook uitgeweken naar de site die T-Lex net aanbood.
op de pagina klikken en spatiebalk of muiswielquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
rechtermuisknop op streams en radio uit...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Goh...en wat gaan ze doen dan...zelf sms'en?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Ziet het volgende:
jaap en huub gaan samenwerken
hun gezamenlijk belang is dat brian niet wint van ze
Dat zijn een hoop beltegoedkaartjes!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:20 schreef THeeF het volgende:
Oplossing is simpel voor Claire:
25.000 euro smsen naar Huub..
Bij een spelletje deal or no deal krijg je al snel meer. En al helemaal bij dat halve gare koffertjes spel dat het (n.a.v. photoshopvoorbeeld)verbouwde zusje van slappe *** Sjohn presenteert.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian strijkt 50.000 euro op in het begin van het programma toen hij ook al geen fuck uitvoerde. Claire stapt met veel risico een verpauperd programma in en mag voor 25.000 euro opkrassen. Achterlijk.![]()
Tot zover snap ik het ja....snap jij ook dat Jaap er niet in zit om huub miljonair te maken, maar er ook voor zichzelf zit....snap jij datquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap 7 punten gegeven en Jaap heeft Huub 0 punten gegeven. Snap je dat?
Ik kon toch nog voor Claire smsen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van wie? Je SMSt voor Huub en krijgt een bedankje van Brian?
- spatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Hoe krijg ik die kutradio op de streams uit..![]()
Help
Huub zei net dat ie begreep dat Jaap er nu pas iets over wilde zeggen omdat ze nu 'weer terug zijn'.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar... zoals ze nu met elkaar praten, zou je denken dat ze elkaar al die tijd niet hebben gezien.
Depends....achter mijn toetsenbord wel....irl ben ik heel anders, groot, sterk en dapper....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, ben jij altijd zo'n zielig dwars kleutertje?
Als ze slim is... beseft ze dat er geen cent meer naar ome sjohn gaat. Dan steekt ze het in een leuk reisje voor zichzelf. Met leuke mensen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop beltegoedkaartjes!
Ja Nenaquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een oud-miljonairsparty, dat zou pas leuke streams geven.
Nena.![]()
Oooohhh, Jaap weer: alles voor het publiek.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net dat ie begreep dat Jaap er nu pas iets over wilde zeggen omdat ze nu 'weer terug zijn'.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Tot zover snap ik het ja....snap jij ook dat Jaap er niet in zit om huub miljonair te maken, maar er ook voor zichzelf zit....snap jij dat
terug online ...?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net dat ie begreep dat Jaap er nu pas iets over wilde zeggen omdat ze nu 'weer terug zijn'.
Ja maar met wie moet ie anders lullen nu ...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef neehe het volgende:
Nou zitten H&J weer te lullen, J is net als B, sneaky en niet te vertrouwen soort zoekt soort.
Ik heb ook een Mac, wij kunnen geen streams kijken helaasquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
vraag: m'n computer (windows xp) is op vakantie en ik moet het nu met een apple doen. anyways, ik wil streams kopen en heb nu als ik (op vol, waar ik normaliter gewoon m'n sms-gedoe invoer en geen problemen heb) streams wil aanschaffen de melding "Alert The URL is not valid"
heeft iemand hier ook een appel en kent hij /zij dit verhaal of weet iemand waar ik de specifieke problematiek (plus antwoord) kan vinden? ik heb al gegoogled, maar dat leverde niets op.
BVD
Wel gratis genaaitquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Mijn streams waren t/m de 14 en vanaf de streamlock was het toch gratis?? Hadden ze het nu nog moeten doen dus.... maar ze doen het niet
Wat voor risicoquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ow..dankje..tja heb ik eindelijk streams..(hoop dat een weekje genoeg is) zit er van die kutmuziek door het geluid..quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
- spatie
- muisknop / wiel
- menu rechterknop radio uit
pfff
Hey, ik heb ook een Apple, maar weinig tijd!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
vraag: m'n computer (windows xp) is op vakantie en ik moet het nu met een apple doen. anyways, ik wil streams kopen en heb nu als ik (op vol, waar ik normaliter gewoon m'n sms-gedoe invoer en geen problemen heb) streams wil aanschaffen de melding "Alert The URL is not valid"
heeft iemand hier ook een appel en kent hij /zij dit verhaal of weet iemand waar ik de specifieke problematiek (plus antwoord) kan vinden? ik heb al gegoogled, maar dat leverde niets op.
BVD
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goh...en wat gaan ze doen dan...zelf sms'en?![]()
Zou tijd worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef coldstar het volgende:
Het enige wat Huub nou nog kan doen is Brain uit maken voor alles wat mooi en lelijk is.
Volgens Huub heeft Brian gisteren over Mikey gezegd: "einde verhaallijn"quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Prospera het volgende:
Mikey is werkeloos, hij is uit zijn baan geschopt.
Huub: Brian is de nobele ridder tot aan de voordeur, het interesseert hem geen zak.
Volgens mij hadden wij een omgangsregeling, pauper.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat voor risicoVermoedelijk van a tot z afgekraakt.....
O die komt binnenkort wel hoor:quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen voor mijn SMS'je naar Huub
idem! Ook al een bevestiging dat het programma een pauperniveau heeft. Je hebt windows nodigquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mac, wij kunnen geen streams kijken helaas
Niet doen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij een omgangsregeling, pauper.![]()
Laat dat mooi maar weg.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef coldstar het volgende:
Het enige wat Huub nou nog kan doen is Brain uit maken voor alles wat mooi en lelijk is.
Ja, en dan ook nog eens het woordje 'faciliteren' gebruiken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Jaap zou toch nou helemaal door moeten hebben dat Huubh alleen voor zichzelf is. Ondanks dat Jaap hem de minste punten heeft gegeven wil Huub alsnog met Jaap gaan samen spelen hahahaha
Snap jij nu nog niet dat Huub er niet in zit om Jaap te laten winnen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Jaap zou toch nou helemaal door moeten hebben dat Huubh alleen voor zichzelf is. Ondanks dat Jaap hem de minste punten heeft gegeven wil Huub alsnog met Jaap gaan samen spelen hahahaha
Hehe dat muiswiel klikken is kewl.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
op de pagina klikken en spatiebalk of muiswiel
(door op hiet muiswiel te klikken kun je trouwens ook het geluid van de stream selecteren)
De altruïst.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef BuffyJan het volgende:
zei gister dat t einde verhaallijn was.
Huub kan alleen geen ene moer, behalve zuipen en agressief zijn. Jaap heeft het meer dan een jaar volledig alleen gedaan, waarbij wisselend mensen met hem meeliften...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Hey HiDiHo, ik heb 3 graties streams van jequote:
Blijkbaar niet nee.....wat erg is dat tochquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nee, daar begrijpen sommigen schijnbaar niets van....
Ja, eng hequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Klonk het bij jou ook als een ontvoerder aan de telefoon die losgeld eist (niet genummerd!)?
Achja, ik heb ook niet echt het idee dat ik wat mis en met de COSsen, de caps en de gifjes kun je het prima volgen. Dus bedankt allemaalquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
idem! Ook al een bevestiging dat het programma een pauperniveau heeft. Je hebt windows nodig:D
![]()
Dat was alleen tijdens de twee dagen met alternatieve beelden toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Hoe zat dat nou met die gratis streams?
Die zijn weer weg, betalen dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Volgens mij is dat toch niet helemaal het geval.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Oh, zitten er op die anderen geen DRM licentie?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hey HiDiHo, ik heb 3 graties streams van jeAlleen schermpje 1 geeft n betaalscherm
![]()
Amanda zit met Danielle aan de telefoon. En Mamanda zal er zijn de 22e, Danielle komt Mannie halen en dan brengt ze dr naar mammie
Gut, 't mens heeft het maar druk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:30 schreef chufi het volgende:
Mamanda is over een weekje in Nederland
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef Kinga het volgende:
Wat hebben ze nou nog aan die plannetjes? Het ligt niet meer in hun handen....
Inderdaad, Huub zal wel weer terug gefloten worden door de FEBOquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub wil weer van alles, vermoedelijk komt er, net zoals de laatste maanden, niet zoveel terecht.....
Da's echt Jaap: hij toont enige meegaandheid,. en... doet vervolgens gewoon weer zijn eigen ding.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:29 schreef Smash-it het volgende:
H: wat ik moeilijk vind, is dat ik niet weet dat je zo misschien weer naar Brian gaat en je hele facking Jaap-act weer houdt. Ik wil je daarin niet meer faciliteren. Ben geen facking idioot.
J: Ik zal erover nadenken. Ik doe de afgelopen weken gewoon mijn eigen ding.
Normaal gesproken wel, maar na de 2 dagen gratis streams gaat t ff mis. Heel vreemd. Maar ik neem graag genoegen met 3 schermpjes ipv 4quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, zitten er op die anderen geen DRM licentie?
Ja, nou ja...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is dat toch niet helemaal het geval.
Oh, ben ik je moeder?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:35 schreef Copycat het volgende:
100 CP dat de moeder van Amanda de 22ste mei niet in Nederland is.
Oh, 22 mei? Ik dacht juni.
Oh, 2008?
Maar Amanda krijgt van haar vást een hele mooie grote ansichtkaart op de finale-dag, om haar dochter sterktuh te wensuh.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:35 schreef Copycat het volgende:
100 CP dat de moeder van Amanda de 22ste mei niet in Nederland is.
Oh, 22 mei? Ik dacht juni.
Oh, 2008?
Oh god, gaan we dat weer krijgen.....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:37 schreef Kevv het volgende:
Krijg net een smsje terug van 5656 met als bijlage:
** Poll: Welke miljonair mag van jou NIET winnen? Sms (NAAM) naar 3040 (1,10 euro per deelname)**
WTF?
Volgens Bridget niet iets om achterover te leunen, nu begint het pasquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's echt Jaap: hij toont enige meegaandheid,. en... doet vervolgens gewoon weer zijn eigen ding.![]()
Ben benieuwd of de bewoners de komende week de ruimte nog krijgen om zich te profileren.
"Wegpesten" is geen optie meer.
Het wordt een tam weekje, en dé kans om nog extra stemmen binnen te slepen, is de live finale. Al is ook dat van A tot Z geregisseerd waarschijnlijk.
Ik heb geprobeerd objectief naar de uitzending van vanavond te kijken, voor zover mogelijk, maar ze hebben niéts nagelaten om Huub zo zwart mogelijk af te schilderen. Tel daarbij op dat Bridget openlijk heeft verkilaard dat ze Huub maar een klootzak vindt... ben benieuwd ! Misschien is het ook allemaal maar opgezet spel, om de Huub-fans te bewegen nóg meer te SMS-en.
Waarom dan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit hier echt te lachen, Huub is zo dom aan het praten.![]()
Hij wil echt wanhopig meeliften op de terror van Jaap.
Grappig, het stemmen kost maar 60 eurocent.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:37 schreef Kevv het volgende:
Krijg net een smsje terug van 5656 met als bijlage:
** Poll: Welke miljonair mag van jou NIET winnen? Sms (NAAM) naar 3040 (1,10 euro per deelname)**
WTF?
Nou sorry hoor, ik weet dat jij een man bent en natuuurlijk niet kan/wil zien wie het mooist is. Maar eerlijkheidshalve kan ik je melden dat ik qua uiterlijk liever Brain zie dan Huubje, ik val n.l. op echte mannen....van binnen zijn ze beide verot, daar zit dus geen verschil in.quote:
Van harte mee eens.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:30 schreef akveor het volgende:
En nu gaat Huub weer samenspelen met Jaap. Ik geloof werkelijk mijn oren niet. Waar zegt Huub niet gewoon: Rot op vieze vuileverrader.
Daar heb ik meer respect voor dan dat ie weer plannen tegen B en A gaat ondernemen met die papzak. Jaap heeft altijd Huub genaait en zal dat ook blijven doen in de laatste week.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:40 schreef humberto.tan het volgende:
Wat mij vooral opviel aan de uitzending is dat de bewoners ongetwijfeld hele strenge gedragsinstructies hebben gekregen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld stemmingsrondes kon iedereen keurig zonder onderbrekingen zijn verhaal doen en leidde dit niet tot schreeuwerige reacties van de anderen. Aan de ene kant had dit het grote voordeel dat ons nu de "huubhuubhuub"-praatjes bespaard bleven, aan de andere kant vond ik het erg jammer dat huub, jaap en claire niet in lachen uitbarstten toen brian zei dat hij door zelfreflectie zich nu beter in kon houden.
jij lult altijd zo stom héquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Ahh..quote:
Onzin, wanneer heb jij Huub voor het laatst agressief zien zijn dan? Om over zuipen nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub kan alleen geen ene moer, behalve zuipen en agressief zijn. Jaap heeft het meer dan een jaar volledig alleen gedaan, waarbij wisselend mensen met hem meeliften...
Inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, het stemmen kost maar 60 eurocent.
Ik weet niet wat ze ermee willen winnen, maar ze willen oa de dekens van Amanda en Brian aftrekken, als die seks hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ben je serieus?
Wat valt er nog met terror te winnen dan, in deze laatste week. Alsof iemand zich nog weg laat pesten zo vlak voor de finale.
En die paar uitzendingen, daar profileer je je ook niet meer mee. De kaarten zijn geschud. Heel misschien is er tijdens de live-uitzending nog ruimte om twijfelende stemmers over de streep te trekken of om je eigen aanhang op te hitsen nóg meer te SMS-en.
Voor dat laatste is denk ik wel ruimte ja.
Goh laat ik nu juist hebben: Laat maar... de enige die ik leuk vind is Huub maar die is ondertussen zo kapotgemaakt dat er voor hem geen mooie momenten meer zullen zijn deze week. Het zal wat flauw gedoe met dames worden ben ik bang. Ik heb dan ook maar besloten helemaal meer te gaan SMS-en. Meer dan en jaar voel ik me al in de zeik genomen. Keer op keer heb je nog iets van hoop..... en verder heb ik nog wat krachttermen die ik hier beter niet kan uiten... @#$%^"e:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's echt Jaap: hij toont enige meegaandheid,. en... doet vervolgens gewoon weer zijn eigen ding.![]()
Ben benieuwd of de bewoners de komende week de ruimte nog krijgen om zich te profileren.
"Wegpesten" is geen optie meer.
Het wordt een tam weekje, en dé kans om nog extra stemmen binnen te slepen, is de live finale. Al is ook dat van A tot Z geregisseerd waarschijnlijk.
Ik heb geprobeerd objectief naar de uitzending van vanavond te kijken, voor zover mogelijk, maar ze hebben niéts nagelaten om Huub zo zwart mogelijk af te schilderen. Tel daarbij op dat Bridget openlijk heeft verkilaard dat ze Huub maar een klootzak vindt... ben benieuwd ! Misschien is het ook allemaal maar opgezet spel, om de Huub-fans te bewegen nóg meer te SMS-en.
Vijf minuten geleden, tijdens de herhaling op tv!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Onzin, wanneer heb jij Huub voor het laatst agressief zien zijn dan? Om over zuipen nog maar te zwijgen.
Maar er valt niet tegen te bellen,je blijft bellen dan.Eerst vliegt de laagste eruit,dan weer bellen voor drie man,dan weer iemand eruit en hoppa weer bellen voor twee man.En let maar op dat de standen steeds bij elkaar liggen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ben je serieus?
Wat valt er nog met terror te winnen dan, in deze laatste week. Alsof iemand zich nog weg laat pesten zo vlak voor de finale.
En die paar uitzendingen, daar profileer je je ook niet meer mee. De kaarten zijn geschud. Heel misschien is er tijdens de live-uitzending nog ruimte om twijfelende stemmers over de streep te trekken of om je eigen aanhang op te hitsen nóg meer te SMS-en.
Voor dat laatste is denk ik wel ruimte ja.
ehhh...ze is gisteren al weg hequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:35 schreef Ziet het volgende:
huub gaat zo claire bellen, want hij mist haar
(ze is net weg)
was dat niet in de keuken met Brian? met dat mes in zn hand? waarschijnlijk daarna zelfs ook nog wel een keerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Onzin, wanneer heb jij Huub voor het laatst agressief zien zijn dan? Om over zuipen nog maar te zwijgen.
wtf!! neem je me in het ootje? die andere comp. komt niet meer terug...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mac, wij kunnen geen streams kijken helaas
Nee, op zich wel logisch, alleen hoe Bridget te keer ging zeg, walgelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh..![]()
Kan toich nauwelijks écht als een verrassing komen, deze uitslag.
Dan kom je heel inteligent over toch.....zulke dure woorden maken het mannetje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog eens het woordje 'faciliteren' gebruiken.
Vind jij het niet logisch dat Huub aan Jaap de meeste punten gaf? Aan wie moet hij ze dan geven, aan Brian, zijn grootste concurrent? Speltechnisch vind ik het wel ok van Huub. Ja, hij had ook Amanda kunnen kiezen, maar dat is lood om oud ijzer. Daarnaast heeft hij Jaap meer nodig dan Jaap hem.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
jij lult altijd zo stom hé
Wie hield zich aan z'n woord dat hij Jaap de meeste punten zou geven, na Claire
en wie loog er??
Dus wie speelt er nu voor zichzelf en snieky..... Japie z'n goed recht daar niet van; maar dus niet zoals jij het stelt
Kan je je voorstellen dat we daar al maanden naarluisterenquote:
Huub wou Claire bellen, maar blijkbaar moeten de anderen eerstquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Huub weer piano spelen, maar de mensen , je fans willen nu wel waar voor hun geld !!
niet dat ik een fan ben van iemand
ja was het niet kenneth die ook een tijdje niet kon kijken omdat ie alleen een mac had op dat moment?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wtf!! neem je me in het ootje? die andere comp. komt niet meer terug...
ben je serieus?
Herhaling, je zegt het al, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden, tijdens de herhaling op tv!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat we daar al maanden naarluisteren![]()
En hij gaat maar niet weg
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef Kevv het volgende:
Volgens Nowlive heeft Claire de afgelopen dagen in een hotel in Berlijn doorgebracht?
Brian kan niet incasseren, die flipt meteen compleet. Als hij nu opeens wel aangepakt mag worden van de febo is het dus heel slim dat Huub dat wil gaan doen, want dan laat Brian zijn ware aard weer eens zien (je weet wel, zijn door zelfreflectie geleerde zelfbeheersing). Met een beetje mazzel kent Huub zichzelf inmiddels enigszins en weet hij dat zodra Brian flipt hijzelf ook een waas voor zijn ogen krijgt. Gevolg: twee primitievelingen die briesend tegen elkaar aan staan te duwen terwijl ze roepen dat de ander eruit moet wegens fysiek geweld. Huub heeft bij dit soort acties iemand nodig die geen last heeft van die oerdriften en hem scherp kan houden. Jaap is de enige die er nog is waarvan hij mogelijk iets kan verwachten. Echt vertrouwen zal hij hem niet meer, maar ze hebben wel een gezamenlijk belang als ze Brian gek kunnen krijgen. Bovendien kan Jaap dan eindelijk weer eens wat van de terror laten zien waar hij nog steeds volop over praat, maar die toch weinig in beeld is geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:30 schreef akveor het volgende:
En nu gaat Huub weer samenspelen met Jaap. Ik geloof werkelijk mijn oren niet. Waar zegt Huub niet gewoon: Rot op vieze vuileverrader.
Daar heb ik meer respect voor dan dat ie weer plannen tegen B en A gaat ondernemen met die papzak. Jaap heeft altijd Huub genaait en zal dat ook blijven doen in de laatste week.
Ik snap niet dat jullie al die tijd over Amanda's stem klagen. Die van hem is toch om te gillen?!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap haar sympathie voor die trailersnol ook niet, dus je zou het wel in die richting gaan zoeken ja..quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, op zich wel logisch, alleen hoe Bridget te keer ging zeg, walgelijk.
Zou het familie van de slabek zijn eik?
quote:Claire is naar haar beslissing in een geblindeerde auto afgevoerd naar het vliegveld en vervolgens naar Berlijn gevlogen. Vanuit daar is zij meteen naar huis gegaan waar de hele familie zat te wachten. Claire is nu thuis en heeft in een hotel in Berlijn gezeten tot vanavond. Wij zullen als eerste exclusieve foto’s van haar hebben als het goed is. Waarschijnlijk staan die straks nog online.
Laatse info, Claire heeft niet in berlijn gezeten maar in de Ardennen, samen met 2 beveiligers!!! Berlijn was een fabeltje om te mislijden, horen wij net!!!!!!!!!
Waarschijnlijk? Dan moet je toch met een voorbeeld komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
was dat niet in de keuken met Brian? met dat mes in zn hand? waarschijnlijk daarna zelfs ook nog wel een keer
Ja, die stemmen zijn niet van radio-kwaliteit, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie al die tijd over Amanda's stem klagen. Die van hem is toch om te gillen?!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze ermee willen winnen, maar ze willen oa de dekens van Amanda en Brian aftrekken, als die seks hebben.
herhalingen? daar heb ik het toch niet over? In elk geval in de keuken, nou hoelang is dat geleden? Nog niet zoooo lang. Dan laten we de waarschiijnlijk gemakshalve achterwege. Ook goed. t Was een antwoord op je vraagquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Dan moet je toch met een voorbeeld komen.
En als we van iedereen de herhalingen laten zien kun je van iedere bewoner de agressieve dingen op een rijtje gaan zetten, dat is makkelijk.
Net een strontvlieg die gast.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ok ik stuur er ook wel eentje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:51 schreef mazaru het volgende:
Yesssssssssss
'Bedankt voor je stem op Huub. Blijf hem steunen"
jezus, lekker dat ik met kenneth in 1 zin word genoemd...weet je nog iets?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja was het niet kenneth die ook een tijdje niet kon kijken omdat ie alleen een mac had op dat moment?
en ik ricardoquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef petraa het volgende:
Ik ben Brian nu alweer zat!
Een hemelsbed, lijkt mij ook wel watquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:50 schreef Leandra het volgende:
Brian: "Een hemelsbed, waarom denk je dat Jaap een hemelsbed gaat testen?"
Het blijft kennelijk moeilijk... dat Nederlands
Het zijn geen anti-stemmen maar het is gewoon een poll!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:51 schreef Kaleddis het volgende:
Sneaky trouwens, die anti-stemmen van 1,10 euro op het oude nummer 3040 .....
Hele bergen die natuurlijk nog gewoon naar het oude nummer gaan SMS-en voor bijna het dubbele bedrag en waarvan het dan ook nog eens anti-stemmen worden![]()
Gelukkig zijn de Brian en Amanda fans over het algemeen iets minder slim![]()
(Lachen als Kenniet z'n SMS-bom naar het verkeerde nummer stuurt, 20.000 anti-stemmen voor Brian
)
Hee, jij hebt net pas weer streams. Luister nou maar weer een paar dagen naar Mannie, en je doneert meteen geld aan de stichting voor onvrijwillige stemband-amputatie.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie al die tijd over Amanda's stem klagen. Die van hem is toch om te gillen?!
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian kan niet incasseren, die flipt meteen compleet. Als hij nu opeens wel aangepakt mag worden van de febo is het dus heel slim dat Huub dat wil gaan doen, want dan laat Brian zijn ware aard weer eens zien (je weet wel, zijn door zelfreflectie geleerde zelfbeheersing). Met een beetje mazzel kent Huub zichzelf inmiddels enigszins en weet hij dat zodra Brian flipt hijzelf ook een waas voor zijn ogen krijgt. Gevolg: twee primitievelingen die briesend tegen elkaar aan staan te duwen terwijl ze roepen dat de ander eruit moet wegens fysiek geweld. Huub heeft bij dit soort acties iemand nodig die geen last heeft van die oerdriften en hem scherp kan houden. Jaap is de enige die er nog is waarvan hij mogelijk iets kan verwachten. Echt vertrouwen zal hij hem niet meer, maar ze hebben wel een gezamenlijk belang als ze Brian gek kunnen krijgen. Bovendien kan Jaap dan eindelijk weer eens wat van de terror laten zien waar hij nog steeds volop over praat, maar die toch weinig in beeld is geweest de laatste tijd.
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?quote:
quote:
Volgens mij was ze elders. Huub heeft ruzie gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef Coraatje het volgende:
claire heeft fijne 2 dagen gehad dus ze is al 2 dagen thuis
Wellicht dan toch Berlijn?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
Zo te horen is Claire iig wel de afgelopen 2 dagen elders geweest....
Volgens Huub waren de afgelopen 2 dagen heel raar, en Claire is net thuis.
Daarom ik gun Huub die paar ton meer dan de rest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dit was voor mij voor het eerst in mijn leven dat ik een SMS'je stuur naar een tv programma.
Jaap gaf bij mij de doorslag.
Wat een walgelijke vent
En dan krijg je weer het standaardverhaaltje: Brian die in zijn zetel naar de winst gaat en de rest die elkaar alleen maar aanpakt. Ik wil die zelfbeheersing van hem nu wel eens zien als hij echt wat te verduren krijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!
Jaaap heeft altijd tegen Huub gespeeld en zal dat niet veranderen.
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Jaap the Puppetmaster, heeft altijd voor zichzelf gespeeld. Gek hèquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!
Jaaap heeft altijd tegen Huub gespeeld en zal dat niet veranderen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Luister je Blurk........agressieve Huubje die ze alledrie alle hoeken van de kamer liet zien
Wat....waar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Luister je Blurk........agressieve Huubje die ze alledrie alle hoeken van de kamer liet zien
En Bart kon het zonder fysiek geweld!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef Dementor het volgende:
Trouwens Bart won iets van 250.000 gulden, omgerekend in euro's stelt dat toch geen klap voor als je DGK prijzen ziet
Huub zal heus wel een lekker bedrag krijgen. Maar ik gun het hem zo om dit programma te winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom ik gun Huub die paar ton meer dan de rest.
De streams zijn begonnen en het gaat weer los?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Er was na de halve finale ruzie, en gisteravond ook.
Dat was het alquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?
Als ik me niet vergis werd hij toch wel handtastelijk bij Sabinequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En Bart kon het zonder fysiek geweld!
Maar toch had Ruud moeten winnen. toen was er ook al geen gerechtigheid
Wat een lomp mens is dat zeg, te geslepen en te kil.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.
Nog een rosé, iemand?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef Gert het volgende:
[..]
De streams zijn begonnen en het gaat weer los?![]()
Peace brothers and sisters. Genoeg stof om over andere zaken te babbelen dan je verrotte mede-users.![]()
Brian moetdt doot.
Douw maar een glas met een kop erop door het slotje heen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |