Misschien hebben ze wel een koffer moeten pakken om lekker op het terrein te kamperen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar... zoals ze nu met elkaar praten, zou je denken dat ze elkaar al die tijd niet hebben gezien.
Van wie? Je SMSt voor Huub en krijgt een bedankje van Brian?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik heb wel een bevestigings sms gehad!
Maar dus niet voor graties?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Bij Hidiho heb ik er nog steeds radio doorheen.. Ook na verversen. Ben ook uitgeweken naar de site die T-Lex net aanbood.
Je moet een of twee keer op de spatiebalk drukken om de radio uit te zetten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Bij Hidiho heb ik er nog steeds radio doorheen.. Ook na verversen. Ben ook uitgeweken naar de site die T-Lex net aanbood.
op de pagina klikken en spatiebalk of muiswielquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
rechtermuisknop op streams en radio uit...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:18 schreef Smash-it het volgende:
Goh...en wat gaan ze doen dan...zelf sms'en?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef Ziet het volgende:
jaap en huub gaan samenwerken
hun gezamenlijk belang is dat brian niet wint van ze
Dat zijn een hoop beltegoedkaartjes!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:20 schreef THeeF het volgende:
Oplossing is simpel voor Claire:
25.000 euro smsen naar Huub..
Bij een spelletje deal or no deal krijg je al snel meer. En al helemaal bij dat halve gare koffertjes spel dat het (n.a.v. photoshopvoorbeeld)verbouwde zusje van slappe *** Sjohn presenteert.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian strijkt 50.000 euro op in het begin van het programma toen hij ook al geen fuck uitvoerde. Claire stapt met veel risico een verpauperd programma in en mag voor 25.000 euro opkrassen. Achterlijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |