Ahh..quote:
Onzin, wanneer heb jij Huub voor het laatst agressief zien zijn dan? Om over zuipen nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub kan alleen geen ene moer, behalve zuipen en agressief zijn. Jaap heeft het meer dan een jaar volledig alleen gedaan, waarbij wisselend mensen met hem meeliften...
Inderdaadquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Grappig, het stemmen kost maar 60 eurocent.
Ik weet niet wat ze ermee willen winnen, maar ze willen oa de dekens van Amanda en Brian aftrekken, als die seks hebben.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ben je serieus?
Wat valt er nog met terror te winnen dan, in deze laatste week. Alsof iemand zich nog weg laat pesten zo vlak voor de finale.
En die paar uitzendingen, daar profileer je je ook niet meer mee. De kaarten zijn geschud. Heel misschien is er tijdens de live-uitzending nog ruimte om twijfelende stemmers over de streep te trekken of om je eigen aanhang op te hitsen nóg meer te SMS-en.
Voor dat laatste is denk ik wel ruimte ja.
Goh laat ik nu juist hebben: Laat maar... de enige die ik leuk vind is Huub maar die is ondertussen zo kapotgemaakt dat er voor hem geen mooie momenten meer zullen zijn deze week. Het zal wat flauw gedoe met dames worden ben ik bang. Ik heb dan ook maar besloten helemaal meer te gaan SMS-en. Meer dan en jaar voel ik me al in de zeik genomen. Keer op keer heb je nog iets van hoop..... en verder heb ik nog wat krachttermen die ik hier beter niet kan uiten... @#$%^"e:Op donderdag 15 mei 2008 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's echt Jaap: hij toont enige meegaandheid,. en... doet vervolgens gewoon weer zijn eigen ding.![]()
Ben benieuwd of de bewoners de komende week de ruimte nog krijgen om zich te profileren.
"Wegpesten" is geen optie meer.
Het wordt een tam weekje, en dé kans om nog extra stemmen binnen te slepen, is de live finale. Al is ook dat van A tot Z geregisseerd waarschijnlijk.
Ik heb geprobeerd objectief naar de uitzending van vanavond te kijken, voor zover mogelijk, maar ze hebben niéts nagelaten om Huub zo zwart mogelijk af te schilderen. Tel daarbij op dat Bridget openlijk heeft verkilaard dat ze Huub maar een klootzak vindt... ben benieuwd ! Misschien is het ook allemaal maar opgezet spel, om de Huub-fans te bewegen nóg meer te SMS-en.
Vijf minuten geleden, tijdens de herhaling op tv!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Onzin, wanneer heb jij Huub voor het laatst agressief zien zijn dan? Om over zuipen nog maar te zwijgen.
Maar er valt niet tegen te bellen,je blijft bellen dan.Eerst vliegt de laagste eruit,dan weer bellen voor drie man,dan weer iemand eruit en hoppa weer bellen voor twee man.En let maar op dat de standen steeds bij elkaar liggen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom dan?
Ben je serieus?
Wat valt er nog met terror te winnen dan, in deze laatste week. Alsof iemand zich nog weg laat pesten zo vlak voor de finale.
En die paar uitzendingen, daar profileer je je ook niet meer mee. De kaarten zijn geschud. Heel misschien is er tijdens de live-uitzending nog ruimte om twijfelende stemmers over de streep te trekken of om je eigen aanhang op te hitsen nóg meer te SMS-en.
Voor dat laatste is denk ik wel ruimte ja.
ehhh...ze is gisteren al weg hequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:35 schreef Ziet het volgende:
huub gaat zo claire bellen, want hij mist haar
(ze is net weg)
was dat niet in de keuken met Brian? met dat mes in zn hand? waarschijnlijk daarna zelfs ook nog wel een keerquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Onzin, wanneer heb jij Huub voor het laatst agressief zien zijn dan? Om over zuipen nog maar te zwijgen.
wtf!! neem je me in het ootje? die andere comp. komt niet meer terug...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mac, wij kunnen geen streams kijken helaas
Nee, op zich wel logisch, alleen hoe Bridget te keer ging zeg, walgelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh..![]()
Kan toich nauwelijks écht als een verrassing komen, deze uitslag.
Dan kom je heel inteligent over toch.....zulke dure woorden maken het mannetje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, en dan ook nog eens het woordje 'faciliteren' gebruiken.
Vind jij het niet logisch dat Huub aan Jaap de meeste punten gaf? Aan wie moet hij ze dan geven, aan Brian, zijn grootste concurrent? Speltechnisch vind ik het wel ok van Huub. Ja, hij had ook Amanda kunnen kiezen, maar dat is lood om oud ijzer. Daarnaast heeft hij Jaap meer nodig dan Jaap hem.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
jij lult altijd zo stom hé
Wie hield zich aan z'n woord dat hij Jaap de meeste punten zou geven, na Claire
en wie loog er??
Dus wie speelt er nu voor zichzelf en snieky..... Japie z'n goed recht daar niet van; maar dus niet zoals jij het stelt
Kan je je voorstellen dat we daar al maanden naarluisterenquote:
Huub wou Claire bellen, maar blijkbaar moeten de anderen eerstquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Huub weer piano spelen, maar de mensen , je fans willen nu wel waar voor hun geld !!
niet dat ik een fan ben van iemand
ja was het niet kenneth die ook een tijdje niet kon kijken omdat ie alleen een mac had op dat moment?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wtf!! neem je me in het ootje? die andere comp. komt niet meer terug...
ben je serieus?
Herhaling, je zegt het al, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden, tijdens de herhaling op tv!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je je voorstellen dat we daar al maanden naarluisteren![]()
En hij gaat maar niet weg
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef Kevv het volgende:
Volgens Nowlive heeft Claire de afgelopen dagen in een hotel in Berlijn doorgebracht?
Brian kan niet incasseren, die flipt meteen compleet. Als hij nu opeens wel aangepakt mag worden van de febo is het dus heel slim dat Huub dat wil gaan doen, want dan laat Brian zijn ware aard weer eens zien (je weet wel, zijn door zelfreflectie geleerde zelfbeheersing). Met een beetje mazzel kent Huub zichzelf inmiddels enigszins en weet hij dat zodra Brian flipt hijzelf ook een waas voor zijn ogen krijgt. Gevolg: twee primitievelingen die briesend tegen elkaar aan staan te duwen terwijl ze roepen dat de ander eruit moet wegens fysiek geweld. Huub heeft bij dit soort acties iemand nodig die geen last heeft van die oerdriften en hem scherp kan houden. Jaap is de enige die er nog is waarvan hij mogelijk iets kan verwachten. Echt vertrouwen zal hij hem niet meer, maar ze hebben wel een gezamenlijk belang als ze Brian gek kunnen krijgen. Bovendien kan Jaap dan eindelijk weer eens wat van de terror laten zien waar hij nog steeds volop over praat, maar die toch weinig in beeld is geweest de laatste tijd.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:30 schreef akveor het volgende:
En nu gaat Huub weer samenspelen met Jaap. Ik geloof werkelijk mijn oren niet. Waar zegt Huub niet gewoon: Rot op vieze vuileverrader.
Daar heb ik meer respect voor dan dat ie weer plannen tegen B en A gaat ondernemen met die papzak. Jaap heeft altijd Huub genaait en zal dat ook blijven doen in de laatste week.
Ik snap niet dat jullie al die tijd over Amanda's stem klagen. Die van hem is toch om te gillen?!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap haar sympathie voor die trailersnol ook niet, dus je zou het wel in die richting gaan zoeken ja..quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, op zich wel logisch, alleen hoe Bridget te keer ging zeg, walgelijk.
Zou het familie van de slabek zijn eik?
quote:Claire is naar haar beslissing in een geblindeerde auto afgevoerd naar het vliegveld en vervolgens naar Berlijn gevlogen. Vanuit daar is zij meteen naar huis gegaan waar de hele familie zat te wachten. Claire is nu thuis en heeft in een hotel in Berlijn gezeten tot vanavond. Wij zullen als eerste exclusieve foto’s van haar hebben als het goed is. Waarschijnlijk staan die straks nog online.
Laatse info, Claire heeft niet in berlijn gezeten maar in de Ardennen, samen met 2 beveiligers!!! Berlijn was een fabeltje om te mislijden, horen wij net!!!!!!!!!
Waarschijnlijk? Dan moet je toch met een voorbeeld komen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
was dat niet in de keuken met Brian? met dat mes in zn hand? waarschijnlijk daarna zelfs ook nog wel een keer
Ja, die stemmen zijn niet van radio-kwaliteit, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie al die tijd over Amanda's stem klagen. Die van hem is toch om te gillen?!
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze ermee willen winnen, maar ze willen oa de dekens van Amanda en Brian aftrekken, als die seks hebben.
herhalingen? daar heb ik het toch niet over? In elk geval in de keuken, nou hoelang is dat geleden? Nog niet zoooo lang. Dan laten we de waarschiijnlijk gemakshalve achterwege. Ook goed. t Was een antwoord op je vraagquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk? Dan moet je toch met een voorbeeld komen.
En als we van iedereen de herhalingen laten zien kun je van iedere bewoner de agressieve dingen op een rijtje gaan zetten, dat is makkelijk.
Net een strontvlieg die gast.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |