Ik heb ook een Mac, wij kunnen geen streams kijken helaasquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
vraag: m'n computer (windows xp) is op vakantie en ik moet het nu met een apple doen. anyways, ik wil streams kopen en heb nu als ik (op vol, waar ik normaliter gewoon m'n sms-gedoe invoer en geen problemen heb) streams wil aanschaffen de melding "Alert The URL is not valid"
heeft iemand hier ook een appel en kent hij /zij dit verhaal of weet iemand waar ik de specifieke problematiek (plus antwoord) kan vinden? ik heb al gegoogled, maar dat leverde niets op.
BVD
Wel gratis genaaitquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Mijn streams waren t/m de 14 en vanaf de streamlock was het toch gratis?? Hadden ze het nu nog moeten doen dus.... maar ze doen het niet
Wat voor risicoquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Brian strijkt 50.000 euro op in het begin van het programma toen hij ook al geen fuck uitvoerde. Claire stapt met veel risico een verpauperd programma in en mag voor 25.000 euro opkrassen. Achterlijk.![]()
Ow..dankje..tja heb ik eindelijk streams..(hoop dat een weekje genoeg is) zit er van die kutmuziek door het geluid..quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
- spatie
- muisknop / wiel
- menu rechterknop radio uit
pfff
Hey, ik heb ook een Apple, maar weinig tijd!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef willem-jozef het volgende:
vraag: m'n computer (windows xp) is op vakantie en ik moet het nu met een apple doen. anyways, ik wil streams kopen en heb nu als ik (op vol, waar ik normaliter gewoon m'n sms-gedoe invoer en geen problemen heb) streams wil aanschaffen de melding "Alert The URL is not valid"
heeft iemand hier ook een appel en kent hij /zij dit verhaal of weet iemand waar ik de specifieke problematiek (plus antwoord) kan vinden? ik heb al gegoogled, maar dat leverde niets op.
BVD
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goh...en wat gaan ze doen dan...zelf sms'en?![]()
Zou tijd worden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef coldstar het volgende:
Het enige wat Huub nou nog kan doen is Brain uit maken voor alles wat mooi en lelijk is.
Volgens Huub heeft Brian gisteren over Mikey gezegd: "einde verhaallijn"quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Prospera het volgende:
Mikey is werkeloos, hij is uit zijn baan geschopt.
Huub: Brian is de nobele ridder tot aan de voordeur, het interesseert hem geen zak.
Volgens mij hadden wij een omgangsregeling, pauper.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat voor risicoVermoedelijk van a tot z afgekraakt.....
O die komt binnenkort wel hoor:quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
Ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen voor mijn SMS'je naar Huub
idem! Ook al een bevestiging dat het programma een pauperniveau heeft. Je hebt windows nodigquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik heb ook een Mac, wij kunnen geen streams kijken helaas
Niet doen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij hadden wij een omgangsregeling, pauper.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |