Wellicht dan toch Berlijn?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef Leandra het volgende:
Zo te horen is Claire iig wel de afgelopen 2 dagen elders geweest....
Volgens Huub waren de afgelopen 2 dagen heel raar, en Claire is net thuis.
Daarom ik gun Huub die paar ton meer dan de rest.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dit was voor mij voor het eerst in mijn leven dat ik een SMS'je stuur naar een tv programma.
Jaap gaf bij mij de doorslag.
Wat een walgelijke vent
En dan krijg je weer het standaardverhaaltje: Brian die in zijn zetel naar de winst gaat en de rest die elkaar alleen maar aanpakt. Ik wil die zelfbeheersing van hem nu wel eens zien als hij echt wat te verduren krijgt.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!
Jaaap heeft altijd tegen Huub gespeeld en zal dat niet veranderen.
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Jaap the Puppetmaster, heeft altijd voor zichzelf gespeeld. Gek hèquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Gezamelijk belang? Nou dat zie ik helemaal niet zo. Jaap houdt Huub in toom... terwijl Huub zich veel beter af kan keren tegen Jaap... Gewoon keihard roepen dat ie en backstabber is.... Daar heb ik meer mee dan gezamelijke belangen en meer van die poltiek correcte flauwekul. Gewoon kasten overhoop... kleding in de vijver.... start 1, 2, 3, GO!!!
Jaaap heeft altijd tegen Huub gespeeld en zal dat niet veranderen.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Luister je Blurk........agressieve Huubje die ze alledrie alle hoeken van de kamer liet zien
Wat....waar?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Luister je Blurk........agressieve Huubje die ze alledrie alle hoeken van de kamer liet zien
En Bart kon het zonder fysiek geweld!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:57 schreef Dementor het volgende:
Trouwens Bart won iets van 250.000 gulden, omgerekend in euro's stelt dat toch geen klap voor als je DGK prijzen ziet
Huub zal heus wel een lekker bedrag krijgen. Maar ik gun het hem zo om dit programma te winnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom ik gun Huub die paar ton meer dan de rest.
De streams zijn begonnen en het gaat weer los?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Het is wel zo fijn als je niet zo persoonlijk gaat worden. Ik zeg toch ook niet tegen jou dat ik jou een dombo vind met je gekke Huub?
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
Er was na de halve finale ruzie, en gisteravond ook.
Dat was het alquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh, je komt het hier weer even gezellig maken?
Als ik me niet vergis werd hij toch wel handtastelijk bij Sabinequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:58 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En Bart kon het zonder fysiek geweld!
Maar toch had Ruud moeten winnen. toen was er ook al geen gerechtigheid
Wat een lomp mens is dat zeg, te geslepen en te kil.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij flink ruzie heeft gemaakt met hork Bridget.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |