Tot zover snap ik het ja....snap jij ook dat Jaap er niet in zit om huub miljonair te maken, maar er ook voor zichzelf zit....snap jij datquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Huub heeft Jaap 7 punten gegeven en Jaap heeft Huub 0 punten gegeven. Snap je dat?
Ik kon toch nog voor Claire smsen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Van wie? Je SMSt voor Huub en krijgt een bedankje van Brian?
- spatiequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Katewalker het volgende:
Hoe krijg ik die kutradio op de streams uit..![]()
Help
Huub zei net dat ie begreep dat Jaap er nu pas iets over wilde zeggen omdat ze nu 'weer terug zijn'.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:16 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een beetje raar... zoals ze nu met elkaar praten, zou je denken dat ze elkaar al die tijd niet hebben gezien.
Depends....achter mijn toetsenbord wel....irl ben ik heel anders, groot, sterk en dapper....quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Damn zeg, ben jij altijd zo'n zielig dwars kleutertje?
Als ze slim is... beseft ze dat er geen cent meer naar ome sjohn gaat. Dan steekt ze het in een leuk reisje voor zichzelf. Met leuke mensen!quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop beltegoedkaartjes!
Ja Nenaquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Een oud-miljonairsparty, dat zou pas leuke streams geven.
Nena.![]()
Oooohhh, Jaap weer: alles voor het publiek.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net dat ie begreep dat Jaap er nu pas iets over wilde zeggen omdat ze nu 'weer terug zijn'.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
Tot zover snap ik het ja....snap jij ook dat Jaap er niet in zit om huub miljonair te maken, maar er ook voor zichzelf zit....snap jij dat
terug online ...?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zei net dat ie begreep dat Jaap er nu pas iets over wilde zeggen omdat ze nu 'weer terug zijn'.
Ja maar met wie moet ie anders lullen nu ...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:22 schreef neehe het volgende:
Nou zitten H&J weer te lullen, J is net als B, sneaky en niet te vertrouwen soort zoekt soort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |