Huub kan alleen geen ene moer, behalve zuipen en agressief zijn. Jaap heeft het meer dan een jaar volledig alleen gedaan, waarbij wisselend mensen met hem meeliften...quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
Jaap zou toch nou helemaal door moeten hebben dat Huubh alleen voor zichzelf is. Ondanks dat Jaap hem de minste punten heeft gegeven wil Huub alsnog met Jaap gaan samen spelen hahahaha
Hey HiDiHo, ik heb 3 graties streams van jequote:
Blijkbaar niet nee.....wat erg is dat tochquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Nee, daar begrijpen sommigen schijnbaar niets van....
Ja, eng hequote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Klonk het bij jou ook als een ontvoerder aan de telefoon die losgeld eist (niet genummerd!)?
Achja, ik heb ook niet echt het idee dat ik wat mis en met de COSsen, de caps en de gifjes kun je het prima volgen. Dus bedankt allemaalquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:28 schreef Lieve het volgende:
[..]
idem! Ook al een bevestiging dat het programma een pauperniveau heeft. Je hebt windows nodig:D
![]()
Dat was alleen tijdens de twee dagen met alternatieve beelden toch?quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Hoe zat dat nou met die gratis streams?
Die zijn weer weg, betalen dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Hoe zat dat nou met die gratis streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |