quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens Noekje moet Brian z'n muil eens houden.
Joh vertel anders ns wat er op de streams aan de hand is! Blijf er niet zo in hangen in die negatieve vibe, t leven is leukquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:26 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou zeg, begin jij nu ook al.....lees eens terug en kijk wat er gepost wordt.
En "de krant" is dan zeker de krant voor pauper Nederland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Kevv het volgende:
Het schijnt dat je ook kunt stemmen via bonnen in de krant?Deze tellen voor 10 stemmen!
Meer info op RTL 5, teletekst 335
Die tellen dan dubbel (stond op Nowlive).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg Peet, zullen wij elkaar smsen?
Dank heer Chufiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef chufi het volgende:
OP Klaar .. BTW Kort met plaatjes
[ afbeelding ]
Laar de persoon kappen die er mee begint......zo hoort het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hoor, wel gereageerd. Met het verzoek om hiermee te kappen, zonder aanziens des persoons.
OK, ik geef toe, puur fysiek gezien is Brian een mooiere man dan Huub. En nou weer blij en vrolijk.
En hij is weer TOPquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef chufi het volgende:
OP Klaar .. BTW Kort met plaatjes
[ afbeelding ]
Huub doet dat helemaal niet, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch doet H precies en exact hetzelfde. Alleen op een wat meer casual manier. Bij B en A ligt het er te dik en gespeeld bovenop. Dat zuigt idd wel.....
Toch begrijp ik niets van die verdeelsleutel 50/50. Hoe doen ze dat als je 24 punten hebt bij die halve finale en 50.000 smsjes? Voor hoeveel telt zo'n smsje dan?quote:
Oke, rest nu nog de vraag: welke krant? en waar in te leveren?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zal zijn snijboon wel krijgenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef Varen het volgende:
Amanda vraagt of ze een spercieboon mag van Brian.....
Ik ga slapen.
En de zinloze gesprekken tussen B,A en Rquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
Ik heb zo het flauwe vermoeden dat dit een beeld is dat we veel gaan zien de komende week
[ afbeelding ]
Het totaal aantal punten is 100. Het totaalpercentage stemmen is 100. Je krijgt dus het percentage van de stemmen erbij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niets van die verdeelsleutel 50/50. Hoe doen ze dat als je 24 punten hebt bij die halve finale en 50.000 smsjes? Voor hoeveel telt zo'n smsje dan?
Ja en......quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
En nu hebben er 3 op je gereageerd Coldstar
O jee, het is nog waar ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die is al gekaptl. Nu jij nog. Kom op, je kan het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:29 schreef coldstar het volgende:
[..]
Laar de persoon kappen die er mee begint......zo hoort het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |