Misschien om de onvrede onder streamers in te dammen...of juist niet om extra smsjes te laten sturen.....manipulatie all around....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, idd............
Ik heb Huub ook al eens tegen Joris horen zeggen...... de boetes zijn een wassen neus, maar dat leg ik nog wel eens uit als ik eruit ben
(iets in die trant iig)
Dat kan ik me idd ook nog goed herinneren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, idd............
Ik heb Huub ook al eens tegen Joris horen zeggen...... de boetes zijn een wassen neus, maar dat leg ik nog wel eens uit als ik eruit ben
(iets in die trant iig)
ik wel, twee keer een poging om Brian te bijten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:24 schreef STAP01 het volgende:
GFC!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb Fries nog nooit zien bijten!
Ja, en dat hebben ze bewust lang in het midden gelaten, om de uitzending spannend te houden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat was mij dus ook onduidelijk. Ik meende dat Bridget in het begin zei "degene met de laagste punten gaat zowiezo weg. Voor die persoon is het voorbij" en dus daarbij als mogelijke tweede dus de koffer.
(en daarbij dacht ik eigenlijk ook nog dat ze zei dat iederéén die de koffer wilde, en dus misschien een dummy zou krijgen, ook weg moest)
Maar het bleek dus maar maximaal één exit te zijn.
Huub heeft zoveel puntenverdelingen niet onderzocht dat het me wel zeer onwaarschijnlijk lijkt wat jij allemaal suggereert.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien om de onvrede onder streamers in te dammen...of juist niet om extra smsjes te laten sturen.....manipulatie all around....
NMNS... moet je soms niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub heeft zoveel puntenverdelingen niet onderzocht dat het me wel zeer onwaarschijnlijk lijkt wat jij allemaal suggereert.
Als je Huub een boete geeft, dan is de onvrede overal voel- en hoorbaar. Een reflex van veel mensen is dan om hem te supporten door meer smsjes te sturen zodat hij weer die pp wint.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huub heeft zoveel puntenverdelingen niet onderzocht dat het me wel zeer onwaarschijnlijk lijkt wat jij allemaal suggereert.
Slaap lekker zus.....sweet dreams....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:30 schreef Desii het volgende:
[..]
NMNS... moet je soms niet te serieus nemen![]()
Maar hij is wel cute![]()
Truste broertje en andere fokkies
Kan iemand een kloppend lijsjte van de puntentelling plaatsen. Want volgens mij klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Je maakt een rekenfout, je hoeft de punten niet om te rekenen naar procenten want het zijn al procenten, er waren in totaal namelijk 100 punten te verdelen. Jaap staat dus 11 procent voor op Brian en 14 op Huub.
Als Brian en Huub ieder 35 procent van de stemmen halen, heeft Jaap dus 24 procent nodig om te winnen.
Ik betwijfel om hem dat gaat lukken. Er zijn een hoop mensen die tientallen keren stemmen op Brian of Huub. Ik betwijfel of Jaap naast LekkerSimpel dat soort fanatieke aanhangers heeft.
Dan heb je nog de twee exits op de finaledag.
Komt er weer een koffer? Jaap zei in de uitzending van vanavond al dat hij het vijfvoudige wil van wat Claire kreeg om op te stappen, misschien laat hij zich dus wel uitkopen.
Het hoeft ook niet vanuit Huub zelf te komen, die zegt wel wat hij moet zeggen:quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:27 schreef BarryK het volgende:
[..]
Claire: 30 (maar daar heeft ze niets aan)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan iemand een kloppend lijsjte van de puntentelling plaatsen. Want volgens mij klopt er iets niet.
Dat bedoelde ik ook, manipulatie door de FEBO, opdrachten uit laten voeren door de spelers....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:32 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet vanuit Huub zelf te komen, die zegt wel wat hij moet zeggen:
Mooie zinquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan iemand een kloppend lijsjte van de puntentelling plaatsen. Want volgens mij klopt er iets niet.
Wat klopt er dan niet in mijn lijstje....? Verkeerde sleutels of wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:33 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Claire: 30 (maar daar heeft ze niets aan)
Jaap: 24
Amanda: 23
Brian: 13
Huub: 10
Maakt samen 100.
Claire's punten worden verdeeld over de rest toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:33 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Claire: 30 (maar daar heeft ze niets aan)
Jaap: 24
Amanda: 23
Brian: 13
Huub: 10
Maakt samen 100.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Er is toch een gerucht dat de boetes kwijtgescholden worden?
Hoorde Huub net ook zeggen dat hij met een miljoen thuiskomt.
Waarom zou je ze erbij tellen? De individuele punten tellen gewoon voor 50 procent, dat lijkt mij het meest logischequote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:37 schreef Py het volgende:
[..]
Claire's punten worden verdeeld over de rest toch?
Dus ieder 7,5 punt erbij
Maakt:
Jaap 31,5%
Amanda: 30,5%
Brian 20,5%
Huub: 17,5%
Een korte vergelijking met mijn handgeschreven lijstje zegt dat Brian 7 punten aan Jaap uitdeelde en 3 aan Claire. Bij jou is dat anders.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet in mijn lijstje....? Verkeerde sleutels of wat?
[ afbeelding ]
Slaap lekker Mus...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:39 schreef Musje456 het volgende:
Ik geloof in een spel waar ik niks maar van snapMoge de beste winnen... Ik weet het gewoon niet meer... Truste (en opnieuw dank voor alle fijne verslagen!)
Een non streamer van een die niet kan stemmen al zou ze willen.
Dank alle FOKkers (K)
Ik begreep dat Claire's punten over de rest verdeeld werden. Ik weet niet hoe ze in de finale de boel bij elkaar op gaan tellen. Maar het lijkt me dat ze met een balkje met het nu verdiende percentage erop, beginnen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom zou je ze erbij tellen? De individuele punten tellen gewoon voor 50 procent, dat lijkt mij het meest logische
Het maakt helemaal geen verschil of ze die punten van Claire wel of niet verdelen. Omdat het in beide gevallen om percentages gaat hoef je alleen maar de huidige punten op te tellen bij het percentage dat iemand aan stemmen binnenkrijgt. Of je daar nu vervolgens bij iedereen nog 7,5 procent van Claire bijtelt of dat je bij iedereen 1,234542352452345642365236346536354 ervan afhaalt omdat je dat toevallig een mooi getal vindt maakt voor de onderlinge verschillen helemaal niets uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:46 schreef Py het volgende:
[..]
Ik begreep dat Claire's punten over de rest verdeeld werden. Ik weet niet hoe ze in de finale de boel bij elkaar op gaan tellen. Maar het lijkt me dat ze met een balkje met het nu verdiende percentage erop, beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |