Ja, fok is soms wel echt verneuktquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik kom niet amper door die database meldingen
Same herequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik kom niet amper door die database meldingen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook hele tijd al last van foutmeldingen... yasha vanavond meeten ? ik was net ff met n vriend wat kopen ga dalijk weer terug om met de lampjes te spelenje mag ook wel ff met me meespelen
spelbrekerquote:
zal ik ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
binnenkort komt er weer zon gaaf feestje
[ afbeelding ]
ik vind t wel gaaf eigelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zal ik ?![]()
alleen.... is met eigenlijk beetje te elektro...
http://img80.imageshack.us/img80/512/hlrzocqeqy9.jpg zo danquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kikkers doen het hier niet noob
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:50 schreef -MyLove- het volgende:
Zo ik denk dat ik vanavond eens alleen dit topic ga volspammen ... beginnende met waarom ik zo'n hekel aan Nijmegen heb. Het regent er altijd en nergens vindt je zoveel rotzooi op straat als in Nijmegen. Verder is het al een teken dat er bussen richting Duitsland vetrekken vanuit Nijmegen. Verder hoor je wel eens Duits praten, op zo'n moment waan je je weer 50 jaar terug.
Wie zegt dat er een probleem is ... ik neem deze kans waar om men ongenoegen te uiten. Dat is gezond om dat zo nu en dan te doen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:52 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ga er dan gewoon niet naar toe...Probleem opgelost...
Heey lekkerding, ga gewoon wegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:08 schreef -MyLove- het volgende:
[ afbeelding ]
Het station in Nijmegen is ook in één woord samenvatten: kut. Het heeft ook totaal geen uitstraling, je krijgt altijd de indruk dat je zojuist bent aangekomen op Kamp Westerbork. Die klok op de toren loopt nooit gelijk, ergelijk gewoon. Het ergste blijft echter dat het altijd kou lijden is op dit station. Wie heeft ooit het idee gekregen om het station op een plateau te bouwen, de fucking de fucking wind waait gewoon door het ganse station heen. Je staat te klaper tanden gewoon, ben altijd bang dat men tanden er uit zullen gaan vliegen. De glinsteringen, de glinsteringen ... op een s'zomers dag naar rechts kijken is verblindt worden. Al die glinsteringen zijn gewoon om argressief van te worden. Wie heeft dat in vredensnaam verzonnen, eerder was dat beter, En altijd die hekken, die hekken die altijd om dat plein staan opgesteld.
Dank je, zullen we morgen daten? De terminalkamer op de eerste verdieping, aan het eind van de middag dan is het lekker rustig. Je weet, dan zal ik zeggen your so sweet en jouw zal zeggen how many licks does it take till I get to shop.quote:
Ben je er morgen nog?quote:
Ja wij gaan meetenquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 05:26 schreef LastRequest het volgende:
Ja hee stond ik even voor lul in van buren!!
Ik dacht ik doe eens stoer ik ga je gedag zeggen.. maar toen was er alleen een DJ.. dus toen vroeg ik "Hee, heb je niet normaal iemand die de lichten doet?" Hij: "Huh? Wat?" Ik: "Is er normaal niet iemand die de lichten doet?" Hij: "Nee!"
Ben ik nou gepwnd door jullie of was het gewoon een stuk chagrijn?
Maar ben ik stoer of wat? Dat ik gewoon even gedag kwam zeggen
Mja ik mag straks over de brug fietsen met een gitaar die niet op mn rug kan (hoes heeft geen rugbanden), lekker handig allemaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga ondanks dat kutweer toch maar de bus pakken.. moet gewoon beetje vroeg thuis zijn anders verneuk ik weer de hele dag om te leren
Ah zouden daarom de bussen niet via de bloemstraat en smetiusstraat terug naar boven mogen.. of was daar iets anders aan de hand anyone? Was ik maar wel via het station naar huis gegaan danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
als iemand sensatie zoekt... de krakers worden er momenteel uitgezet
ja daarom was dat zo dusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah zouden daarom de bussen niet via de bloemstraat en smetiusstraat terug naar boven mogen.. of was daar iets anders aan de hand anyone? Was ik maar wel via het station naar huis gegaan dan
Jah maar ze pakte wel dat straatje wat op dat zelfde pleintje uit komt daar voor het kolpinghuis dus dan snap ik het nog niet..quote:
quote:NIJMEGEN - De ontruiming van het voormalige postkantoor in Nijmegen levert mogelijk de hele dag hinder op voor het busvervoer. Het nabijgelegen busstation is afgesloten.
Na twee dagen staken rijden de bussen weer, maar door de ontruiming kunnen de bussen niet hun volledige route afleggen en doen ze niet alle haltes aan. Mensen van Novio begeleiden de passagiers naar andere opstapplekken.
De ontruiming heeft geen gevolgen voor het treinverkeer van en naar Arnhem. Weliswaar is het naastgelegen perron 1 dicht, maar de treinen gebruiken andere perrons.
Ik heb er toen allemaal niet veel van meegekregen maar als het al een keer ontruimd is hoezo zitten ze er dan weer?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij de vorige ontruiming hadden de krakers wekenlang in zakjes gepist, die ze op moment supreme naar de ME gooiden.
De vorige ontruiming in 't algemeen, geen idee of t' dat pand was (lijkt me niet)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er toen allemaal niet veel van meegekregen maar als het al een keer ontruimd is hoezo zitten ze er dan weer?
Nee, ik combineer bronnenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:38 schreef swarmahoer het volgende:
ben je er live pietje
En die stoelen van Delft er ook nog eens bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:51 schreef swarmahoer het volgende:
idd gebouw in de fik en alle omstanders er gewoon bij in stoppen
zeg gewoon pietjequote:
Je bent 8 weken op vakantie geweestquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Ga je eens op vakantie, verplaatsen ze het topic
Maarrrr gelukkig heb je em weer gevondenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
Ga je eens op vakantie, verplaatsen ze het topic
Vette shitquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
binnenkort komt er weer zon gaaf feestje
[ afbeelding ]
Dat piep piep piep links piep piep stuk piep links tuig, door die piep piep ben ik weer te laat voor men tentamen gekomen. Die piep piep, en mar roepen het is stil aan de overkant ze hadden gelijk een charge moeten uitvoeren, recht met een gummyknuppel op het smoelwerk van die figuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:42 schreef -MyLove- het volgende:
Die krakers bij het station, weer zon uiting van anarchisme in Nijmegen. Het kijk ons eens links en alternatief zijn.
Doen ze er iets aan is het nog niet goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:48 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat piep piep piep links piep piep stuk piep links tuig, door die piep piep ben ik weer te laat voor men tentamen gekomen. Die piep piep, en mar roepen het is stil aan de overkant ze hadden gelijk een charge moeten uitvoeren, recht met een gummyknuppel op het smoelwerk van die figuren.
Dat hadden ze beter gisteren kunnen doen ... why oh why vandaag.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doen ze er iets aan is het nog niet goed
Beroepszeiker dat je bent
Om jou te pesten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat hadden ze beter gisteren kunnen doen ... why oh why vandaag.
Users zijn net baby's, als je ze maar lang genoeg geen aandacht geeft houden ze vanzelf opquote:
Wel dat idee kreeg ik bijna wel, gisteren staakte de bussen en was het diesviering niemand die er last van had gehad. Maar nee het moest weer vandaag.quote:
Schijt aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel dat idee kreeg ik bijna wel, gisteren staakte de bussen en was het diesviering niemand die er last van had gehad. Maar nee het moest weer vandaag.
kom gezellig discussieren met n0rquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Schijt aan.
Oke ik was toevallig vrij vandaag dus heb er geen last van gehad. Ben blij dat ze al die paupers hebben weggehaald daar. Ik vond het nog lang duren eigenlijk.
Tuig is het, vooral die "sympathisanten" met hun het is stil aan de overkant. Je zou bijna die megafoon uit handen rukken om vervolgens die megafoon te gaan gebruiken voor andere doeleinden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ben blij dat ze al die paupers hebben weggehaald daar.
Heb toch niets te doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom gezellig discussieren met n0r![]()
[LIVE] Ontruiming gekraakt TPGgebouw vlakbij Nijmegen CS
Bij Mikkie kwam er eentje vrij toch?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Iemand nog een kamer in Nijmegen ?
Ojaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij Mikkie kwam er eentje vrij toch?
Oehquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij Mikkie kwam er eentje vrij toch?
Zou je het niet een keer willen uit proberen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef -MyLove- het volgende:
Ik zoui ook weg willen uit Wijchen als ik er woonde het is niet voor niets dat er regelmatig mensen voor de trein springen. Je kan nog uit twee kanten kiezen ook om te springen.
Nee, serieus er springen daar regelmatig mensen. Tevens is Wijchen natuurlijk weinig ze kunnen er beter een lokale buurt van Nijmegen van maken. Nog een paar jaar en dan merk je het verschil niet meer tussen nijmegen en wijchen zo het in elkaar gegroeid is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zou je het niet een keer willen uit proberen?
Ik was ook heel serieus over dat proberen hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:26 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nee, serieus er springen daar regelmatig mensen. Tevens is Wijchen natuurlijk weinig ze kunnen er beter een lokale buurt van Nijmegen van maken. Nog een paar jaar en dan merk je het verschil niet meer tussen nijmegen en wijchen zo het in elkaar gegroeid is.
Ik heb de stoptrein nog geprobeerd tegen te houden, maar ze toeterden zo hard dat ik toch maar opzij gingquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef -MyLove- het volgende:
Ik zoui ook weg willen uit Wijchen als ik er woonde het is niet voor niets dat er regelmatig mensen voor de trein springen. Je kan nog uit twee kanten kiezen ook om te springen.
Stel je niet aan. Alleen die kutwijken buiten de kern moeten gebombardeerd worden. Springen voor de trein kunnen ze daar niet eens, dat is te ver wegquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:59 schreef -MyLove- het volgende:
Hmm laatste keer dat ik het zag was toch 2 jaar terug eerlijk gezegd... Zondagmorgen vroeg met kranten rondbrengenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:26 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Nee, serieus er springen daar regelmatig mensen. Tevens is Wijchen natuurlijk weinig ze kunnen er beter een lokale buurt van Nijmegen van maken. Nog een paar jaar en dan merk je het verschil niet meer tussen nijmegen en wijchen zo het in elkaar gegroeid is.
Uhm, Lent is het al, ik woon erquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Lent, Weurt, Beuningen, Beek, Wijchen, Alverna, Malden, wordt allemaal Nijmegen binnen nu en 20 jaar
Als de huizen zij aan zij staan dan is er weinig meer te kiezen. Het is nu al moeilijk om nog een duidelijke grens te zien. En vanzelfsprekend zal het dan de naam Nijmegen krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijmegen zou willen dat ze Wijchen konden inlijven
Zag het niet direct... gelukkig. Trein hoorde ik al vol remmen, toen ik later aankwam was overgang al afgezet met linten enzquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lijkt me niet echt prettig om te zien..
Niets is vanzelfsprekend. Heb je de grens tussen elst en arnhem gezien? Die kun je ook bijna springenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:55 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Als de huizen zij aan zij staan dan is er weinig meer te kiezen. Het is nu al moeilijk om nog een duidelijke grens te zien. En vanzelfsprekend zal het dan de naam Nijmegen krijgen.
3 keer spugenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets is vanzelfsprekend. Heb je de grens tussen elst en arnhem gezien? Die kun je ook bijna springen
Als je maar niet tegen de wind in spuugtquote:
Postte Jesus al op fok toen? Die snelheid is er ook niet op vooruit gegaanquote:
Dr zit nog een fucking wieland tussen man. En tuurlijk gaan ze dat ook nog vol bouwen, waarom zouden ze dat niet doen. Laten ze de "industrie" mooi op elkaar aansluiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets is vanzelfsprekend. Heb je de grens tussen elst en arnhem gezien? Die kun je ook bijna springen
Ik reed straks langs het verlengde van de Weg door Jonkerbosch, richting Malden/Beek... Waar vroeger daar een meer + fontein was, staat nu een flat in aanbouw van 5 verdiepingenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:02 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dr zit nog een fucking wieland tussen man. En tuurlijk gaan ze dat ook nog vol bouwen, waarom zouden ze dat niet doen. Laten ze de "industrie" mooi op elkaar aansluiten.
Er is weinig meer te veranderen of je laat zoals het is of het is weg. Kijk eens in Google earth hoe klein dat smal stukje groen gras is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:13 schreef Pheno het volgende:
Ach, bestemmingsplannen van Nijmegen zijn zo veranderlijk als wat, dus eerst zien
Mwoa, eerst zouden er huizen komen, dat is nu mooi weg. Nu misschien een zwembad bij die Ovatonde en een flinke zooi water met parkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:20 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Er is weinig meer te veranderen of je laat zoals het is of het is weg. Kijk eens in Google earth hoe klein dat smal stukje groen gras is.
Ja, zeker bij de Bemmelse dijk, wara geen auto te vinden is. Of gewoon onder de snelbinder. Even wat koeien lastig vallen en je ligt erquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij zijn de uiterwaarden van Lent ook goed te genieten met een dekentje + mooi weer
quote:
Maar eerst kun je nog een excuses brief schrijven voor die doodsverwensing. De jeugd van tegenwoordig het is allemaal niet al te best, zijn het geen che supporters, dan is het kraker tuig, dan zijn het doodverwensers.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen werken en 's avonds nog wat leren
Zanduitgravingen zijn altijd mooi om te duiken. Nouja na een paar jaar dan, als er leven in te vinden isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij dat ze hier een recreatieplas gaan aanleggen. Wel eerst even een bouwkundige laten komen, mocht de zooi hier verzakken door die prutz0rs
Groen kan geen kwaad. Maar dat vergeten ze nog wel eens. Hopelijk kan ik er ook in duiken, dan kan ik lopend met duikspul aan er naar toe
Ik schrijf je liever een brief met 10 manieren om je uit dit topic te verwijderen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Maar eerst kun je nog een excuses brief schrijven voor die doodsverwensing. De jeugd van tegenwoordig het is allemaal niet al te best, zijn het geen che supporters, dan is het kraker tuig, dan zijn het doodverwensers.
Wat zijn de andere 9?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik schrijf je liever een brief met 10 manieren om je uit dit topic te verwijderen..
Waarvan dat proberen van die trein in wijchen 1 optie is
Ik stel voor dat jij samen met Cocktailprikker een dergelijke filmpje als dit maakt . Vanzelfsprekend wil ik op de achtergrond Waldeck - "Memories" horen. Deal?quote:
Doe dat maar eens, en denk maar eens na wat het betekend om iemand dood te wensen.quote:
Jah wensen is waarschijnlijk niet sterk genoeg hea, misschien moet ik er zelfs voor biddenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Doe dat maar eens, en denk maar eens na wat het betekend om iemand dood te wensen.
@PietjePuk007: Ik zie dat het stil blijft, mensen die niets over hebben voor hun idealen.
Gast waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef -MyLove- het volgende:
Wat is er?quote:
Oldies hoef zich niet voor te stellen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
en pheno heeft zich nog niet vorgesteld maar die heeft t over duiken en ik duik ook dus die is ook welkom
dus stel je eens voor
had je ook eerder moeten beginnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen.. Net nog even de laatste dingetjes schoongemaakt dus mijn ouders kunnen in een schoon huis thuis komen...
en ik heb f*cking leerstress, terwijl ik ergens wel weet dat het wel goed komt maar al die mensen om je heen maken je ook gek![]()
Ik was al slapenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef -MyLove- het volgende:
@PietjePuk007: Ik zie dat het stil blijft, mensen die niets over hebben voor hun idealen.
quote:
Aan mij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fijn dat je 't met ons wil delen, jij bent gelukkig niet onlosmakelijk met dit topic verbonden, toch heb ik een hekel aan je posts.
Nee, mylove.quote:
Hmm wat heb ik hier allemaal verkeerd gedaan?quote:
Die zat in mijn foboquote:
swarma heeft een lichtelijke afkeer tegen baggeraarsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Hmm wat heb ik hier allemaal verkeerd gedaan?
kijk mijn post history eensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
swarma heeft een lichtelijke afkeer tegen baggeraars.
Aangehouden of wat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oeps.... Pieckenlaan richting beuningen, met les motor, zonder instructeur.
rijbewijs al kwijt voor ik het heb...
Wil je zeggen dat jij het Bisschop Hamerhuis wel prachtig vindt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fijn dat je 't met ons wil delen, jij bent gelukkig niet onlosmakelijk met dit topic verbonden, toch heb ik een hekel aan je posts.
Hij wilt zeggen dat jij gewoon moet optiefen met je gekankerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:14 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij het Bisschop Hamerhuis wel prachtig vindt?
Dat dus. Ik pleit voor votekicken mogelijkheid in een topicquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hij wilt zeggen dat jij gewoon moet optiefen met je gekankerDaar sluit ik me overigens bij aan.
Ik kom hier om te praten over Nijmegen, dat stadje waar ik zoveel tijd door breng.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hele huis interesseert me geen zak, jij komt hier alleen maar om te zeiken en dat vind ik wel vrij kut.
PietjePuk007 men aanbod geldt nog steeds hoor ... maak het filmpje post het hier en je ziet meer nooit meer. Als je dat er niet voor over hebt, dan kun je beter stoppen met zeuren. Praat liever over Nijmegen zoals ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat je zo'n grote plaat voor je harses hebt dat je dit heel lang kan volhouden.
Ik heb sterk het vermoeden dat je hier alleen maar mensen afzeiktquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:18 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Ik kom hier om te praten over Nijmegen, dat stadje waar ik zoveel tijd door breng.
Morgen dan weer net niet trommelen, leren voor examensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
is die homo nog steeds niet geblokt
morgen marikenloop.. morgane moest trommelen togzie ik je morgen
Waar kan je die zien?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
Iedereen al de mogelijke tweede stadsbrugdesigns gezien?
Wel ik denk dat jij dat verkeerd hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb sterk het vermoeden dat je hier alleen maar mensen afzeikt. Maar dat kan ik verkeerd hebben hoor.
Post eens een link, dan zal ik er een oordeel over geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:31 schreef Pheno het volgende:
Iedereen al de mogelijke tweede stadsbrugdesigns gezien?
Stonden op de achterkant van De Brug dacht ik, ik zal eens kijken of het online staat.quote:
wat speel jij allemaal?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:31 schreef morgane het volgende:
[..]
Morgen dan weer net niet trommelen, leren voor examens
ik zit overigens nog steeds niet officieel bij de band, dus mag alleen met Vierdaagse en Sambafestival meetrommelen. Maar dat je dat überhaupt onthouden hebt zeg!
Gelukkigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:33 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Wel ik denk dat jij dat verkeerd hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hij wilt zeggen dat jij gewoon moet optiefen met je gekankerDaar sluit ik me overigens bij aan.
Voor jouw en alle andere die komen met votekick en waarom worden zn berichten niet gewist een beroemde uitspraak van Mike Tyson "i'll fuck you till you love me faggot." De beelden kunnen hier gezien worden, . Mijn God wat was Tyson toch een baas.quote:
Dat maakt zijn uitspraken niet minder geniaal. "I think the average person thinks I'm a nut and I deserve whatever happens to me. That's what I believe.'quote:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat ze wel een beetje gelijk hebben..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:26 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
wat een moraalridders af en toe op Fok, zie MyAT @ motorrijles![]()
[..]
Ooh nu ik deze reactie typ krijg ik je hyvesbericht binnen haha.. nee ik ben niet in Nijmegen vandaag, ben bij m'n ouders! Helaas.. Maar ik ben er binnenkort vast wel weer als je wel werktquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
boogbrug is idd mooiste vind ik
vanavond nog mensen in de stad te vinden ?
Ja ik, ben al aan 't omkleden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond nog mensen in de stad te vinden ?
Mooiquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat ze wel een beetje gelijk hebben..
helaasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ooh nu ik deze reactie typ krijg ik je hyvesbericht binnen haha.. nee ik ben niet in Nijmegen vandaag, ben bij m'n ouders! Helaas.. Maar ik ben er binnenkort vast wel weer als je wel werkt
weet je al waar je naartoe gaat... samson ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik, ben al aan 't omkleden.
Nieuwe topic is voor jullie.
haha je hebt dr gezien tochquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft Yashaaa een dude dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |