quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:16 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hij wilt zeggen dat jij gewoon moet optiefen met je gekankerDaar sluit ik me overigens bij aan.
Voor jouw en alle andere die komen met votekick en waarom worden zn berichten niet gewist een beroemde uitspraak van Mike Tyson "i'll fuck you till you love me faggot." De beelden kunnen hier gezien worden, . Mijn God wat was Tyson toch een baas.quote:
Dat maakt zijn uitspraken niet minder geniaal. "I think the average person thinks I'm a nut and I deserve whatever happens to me. That's what I believe.'quote:
[..]
Hij wilt zeggen dat jij gewoon moet optiefen met je gekankerDaar sluit ik me overigens bij aan.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze wel een beetje gelijk hebben..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:26 schreef Cocktailprikker het volgende:![]()
wat een moraalridders af en toe op Fok, zie MyAT @ motorrijles![]()
[..]
Ooh nu ik deze reactie typ krijg ik je hyvesbericht binnen haha.. nee ik ben niet in Nijmegen vandaag, ben bij m'n ouders! Helaas.. Maar ik ben er binnenkort vast wel weer als je wel werktquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
boogbrug is idd mooiste vind ik
vanavond nog mensen in de stad te vinden ?
Ja ik, ben al aan 't omkleden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
vanavond nog mensen in de stad te vinden ?
Mooiquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat ze wel een beetje gelijk hebben..
helaasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ooh nu ik deze reactie typ krijg ik je hyvesbericht binnen haha.. nee ik ben niet in Nijmegen vandaag, ben bij m'n ouders! Helaas.. Maar ik ben er binnenkort vast wel weer als je wel werkt
weet je al waar je naartoe gaat... samson ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik, ben al aan 't omkleden.
Nieuwe topic is voor jullie.
haha je hebt dr gezien tochquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft Yashaaa een dude dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |