Ja, fok is soms wel echt verneuktquote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik kom niet amper door die database meldingen
Same herequote:Op donderdag 15 mei 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ik kom niet amper door die database meldingen
quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:32 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook hele tijd al last van foutmeldingen... yasha vanavond meeten ? ik was net ff met n vriend wat kopen ga dalijk weer terug om met de lampjes te spelenje mag ook wel ff met me meespelen
spelbrekerquote:
zal ik ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
binnenkort komt er weer zon gaaf feestje
[ afbeelding ]
ik vind t wel gaaf eigelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
zal ik ?![]()
alleen.... is met eigenlijk beetje te elektro...
http://img80.imageshack.us/img80/512/hlrzocqeqy9.jpg zo danquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kikkers doen het hier niet noob
quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:50 schreef -MyLove- het volgende:
Zo ik denk dat ik vanavond eens alleen dit topic ga volspammen ... beginnende met waarom ik zo'n hekel aan Nijmegen heb. Het regent er altijd en nergens vindt je zoveel rotzooi op straat als in Nijmegen. Verder is het al een teken dat er bussen richting Duitsland vetrekken vanuit Nijmegen. Verder hoor je wel eens Duits praten, op zo'n moment waan je je weer 50 jaar terug.
Wie zegt dat er een probleem is ... ik neem deze kans waar om men ongenoegen te uiten. Dat is gezond om dat zo nu en dan te doen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:52 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
ga er dan gewoon niet naar toe...Probleem opgelost...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |