Haha. Ik heb vanmiddag nog een foto van je gezien. Was leuk joh!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:01 schreef Levitation het volgende:
Eerste topic waarbij ik in het fotolijstje sta.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:04 schreef freud het volgende:
[..]
Haha. Ik heb vanmiddag nog een foto van je gezien. Was leuk joh!!
(tevens trouwerij vind post)
quote:
Nee dat zou wel erg snel zijnquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoi! Jij hier? Moet je ons soms iets vertellen?
Lastig is dat he....kan me heel goed voorstellen dat je ongeduldig bent....zeker met zo'n goede fotograafquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk al meer gezien dan ik.
Yoni houdt me nog even in spanning. Gelukkig kan ik héél goed wachten.
Ik heb gelukkig al wel foto's van mijn oudste broer gekregen en van een tante van mijn man (quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Lastig is dat he....kan me heel goed voorstellen dat je ongeduldig bent....zeker met zo'n goede fotograaf![]()
Tevens tvptje![]()
eens!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:03 schreef Fannetje het volgende:
Leuke foto's levi! Je straalt helemaal!
Ja zag het, het is al aangepastquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef tessie het volgende:
Eerst volgende bruiloft is van:
J-net
&
Kixass & Patries86
op
20 - 06 - 2008
Zo lijkt het net of jullie met zn drieen gaan trouwen
Wij gewoon in de brievenbus op de hoek van de straat gedaan, allemaal goed aangekomen!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb ze gewoon in de brievenbus gegooid en ze zijn zover ik weet allemaal aangekomen. Waarom zou dat onveiliger zijn? Het is geen vuurwerk-tijd en na de brievenbus belandt de post toch allemaal op dezelfde plek!
neuj qua kleur zijn ze donker blauw, maar daar valt met de stof van mn jurk vast wat van in elkaar te flansenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:24 schreef Pure-Poison het volgende:
Oke,wat voor schoenen heb je nu dan? Zijn ze kwa kleur een beetje bijpassend aan je jurk?
Handig!quote:Op zondag 18 mei 2008 23:36 schreef draculettetje het volgende:
ik stuur ze vanaf mn werk, daar wordt de post toch elke dag opgehaald
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 19 mei 2008 12:26 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Handig!
En er valt inderdaad wel iets van je schoenen te maken! Succes ermee in ieder geval!!
ooohhhhhw spannend! Jammer dat Yoni niet mee kan. Toch veel plezier gewenst. Stuur je een fototje?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef tessie het volgende:
Komt vast goed met die schoenen draculettetje.
Ik mag morgen mijn jurk ophalen! Ben zooo benieuwd!
En? En? En?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:36 schreef Fannetje het volgende:
Wij mogen woensdag ons fotoalbum op gaan halen bij de fotograaf!
Ik ben zoooo benieuwd!
veel plezier vandaag!quote:Op maandag 19 mei 2008 18:34 schreef tessie het volgende:
Komt vast goed met die schoenen draculettetje.
Ik mag morgen mijn jurk ophalen! Ben zooo benieuwd!
Altijd leuk om te horenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank je wel voor je mooie kaart! ben je zeker wel druk mee geweest....
klopt is ook leuk!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:52 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen
Wij hadden geen zelf gemaakte kaart, maar moesten hem wel deels zelf in elkaar zetten...
Hoop werk alsnog en waren ook blij dat sommige zeiden dat ze hem mooi vonden
Dat is jammer, maar zo kent iedereen je ook. Wit en niet bruin zeg maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik wil ook graag wat bruiner zijn,ben echt in en in wit.Helaas heb ik een zonneallergie en onder de zonnebank kan ik ook niet tegenIk wordt dus echt een wit bruidje...
Lekker is dat he! ik ga sowiezo wel eens, omdat mijn spieren het ook erg goed trekken. Maar als ik iets belangrijks heb als een bruiloft of een leuk feest, ga ik ook altijd even. Je voelt je dan helemaal opgeladenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:52 schreef Patries86 het volgende:
Net voor het eerst onder de zonnebank geweest
Eerst een goed advies gekregen en er toen onder gegaan.
Wil er over een maand wel iets bruiner uitzien in mijn jurk dan nu.
Nu eerst 3x een B zonnebank (opbouwen) en dan A zonnebank en dan weer eens een B etc
Vandaag maar 10 min,maar het is wel even 10 min relaxquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Lekker is dat he! ik ga sowiezo wel eens, omdat mijn spieren het ook erg goed trekken. Maar als ik iets belangrijks heb als een bruiloft of een leuk feest, ga ik ook altijd even. Je voelt je dan helemaal opgeladen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:47 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Vandaag maar 10 min,maar het is wel even 10 min relax
En daarna denk je echt zo van; Hmmm lekker!
En je voelt je meteen ook lekkerder en bruiner haha
HaHa ik ken dat,zo op de foto te zien heb je hetzelfde huidtype als ik.Rossig/rood haar(ik ben geverfd) blanke huid met veel sproeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:57 schreef Yoni het volgende:
Ik wilde ook zonnebanken, maar mocht van de zonnebankmevrouw maar 1 minuut....
Jaaaaa...dáár ga ik me dus niet helemaal voor uitkleden enzo. Hopelijk wordt het gewoon een mooie zomer, zodat ik op de bruiloft van tessie wel mooi gekleurd in mijn mooie jurkje kan.
Aandoen kan ff niet meer, want hij hangt bij mijn moeder thuisquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Jeeeeeey, Feli!
Doe em eens aan...zeg eens flits...doe es mailen? Goed voor de inspiratie![]()
![]()
Als je een lelijk kleurtje hebt gekregen van de zonnebank, ben je er te vaak en te lang onder geweest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind dat mensen die onder de zonnebank zijn geweest een heel lelijk kleurtje hebben.Dat zou ik dus echt nooit doenen al helemaal niet voor mijn bruiloft.
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:12 schreef draculettetje het volgende:
ik heb net gewoon weer even een uurtje zon in de tuin gepakt!
Ik met pinksteren in de zon gelegen, en moest er goed om denken hoe ik me topje had etcquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.![]()
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
da's waar,quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat gaat een stuk minder goed als je zoals ik fulltime binnen op je gat zit.![]()
Trouwens, onder de zonnebank ga ik in mijn nakie... in de tuin doe ik dat never nooit niet... en dan hou je altijd kleurverschillen die heel lelijk kunnen uitpakken onder je jurk. En dat vind ik persoonlijk storender dan een zonnebank kleurtje.
topless op het strand ruled.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Same here. Dus daarom zon ik ook geheel toplessquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef octopussy het volgende:
Ik heb met pinksterweekend ook lopen kloten met 'strapless' zonnenHeb nog wel even te gaan voor ik ga trouwen, maar als die bandjes eenmaal 'ingebrand' zijn dan zie je dat volgend jaar nog bij mij
Ow leuk,ben erg neiuwsgierigquote:Op woensdag 21 mei 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:
zal overleggen of ik hem dan hier mag plaatsen, de uitnodiging dan
Ja, goeie vraag!quote:
dat zijn de goede berichten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!
Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt mequote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef Fannetje het volgende:
Super!
Wel veel "bekende" foto's, omdat we er al 1400 toegestuurd hadden gekregen, maar ook wel een paar hele aparte en in het geheel gewoon een erg mooi album!
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug
Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!
Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
jammer van het verbrande en dat met zo'n goed schema....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef Patries86 het volgende:
Ben verbrandt gisteren onder de zonnebank
Me bips en me bovenbenen (net onder me bibs) en stukje onderrug
Lag onder zonnebank 3 en niet onder 2 zoals de eerste keer, en bleek nieuwe lampen te hebben, dus iets feller dan de andere zonnebank... grr! Ach 20 juni is het wel over neem ik aan haha!
Goed om te horen Fannetje dat je album in de smaak valt
Vrienden van ons hebben zo'n 850 foto's gemaakt (vnl. 's-avonds) en verder hebben we foto's gehad van mijn zus, een vriend, de dj en zijn er met onze eigen camera ook de nodige plaatjes geschoten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef freud het volgende:
[..]
Wel 1400??!! Zo dan!!! Wel tof, alleen nog moeilijker kiezen lijkt me.
[..]
Klinkt bekend. Ik ben half albino geloof ik, en dan is een zonnebank geen strak plan.
Leuk, foto's in de efteling!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Fannetje het volgende:
Hierbij nog even een paar van mijn favoriete foto's van de fotograaf!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Val er niet nog wat te regelen?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:04 schreef tessie het volgende:
Ooh wat een leuke foto's fannetje! Ik baal nu wel erg dat de Efteling voor ons zo'n eind uit de buurt is.
Wat ga je er mee doen dan?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een trouwjurk gekocht op Marktplaats![]()
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik 'm niet pasIk ga een trash the dress shoot doen
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:28 schreef Yoni het volgende:
Ik heb een trouwjurk gekocht op Marktplaats![]()
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ik 'm niet pasIk ga een trash the dress shoot doen
Die jurk is vast niet toevallig ongeveer maat 44/46?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.
Extreme bruidsfotografie dus.
Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
Wat een enorm gaaf idee zeg!!!quote:Op maandag 26 mei 2008 09:12 schreef Anitra het volgende:
Leuke foto's fannetje!
wat je van ver haalt is goed toch? Ik hoop het maar want ik heb een adresje in Franeker gevonden voor jurken. Woensdag ga ik kijken![]()
Ondertussen zijn we ook drk bezig met de huwelijksreis te plannenwe gaan een lang weekend van vrijdag tot dinsdag naar Barcalona n zondags hebben daar een concert van Bruce Springsteen
Normaal als we achter de beste man aan gaan met touren dan is het een hotel met bed en douche en klaar, maar nu gaan we dus op de verwentoer! De reis word bijna duurder dan de bruiloft zelf
Tof idee Yoni!! Gaat zeker erg tof worden! Misschien An eens overhalen voor zoiets, heeft ook nog een jurk hangenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
't Idee van een 'Trash the Dress'-shoot is in feite "having fun in your weddingdress". Oftewel bruiden die hun jurk voor een tweede keer dragen en daarmee alles doen wat je normaal niet zou doen tijdens een fotoshoot, omdat ie dan nog mooi moet blijven. Vaak eindigen dit soort shoots in het water en met een redelijk onbruikbare jurk.
Omdat ik niet verwacht dat ik ooit iemand zo gek ga krijgen dat met haar echte jurk te doen, ga ik 't dus in scene zetten en ben ik op jurkenjacht op Marktplaats gegaan. Model d'r in en gaan
ow dan snap ik het ook allemaal weer beter!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:52 schreef Yoni het volgende:
Mijn aanstaande heeft inderdaad eigen zaak dus ook op huwelijkse voorwaarden, volgende week gaan we ze tekenen.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Patries86 het volgende:
Woensdag naar de notaris toe.
Erik werkt in de zaak van zijn pa, wat over 2 a 3 jaar van erik wordt.
Dus trouwen op huwelijkse voorwaarden is voor ons dus wel verstandig, vandaar even naar de notaris!
Best nog veel geld vragen die mensen, pff!
Baloe komt ook bij ons op de fotoquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik was aan het googlen op bruidjes en kwam heel wat grappige en mooie foto's tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry....ik ben erg! Vroeger vond ik het allemaal onzin dat gedoe om het trouwen heen en nu zou ik zo weddingplanner kunnen worden!
En ik wil toch wel eg graag met onze hondjes op de foto hoor als ik dat zo zie!
Same here. Ik start binnenkort mn eigen zaak, dus ook op huwelijkse voorwaardenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:05 schreef J-net het volgende:
[..]
Mijn aanstaande heeft inderdaad eigen zaak dus ook op huwelijkse voorwaarden, volgende week gaan we ze tekenen.
Moeten we hem eerst bij mijn ex ophalenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:25 schreef freud het volgende:
[..]
Wat een enorm gaaf idee zeg!!!
[..]
Tof idee Yoni!! Gaat zeker erg tof worden! Misschien An eens overhalen voor zoiets, heeft ook nog een jurk hangen.
veel plezier in ieder geval!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:39 schreef Anitra het volgende:
Vanavond ga ik jurk kijkenvoor het eerst, heb echt geen idee wat me staat en wat niet.
Heb er veel zin inHoop echt dat ik de jurk vind waar ik me helemaal de bruid in voel!
Veel plezier vanavond,enne laat ons even weten hoe het was hequote:Op woensdag 28 mei 2008 10:39 schreef Anitra het volgende:
Vanavond ga ik jurk kijkenvoor het eerst, heb echt geen idee wat me staat en wat niet.
Heb er veel zin inHoop echt dat ik de jurk vind waar ik me helemaal de bruid in voel!
op zich ook erg leuk tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 19:01 schreef Qwea het volgende:
Wij hebben er stiekem aan zitten denken om heel intiem met zn 3tjes te trouwen. En dan achteraf een groot feest geven.
Lijkt me eigenlijk best keigaaf
Uhu. Heel eigenlijk kwamen we tot de conclusie dat we het helemaal niet zo fijn zouden vinden met al die mensen erbijquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich ook erg leuk toch
je trouwt op de manier zoals jullie willen!
Ooooh, maar dat ben ik tegen die tijd vást wel weer vergeten hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:20 schreef tessie het volgende:
Oh ja, daar zat ik laatst ook al over na te denken, maar was er nog niet uit. En als ik er wel uit ben, ga ik het ook niet hier posten, want dan weet chell gelijk al wat ze krijgt
Jaaaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:41 schreef draculettetje het volgende:
ow deze maand weer eens een keer vrijdag de 13de ha ha
en dan nu de afspraak met BABS dan ha haquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:44 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Wilde op vrijdag de 13de trouwen, maar de zaal die we wilde was niet vrij voor die avond
Vandaar een week later, 20 juni
Ja, ze vroeg of we er bezwaar tegen hadden omdat sommige erg bijgelovig zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan nu de afspraak met BABS dan ha ha
Niets dat je die info binnenkort nodig hebtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:39 schreef freud het volgende:
Zo, weer bijgelezen. En weer geleerd wat een BABS is.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Niets dat je die info binnenkort nodig hebt![]()
Alsof jij bij twee perfectionistische mede-fotografen zou willen schietenquote:
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:10 schreef innepin het volgende:
HoiIk ga ook trouwen
en kom vanaf nu dus meelezen hier
hihi ik wacht gewoon rustig af, je bent tot niks verplicht hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:42 schreef Anitra het volgende:
gefeliciteerd innepin
draculetje ik wil wel vertellen maar hij leest meemisschie van de week ff dat ik 2 sec hem online zet of ik doeff beschrijving met pm
Ik zit nu op PP in een huisje dus niet veel tijd
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 00:10 schreef innepin het volgende:
HoiIk ga ook trouwen
en kom vanaf nu dus meelezen hier
Leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:20 schreef draculettetje het volgende:
jeuj we hebben onze ringen binnen!
zitten mooi ingepakt ben benieuwd hoe lang dat zo blijft
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef freud het volgende:
[..]
Alsof jij bij twee perfectionistische mede-fotografen zou willen schieten
ja hoor en we hebben ze best vaak voor proef mee genomen, steeds elke tussenstap weer even passen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:01 schreef innepin het volgende:
[..]
LeukHeb je ze nog wel even gepast voor de zekerheid?
zo zou ze zich dan ook wel voelen! leuk dat je geslaagd bent!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:34 schreef Pure-Poison het volgende:
Yes! Vandaag geslaagd voor ons bruidmeisje,haar jurkje precies in dezelfde kleur als die van mij
Ze ziet er echt uit als een prinsesje...
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef J-net het volgende:
Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Helaas kon niet iedereen dus met klein gezelschap (mannen en vrouwen samen) wezen boerengolfen, aangezien ik best wel bang ben voor dieren. Dus tussen koeien schapen geiten en paarden golfen met een soort min voetbal. Errug leuk. Nog wat gegeten en daarna naar de film What happens in Vegas (paste bij de avond) .
Geen heftige dingen maar wel een zeer gezellige avond met onze beste vrienden en dat waarderen we ook zeer (ten opzichte van enorm voor l*l gezet te worden in bjivoorbeeld de apres ski hut ofzodat zou ook leuk zijn geweest maar het was er het gezelschap niet naar).
Wat een leuk ideequote:Op zondag 1 juni 2008 14:42 schreef octopussy het volgende:
J-net dat klinkt als een gezellig dagje
Wij hebben net de receptieruimte geregeld.Een zaal in het Vermeercentrum in Delft
hartstikke leuk en de gasten krijgen gratis toegang tot het museum.
Boerengolf is echt humor ja....quote:Op zondag 1 juni 2008 12:45 schreef J-net het volgende:
Gisteren vrijgezellenfeest gehad. Helaas kon niet iedereen dus met klein gezelschap (mannen en vrouwen samen) wezen boerengolfen, aangezien ik best wel bang ben voor dieren. Dus tussen koeien schapen geiten en paarden golfen met een soort min voetbal. Errug leuk. Nog wat gegeten en daarna naar de film What happens in Vegas (paste bij de avond) .
Geen heftige dingen maar wel een zeer gezellige avond met onze beste vrienden en dat waarderen we ook zeer (ten opzichte van enorm voor l*l gezet te worden in bjivoorbeeld de apres ski hut ofzodat zou ook leuk zijn geweest maar het was er het gezelschap niet naar).
nou ja dat gevoel dusquote:Op maandag 2 juni 2008 07:31 schreef tessie het volgende:
Ja, het gaat echt super snel! Ik heb ook eigenlijk nog wel in mijn hoofd dat ik pas over een jaar ga trouwen, maar het is nog maar 3 maanden
Wij zijn 1 avondje aan het knutselen geweest met kodakgallery en flickr.com voor onze kaarten.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef octopussy het volgende:
Ja precies, nog 2,5 maand voor mijIk moet nu echt als de sodemieter de kaarten gaan regelen.
![]()
Vind ik overigens wel moeilijk. De proefkaarten die ik uit heb gezocht zijn het toch allemaal NET niet en om zelf kaarten te ontwerpen heb ik EIGENLIJK geen tijd (afstuderen).
ben zo blij dat ik de uitnodigingen de deur uit heb!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef octopussy het volgende:
Ja precies, nog 2,5 maand voor mijIk moet nu echt als de sodemieter de kaarten gaan regelen.
![]()
Vind ik overigens wel moeilijk. De proefkaarten die ik uit heb gezocht zijn het toch allemaal NET niet en om zelf kaarten te ontwerpen heb ik EIGENLIJK geen tijd (afstuderen).
Goed nieuws hoor! Hoop dat het een beetje mooi is geworden!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef draculettetje het volgende:
werd vanavond gebeld door de mevrouw die bezig is met mn schoenen
woensdag ga ik er weer heen!
vind het wel spannend of het nu gelukt is!
ik lig al naast de brievenbusquote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef octopussy het volgende:
![]()
Dat vind ik ook leuk zeker omdat er nu zoveel van de dieetclub gaan trouwen en inmiddels al getrouwd zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik lig al naast de brievenbus![]()
(tevens een tvp)
niet dat we binnenkort gaan trouwen, maar meelezen is sowieso leuk
wederhelft heeft eigen zaakquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:05 schreef Riann het volgende:
patries mag ik vragen waarom jullie voor huwelijkse voorwaarden kiezen?
Nou ja op zich had k nog wel een maf pakkie aan hoor. Maar als k de foto's heb dan post k er wel eentjequote:Op maandag 2 juni 2008 18:20 schreef Patries86 het volgende:
Nog maar 17 dagen....!!!
Vandaag bij de bakker geweest, de taart is besteld!!!!!!!!
Leuk J-net dat boerengolf! Jij stond tenminste niet voor joker (tot tegenstelling van mij haha)
Daarom hang ik hier dus ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik lig al naast de brievenbus![]()
(tevens een tvp)
niet dat we binnenkort gaan trouwen, maar meelezen is sowieso leuk
Je wilde het toch besloten doen(2en + hond), waarom dan zo'n grote taart??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
http://www.legateau.nl/
pagina 2 en dan soulmates.
Img'en wil niet
1 na laatste dus
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
Img'en wil niet
1 na laatste dus
ze zegt toch alleen dat ze hem mooi vindt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Je wilde het toch besloten doen(2en + hond), waarom dan zo'n grote taart??
Dat is lief van je schoonzus om de taart te maken! Ook erg lief dat er een suikervrije laag bij komtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
ze zegt toch alleen dat ze hem mooi vindt?
ik vind die Delfts blauw erg mooi (en toepasselijk voor ons), maar mijn schoonzusje maakt onze taart dus dat doe ik haar niet aan. Overigens gaat ze speciaal voor mij een laag suikervrij doen![]()
Is gelijk het cadeau van mijn schoonzusje en zwager, dus dat gaat ons niets kosten
Damn! Dat zijn pas taarten!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
Img'en wil niet
1 na laatste dus
Omdat mijn aanstaande toch een groot feest wil. Na afloop. Trouwen doen we besloten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:50 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Je wilde het toch besloten doen(2en + hond), waarom dan zo'n grote taart??
quote:
geloof me, je wil niet wetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:45 schreef Pure-Poison het volgende:
Echt super mooie taarten![]()
Maar er zal ook wel een mooi prijskaartje aanhangen vermoed ik?!
Jawel!quote:
Ze kon me het niet exact vertellen omdat de prijzen net verandert waren, maar rond de 550 a 600 euro.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Jawel!![]()
![]()
Bij onze trouwlocatie konden we ook bruidstaart bestellen, die was ongeveer E 765 euro voor 90-100 personen.En dan te bedenken dat we 125 man op onze receptie hadden, we zijn dus maar voor losse gebakjes gegaan, die waren overigens ook érg lekker.
ja. Maar ik heb nog extra aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:30 schreef draculettetje het volgende:
pfff dat zijn me prijzen
hihi wordt dat een kodak moment? of toch een andere taart?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja. Maar ik heb nog extra aangevraagd "Moet ik nog op de prijs letten?"
Toen hij met halfvolle mond en met 1 oog naar een boeiend iets op tv mompelde "hmzz neuh"
wacht maar tot ie de prijs hoort
kodak moment. We hadden immers een dealquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi wordt dat een kodak moment? of toch een andere taart?
6 euro p.p. Vind het nog meevallen. Had nog 1 gezien, a 750 euroquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef octopussy het volgende:
Het is veel geld, maar op zich niet eens schokkend. Ik denk dat je bij de meeste fatsoenlijke bakkers wel zo'n bedrag kwijt bent voor een grote taart.
Wij doen trouwens de taart als dessert van het avondeten. Dat is dan dus alleen voor directe familie (ouders, broers en zussen en aanhang) en ons 'personeel'. Voor 100 man taart had ik geen zin in.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
kodak moment. We hadden immers een deal
Had ie maar moeten luisteren toen ik het vroeg
weet je trouwens ook wat de vulling is dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
6 euro p.p. Vind het nog meevallen. Had nog 1 gezien, a 750 euro
maar deze vond ik mooier
het mooie aan die "keidure" taart is dat je voor 50 euro (of 75 dat weet ik niet meer) extra zélf de vulling kan bepalenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet je trouwens ook wat de vulling is dan?
ow da's dan wel weer leuk!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
het mooie aan die "keidure" taart is dat je voor 50 euro (of 75 dat weet ik niet meer) extra zélf de vulling kan bepalen
nou ik ben gek op fruit, maar dat ziet mn kerel niet zo zitten. Heb je advies?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow da's dan wel weer leuk!
Bij ons werd er wel van alles geadviseerd omdat er eigenlijk niet veel lang mooi en goed blijft in de zomer
dus nu tevreden met wat we hebben!
heb je al een idee wat voor vulling je wilt?
wij hebben in ieder geval iets met bitterkoekjes en mandarijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ik ben gek op fruit, maar dat ziet mn kerel niet zo zitten. Heb je advies?
oeh mandarijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wij hebben in ieder geval iets met bitterkoekjes en mandarijn
en iets van room maar alles zeg ik niet want er wordt natuurlijk meegelezen
mja ach. Ik trouw maar 1x neem ik aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow.zo veel geld voor taart,daze zijn echt gaaf hoor maar ik denk er nog niet aan om 600euro aan taart te besteden!
als dinner toetje? of om 20:30 gelijk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik twijfel zowiezo nog of we wel taart doen.We trouwen om 16.00 om 17.30 dinner en dan begint om 20.30 feest...wanneer moeten we die taart dan doen vraag ik me af?!
Same herequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja had ook al aan een ijstaart gedacht als toetje,zal het er nog eens met mijn aanstaande over hebben...al vind ie het meestal wel prima,ik regel het en hij mag betalen HaHa!!!
Hemeltje lief....maar je hebt wel geluk ,scheelt best veelquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef Qwea het volgende:
krijg net een mailtje terug
Die taart was idd 9 euro p.p. Betekend dus dat die taart 900 euro zou zijn. Maar omdat ze zich had vergist kan hij gewoon voor de gezegde prijs besteld worden
ja. Zoals ik al zei, als die taart 900 euro was had ik wel wat anders gezochtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hemeltje lief....maar je hebt wel geluk ,scheelt best veel![]()
Wij zijn ook uit aan onze bedankjes,mijn vriend verkoopt ook bedankjes in zijn winkel dus dat was lekker voordelig en orgineel (zelf gemaakt/onworpen,nou ja moet nog gemaakt worden)![]()
En nu heb ik ook zin in taart![]()
klopt ben ik ook bkuh dat ze klaar zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef Pure-Poison het volgende:
Wouw mooi hoor,wat zal jij veel werk gehad hebben!!
@Qwea ,ik heb die bedankjes ook gezien,die usb-stick vind ik echt leuk.Dat andere heb ik huis want zat in zo'n trouwbox maar ik vind het om echt als bedankje mee te geven niet zo.Als je trouwens veel voorbeelden wil van bedankjes moet je zo'n trouwbox aanvragen.
ooh okequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef Pure-Poison het volgende:
Wouw mooi hoor,wat zal jij veel werk gehad hebben!!
@Qwea ,ik heb die bedankjes ook gezien,die usb-stick vind ik echt leuk.Dat andere heb ik huis want zat in zo'n trouwbox maar ik vind het om echt als bedankje mee te geven niet zo.Als je trouwens veel voorbeelden wil van bedankjes moet je zo'n trouwbox aanvragen.
Ja, ik ookquote:
Hij is tof! Staan meer mooie taarten op, zegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
Img'en wil niet
1 na laatste dus
Kom, wij 2 gaan samen trouwenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hij is tof! Staan meer mooie taarten op, zeg.
Nu zou ik ook wel willen trouwen....
Ik vind juist de tweede heel gaaf. Zou ook toepasselijk zijn, wij hebben elkaar leren kennen in de horecaquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens ook toffe bedankjes gezien
[ afbeelding ]
die, omdat we beide in de computers werken (usbstick sleutelhanger met 512mb)
of
[ afbeelding ]
Maar ik vind die 1ste dus wel vet
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind juist de tweede heel gaaf. Zou ook toepasselijk zijn, wij hebben elkaar leren kennen in de horeca![]()
Wel grappig trouwens, ik had zowel de taarten als deze bedankjes een weekje geleden al gezien, volgens mij zit jij echt op precies dezelfde sites te zoeken![]()
JA!quote:
Leuk dat die eerste dan weer toepasselijk is voor jullie!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]google is my friend
2de is dan idd toepasselijk voor je
ik ben helemaal verliefd op nr 1
Of eind dit jaar, of midden volgend jaar. Maar precieze data hebben we nog nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
JA!.
Vind die USB-stick trouwens wel leuk hoor, volgens mij is het ook niet zo heel standaard of wel?
Pff, ik zit me hier toch verlekkerd te kijken naar trouwjurken.
Maar verder weet je dus nog niks van enige data's af?
Spannend!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of eind dit jaar, of midden volgend jaar. Maar precieze data hebben we nog niet
Ja zo af en toe is mijn manneke wel creatief (hij heeft het bedacht, met een beetje hulp van onze ceremoniemeesters) Zal zo ook ffies foto's plaatsen van onze trouwkaart + postzegelquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef J-net het volgende:
Ja via de M&M's site, mijn aanstaande schoonzusje had dat gevonden en dat vonden we wel heel leuk. Mede omdat we niemand op pad willen sturen om een foto te laten afdrukken (en dat is ook alweer afgezaagd).
Wij sturen na de vakntie wel een foto van ons en een foto van de mensen (iedereen gaat op de foto bij ons).
Zeer leuk idee Patricia van die Wiebertjes!
quote:
Dan is er nog hoop!quote:
"Ik ga nooit trouwen! Trouwen is voor mietjes! En ik in pak? Over mn lijk"quote:
tuurlijk isser hoop, friemelkontje van mequote:Op donderdag 5 juni 2008 17:46 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
[..]
Dan is er nog hoop!.
Die M&Ms zijn tof, weet denk ik al welke er bedoeld worden, wilde ze mijngeven als kleinigheid maar vond ze toen te duur omdat ze per bepaalde hoeveelheid werden besteld... zijn dat ze?
.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog. Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog. Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Dank je, gewoon hier in Nederland hoor. Misschien na pensioen verkassen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!En veel plezier!
![]()
Waar gaan jullie wonen straks?
Volgens mij waren wij toen ook wel zo'n beetje klaar. Al zijn er in de laatste week nog ideetjes ontstaan die we nog even moesten uitwerken, maar dat was allemaal "extra". Zoals mijn 7 jarige nichtje dat bloemetjes voor ons uit heeft gestrooid toen wij de trouwzaal inliepen... dat idee ontstond op de donderdag voor we trouwden (3 dagen tevoren dus).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken
vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
gefeliciteeerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Wij zitten 8wkn van te voren en we hoeven alleen de bloemen nog maar te regelen en de bedankjes zijn nog niet klaar maar dat is zo gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken
vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
dat is wel heel gaaf en als je een goede drukker heb dan valt de prijs ook enorm mee. Wij hebben het geoortekaartje van onze zoon door ene vrien laten ontwerpen en we waren zelfs minder kwijt dan dat we kaarten uit en boek besteld hadden. En het is zo gaa om iets te hebben wat echt van jullie is!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
Mijn mannetje zit er aan te denken om zelf een kaart te ontwerpen (meneer is grafisch vormgever), en dan deze door de drukker te laten drukken
is goed maar ben nu op het werk en heb daar geen msnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Anitra het volgende:
Misschien is msn een idee draculettetjeook geen kans dat er stiekem gekeken word dan
Dat laatste zei hij dus ook. En hij kon dan weer pimpen met zn creatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
dat is wel heel gaaf en als je een goede drukker heb dan valt de prijs ook enorm mee. Wij hebben het geoortekaartje van onze zoon door ene vrien laten ontwerpen en we waren zelfs minder kwijt dan dat we kaarten uit en boek besteld hadden. En het is zo gaa om iets te hebben wat echt van jullie is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |