mja ach. Ik trouw maar 1x neem ik aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Ow.zo veel geld voor taart,daze zijn echt gaaf hoor maar ik denk er nog niet aan om 600euro aan taart te besteden!
als dinner toetje? of om 20:30 gelijk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik twijfel zowiezo nog of we wel taart doen.We trouwen om 16.00 om 17.30 dinner en dan begint om 20.30 feest...wanneer moeten we die taart dan doen vraag ik me af?!
Same herequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:35 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja had ook al aan een ijstaart gedacht als toetje,zal het er nog eens met mijn aanstaande over hebben...al vind ie het meestal wel prima,ik regel het en hij mag betalen HaHa!!!
Hemeltje lief....maar je hebt wel geluk ,scheelt best veelquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef Qwea het volgende:
krijg net een mailtje terug
Die taart was idd 9 euro p.p. Betekend dus dat die taart 900 euro zou zijn. Maar omdat ze zich had vergist kan hij gewoon voor de gezegde prijs besteld worden
ja. Zoals ik al zei, als die taart 900 euro was had ik wel wat anders gezochtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Hemeltje lief....maar je hebt wel geluk ,scheelt best veel![]()
Wij zijn ook uit aan onze bedankjes,mijn vriend verkoopt ook bedankjes in zijn winkel dus dat was lekker voordelig en orgineel (zelf gemaakt/onworpen,nou ja moet nog gemaakt worden)![]()
En nu heb ik ook zin in taart![]()
klopt ben ik ook bkuh dat ze klaar zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef Pure-Poison het volgende:
Wouw mooi hoor,wat zal jij veel werk gehad hebben!!
@Qwea ,ik heb die bedankjes ook gezien,die usb-stick vind ik echt leuk.Dat andere heb ik huis want zat in zo'n trouwbox maar ik vind het om echt als bedankje mee te geven niet zo.Als je trouwens veel voorbeelden wil van bedankjes moet je zo'n trouwbox aanvragen.
ooh okequote:Op donderdag 5 juni 2008 08:08 schreef Pure-Poison het volgende:
Wouw mooi hoor,wat zal jij veel werk gehad hebben!!
@Qwea ,ik heb die bedankjes ook gezien,die usb-stick vind ik echt leuk.Dat andere heb ik huis want zat in zo'n trouwbox maar ik vind het om echt als bedankje mee te geven niet zo.Als je trouwens veel voorbeelden wil van bedankjes moet je zo'n trouwbox aanvragen.
Ja, ik ookquote:
Hij is tof! Staan meer mooie taarten op, zegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Qwea het volgende:
http://www.legateau.nl/
pagina 2 en dan soulmates.
Img'en wil niet
1 na laatste dus
Kom, wij 2 gaan samen trouwenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:12 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Hij is tof! Staan meer mooie taarten op, zeg.
Nu zou ik ook wel willen trouwen....
Ik vind juist de tweede heel gaaf. Zou ook toepasselijk zijn, wij hebben elkaar leren kennen in de horecaquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens ook toffe bedankjes gezien
[ afbeelding ]
die, omdat we beide in de computers werken (usbstick sleutelhanger met 512mb)
of
[ afbeelding ]
Maar ik vind die 1ste dus wel vet
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind juist de tweede heel gaaf. Zou ook toepasselijk zijn, wij hebben elkaar leren kennen in de horeca![]()
Wel grappig trouwens, ik had zowel de taarten als deze bedankjes een weekje geleden al gezien, volgens mij zit jij echt op precies dezelfde sites te zoeken![]()
JA!quote:
Leuk dat die eerste dan weer toepasselijk is voor jullie!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:43 schreef Qwea het volgende:
[..]google is my friend
2de is dan idd toepasselijk voor je
ik ben helemaal verliefd op nr 1
Of eind dit jaar, of midden volgend jaar. Maar precieze data hebben we nog nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:48 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
JA!.
Vind die USB-stick trouwens wel leuk hoor, volgens mij is het ook niet zo heel standaard of wel?
Pff, ik zit me hier toch verlekkerd te kijken naar trouwjurken.
Maar verder weet je dus nog niks van enige data's af?
Spannend!quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of eind dit jaar, of midden volgend jaar. Maar precieze data hebben we nog niet
Ja zo af en toe is mijn manneke wel creatief (hij heeft het bedacht, met een beetje hulp van onze ceremoniemeesters) Zal zo ook ffies foto's plaatsen van onze trouwkaart + postzegelquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef J-net het volgende:
Ja via de M&M's site, mijn aanstaande schoonzusje had dat gevonden en dat vonden we wel heel leuk. Mede omdat we niemand op pad willen sturen om een foto te laten afdrukken (en dat is ook alweer afgezaagd).
Wij sturen na de vakntie wel een foto van ons en een foto van de mensen (iedereen gaat op de foto bij ons).
Zeer leuk idee Patricia van die Wiebertjes!
quote:
Dan is er nog hoop!quote:
"Ik ga nooit trouwen! Trouwen is voor mietjes! En ik in pak? Over mn lijk"quote:
tuurlijk isser hoop, friemelkontje van mequote:Op donderdag 5 juni 2008 17:46 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
[..]
Dan is er nog hoop!.
Die M&Ms zijn tof, weet denk ik al welke er bedoeld worden, wilde ze mijngeven als kleinigheid maar vond ze toen te duur omdat ze per bepaalde hoeveelheid werden besteld... zijn dat ze?
.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog. Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog. Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Dank je, gewoon hier in Nederland hoor. Misschien na pensioen verkassen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!En veel plezier!
![]()
Waar gaan jullie wonen straks?
Volgens mij waren wij toen ook wel zo'n beetje klaar. Al zijn er in de laatste week nog ideetjes ontstaan die we nog even moesten uitwerken, maar dat was allemaal "extra". Zoals mijn 7 jarige nichtje dat bloemetjes voor ons uit heeft gestrooid toen wij de trouwzaal inliepen... dat idee ontstond op de donderdag voor we trouwden (3 dagen tevoren dus).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken
vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
gefeliciteeerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Wij zitten 8wkn van te voren en we hoeven alleen de bloemen nog maar te regelen en de bedankjes zijn nog niet klaar maar dat is zo gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken
vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
dat is wel heel gaaf en als je een goede drukker heb dan valt de prijs ook enorm mee. Wij hebben het geoortekaartje van onze zoon door ene vrien laten ontwerpen en we waren zelfs minder kwijt dan dat we kaarten uit en boek besteld hadden. En het is zo gaa om iets te hebben wat echt van jullie is!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
Mijn mannetje zit er aan te denken om zelf een kaart te ontwerpen (meneer is grafisch vormgever), en dan deze door de drukker te laten drukken
is goed maar ben nu op het werk en heb daar geen msnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Anitra het volgende:
Misschien is msn een idee draculettetjeook geen kans dat er stiekem gekeken word dan
Dat laatste zei hij dus ook. En hij kon dan weer pimpen met zn creatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
dat is wel heel gaaf en als je een goede drukker heb dan valt de prijs ook enorm mee. Wij hebben het geoortekaartje van onze zoon door ene vrien laten ontwerpen en we waren zelfs minder kwijt dan dat we kaarten uit en boek besteld hadden. En het is zo gaa om iets te hebben wat echt van jullie is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |