abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:25:21 #276
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59149830
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Qwea het volgende:
Dat zei MM ook
En mijn man ook.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59150036
J-net waar heb jij die m&m's dan vandaan?? Zijn de m&m's bedrukt of het zakje? Of plak je er iets overheen??

We wilde eerst een doosje wybertjes doen, maar je schrijft het wybert en ik ga wieber heten...
Dus we dachten als we het zelf in een zakje doen, dan zetten we op het kaartje

Omdat patries een wiebertje is geworden
En de andere kant komt
Bedankt voor jullie komst Erik & Patricia 20-06-08

Op veel verschillende site's geweest, ook 1 iets en daar stond bij, kom nog eens langs om na te praten(weet niet meer wat het cadeautje erbij was) Maar was wel vrij prijzig.. komen 125 mensen en dan allemaal iets te geven van ¤ 1.50,- ... nee bedankt!

Vanavond proefkapsel en make up doen :) En als het morgen is... dan weer jurk passen en nog maar 2 weekjes
Vanavond spullen halen voor de bedankjes!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:39:25 #278
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59150124
Ja via de M&M's site, mijn aanstaande schoonzusje had dat gevonden en dat vonden we wel heel leuk. Mede omdat we niemand op pad willen sturen om een foto te laten afdrukken (en dat is ook alweer afgezaagd).
Wij sturen na de vakntie wel een foto van ons en een foto van de mensen (iedereen gaat op de foto bij ons).

Zeer leuk idee Patricia van die Wiebertjes!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59150215
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef J-net het volgende:
Ja via de M&M's site, mijn aanstaande schoonzusje had dat gevonden en dat vonden we wel heel leuk. Mede omdat we niemand op pad willen sturen om een foto te laten afdrukken (en dat is ook alweer afgezaagd).
Wij sturen na de vakntie wel een foto van ons en een foto van de mensen (iedereen gaat op de foto bij ons).

Zeer leuk idee Patricia van die Wiebertjes!
Ja zo af en toe is mijn manneke wel creatief (hij heeft het bedacht, met een beetje hulp van onze ceremoniemeesters) Zal zo ook ffies foto's plaatsen van onze trouwkaart + postzegel
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:46:35 #280
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_59150262
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:24 schreef Qwea het volgende:
Dat zei MM ook
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

En mijn man ook.
Dan is er nog hoop! .

Die M&Ms zijn tof, weet denk ik al welke er bedoeld worden, wilde ze mijn geven als kleinigheid maar vond ze toen te duur omdat ze per bepaalde hoeveelheid werden besteld... zijn dat ze? .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:47:49 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59150280
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

En mijn man ook.
"Ik ga nooit trouwen! Trouwen is voor mietjes! En ik in pak? Over mn lijk"

En wie vroeg me ten huwelijk? en wie draagt een pak?

Mannen

Ik heb hem de prijs van de taart vertelt "Wtf, voor een taart?" -Uhu, "Jezus. Nou ja, wat jou gelukkig maakt"

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59150287

Onze hond denver als postzegel op de enveloppe!

De kaartjes die aan de voorkant eraan hangen

De kaart in zijn geheel, kleur is hier niet goed op te zien...
Maar hij is licht groenmetalic met zilveren binnenkant en donker zilveren letters
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:48:23 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59150295
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:46 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

[..]

Dan is er nog hoop! .

Die M&Ms zijn tof, weet denk ik al welke er bedoeld worden, wilde ze mijn geven als kleinigheid maar vond ze toen te duur omdat ze per bepaalde hoeveelheid werden besteld... zijn dat ze? .
tuurlijk isser hoop, friemelkontje van me
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:52:44 #284
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_59150377
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog . Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten .

.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:54:13 #285
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59150398
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog . Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

.
alleen pizza's?

Mooie jurken
pi_59150559
Patries mooie kaart!
Draculetje wat een werk! maar wel heel gaaf dat hartje zo nu heb ik wat met hartjes, ons thema is ook: two hearts are better than one
Wij hebben onze kaarten binnen, dus dat word envelopen schrijven en uiterlijk zondag op de bus en dan laat ik van de week zien welke kaart we hebben gekozen.

oh draculetje jij wou de jurk toch zien? Mijn vent is nu uit eten met zijn werk dus ik kan hem nu 2 seconden online zettenals internet de verbinding behoud wat ornage heeft de hele dag al storing
pi_59163191
ik was zelf niet online!

wel bij de feestlocatie geweest om nog wat dingetjes door te spreken
zoals het stuk van het rookverbod
ik heb er nu wel een goed gevoel bij, kan ik het misschien nu los laten
pi_59163221
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

.
Waarom ben ik gek op jurken maar niet op zelf trouwen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:13:29 #289
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59163286
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Ik ben een eckte rapnegert
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:26:44 #290
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59163410
Nog maar 2 weken

vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59163420
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Gefeliciteerd! En veel plezier!
Waar gaan jullie wonen straks?
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:30:46 #292
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59163458
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:27 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En veel plezier!
Waar gaan jullie wonen straks?
Dank je, gewoon hier in Nederland hoor. Misschien na pensioen verkassen.
Ik ben een eckte rapnegert
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:31:02 #293
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59163459
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken

vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
Volgens mij waren wij toen ook wel zo'n beetje klaar. Al zijn er in de laatste week nog ideetjes ontstaan die we nog even moesten uitwerken, maar dat was allemaal "extra". Zoals mijn 7 jarige nichtje dat bloemetjes voor ons uit heeft gestrooid toen wij de trouwzaal inliepen... dat idee ontstond op de donderdag voor we trouwden (3 dagen tevoren dus). Ze was zo schattig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59163531
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
gefeliciteeerd!
pi_59163878
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken

Wij zitten 8wkn van te voren en we hoeven alleen de bloemen nog maar te regelen en de bedankjes zijn nog niet klaar maar dat is zo gedaan Volgens mij wil iedereen de laatste weken wel klaar zijn,anders heb je toch geen rust! Mischien dat je nog wat ingevingen krijgt ofzo maar zonder dat is het ook allemaal geregeld!
01-08-2008
pi_59163901
hier 4 weken van te voren en moeten nog:
jurk afpassen
schoenen afpassen
bedankjes regelen
naar de notaris om te tekenen
bloemen regelen

en verder weet ik het eigenlijk niet
pi_59164633
Misschien is msn een idee draculettetje ook geen kans dat er stiekem gekeken word dan

Gummibeer gefeliciteerd! Wel heel gaaf om daar te trouwen volgens mij.

J-net altijd handig zo'n generale repetitie Veel plezier!

Hier nog iets minder dan 6 weken en moeten nog ringen (dit weekend), pak Rick, kleding kinderen, lingerie en schoenen voor mij (volgend weekend), stoelen e tafels huren voor het eten hier (we doen buffet in de tuin), jurk afpassen (maar dat kan pas vlak van te voren ivm prednison), ohjah bloemen zijn al besteld maar moet de kleur nog doorgeven en aantal corsages aanpassn (iets meer daggasten dan gedacht).
Ik denk dat wij dinge tot het laatste moment moeten regelen, maar dat komt omdat wij het nogal laat besloten hebben om nu te gaan trouwen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:40:23 #298
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59164638
Mijn mannetje zit er aan te denken om zelf een kaart te ontwerpen (meneer is grafisch vormgever), en dan deze door de drukker te laten drukken
pi_59164691
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
Mijn mannetje zit er aan te denken om zelf een kaart te ontwerpen (meneer is grafisch vormgever), en dan deze door de drukker te laten drukken
dat is wel heel gaaf en als je een goede drukker heb dan valt de prijs ook enorm mee. Wij hebben het geoortekaartje van onze zoon door ene vrien laten ontwerpen en we waren zelfs minder kwijt dan dat we kaarten uit en boek besteld hadden. En het is zo gaa om iets te hebben wat echt van jullie is!
pi_59164916
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Anitra het volgende:
Misschien is msn een idee draculettetje ook geen kans dat er stiekem gekeken word dan

is goed maar ben nu op het werk en heb daar geen msn
mail kan ook hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')