Ja zo af en toe is mijn manneke wel creatief (hij heeft het bedacht, met een beetje hulp van onze ceremoniemeesters) Zal zo ook ffies foto's plaatsen van onze trouwkaart + postzegelquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:39 schreef J-net het volgende:
Ja via de M&M's site, mijn aanstaande schoonzusje had dat gevonden en dat vonden we wel heel leuk. Mede omdat we niemand op pad willen sturen om een foto te laten afdrukken (en dat is ook alweer afgezaagd).
Wij sturen na de vakntie wel een foto van ons en een foto van de mensen (iedereen gaat op de foto bij ons).
Zeer leuk idee Patricia van die Wiebertjes!
quote:
Dan is er nog hoop!quote:
"Ik ga nooit trouwen! Trouwen is voor mietjes! En ik in pak? Over mn lijk"quote:
tuurlijk isser hoop, friemelkontje van mequote:Op donderdag 5 juni 2008 17:46 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
[..]
Dan is er nog hoop!.
Die M&Ms zijn tof, weet denk ik al welke er bedoeld worden, wilde ze mijngeven als kleinigheid maar vond ze toen te duur omdat ze per bepaalde hoeveelheid werden besteld... zijn dat ze?
.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog. Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Little_Angel het volgende:
Fijn dat ie ermee akkoord is gegaan alsnog. Hij moet wel, anders mag hij de komende maanden pizza's eten
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Dank je, gewoon hier in Nederland hoor. Misschien na pensioen verkassen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!En veel plezier!
![]()
Waar gaan jullie wonen straks?
Volgens mij waren wij toen ook wel zo'n beetje klaar. Al zijn er in de laatste week nog ideetjes ontstaan die we nog even moesten uitwerken, maar dat was allemaal "extra". Zoals mijn 7 jarige nichtje dat bloemetjes voor ons uit heeft gestrooid toen wij de trouwzaal inliepen... dat idee ontstond op de donderdag voor we trouwden (3 dagen tevoren dus).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken
vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
gefeliciteeerd!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, nog 2 maanden en 3 dagen en dat gaat ondergetekende trouwen met de vrouw van z'n leven.
Boel geregel, dat krijg je als je op de Filipijnen gaat trouwen. Maar ja, is voor de bruid (filipijnse) wel praktisch.
Ze is nu een goede week terug naar daar om ter plekke een boel te regelen. Ze loopt nu al over!
Wij zitten 8wkn van te voren en we hoeven alleen de bloemen nog maar te regelen en de bedankjes zijn nog niet klaar maar dat is zo gedaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:26 schreef J-net het volgende:
Nog maar 2 weken
vandaag bruiloft van onze vrienden, even kijken of we nog dingen zien die we nog niet gedaan hebben en nog moeten.
Want verder zijn we in zijn geheel klaar. Alleen nog wat lint voor aan de auto's, maar zonder dat lint is het feest ook compleet dus geen hot issue wat per se gedaan moet moet moet worden.
2 weken vantevoren in zijn geheel klaar, waarschijnlijk iets waar veel bruidsparen van dromen? Of niet?
dat is wel heel gaaf en als je een goede drukker heb dan valt de prijs ook enorm mee. Wij hebben het geoortekaartje van onze zoon door ene vrien laten ontwerpen en we waren zelfs minder kwijt dan dat we kaarten uit en boek besteld hadden. En het is zo gaa om iets te hebben wat echt van jullie is!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Qwea het volgende:
Mijn mannetje zit er aan te denken om zelf een kaart te ontwerpen (meneer is grafisch vormgever), en dan deze door de drukker te laten drukken
is goed maar ben nu op het werk en heb daar geen msnquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:40 schreef Anitra het volgende:
Misschien is msn een idee draculettetjeook geen kans dat er stiekem gekeken word dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |