Ze heeft helemaal geen verhaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:48 schreef Toad het volgende:
Nou Rita, je hebt een behoorlijk slecht verhaal vanavond.
ja, je laat zo iemand toch tekenen etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat verhaal rond haar oplichter stinkt toch echt langs alle kanten ...
voor de OPquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef Arcee het volgende:
Aoristus, plof dit even in de OP, als je wilt:
Pauw en Witteman
Pauw en Witteman, deel 2
Pauw en Witteman: topic nummero #3
Pauw & Witteman - deeltje 4 - Het kan SCHerper heren
Pauw en Witteman: Geef me de #5.
Pauw en Witteman #6: Wie is de penis?
Pauw en Witteman: Lucky #7
Pauw & Witteman: Vol verw#8ing klopt ons hart.
Pauw & Witteman, deeltje 9
Pauw & Witteman: Een #10 met een griffel.
Pauw & Witteman: welke spuit #11 zit er vandaag?
Pauw en Witteman # 12 De waardige opvolgers van B&vD
Pauw & Witteman: #13 gasten in een dozijn.
Pauw & Witteman #14: Met de mond vol tanden.
Pauw & Witteman #15: Zo trots als een Witteman.
Pauw & Witteman #16: We gaan naar de zapservice.
Pauw & Witteman #17: Ze maken ons de pis niet lauw.
Pauw & Witteman #18: Samen een dubbel paspoort.
Pauw & Witteman #19: Dik voor mekaar.
Pauw en Witteman # 20 Arcee Wie had je liever gezien ?
Pauw en Witteman #21: Eindelijk volwassen.
Pauw en Witteman #22: Moeten plaats maken.
Pauw en Witteman #23: Ze zijn d'r weer. *O*
Pauw en Witteman #24: Verdonk heeft meer zetels.
Pauw en Witteman #25: omdat Arcee het niet meer bekijkt.
Pauw en Witteman #26: Niet links genoeg.
Pauw en Witteman # 27 Met kutMarokkanen
Pauw & Witteman #28: De knuppel in het hoenderhok.
Pauw & Witteman #29: Annie de Rooy en Pauw de Leeuw
Pauw & Witteman #30: Van de wal in de Sloot.
Pauw & Witteman # 31 : Met rode wijn.
Pauw & Witteman #32: Onthult, ontrafelt...beschuldigt
Pauw & Witteman #33 [Potentieel dubbeltopic
Pauw & Witteman #34: Waar Lulu Wang regeert!
Pauw & Witteman #35: met veel herhalingsgasten
Pauw & Witteman #36: met een preutse Witteman
Pauw & Witteman #37: Moslims en de vagina!
Pauw & Witteman #38: Zelfs hun naam is mooi.
Pauw & Witteman #39 Pauw valt net niet in slaap.
Pauw en Witteman #40 Immer gerade aus met Rita
[ afbeelding ]
Elke werkdag op Nederland 1 rond de klok van 23:00 uur.
Ik zou wel eens wat anale Nederlandse normen en waarden willen leren zegquote:
Autochtonen in dorpjesquote:
Weheh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou dit soms de man zijn die Rita heeft beloofd om de kaartjes te betalen?![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Leers is beter dan Balkenende in een debat.
Dat zeker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Leers is beter dan Balkenende in een debat.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:52 schreef Toad het volgende:
Rita, wie is nou ZE?
Hardcore Amerika-aanpak van drugs!!! Dat zal de drugsbazen leren!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
Kom nou eens met oplossingen Rita, i.p.v. alleen de problemen op te sommen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee wacht, dat is haar achterban.
Ben in een flauwe bui vanavond.![]()
Ze vieren verdomme niet eens Sinterklaas!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee wacht, dat is haar achterban.
Ben in een flauwe bui vanavond.![]()
What? Santa's Claws? They should give him the chair!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze vieren verdomme niet eens Sinterklaas!
Strafschoppen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:08 schreef Strooper het volgende:
Ik zo mooi die poll op haar site:
Om de kwaliteit van het voortgezet onderwijs te kunnen meten, moet er een landelijk examen komen en de schooltoetsen worden afgeschaft.
50% eens
50% oneens
Tja, en nu?
quote:
Hehe ik was dus niet de enige die daar naar zat te kijkenquote:
quote:
En haar 'talentenjacht' begin ik nu ook met meer aandacht te bekijken. Het zullen zeker weer koekenbakkers zijn die nog slechter presteren dan Balkenende 1.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef Omniej het volgende:
[..]Was mij ook opgevallen.
Ontopic: wat een belachelijk slecht verhaal had Verdonk weer zeg.Of liever gezegd géén verhaal. Ze spreekt zichzelf continu tegen, is inconsequent, heeft geen eigen verhaal maar hoopt dat haar achterban dat maar even voor d'r verzint, etc. Wat een ontzettend nietszeggend mens vind ik dat toch zeg.
Net zoals de LPF na Fortuinquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En haar 'talentenjacht' begin ik nu ook met meer aandacht te bekijken. Het zullen zeker weer koekenbakkers zijn die nog slechter presteren dan Balkenende 1.
Soort zoekt soort....daarnaast die fooi die Nina doneert is eigenlijk te schandalig voor woordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:48 schreef pberends het volgende:
Ik snap echt niet wat een "intelligent" iemand als Nina Brink in Rita Verdonk ziet.
Belachelijk weinig inderdaad wat die Nina Brink heeft gedoneerd, maar meer verdient ze in mijn ogen ook niet...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Pulu het volgende:
[..]
Soort zoekt soort....daarnaast die fooi die Nina doneert is eigenlijk te schandalig voor woorden
En lag het aan mij of werd gisteren de grond aageveegd met Rita?
Nina Brink, leeft ze nog?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:48 schreef pberends het volgende:
Ik snap echt niet wat een "intelligent" iemand als Nina Brink in Rita Verdonk ziet.
Altijd leuk.quote:
quote:Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Tineke Ceelen, directeur van Stichting Vluchteling, probeerde Birma in te komen, maar kwam niet verder dan de grens.
Frank de Grave is vanaf 1 juni de bestuursvoorzitter van de Amsterdamse dierentuin Artis.
Witgoedproducent Aad Ouborg probeert zijn producten in het Midden-Oosten aan de man te brengen. Naast friteuses en haarföhns maakt zijn bedrijf ook hockeysticks en daar hockeyen niet de minsten mee, zoals international Teun de Nooijer.
Midas Dekkers
Schrijver en bioloog Midas Dekkers schrijft het Boekenweekessay voor de Boekenweek 2009. Het nieuwe thema van de Boekenweek is 'Dieren' en daar weet Dekkers zo'n beetje alles van. Hij schreef talloze verhalen, essays en boeken over dieren en hun relatie met de mens.
Tineke Ceelen
Tineke Ceelen is de directeur van Stichting Vluchteling. Ze wilde poolshoogte nemen en hulp bieden in Birma dat onlangs zwaar werd getroffen door de cycloon Nargis. Tienduizenden mensen zijn omgekomen, sommige schattingen maken melding van honderdduizend slachtoffers en miljoenen Birmezen die onmiddelijk hulp nodig hebben.
Studio opvulling!..quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Frank de Grave.. wat doet hij hier?
Artis.quote:
Da's nie Frank de Grave, dit is dat typetje van Kopspijkers en Koefnoen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Frank de Grave.. wat doet hij hier?
Juist, dat dus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
ja, nobody fucks with..
Ik vind het schandalig dat Nederland zich moet profileren als wereldredder voor Birma. China kan het prima zelf en ligt veel dichter bij Myanmar. Rot op dus maar op met die pro-Amerika hulp. Het valt best te begrijpen dat de Birmezen geen enkele zin hebben om van de regen in de drup terecht te komen omdat het land zogenaamd 'gedemocratiseerd' moet worden onder het mom van hulp. De meeste mensen zijn al dood, gun die mensen lekker een rouwmoment, ik weet zeker dat China zich er ook wel mee zal bemoeien.
Precies. Er zal vast wel een computeronderdelenfabriek staan, maar dat betekent niet dat het land leeggeplunderd hoeft te worden natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Juist, dat dus.![]()
De westerse landen en hulporganisaties hebben als vervelende eigenschap dat ze rampsituaties in 'achtergebleven' landen vaak meteen misbruiken om allerlei andere zaken op een westerse manier te regelen en te democratiseren, ik kan best begrijpen dat ze daar in Birma geen zin in hebben.
Artis is een leuk project op zich. Ik ben wel eens in de bieb daar geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is een kleine stap van de VVD naar Artis.
Maar wel geweldig lollig geschiftquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Gelooft die koe in God?"![]()
Hij is volslagen geschift
wie moet er anders zo'n fohn aanprijzen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:52 schreef pberends het volgende:
Joling mee? Hij's homo = onthoofding.
Prima relatie-marketingvent die oprichter/directeur.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:
mijn waterkoker is van het merk princess, ik dacht ook dat dat merk al honderd jaar bestond.
Ik ook niet, maar zeg eerlijk, ben je niet een heel klein beetje bang voor Andries Knevel?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:02 schreef borisz het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als P&W na de zomer niet terugkomen.
Nee hoor ik ben niet bang. Je weet precies wat je krijgt bij Knevel, al zou die ook snel mogen verdwijnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeg eerlijk, ben je niet een heel klein beetje bang voor Andries Knevel?
En ze waren ook nog eens op vakantiequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:47 schreef pberends het volgende:
"Olifanten in rokjes die pannenkoeken bakken voor girafjes"![]()
![]()
![]()
.
Mwoah, die Aad Ouborg ging ook nog wel. Die Birma-vrouw had verder inderdaad niet echt wat te melden, althans niets wat we niet al wisten, net zoals De Grave die net zo goed thuis had kunnen blijven ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:02 schreef pberends het volgende:
Wat zat die Frank de Grave er voor lul bij zeg. Ze hadden sowieso alleen Midas moeten uitnodigen ipv die andere josti's die weinig te melden hadden.
En ja, dat ook.quote:
Ik vermoed dat Pauw een selectie bij de poort houdt.quote:
Ja of zoals bij Jensen!, waarbij ik hoorde dat ze de mooiste vrouwen allemaal vooraan neerzetten voor die camerashotsquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Pauw een selectie bij de poort houdt.
Niet de eerste keer, maar wel al een hele tijd geleden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:03 schreef sander89 het volgende:
Lol ga wel kijken, eerste keer volgens mij Hans Teeuw bij P&W?
Hij lanceert volgende week zijn nieuwe website www.hansteeuwen.tv. Het wordt zijn eigen absurdistische speeltuin, een platform voor humoristische filmpjes. Zelf is hij thuis al begonnen met het maken van filmpjes. Teeuwen vindt het een groot voordeel dat hij geen complete monologen hoeft te schrijven, maar direct met de camera aan de slag kan. Zijn site biedt ook plek aan filmpjes van anderen. Teeuwen hoopt dat mensen zelf allerlei rauwe absurdistische filmpjes gaan knutselen speciaal voor hansteeuwen.tv. Teeuwen hoopt dat op deze manier nieuw talent boven komt drijven.quote:
Te gek! Goed idee! Had er nog niks over gehoord, ga ik tzt zeker eens checken!..quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:19 schreef Suko het volgende:
[..]
Hij lanceert volgende week zijn nieuwe website www.hansteeuwen.tv. Het wordt zijn eigen absurdistische speeltuin, een platform voor humoristische filmpjes. Zelf is hij thuis al begonnen met het maken van filmpjes. Teeuwen vindt het een groot voordeel dat hij geen complete monologen hoeft te schrijven, maar direct met de camera aan de slag kan. Zijn site biedt ook plek aan filmpjes van anderen. Teeuwen hoopt dat mensen zelf allerlei rauwe absurdistische filmpjes gaan knutselen speciaal voor hansteeuwen.tv. Teeuwen hoopt dat op deze manier nieuw talent boven komt drijven.
Op YouTube staat een bewerking van Teeuwens nummer 'Snelkookpan' dat op zijn nieuwe website niet zou misstaan. Zie het filmpje op de site van P&W.
Ik vind het niet echt een topidee. Hij kan beter een youtubechannel starten.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Hans gaat zich toch niet verlagen tot het plaatsen van Agry German Kid filmpjes he
Yups. Mooi initiatief van hem en ook Hugo Borst.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:49 schreef Wup het volgende:
Nuchtere kerel is Sander de Kramer. Goed verhaal zonder allemaal drama.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:49 schreef Wup het volgende:
Nuchtere kerel is Sander de Kramer. Goed verhaal zonder allemaal drama.
Die viel toch wel mee...? Ik weet volgens mij wel wie je bedoelt, maar die van gisteren en eergisteren waren beter.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:06 schreef Jac0bus het volgende:
En verdomme, alweer een leuke dame in het publiek, links van de schouder van Teeuwen
Nee ze viel niet mee, zeker zo mooi als gisteren en eergisteren, zo niet mooierquote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:59 schreef Omniej het volgende:
Die viel toch wel mee...? Ik weet volgens mij wel wie je bedoelt, maar die van gisteren en eergisteren waren beter.
Johan Derksen, ik heb een voorspellende gave!quote:De laatste uitzending voor de zomer met vier gasten die regelmatig aan tafel zaten: -Alexander Pechtold die als kamerlid van D66 'De Kampioen' is tegen het 'populisme' van Rita Verdonk en Geert Wilders. -Peter R. de Vries vertelt over de mediagebeurtenis van het jaar; de undercoveractie in de zaak van Joran van der Sloot. -Cisca Dresselhuys neemt afscheid als hoofdredactrice van het blad Opzij. -Hoofdredacteur Johan Derksen van Voetbal Internationaal om over voetbalontwikkelingen te praten. Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman.
Tis echt belachelijk inderdaad. Dat iemand aangifte doet is nog tot hier aan toe, maar dat is op geen enkele manier een machtiging om iemands huis ondersteboven te halen en te intimideren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:11 schreef Suko het volgende:
Heb nou pas kunnen kijken, lekker doorspoelen waar ik ff geen zin ik had. Hans Teeuwen, love that man! En dat hij die Iraanse kunstenares Sooreh Hera tijdelijk onderdak bood, deukmoment: "Gelijk een verzetsdaad, worden ook mijn planten verzorgd en misschien sex, je weet toch niet hoe het afloopt." Wittebol: "Een win-win situatie."Overigens is zij nog steeds ondergedoken en gaat idd bedekt over straat. Toch knap dat hij sukses had in Engeland, kan zijn dat hij in Amerika het best kan gaan maken, iets wat bij Freek de Jonge totaal is mislukt.
En over die Gregrorius Nekschot heeft hij IMO natuurlijk gelijk, hoe hij verdomme 1 1/2 dag in een cel heeft doorgebracht (met in beslagneming van o.a. pc en mobile) en door één (van de 10) van die cops is verteld: "Nou, jij bent je anonimiteit nou wel kwijt!" Tjonge jonge, als een intolerante moslim dit niet doet dan doet de dienstdoende politieagent het wel voor je...vogelvrij verklaren. Ik verwacht hier op z'n minst kamervragen over. Hoe diep is 'vrij' Nederland inmiddels al gezakt, zum kotzen!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:39 schreef pberends het volgende:
Vanavond:
[..]
Johan Derksen, ik heb een voorspellende gave!
In Cisca heb ik niet zo'n zin eigenlijk. Altijd hetzelfde clichégezeik. Ze wordt veel te vaak uitgenodigd bij programma's.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Jac0bus het volgende:
Alexander Pechtold, Peter R. de Vries, Cisca Dresselhuys en Johan Derksen.
Ik voorspel een heerlijk uurtje tv
Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat ze niet al te veel onderdeel zal uitmaken aangezien er drie veel bekendere en lekere gasten aan tafel zitten, en dat weten ze heus wel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:23 schreef pberends het volgende:
[..]
In Cisca heb ik niet zo'n zin eigenlijk. Altijd hetzelfde clichégezeik. Ze wordt veel te vaak uitgenodigd bij programma's.
Die Cisca hadden ze er van mij best wel uit mogen laten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:18 schreef Jac0bus het volgende:
Alexander Pechtold, Peter R. de Vries, Cisca Dresselhuys en Johan Derksen.
Ik voorspel een heerlijk uurtje tv
Waarom? Ciska is genoeg.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:09 schreef Tism het volgende:
Zitten er vanavond nog leuke dames in 't publiek?..
Mwoah, niet iedereen is gecharmeerd van haar en haar felheid, maar ik waardeer haar wel omdat ze een enorme zelfspot heeft en dát zouden meer mensen moeten hebben, houdt alles een beetje in perspectief. Ik kijk morgen op video, wij zijn film aan 't kjijken.quote:
okay, maar dit is de derde keer in korte tijd dat ze hier zit. Zoveel heeft ze niet te melden, da's meer mijn probleem met haar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:22 schreef Suko het volgende:
Mwoah, niet iedereen is gecharmeerd van haar en haar felheid, maar ik waardeer haar wel omdat ze een enorme zelfspot heeft en dát zouden meer mensen moeten hebben, houdt alles een beetje in perspectief. Ik kijk morgen op video, wij zijn film aan 't kjijken.
Wat is ie serieussssssssssssssssssss.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:27 schreef vw_caddy het volgende:
Heb medelijden met de mensen waarbij Peter op verjaardagsvisite gaat.
Verschrikkelijk iddquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef pberends het volgende:
Die Peter R. is gewoon supermedia geil.. omg.
quote:
Die hele media-optredens van hem zijn gewoon een penisverlenging. Vooral zijn media-show omtrent de "ontmaskering" van Van der Sloot was hilarisch. Oe oe, wat zit die Joran toch in de gevangenis te kwijnen.quote:
hahaha, precies.quote:
ik zag net 2 van die puntige tandjes in haar bek, scaryquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]
hahaha, precies.
Vooral die gelakte nagels maken haar geil, Jezus Christus.
Zwakke opmerking... gewoon om kritiek te ontwijken.quote:
Neee joh helemaal niet mijn superscoop...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh god, ze gaan weer veren steken in de reet van Peter.
ze kunnen hem net zo goed in debat laten gaan met Gordonquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh god, ze gaan weer veren steken in de reet van Peter.
ach drie weken maar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Arcee het volgende:
Dat wijnincident hoefde Peter niet zo nodig weer te zien.
Topuitzending vandaag.
Volgende week die 2 lullen van de EO.
Yeah!quote:
7 is wel oneven hoorquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef Arcee het volgende:
7 miljoen kijkers blijft wel waanzinnig.7.000.000
Die Amerika niet eens in mag en die ook een boek heeft geschreven voor de Amerikaanse marktquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef pberends het volgende:
Peter R heeft helemaal niets gepresteerd. Hij heeft gewoon een fucking maatennaaier omgekocht voor 25k om een filmpje te maken. Die Patrick Conjo mafkees.
God en jezus schijnen in hoogst eigen persoon langs te komen, als dat niet spraakmakend is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef Tism het volgende:
Maandag dat enge mannetje van een Knevelt en boy wonder, ben eens benieuwd naar de spraakmakende gasten die ze gaan hebben!..
Niet echt, hooguit die ene donkerharige dame.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:09 schreef Tism het volgende:
Zitten er vanavond nog leuke dames in 't publiek?..
De dame die volgens mij achter Peter R de Vries Pechtold zat bedoel je? mooie dame was dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef Jac0bus het volgende:
Niet echt, hooguit die ene donkerharige dame.
Het was vanavond ook weer een enorme haantjesuitzending, al die mannen, inclusief cisca, die zoveel mogelijk willen scoren. Verschil is dat Cisca wel humor heeft.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef maril het volgende:
T klopte anders wel wat Ciska zei, dat er veel haantjesgedrag van mannen die ook voordat de Jorankwestie op tv kwam er alles uit wilde halen.
Die (voor de kijker) rechtsachter Pechtold!..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:02 schreef Jac0bus het volgende:
Niet echt, hooguit die ene donkerharige dame.
Ja maar die was echt niks vergeleke met die blonde dame links van Teeuwen gisterenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Tism het volgende:
[..]
Die (voor de kijker) rechtsachter Pechtold!....
![]()
Ja, en hij was vante voren ook niet zo dik , de discussie ging toen destijds of hij bepaalde medicijnen slikte.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:20 schreef Arcee het volgende:
Wat vaag trouwens dat Derksen in de uitzending van 4 december 2007 zo veel dikker was...
Ik dacht dat 't een instelling van m'n tv was.
Dat is haar inderdaad. Mooie dame.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Tism het volgende:
Die (voor de kijker) rechtsachter Pechtold!....
![]()
"Mensen denken dat ik de zwaarste medicijnen gebruik, maar ik vreet gewoon uit de muur."quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, en hij was vante voren ook niet zo dik , de discussie ging toen destijds of hij bepaalde medicijnen slikte.
Jaweeeeel, man!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar die was echt niks vergeleke met die blonde dame links van Teeuwen gisteren![]()
..quote:
Als er iemand een haantje is, is het Ciska wel. Was ze vroeger trouwens een man?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef maril het volgende:
T klopte anders wel wat Ciska zei, dat er veel haantjesgedrag van mannen die ook voordat de Jorankwestie op tv kwam er alles uit wilde halen.
ik was zelf bij de uitzending aanwezig en deze mooie dame zat schuin voor mijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Jaweeeeel, man!
Ik heb 't even terug gekeken, maar ik vond die brunette van vanavond toch echt wel leuker, hoor!..![]()
[..]
....
..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:29 schreef Johnns het volgende:
[..]
ik was zelf bij de uitzending aanwezig en deze mooie dame zat schuin voor mij
had haar tijdens de voor-borrel al meerdere malen opgemerkt en moet zeggen dat alles er erg netjes uitzag
Ze leek daar wel te zitten in opdracht van defensie. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je zo ontzettend positief blijft. Maar goed, er zijn genoeg vreemde eenden op de wereld. Ze vindt het blijkbaar leuk om als aanhangsel van de regering ergens te zitten, je been te verliezen en vervolgens flierefluitend zonder enige kritiek door het leven te gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 23:27 schreef borisz het volgende:
Raar mens ik krijg nog weinig hoogte van haar.
quote:Pauw & Witteman in Uruzgan
Tijdens de presentatie van het nieuwe VARA-seizoen vertelde Paul Witteman dat hij met Jeroen een uitzending zal maken in Uruzgan. Het ANP berichtte hierover als volgt:
De talkshow Pauw & Witteman (VARA/NPS) gaat een aflevering opnemen in Uruzgan. Als veiligheidsrisico's die plannen niet dwarsbomen, komt de bewuste aflevering op 8 september, bij de start van het nieuwe seizoen Pauw& Witteman (P&W), op de buis. Dat vertelde een enigszins nerveuze Paul Witteman woensdag.
Volgens de presentator veranderen de plannen elke dag en is hij zich ervan bewust dat hij naar oorlogsgebied gaat. Dat gegeven zorgt bij hem al voor de nodigespanning, maar dat hij erheen moet vliegen bezorgt hem eveneens kriebels.
,,Ik heb namelijk vliegangst en was daarom gedurende mijn loopbaan meestal vanuit een tv-studio te zien en niet in een buitenland. Onlangs heb ik een cursus tegen vliegangst gevolgd en ben pas geleden naar Barcelona gevlogen.''
Het is niet zo dat deVARA-presentator 's nachts geen oog dicht doet wegens het avontuur,maar veel van zijn huidige werkzaamheden staan wel in het teken van dekomende trip. Onlangs kocht hij stevige wandelschoenen en is hij samenmet de andere P&W-medewerkers bezig met het regelen van(prominente) gasten.
,,Waar precies we de show gaan opnemen, isnog niet bekend. Dat kan zijn in een tent of container, maar wat mij betreft doen we het in de buitenlucht. Al schommelt de temperatuur daar nu wel rond de 37 graden'', schetst Witteman.
Volgens de talkshowhost kwam het idee voor een Uruzgan-uitzending van het ministerie van Defensie. Dat departement opperde het plan na een P&W-uitzending waarin teruggekeerde soldaten vraagtekens plaatsten bij het nut van de missie.
Jeroen Pauw en Paul Witteman kunnen nu met eigen ogen aanschouwen hoe de vlag erbij hangt in Afghanistan.Volgens Witteman ligt het gevaar van 'embedded journalism' wel op de loer, maar hij en de rest van het team doen hun best zo onafhankelijk mogelijk te berichten.
Oorlogsverslaggever Arnold Karskens zal met een camera opnamen maken van de situatie buiten het legerkamp. Of Witteman zich daar zelf ook zal vertonen, is nog niet helemaal zeker,maar ,,er is wel sprake van dat ik mij ook buiten het kamp zal bewegen''. Vooralsnog wacht Witteman eerst de vlucht af. Vooral het stuk boven het Afghaanse luchtruim zal wegens de oorlogshandelingen rommelig verlopen. ,,Ik heb begrepen dat dat traject minder voorspelbaar zal verlopen dan bij een gewone lijnvlucht'', gruwelt hij.
Straks durft Paul niet meer terugquote:
Anders ik wel.quote:
Ja echt wel wie niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
Can't wait.
Ik ben die twee gristelijke kwezels nu wel zo zat.
Wel een stuk beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef SCH het volgende:
Nou hoera, krijgen we die zelfingenomen, zelfgenoegzame, hyperige heren weer terug.
Knevel en van den Brink zijn ook niks maar doe nou alsof P & W zo geweldig zijn.
Tuurlijk wel, beter dan K&vd Brinkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef SCH het volgende:
Nou hoera, krijgen we die zelfingenomen, zelfgenoegzame, hyperige heren weer terug.
Knevel en van den Brink zijn ook niks maar doe nou alsof P & W zo geweldig zijn.
Helemaal geweldig zijn ze niet, beide programma's zijn op zich vrij slap, maar P&W is desondanks nog wel plezierig om naar te kijken. Dat gristelijke geneuzel van K&B is echt waardeloos...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef SCH het volgende:
Daarvoor moest Witteman toch zijn vliegangst overwinnen?quote:Op zondag 7 september 2008 18:00 schreef Toad het volgende:
Morgen en overmorgen zijn de speciale Uruzganuitzendingen vanuit Kamp Holland.
Petje af voor Wittemanquote:Op zondag 7 september 2008 18:13 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daarvoor moest Witteman toch zijn vliegangst overwinnen?
Ik ook!quote:Op maandag 8 september 2008 21:57 schreef golfer het volgende:
Ik sla deze defensie-propaganda maar even over vandaag.
Ja lachen he?quote:Op maandag 8 september 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook!
Moest wel lachen dat ze daar helemaal geweest zijn en volstrekt naast de actualiteit poepen nu
Ik ook.quote:Op maandag 8 september 2008 21:57 schreef golfer het volgende:
Ik sla deze defensie-propaganda maar even over vandaag.
quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik had in het leger trouwens meer notes dan op Fok
Behalve S-5 nog meer?quote:Op maandag 8 september 2008 22:16 schreef tong80 het volgende:
Ik had in het leger trouwens meer notes dan op Fok
Quikquote lukt niet door te langzame fokquote:wat ziet Jeroen Pauw er waardeloos uit.
en wat is fok weer traag.
Om over Witteman nog maar te zwijgen, die is bekaf.:')quote:Op maandag 8 september 2008 23:12 schreef Wup het volgende:
wat ziet Jeroen Pauw er waardeloos uit.
Op uitnodiging van van Middelkoop.quote:Op maandag 8 september 2008 23:33 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een propaganda/reclame voor defensie
Je kan er duidelijk niet mee omgaan.quote:Op maandag 8 september 2008 23:38 schreef Klopkoek het volgende:
Niks goede uitzending, standaard reclameprietpraat over groepsgevoel en dat soort gemier om het afknallen van medemensen te vergoeilijken.
Ik kan er niet naar kijken, heb hem dus uitgezet.
Morgen krijg je discussie.quote:Op maandag 8 september 2008 23:53 schreef Raven_ het volgende:
Prima mensen, maar een grote defensie parade.. Helaas.
Er worden nauwelijks kritische vragen gesteld.
Femke.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Morgen krijg je discussie.
Halsema scheen redelijk fel te zijn.
Daarom is het maar goed dat Tante Truus uiteindelijk niet zoveel te zeggen heeft over het beleid.quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:54 schreef Toad het volgende:
Ik verwijt de mensen van Defensie daar niets, maar de helft wat ik tot nu toe heb gehoord is voor Tante Truus in Almere niet te volgen.
dat is ook meer voor de politieke leiding zoals Middelkoop.quote:Op maandag 8 september 2008 23:53 schreef Raven_ het volgende:
Prima mensen, maar een grote defensie parade.. Helaas.
Er worden nauwelijks kritische vragen gesteld.
Het was buiten he? Niet in een studio.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:54 schreef Fudgeo het volgende:
Wat een irritante achtergrond brom .
Je maakt mij niet wijs dat er voortdurend een vliegtuig stond te ronken.
Zo klonk het wel.
Hebben ze die sound er achteraf voor de interessanterigheid achter geplakt ?
Hier was het na een kwartiertje niet meer om aan te horen.
Zelfs de kat stond op tilt.
Overgeschakeld naar ER in de herhaling.
Ik hoor die brom ook, behoorlijk hinderlijkquote:Op dinsdag 9 september 2008 15:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Het was buiten he? Niet in een studio.
En volgens mij is er iets mis met je geluid want hier had ik er niet echt hinder van.
Ook al klonk het wel anders dan normaal.
Ja zonder die brom zouden ze daar ook die deze uitzending kunnen maken en denk dat toch aardig lastig om er uit te filteren.quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik hoor die brom ook, behoorlijk hinderlijk
Dat moet er met de moderne techniek van tegenwoordig toch wel uit te filteren zijn
Dat was iemand van buitenlandse zaken, die ertussen sprongquote:Op woensdag 10 september 2008 00:31 schreef Raven_ het volgende:
Tis dat die soldaat tussenbeide kwam, want zelf wist hij er geen.
Toen nog 16.quote:Op woensdag 10 september 2008 00:56 schreef tong80 het volgende:
'Wij moeten zo onzichtbaar mogelijk zijn'
17 dooie toch al ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |