Ze heeft helemaal geen verhaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:48 schreef Toad het volgende:
Nou Rita, je hebt een behoorlijk slecht verhaal vanavond.
ja, je laat zo iemand toch tekenen etc.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat verhaal rond haar oplichter stinkt toch echt langs alle kanten ...
voor de OPquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:06 schreef Arcee het volgende:
Aoristus, plof dit even in de OP, als je wilt:
Pauw en Witteman
Pauw en Witteman, deel 2
Pauw en Witteman: topic nummero #3
Pauw & Witteman - deeltje 4 - Het kan SCHerper heren
Pauw en Witteman: Geef me de #5.
Pauw en Witteman #6: Wie is de penis?
Pauw en Witteman: Lucky #7
Pauw & Witteman: Vol verw#8ing klopt ons hart.
Pauw & Witteman, deeltje 9
Pauw & Witteman: Een #10 met een griffel.
Pauw & Witteman: welke spuit #11 zit er vandaag?
Pauw en Witteman # 12 De waardige opvolgers van B&vD
Pauw & Witteman: #13 gasten in een dozijn.
Pauw & Witteman #14: Met de mond vol tanden.
Pauw & Witteman #15: Zo trots als een Witteman.
Pauw & Witteman #16: We gaan naar de zapservice.
Pauw & Witteman #17: Ze maken ons de pis niet lauw.
Pauw & Witteman #18: Samen een dubbel paspoort.
Pauw & Witteman #19: Dik voor mekaar.
Pauw en Witteman # 20 Arcee Wie had je liever gezien ?
Pauw en Witteman #21: Eindelijk volwassen.
Pauw en Witteman #22: Moeten plaats maken.
Pauw en Witteman #23: Ze zijn d'r weer. *O*
Pauw en Witteman #24: Verdonk heeft meer zetels.
Pauw en Witteman #25: omdat Arcee het niet meer bekijkt.
Pauw en Witteman #26: Niet links genoeg.
Pauw en Witteman # 27 Met kutMarokkanen
Pauw & Witteman #28: De knuppel in het hoenderhok.
Pauw & Witteman #29: Annie de Rooy en Pauw de Leeuw
Pauw & Witteman #30: Van de wal in de Sloot.
Pauw & Witteman # 31 : Met rode wijn.
Pauw & Witteman #32: Onthult, ontrafelt...beschuldigt
Pauw & Witteman #33 [Potentieel dubbeltopic
Pauw & Witteman #34: Waar Lulu Wang regeert!
Pauw & Witteman #35: met veel herhalingsgasten
Pauw & Witteman #36: met een preutse Witteman
Pauw & Witteman #37: Moslims en de vagina!
Pauw & Witteman #38: Zelfs hun naam is mooi.
Pauw & Witteman #39 Pauw valt net niet in slaap.
Pauw en Witteman #40 Immer gerade aus met Rita
[ afbeelding ]
Elke werkdag op Nederland 1 rond de klok van 23:00 uur.
Ik zou wel eens wat anale Nederlandse normen en waarden willen leren zegquote:
Autochtonen in dorpjesquote:
Weheh.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou dit soms de man zijn die Rita heeft beloofd om de kaartjes te betalen?![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Leers is beter dan Balkenende in een debat.
Dat zeker!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Leers is beter dan Balkenende in een debat.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:52 schreef Toad het volgende:
Rita, wie is nou ZE?
Hardcore Amerika-aanpak van drugs!!! Dat zal de drugsbazen leren!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
Kom nou eens met oplossingen Rita, i.p.v. alleen de problemen op te sommen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee wacht, dat is haar achterban.
Ben in een flauwe bui vanavond.![]()
Ze vieren verdomme niet eens Sinterklaas!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh nee wacht, dat is haar achterban.
Ben in een flauwe bui vanavond.![]()
What? Santa's Claws? They should give him the chair!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze vieren verdomme niet eens Sinterklaas!
Strafschoppen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:08 schreef Strooper het volgende:
Ik zo mooi die poll op haar site:
Om de kwaliteit van het voortgezet onderwijs te kunnen meten, moet er een landelijk examen komen en de schooltoetsen worden afgeschaft.
50% eens
50% oneens
Tja, en nu?
quote:
Hehe ik was dus niet de enige die daar naar zat te kijkenquote:
quote:
En haar 'talentenjacht' begin ik nu ook met meer aandacht te bekijken. Het zullen zeker weer koekenbakkers zijn die nog slechter presteren dan Balkenende 1.quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:53 schreef Omniej het volgende:
[..]Was mij ook opgevallen.
Ontopic: wat een belachelijk slecht verhaal had Verdonk weer zeg.Of liever gezegd géén verhaal. Ze spreekt zichzelf continu tegen, is inconsequent, heeft geen eigen verhaal maar hoopt dat haar achterban dat maar even voor d'r verzint, etc. Wat een ontzettend nietszeggend mens vind ik dat toch zeg.
Net zoals de LPF na Fortuinquote:Op woensdag 14 mei 2008 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En haar 'talentenjacht' begin ik nu ook met meer aandacht te bekijken. Het zullen zeker weer koekenbakkers zijn die nog slechter presteren dan Balkenende 1.
Soort zoekt soort....daarnaast die fooi die Nina doneert is eigenlijk te schandalig voor woordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:48 schreef pberends het volgende:
Ik snap echt niet wat een "intelligent" iemand als Nina Brink in Rita Verdonk ziet.
Belachelijk weinig inderdaad wat die Nina Brink heeft gedoneerd, maar meer verdient ze in mijn ogen ook niet...quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:35 schreef Pulu het volgende:
[..]
Soort zoekt soort....daarnaast die fooi die Nina doneert is eigenlijk te schandalig voor woorden
En lag het aan mij of werd gisteren de grond aageveegd met Rita?
Nina Brink, leeft ze nog?quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:48 schreef pberends het volgende:
Ik snap echt niet wat een "intelligent" iemand als Nina Brink in Rita Verdonk ziet.
Altijd leuk.quote:
quote:Vanavond aan tafel bij Jeroen Pauw en Paul Witteman:
Tineke Ceelen, directeur van Stichting Vluchteling, probeerde Birma in te komen, maar kwam niet verder dan de grens.
Frank de Grave is vanaf 1 juni de bestuursvoorzitter van de Amsterdamse dierentuin Artis.
Witgoedproducent Aad Ouborg probeert zijn producten in het Midden-Oosten aan de man te brengen. Naast friteuses en haarföhns maakt zijn bedrijf ook hockeysticks en daar hockeyen niet de minsten mee, zoals international Teun de Nooijer.
Midas Dekkers
Schrijver en bioloog Midas Dekkers schrijft het Boekenweekessay voor de Boekenweek 2009. Het nieuwe thema van de Boekenweek is 'Dieren' en daar weet Dekkers zo'n beetje alles van. Hij schreef talloze verhalen, essays en boeken over dieren en hun relatie met de mens.
Tineke Ceelen
Tineke Ceelen is de directeur van Stichting Vluchteling. Ze wilde poolshoogte nemen en hulp bieden in Birma dat onlangs zwaar werd getroffen door de cycloon Nargis. Tienduizenden mensen zijn omgekomen, sommige schattingen maken melding van honderdduizend slachtoffers en miljoenen Birmezen die onmiddelijk hulp nodig hebben.
Studio opvulling!..quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Frank de Grave.. wat doet hij hier?
Artis.quote:
Da's nie Frank de Grave, dit is dat typetje van Kopspijkers en Koefnoen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Frank de Grave.. wat doet hij hier?
Juist, dat dus.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:25 schreef Aoristus het volgende:
ja, nobody fucks with..
Ik vind het schandalig dat Nederland zich moet profileren als wereldredder voor Birma. China kan het prima zelf en ligt veel dichter bij Myanmar. Rot op dus maar op met die pro-Amerika hulp. Het valt best te begrijpen dat de Birmezen geen enkele zin hebben om van de regen in de drup terecht te komen omdat het land zogenaamd 'gedemocratiseerd' moet worden onder het mom van hulp. De meeste mensen zijn al dood, gun die mensen lekker een rouwmoment, ik weet zeker dat China zich er ook wel mee zal bemoeien.
Precies. Er zal vast wel een computeronderdelenfabriek staan, maar dat betekent niet dat het land leeggeplunderd hoeft te worden natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Juist, dat dus.![]()
De westerse landen en hulporganisaties hebben als vervelende eigenschap dat ze rampsituaties in 'achtergebleven' landen vaak meteen misbruiken om allerlei andere zaken op een westerse manier te regelen en te democratiseren, ik kan best begrijpen dat ze daar in Birma geen zin in hebben.
Artis is een leuk project op zich. Ik ben wel eens in de bieb daar geweest.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is een kleine stap van de VVD naar Artis.
Maar wel geweldig lollig geschiftquote:Op woensdag 14 mei 2008 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Gelooft die koe in God?"![]()
Hij is volslagen geschift
wie moet er anders zo'n fohn aanprijzen?quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:52 schreef pberends het volgende:
Joling mee? Hij's homo = onthoofding.
Prima relatie-marketingvent die oprichter/directeur.quote:Op woensdag 14 mei 2008 23:57 schreef Aoristus het volgende:
mijn waterkoker is van het merk princess, ik dacht ook dat dat merk al honderd jaar bestond.
Ik ook niet, maar zeg eerlijk, ben je niet een heel klein beetje bang voor Andries Knevel?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:02 schreef borisz het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als P&W na de zomer niet terugkomen.
Nee hoor ik ben niet bang. Je weet precies wat je krijgt bij Knevel, al zou die ook snel mogen verdwijnen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar zeg eerlijk, ben je niet een heel klein beetje bang voor Andries Knevel?
En ze waren ook nog eens op vakantiequote:Op woensdag 14 mei 2008 23:47 schreef pberends het volgende:
"Olifanten in rokjes die pannenkoeken bakken voor girafjes"![]()
![]()
![]()
.
Mwoah, die Aad Ouborg ging ook nog wel. Die Birma-vrouw had verder inderdaad niet echt wat te melden, althans niets wat we niet al wisten, net zoals De Grave die net zo goed thuis had kunnen blijven ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:02 schreef pberends het volgende:
Wat zat die Frank de Grave er voor lul bij zeg. Ze hadden sowieso alleen Midas moeten uitnodigen ipv die andere josti's die weinig te melden hadden.
En ja, dat ook.quote:
Ik vermoed dat Pauw een selectie bij de poort houdt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |