quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:13 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb er best wel een paar dingen door gemist. Zo wist ik totaal niet dat ElizabetaVolgens mij heb ik dat ook gemist, want dat icoontje staat niet meer op de radar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Las aan het eind van het spel op het internet pas wat er met haar was gebeurd.
Deze TS knipt en plaktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:49 schreef Logitik het volgende:
Vet! Waar kan ik deze exclusieve content downloaden zoals de TS aangeeft?
Ik heb het nu twee keer gehad. Eén keer was m'n auto gewoon compleet gesloopt en de tweede keer reed ik frontaal op een hotdogstand in. Leek wel een zelfmoordaanslag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:07 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ontploffende auto's zijn zelfs best zeldzaam
Die paar keer dat een storyline telefoontje door zoiets bij mij onderbroken werd, werd ik altijd even later teruggebeld met hetzelfde gesprek. Zo ging dat in oude GTA's trouwens ook.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Weten jullie wat mn grootste bezwaar is met GTA IV? Dat je telefoongesprekken onderbroken worden als er even iets anders gebeurt in de wereld. Ik bedoel, logisch dat je niet kunt bellen als je geschept wordt door een auto, maar ik vind het kut dat ik dan niet terug kan bellen om het gesprek te hervatten.
Waar kan je zien op hoeveel % het staat dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:43 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vind het juist irritant dat je net met een missie bezig bent en dan word je gebeld door
een vriend om wat te gaan doen.
Dan besluit ik om niks te gaan doen, gaat er weer 1% like van af.
start -> stats -> A -> rechterthumbstick naar beneden scrollenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Waar kan je zien op hoeveel % het staat dan?
Het zijn vaak de na-missie telefoontjes die mis gaan bij mij, en dan verschijnt er ineens weet iets op mn radar en weet ik gewoon niet wat er aan de hand isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:20 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die paar keer dat een storyline telefoontje door zoiets bij mij onderbroken werd, werd ik altijd even later teruggebeld met hetzelfde gesprek. Zo ging dat in oude GTA's trouwens ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook alweer van?
.....Kennedy
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Moet nog 80 vliegende ratten afknallen
Net als een nieuws bericht erover gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:33 schreef Reintji het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit vast op een missie, en kom dus niet verder in de game.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:05 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
GTA. Ben nog niet heel ver, though
.
op het vrijheidsbeeld zitten 5 of 6 duiven lolquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:02 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind die duiven schieten een beetje gaar eigenlijk
Ik had er 1 gevonden op het hapiness statue, knal ik hem af komt er politie op me afvoor een fuckin' duif
btw in het Noord(en)-(Oosten) van Broker vind je een paar MIB ufo's waar je ook naar boven kan voor een mooi uitzicht
Ik ken overigens al bijna elke straat en steegje in Broker dromen, scheelt me weer wat gekloot met die tomtom
Inderdaad, dit vind ik ook behoorlijk irritant op den duur.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:09 schreef BGN het volgende:
Waarom is toch de keuze gemaakt om gefaalde missies vanaf het begin te laten starten? Ik word niet echt blij van vier of vijf keer dezelfde autorit van A naar B naar C (inclusief een tolbrug), om dan eindelijk weer te proberen om nu wel X, Y en Z af te schieten.
Het is al een stuk beter dan eerst met die mission restart, maar mid-mission savepoints, kom op.
Het zal wel meer hardcore zijn ofzo.
Alsof de computer kan ruiken dat je er voor de missie al bent geweest, dat is toch gewoon ingeprogrammeerd lulquote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:58 schreef ach het volgende:
Ik zit nu op 20% en blijf het een gaar spel vindenGister een missie gehad waarbij ik naar het internetcafé moest en waar niko stug volhield dat hij er nog nooit geweest was terwijl ik daar al een paar keer mensen had proberen te daten
Het is een computer dus die weet dat inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof de computer kan ruiken dat je er voor de missie al bent geweest, dat is toch gewoon ingeprogrammeerd lul![]()
Om het oa. daar om een gaar spel te vinden zegt meer over jou
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:20 schreef Ooi86 het volgende:
Weet iemand hoe Michelle zich in de loop van het spel ontwikkeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]Haha....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel, ik krijg het idee dat ze een stille is ofzo....
Wel erg dikke spoiler, dus lezen op eigen risico:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:20 schreef Ooi86 het volgende:
Weet iemand hoe Michelle zich in de loop van het spel ontwikkeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Ik had nog niet gepost of ik zit bij een snertmissie waarbij ik de dochter van die cokesnuivende mafketel moet weghalen bij haar motorrijdende boyfriend. Ik schiet dus mijn magazijn leeg op de knakker tijdens de achtervolging maar op de een of andere manier blijft hij gewoon zitten terwijl je buiten de missies om iedereen vet makkelijk van z'n motor knalt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:55 schreef Boef het volgende:
Afgezien van sommige chases, vooral die waarbij je op een motor moet, is het allemaal niet zo moeilijk/frustrerend inderdaad. Dankzij het coversysteem zijn veel shootouts een stuk makkelijker, zeker als je er de tijd voor neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Lekker dan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Klopt. Moet wel zeggen dat ik door het meelezen hier in het begin veel dingen probeerde te doen die eigenlijk nog niet konden. Zoals taxi's proberen te "fluiten" enzo. Werd er echt helemaal gek van dat het niet lukte. Tot na een bepaalde missie natuurlijk toen het opeens wel lukte.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:25 schreef Rikketik het volgende:
Vanaf vrij vroeg in de game kun je Roman bellen voor een gratis taxi. Gewoon Phonebook > Roman > taxi (o.i.d.) selecteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vaak bellen om iets leuks te doen en op een gegeven moment neemt hij weer op, dan als de vriendschap weer hersteld is kun je voor hem werken, afhankelijk van hoever je in het verhaal bent.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:23 schreef Reintji het volgende:
Ik kan opeens geen missie's meer voor Roman doen (GSM> Roman> job) na een periode van verwaarlozen. Heb 60% van de roman missie's gedaan, komt dit later terug?
Ja, dat ding loopt steeds vast. Misschien maar weer opsturen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:58 schreef SuperKnurft het volgende:
80 speeluren geen een uitval hier..
En trouwens als je de archievements irritant vind om te halen, waarom probeer je het dan? binnen 5 min kun je die archievement halen, en is gewoon leuk om te doen..
maar snap dat het wel irritant is dat je console vastloopt
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel erg dikke spoiler, dus lezen op eigen risico:Aha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zal maar langer wachten dan.. Het vervelend is alleen dat ik nog 5 uur playtime heb om onder de 30 uur te blijven en ik zo best wel tijd aan het verspillen ben
I spoke proper England since I was a children.
94quote:Op maandag 12 mei 2008 12:15 schreef Slappe_hap het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk?
Niet per sé.quote:
Ai, ik heb er nu 52 gedaan en dacht dat ik wel bijna klaar wasquote:
Het totaal aantal missies hangt af van de keuzes die je gedurende het spel hebt gemaakt en kan verschillen van zo'n 90 tot 96 missies.quote:
Wat pas irritant is, is dat de politie achter je aankomt als je te vaak tegen een agent aanloopt.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:01 schreef Reneuh het volgende:
Te grappig dat de politie niets doet als je voor hun neus door het rood rijdt, maar o wee als je geen tol betaald.
Serieus? Zou wel een grappig detail zijn.quote:
meen je nie, ik zie het echt niet zitten om nog een keer door de story te gaan,quote:Op maandag 12 mei 2008 16:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Die Liberty City Minute achievment haal ik al niet meer , zit nu op 43 uur.
Maarja GTA is een spel die je meerdere keren uitspeelt.
Heb wel alle duiven dood geschoten
Duh, ze hebben het hele New York idee gefaked en dus al die Amsterdam dingen omgezet in Rotterdam enzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Serieus? Zou wel een grappig detail zijn.
vliegveldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe de neuk kan je die Rolled Over achievement halen?
Ik presteer het echt alleen maar om 2 keer te rollen en zeker geen 5 keer
Okequote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
vliegveldheb je van die gele dingen waar je met de helft van je auto overheen rijd. Dan flipt ie em behoorlijk. Maar dan moet je wel een snelle waggie snieren.
Ja dat probeerde ik net en toen ging ik de 7e auto pakken, reed ik terug, stond er nog maar éénquote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:37 schreef Reintji het volgende:
10 auto's stelen en vlak naast elkaar parkeren werkt niet? (heb nog geen RPG kunnen kopen, dus ook niet geprobeerd, maar goed)
Die was ook wel heel simpel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Whehe, ik zit nu bij de No.1 missie van Brucie. Ik boek die Comet echt keihard maar op de een of andere manier boeken die andere gasten ze nog veel harder. Dus bij de tweede run dacht ik slim te zijn. Net voor dat startpunt spring ik uit de comet waarna ik de banden van de tegenstanders lek schiet. (Ik weet 't. ) Dus ik zit flierefluitend met die controller in m'n handjes, staat er opeens dat de race gesaboteerd is. Ja, duh! Dat heb ik net gedaan. Moet je niet verklappen, kutconsole!
Ik eerst ook hoor. Nu heb ik het wel redelijk onder de knie. Inderdaad wat vaker het gas loslaten en op tijd remmen. Met een crash ben je meer tijd kwijt dan voorzichtiger rijden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh, oké. Raakte echt gefrustreerd van dat rijden. Ben in deze GTA sowieso al niet zo'n ster in het onder controle houden van mijn auto. Ik vul de meeste tijd met U-bochten en burnouts.Zal het gaspedaal bij de volgende keer eens wat minder diep indrukken.
sowheej! je hebt een vriendin. mag je dr ook al neuken?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg dus een 360 met Forza2 én GTA4 van mn vriendin op mn verjaardag
de chaos is juist geweldig. alleen de rest niet.quote:Wat een gameMP is ook geniaal, alleen wel een chaos imho
Welke rest?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:12 schreef _GdR_ het volgende:
de chaos is juist geweldig. alleen de rest niet.
de online rest.quote:
Dat, of er is nog een makkelijkere manier. Er is namelijk een shop met alleen maar motors (linksboven op de kaart). Rij met een auto die winkel binnen en verschuif alle motors naar een hoekje, zet de auto er ook bij en steel nog een auto van de straat, dan 2 rpg shots, et voila!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
Laat maar, heb op youtube allerlei filmpjes gevonden erover.
Beste manier die ik in een filmpje zag is, met een Coach (bus) de snelweg blokkeren, wachten tot er een zooitje auto's staat, en dan met een rpg erop losschieten.
Het is met zelf nog niet gelukt, maar je hoeft dus blijkbaar niet 5 in 1 roll te doen. Je kunt ze ook in een paar keer doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
vliegveldheb je van die gele dingen waar je met de helft van je auto overheen rijd. Dan flipt ie em behoorlijk. Maar dan moet je wel een snelle waggie snieren.
Grootste nadeel vind ik dat er geen echte lobby of rooms zijn. Bij iedere disconnect ga je terug naar de SP. Ik heb niet zo veel last van disconnects en vrijwel geen lag gezien nog. Verder vind ik de MP best vetquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de online rest.
single player is vet. en het idee van de multiplayer ook.
helaas is t online gebeuren zwaar kut uitgewerkt. hopelijk komt er verandering in met de DLC en/of update oid.
Free mode vind ik ook niet veel aan. Maar wat kan je niet leuk vinden aan met een zooi mensen elkaar afknallen in zo'n leuk uitgewerkte stad? De complete chaos, achtervolgingen, schietpartijen, explosies. Prachtig toch? Of doe je in de SP ook enkel de missies en maak je er nooit voor de lol eens een zooitje van en random mensen afknallen? Voor mij hoort dat toch wel bij GTA hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:02 schreef Def1987 het volgende:
Het multiplayer gedeelte heb ik ook 2 dagen na de launch gespeeld en sindsdien niet meer aangeraakt. Het zonder doel rondlopen ( free mode ) vind ik saai, maar dat heb ik ook met andere games, en de rest van de modes spreekt me niet zoveel aan.
Voor de rest een geweldig spel.
Ik speel voornamelijk de missies en daar heb ik al lol genoeg aanquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Free mode vind ik ook niet veel aan. Maar wat kan je niet leuk vinden aan met een zooi mensen elkaar afknallen in zo'n leuk uitgewerkte stad? De complete chaos, achtervolgingen, schietpartijen, explosies. Prachtig toch? Of doe je in de SP ook enkel de missies en maak je er nooit voor de lol eens een zooitje van en random mensen afknallen? Voor mij hoort dat toch wel bij GTA hoorEn nu kan het online met mensen die ook nog terugschieten ed.
Tja, met andere spellen heb je soms ook dat je met was mensen zit die of de boel vergallen of het concept wat minder serieus nemen zoals bij cops 'n crooks. Daar heb ik ook wat mindere ervaringen gehad maar ook hele toffe potjes met de achtervolgingen, op het laatste moment neergeschoten worden e.d. De dingen waar je het voor doet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
online is niet fantastisch.
Zit eindelijk in 'lobby1' (wat aan het begin zwaar hilarisch is. snel rocket launcher pakken voordat er iemand binnen is. je daarna verstoppen en je telefoon pakken om mensen te inviten.)
zit ie eindelijk vol. ga je ranked match doen. -loading- je bent in 'lobby2'. spel wordt gestart -loading- je doet een potje cops n crooks. binnen 1minuut klaar. -loading- terug in 'lobby1'. eerst ff checken of iedereen weer geconnected is en de frustratie begint opnieuw.
nee online is kut met GTA. met zn 4en in de auto/helikopter/etc is natuurlijk geweldig. de coop ook. alleen het duurt allemaal veel te lang. dus hopelijk komt er een update voor t online gebeuren.
natuurlijk heb ik toffe online potjes gedaan. Helaas duurt het allemaal te lang en te onlogisch.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Tja, met andere spellen heb je soms ook dat je met was mensen zit die of de boel vergallen of het concept wat minder serieus nemen zoals bij cops 'n crooks. Daar heb ik ook wat mindere ervaringen gehad maar ook hele toffe potjes met de achtervolgingen, op het laatste moment neergeschoten worden e.d. De dingen waar je het voor doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:24 schreef KarnSuk het volgende:Ben nog niet zo ver dus ik weet niet of de brug nog dicht is en hoe het zit met de subway. Ik heb in ieder geval 6 sterren weggekregen door de gangen van het metrostelsel te gebruiken om weg te gaan. Een paar seconden laten kreeg ik meteen weer 6 sterren though omdat ik op het andere eiland zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:24 schreef KarnSuk het volgende:Met een roflcopter zal het je niet lukken, kun je beter landen en een auto pakken, dat heb je ze zo afgeschud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?I spoke proper England since I was a children.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus in bijna de eerste missie ofzo, haha.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben nog niet zo ver dus ik weet niet of de brug nog dicht is en hoe het zit met de subway. Ik heb in ieder geval 6 sterren weggekregen door de gangen van het metrostelsel te gebruiken om weg te gaan. Een paar seconden laten kreeg ik meteen weer 6 sterren though omdat ik op het andere eiland zat.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Leonos het volgende:
Of pay and sprayDat is ongeveer het einde ja, nu nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Leonos het volgende:
Of pay and spraySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het einde ja, nu nog..Wat was er anders gebeurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben ook benieuwd wat het alternatief zou zijn geweest, ik ga hem in ieder geval nog een keer uitspelenquote:
Heb hem 2x uitgespeelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detail in verschil van de laatste missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edwink89.hyves.nl
Pak + goede schoenenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik krijg nu een missie van Joe Pellegrino maar ik moet Smart Clothing aan? Wat verstaan ze onder smart clothing?
Mafia type dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik krijg nu een missie van Joe Pellegrino maar ik moet Smart Clothing aan? Wat verstaan ze onder smart clothing?
Even naar Perseus gaan. Bij die kledingwinkel kun je iig alles vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef Spaulding het volgende:
Wat een vraag zeg, dat kun je toch gewoon zien/proberen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoeveel voertuigen kun je kwijt in het parkeervak van het eerste savehouse?
Ik kan wel zien of het past ja, maar of ze ook blijven staan bij het saven?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een vraag zeg, dat kun je toch gewoon zien/proberen?
2, als je er 3 neerzet word er ééntje niet opgeslagen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik kan wel zien of het past ja, maar of ze ook blijven staan bij het saven?
Nee, dat merkte ik ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
2, als je er 3 neerzet word er ééntje niet opgeslagen.
Neequote:Op donderdag 15 mei 2008 17:13 schreef Parkinson_XTC het volgende:
heeft iemand toevallig een overzicht met welke gta-auto's welke reallife auto's voor moeten stellen?
jawelquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:13 schreef Parkinson_XTC het volgende:
heeft iemand toevallig een overzicht met welke gta-auto's welke reallife auto's voor moeten stellen?
Daarnet Saints Row geprobeerd maar daar zegt de xbox ook " damaged save game" bij al mijn gesaved games. Als ik die dan opstart begint SR gewoon bij het begin terwijl ik hem al uitgespeeld heb. Ook is het ventje helemaal bloot en waar een boxer hoort te zitten is hij doorzichtig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had m'n eerste korte freeze zojuist toen ik het tweede eiland unlockte. Kwam over een brug aan en wilde meteen de hoek om waarna het beeld een halve seconde stilstond. Verder niet meer gehad. Ik had trouwens via dat lovemeet Carmen gedate en dat is echt een pokkewijf...niet normaal.En het vervelende is, die stem van haar doet me denken aan iemand die bij mij op de middelbare school zat. Ook zo'n omhoogevallen bitch.
Ik hoop voor je dat het daar bij blijft. Mijn broer had 1 week geleden een vastloper. Gisteren ik 4 achter elkaar en toen heb ik het opgegeven. Het lijkt alsof alle savegames naar de klote zijn. Moet ik weer helemaal overnieuw beginnen met GTA als hij het tenminste ooit gaat doen. Ben bang dat ik de Xbox ook al langer dan 2 jaar heb dus naar garantie kan ik fluiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd, DSS24. Ik had wel eerder iets vaags. Ik had toen een paar missies al uitgespeeld (Escuela of the streets ofzo en die flikkermissie) maar toen ik 'm weer aanzette moest ik de missie opnieuw doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al gevonden.KLAAS JAN HUNTELAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:32 schreef Pronk het volgende:
Gisteren ben ik aangekomen bij 'Snow Storm'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren ben ik aangekomen bij 'Snow Storm'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:36 schreef DSS24 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met Saints Row precies hetzelfde, heb hem nooit uitgespeeld hierom. Ik was al redelijk ver, maar ineens waren al mijn saved games damaged. Geen idee hoe het komt. Sindsdien heb ik ook doorzichtige mannetjes e.d. precies wat jij beschrijft. Heb toen het spel weggelegd en nooit meer aangeraakt. Ik kan mij herinneren dat ik vlak ervoor, maar dat is intussen al 9 maanden geleden oid. mijn cache heb geleegd, dus misschien dat dat het is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Daarnet Saints Row geprobeerd maar daar zegt de xbox ook " damaged save game" bij al mijn gesaved games. Als ik die dan opstart begint SR gewoon bij het begin terwijl ik hem al uitgespeeld heb. Ook is het ventje helemaal bloot en waar een boxer hoort te zitten is hij doorzichtig.
Gisteren ben ik aangekomen bij 'Snow Storm'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, ik heb dus ook mijn cache geleegd om te kijken of ik daar het probleem met GTA misschien zo op kon lossen. Waarschijnlijk ligt het dus echt daaraan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb met Saints Row precies hetzelfde, heb hem nooit uitgespeeld hierom. Ik was al redelijk ver, maar ineens waren al mijn saved games damaged. Geen idee hoe het komt. Sindsdien heb ik ook doorzichtige mannetjes e.d. precies wat jij beschrijft. Heb toen het spel weggelegd en nooit meer aangeraakt. Ik kan mij herinneren dat ik vlak ervoor, maar dat is intussen al 9 maanden geleden oid. mijn cache heb geleegd, dus misschien dat dat het is.
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Waarom sla jij vrouwen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Iedereen mept meteen elk wijf daar de grond inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Ja, ik meen het echt serieus! Geen grapquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Dat was buiten voor je raam... Er werd een oud vrouwtje in elkaar geramd terwijl jij vrolijk GTA zat te spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Assassin hoeft niet voor het hoofdverhaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef KarnSuk het volgende:
Hello, ik zit nu op 56.51%,. Ik kan alleen nog maar missies voor Assassin doen, moet ik die perse doen? Of moet ik iemand opbellen ofzo?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef KarnSuk het volgende:
Wie heeftIk gok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:54 schreef KarnSuk het volgende:
Ik heb net op de boot alle mannetjes van Dimitri afgeknald, heb ook boven op de boot de cargo hold geopend. Eenmaal dat ik beneden ben is ie weer dicht. Als ik weer naar boven ga kan ik 'm niet meer openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Wat is een cache?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Overigens is dat met GTA wel aan te raden, als je ook veel andere spellen speelt. Ik heb dus laatst mijn cache geleegd (Y X X LB RB X X) en toen liep GTA ineens een stukkie vloeiender. Speel momenteel toch alleen maar CoD4 en GTA4, dus die gebruikte cache van mijn andere spellen kan ik beter voor deze games gebruiken.
Zoeken?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Seal_force het volgende:
Hoe kom je aan nieuwe wapens ? Zonder missie's te doen en te kopen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe kan je die interview doen bij de lawyers? Ik heb pak aan en alles, maar krijg maar geen afspraak
Heb je je al aangemeld op hun site dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe kan je die interview doen bij de lawyers? Ik heb pak aan en alles, maar krijg maar geen afspraak
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]Ik heb geen email (en ja ik heb me wel aangemeld op die site). Maar las op een gta forum dat meer mensen dit probleem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Heb je je al aangemeld op hun site dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdje wachten? Keertje spel opslaan zodat je 6 uur verder bent?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik heb geen email (en ja ik heb me wel aangemeld op die site). Maar las op een gta forum dat meer mensen dit probleem hebben
Op verschillende tijden geprobeerd te bellen? Sommigen nemen niet op op bepaalde tijden. Soms bel ik Roman drie keer achter elkaar en krijg ik alleen z'n voicemail. Gewoon blijven proberen en eventueel spel opslaan, 6 uur verder en opnieuw bellen. Email checken, enz.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:45 schreef L2 het volgende:
Niemand die een oplossing heeft? (en nee ik begin niet overnieuw)
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op verschillende tijden geprobeerd te bellen? Sommigen nemen niet op op bepaalde tijden. Soms bel ik Roman drie keer achter elkaar en krijg ik alleen z'n voicemail. Gewoon blijven proberen en eventueel spel opslaan, 6 uur verder en opnieuw bellen. Email checken, enz.
De laatste missie die je hebt gedaan is ''I need your Clothes, your boots, and Your motorcycle''? Dan zou je nu I'll Take Her moeten krijgen, van Gerry.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:36 schreef L2 het volgende:
[..]
ja ook geprobeerd. geen email, nummer blijft buiten gebruik. Rare is dat zijn icoon wel op mijn map heeft gestaan, maar na dat ik een paar missies heb gespeelt voor de gebroeders McReary deze is verdwenen..
Heb je dat ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Op IGN is namelijk een video-feature waar ze beweren dat er maar een gedeelte (één autoband, om precies te zijn) van die auto in het vak hoeft te staan waardoor je er wel een stuk of 6 kwijt kan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
2, als je er 3 neerzet word er ééntje niet opgeslagen.
Nou, ik zette net 3 auto's, 2 ongeveer 90% en eentje 100% in het vakje, en er was er één weg na het saven. Dus...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef Boef het volgende:
[..]
Heb je dat ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Op IGN is namelijk een video-feature waar ze beweren dat er maar een gedeelte (één autoband, om precies te zijn) van die auto in het vak hoeft te staan waardoor je er wel een stuk of 6 kwijt kan.
Nou lijkt het mij dat ze dat op z'n minst uitgezocht hebben voor ze zo'n feature maken...
Gevangeniscentrum? nog niet tegen gekomen. het blijft een erg vaag verschijnselquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De laatste missie die je hebt gedaan is ''I need your Clothes, your boots, and Your motorcycle''? Dan zou je nu I'll Take Her moeten krijgen, van Gerry.
En die krijg je, volgens mij, doordat je dan gebeld wordt door Patrick dat je weer langs dat gevangeniscentrum moet.
Neequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:08 schreef koen_pijl het volgende:
hey,
Kan ik met een vriend van uit één xbox co op doen?
Heeft er iemand snel antwoord
Met de warezversie kan je niet aan 100% komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Is er al een 100% list? Zit nu op 80% en begin me een beetje af te vragen wtf ik nog moet doen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met de warezversie kan je niet aan 100% komen.
Hij lult maar wat, volgens mij is hij de directeur van stichting Brein, zo'n huillie om warez is het.quote:
Al taxi en politie en brandweer missie's etc gedaan? (Als die er uberhaupt zijn, heb het spel pas net)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij lult maar wat, volgens mij is hij de directeur van stichting Brein, zo'n huillie om warez is het.
Is er nou een 100% list? Zit nu op 82.5% en het enige wat ik nog kan bedenken is nog 18 races doen en die kutduiven neerschieten.
Hmmm, slordig van IGN. Het is niet echt een noemenswaardige exploit als het alleen werkt totdat je je speelsessie beëindigt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, ik zette net 3 auto's, 2 ongeveer 90% en eentje 100% in het vakje, en er was er één weg na het saven. Dus...
Vergeet de packages van Little Jacob en exotic exports (ook auto's stelen) van Brucie niet. En sommige random characters kun je meerdere malen tegenkomen. één ontmoeting is genoeg voor de achievement maar voor 100% moet je volgens mij ook alle vervolg-ontmoetingen langs. Ook heb je 9 assassin missies.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vigilante missies inderdaad (20 gewone crimes), most wanted missies (alle "most wanted" schurken afmaken), duiven afschieten, stuntjumps completen, "toevallige personen" completen (dat zijn die blauwe poppetjes op je radar), alle 30 voertuigen stelen en afleveren, alle speciale eigenschappen van vrienden unlocken (die unlock je als ze op een bepaald vriendschapspercentage zitten), cpu in alle spelletjes minstens 1x verslaan.
Dat is 't geloof ik.![]()
Yup, pak met stropdas etc en nette/dure schoenen.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:43 schreef Mirel het volgende:
Wat zijn nou weer smart clothes en smart shoes? Want dat heb je dus nodig voor Jimmy Pegorino's missies. Het staat nergens goed uitgelegd en op gamefaqs doen ze ook geen moeite. Ik heb gewoon een suit en schoenen aan van Perseus..
Maar het werkt niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
Yup, pak met stropdas etc en nette/dure schoenen.
Zwarte maatpak met rode stropdas en dan zwarte glimmende schoenen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:38 schreef Mirel het volgende:
Denk dat het lach lag aan de het pak die dat ik had. Dat was namelijk wel een pak, maar de het hemd eronder was rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dat ding weer op Freeezee!!!!
Gek word ik er van!!
Er is toch wel iemand hier die dit weet..?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef ZigoSOS het volgende:
Oh, en waardoor duurt het altijd superlang voordat ik een fatsoenlijke multiplayer game heb gevonden? (deathmatch bijvoorbeeld, met meer dan 8 players)
Als ik via mn telefoon naar multiplayer, en dan die quick match doe:
Elke keer dan wordt ik gedisconnect voordat ik in de lobby kom, of ik kom in een lobby met 2 spelers waar er geen bijkomen, of ik word zelf de host en er komt gewoon helemaal niemand bij.
Een friend joinen tijdens een game werkt ook nooit, dan zegt ie iets van 'Session doesnt exist anymore'.
Zo af en toe kom ik wel in een lobby met wat mensen, maar niet vaak of snel...
Is er dan niemand die dat multiplayer doet ofzo? Of hoe kan dit?
Snap er echt niks van, maar het werkt bij mij in ieder geval voor geen meter...
omdat die servers op het moment klote zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef dennus2008 het volgende:
Ik ben aangemeld op social club.
Al een paar dagen, maar er komen geen statistieken.
Over hoever ik heb gelopen ofzo :S hoe kan dat?
Hoelang ben jij al gelinked dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
omdat die servers op het moment klote zijn.
ik heb me account ook al gelinked, maar krijg ook nog geen stats te zien.
Blijkbaar is het probleem ook bekend bij Rockstar.
3 dagen geleden,quote:
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 18 mei 2008 20:01 schreef Yankee_One het volgende:
gvd heb ik net roman bevrijd uit dat warehouse, rij ik met die bobcat over een exploderende barrel![]()
spel begint nu wel heel erg frustrerend te worden
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef koen_pijl het volgende:
HEb ook gta gehad
Maar wat is er precies met duiven?
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]Ik ga die extra zooi allemaal echt niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
niet zo'n last van gehad meeste missies haal ik in 1x (altijd een missie beginne full health +body armor)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:09 schreef BGN het volgende:
Waarom is toch de keuze gemaakt om gefaalde missies vanaf het begin te laten starten? Ik word niet echt blij van vier of vijf keer dezelfde autorit van A naar B naar C (inclusief een tolbrug), om dan eindelijk weer te proberen om nu wel X, Y en Z af te schieten.
Het is al een stuk beter dan eerst met die mission restart, maar mid-mission savepoints, kom op.
Het zal wel meer hardcore zijn ofzo.
a jawel joh, zo'n spel kost best veel geld (vind ik), dan moet je er ook uithalen wat erin zit hequote:Op maandag 19 mei 2008 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga die extra zooi allemaal echt niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holland nights zegt me zo ff nietsScience flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
Geduld hebben! Maak gebruik van het cover-systeem, blijf zoveel mogelijk in dekking en schakel vijanden een voor een uit. Ja het duurt wat langer, maar je overlevingskansen worden veel beter. Granaten zijn ook handig in dit soort missies, maar ben er voorzichtig mee.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik kan nu nog maar 2 missies doen: 'Holland Nights' en 'Snow Storm'.
Heb beide missies al ongeveer 7 keer geprobeerd en het wil maar niet lukken. Ik vrees dat ik gewoon behoorlijk suck in dit spel. Toch vreemd, met Vice City en San Andreas had ik totaal geen moeite.
En als je eenmaals uit het gebouw bent staat buiten een auto die je kunt jatten, zodat je er direct vandoor kunt gaan.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik kan nu nog maar 2 missies doen: 'Holland Nights' en 'Snow Storm'.
Heb beide missies al ongeveer 7 keer geprobeerd en het wil maar niet lukken. Ik vrees dat ik gewoon behoorlijk suck in dit spel. Toch vreemd, met Vice City en San Andreas had ik totaal geen moeite.
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef mirved het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holland nights zegt me zo ff nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
huh moet je voor een missie onder bruggen heenvliegen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef OMG het volgende:
Nu m'n vriendin voor 2 weken in het land is niet erg veel tijd gehad om het te spelen. Afgelopen week heb ik 'em wel uitgespeeld en vandaag heb ik even een stel achievements gehaald (Liberty City (5), Assassin's Greed en nog wat dingetjes). Binnenkort begin ik maar aan het verder nagaan van de random figuren, het zoeken van de duiven (kijken of ik wat aan die kaarten uit de mailtjes heb) en de politie missies eens doen.
Heeft iemand die Under The Radar achievement? Ik vloog een keer tijdens een vlucht met Brucie (dus een soort van missie) onder alle bruggen door. Nu staat er bij m'n stats dat ik onder 10 bruggen ben doorgevlogen. Heb ik er ergens 1 gemist?
Ik moet er ook nog 1 maar heb ze voor me gevoel allemaal gehadquote:Op maandag 19 mei 2008 20:17 schreef mirved het volgende:
nee, als je gewoon uit jezelf onder 13 brugger door vliegt (de grootste tussen de eilanden) krijg die achievement
Op het 3e eiland is er een brug die echt extreem laag is, misschien dat je die niet hebt gehad?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog 1 maar heb ze voor me gevoel allemaal gehad
Dus als ik onder een brug ben dan kan ik dat op me map zien welke ik nog mis?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Op het 3e eiland is er een brug die echt extreem laag is, misschien dat je die niet hebt gehad?
Als je onder een brug door vliegt moet je even de map bekijken, er verschijnen dan icoontjes op de map om aan te geven welke bruggen je nog moet
je kunt ook hier klikken voor een plaatje. Ik bedoel dus de brug op het linker eiland, waar er vier naast elkaar staan en dan de 2e van rechts
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus als ik onder een brug ben dan kan ik dat op me map zien welke ik nog mis?
Ik hoop het want anders spring ik van de brug af met een touw en een blok betonquote:Op maandag 19 mei 2008 21:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja, dat kloptAls je onder een brug zit, of er net onderdoor bent gevlogen moet je even op start duwen en de map bekijken.
Ik ben alleen niet helemaal zeker of het ook werkt als je al eens onder de brug bent doorgevlogen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:15 schreef xFriendx het volgende:
Eens dat het soms vrij frustrerend is om bij een missie eerst weer een heel eind te moeten rijden. Vooral met die tolbrug ja. Vaak genoeg gehad dat ik dood ging en omdat ik dan zo gehaast weer naar die plek toe ging te laat remde en dat tolpoortje gedoe aan gort reed en je meteen de politie weer achter je aan hebt zitten.Los dat is best stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder een dik vuurgevecht gewoon even een hotdog halen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
ik zit met een dillemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb het spel gister pas gehaald.
Maar even het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je heb er geen zak aan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je heb er geen zak aan.
![]()
Dan neem ik ook niet de moeite om het te proberen!
De bruggen op het linker eiland heb ik dus allemaal gemist. Bedankt! Nu even vliegen en een achievement halen!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Op het 3e eiland is er een brug die echt extreem laag is, misschien dat je die niet hebt gehad?
Als je onder een brug door vliegt moet je even de map bekijken, er verschijnen dan icoontjes op de map om aan te geven welke bruggen je nog moet
je kunt ook hier klikken voor een plaatje. Ik bedoel dus de brug op het linker eiland, waar er vier naast elkaar staan en dan de 2e van rechts
Volgens mij kom je die nog tegen bij de Random Characters missies. Als je hem niet laat leven, dan niet :pquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Gupje het volgende:
Ik heb in de missie Holland Nights die gozer laten leven heeft dat nog konsekwenties?
Heb hem laten leven omdat ik die corrupte politie niet mag!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:41 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Volgens mij kom je die nog tegen bij de Random Characters missies. Als je hem niet laat leven, dan niet :p
Wat?quote:
consequentiesquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dacht al dat ik daar helemaal mis mee zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik het pas na 10+ pogingen op deze manier probeerde.
Ja lekker!
Edit: Laat maar, las net de post waar het in stond.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cypress_Hill op 22-05-2008 12:27:26 ]"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
50 euro?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:23 schreef J.Herrer het volgende:
Da's toch zonde man
Over een tijdje heb je vast wel weer zin om te spelen en dan moet je weer een nieuwe kopen
En als je hem toch wilt verkopen, kun je er nu nog minstens 50 euro voor vragen
komt zometeen de DLC baal je dr van dat je m niet meer hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, nou heb het wel gehad met GTA4.
Speel het al dagen niet meer, en denk dat dat eerst
ook niet meer het geval zal zijn
Dat ik wat niet meer heb? Ik verkoop GTA4 niet hoor, beetje beter lezen gaarne..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
komt zometeen de DLC baal je dr van dat je m niet meer hebt
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:07 schreef _GdR_ het volgende:
ow sorry dacht dat jij diezelfde gast was als een paar posts hierboven
nee man russen zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:19 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb hem ook sinds 3 dagen, nog niet heel veel tijd gehad om te spelen dus zit nog op 3 %Maar hij bevalt goed, vette graphics en speelt lekker.. alleen dat russisch-amerikaans zuigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef Reneuh het volgende:
@WRNLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die achievement op een iets creatievere manier gehaald: Ben naar de clucking bell gegaan, vlakbij time square, die heeft slechts 1 ingang.. had een stuk of 20 granaten, een shitload aan ammo (had net die constructie missie gedaan). En toen maar mensen neerschieten, en wachten op de politie. Politie arriveert, stuk of 10 politieagenten gedood, 4 sterren, en gooide een granaat naar buiten (stond vol politieauto's, samen met normale. Knalde aan 1 stuk door, binnen 5 seconden had ik die achievement, maar het ging nog wel zo'n minuut door voordat ale auto's kapot waren (kwamen ook steeds nieuwe bij)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
Laat maar, heb op youtube allerlei filmpjes gevonden erover.
Beste manier die ik in een filmpje zag is, met een Coach (bus) de snelweg blokkeren, wachten tot er een zooitje auto's staat, en dan met een rpg erop losschieten.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef WRNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |