quote:
Op maandag 12 mei 2008 11:01 schreef Reneuh het volgende:Te grappig dat de politie niets doet als je voor hun neus door het rood rijdt, maar o wee als je geen tol betaald.

Wat pas irritant is, is dat de politie achter je aankomt als je te vaak tegen een agent aanloopt.

En ik zat dus die vigilante missies te doen waarbij ik op een gegeven moment zo'n most wanted gast in Broker aan 't zoeken was. Uiteindelijk vond ik ze alleen begonnen ze al op mij te schieten. Toen kwamen er drie agenten aan die op die knakkers begonnen te schieten. Maar goed, die criminelen waren tien keer beter en die agenten legden het gewoon af. Dus ik denk, het is mijn missie, ik maak ze af. Maar op het moment dat ik begin te schieten, keren enkele agenten in de buurt zich tegen mij.

WTF! Ik ben hun rommel aan het opruimen en ze keren zich tegen mij!
Nog een irritant iets. Ik had net een politiewagen gestolen om nog meer most wanted-missies te doen. Ga ik dus even de clucking bell in om m'n health weer 100% te krijgen. Nou, zo gezegd, zo gedaan en even later sta ik weer buiten. Tot mijn verbazing is daar een arrestatie aan de gang waarna de agent de crimineel in MIJN politieauto zet, achter het stuur gaat zitten en er vandoor gaat.

De brutaliteit! Toen heb ik maar een kogel gelost, waarna die knakker stopte en uitstapte om op mij te gaan schieten. De crimineel zag zijn kans echter schoon en dook ook uit de wagen en zette het op een lopen. Al met al dus een hoop gedoe om niets.