Ja, dat ding loopt steeds vast. Misschien maar weer opsturen.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:58 schreef SuperKnurft het volgende:
80 speeluren geen een uitval hier..
En trouwens als je de archievements irritant vind om te halen, waarom probeer je het dan? binnen 5 min kun je die archievement halen, en is gewoon leuk om te doen..
maar snap dat het wel irritant is dat je console vastloopt
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wel erg dikke spoiler, dus lezen op eigen risico:Aha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zal maar langer wachten dan.. Het vervelend is alleen dat ik nog 5 uur playtime heb om onder de 30 uur te blijven en ik zo best wel tijd aan het verspillen ben
I spoke proper England since I was a children.
94quote:Op maandag 12 mei 2008 12:15 schreef Slappe_hap het volgende:
Hoeveel missies zijn er eigenlijk?
Niet per sé.quote:
Ai, ik heb er nu 52 gedaan en dacht dat ik wel bijna klaar wasquote:
Het totaal aantal missies hangt af van de keuzes die je gedurende het spel hebt gemaakt en kan verschillen van zo'n 90 tot 96 missies.quote:
Wat pas irritant is, is dat de politie achter je aankomt als je te vaak tegen een agent aanloopt.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:01 schreef Reneuh het volgende:
Te grappig dat de politie niets doet als je voor hun neus door het rood rijdt, maar o wee als je geen tol betaald.
Serieus? Zou wel een grappig detail zijn.quote:
meen je nie, ik zie het echt niet zitten om nog een keer door de story te gaan,quote:Op maandag 12 mei 2008 16:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Die Liberty City Minute achievment haal ik al niet meer , zit nu op 43 uur.
Maarja GTA is een spel die je meerdere keren uitspeelt.
Heb wel alle duiven dood geschoten
Duh, ze hebben het hele New York idee gefaked en dus al die Amsterdam dingen omgezet in Rotterdam enzo.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Serieus? Zou wel een grappig detail zijn.
vliegveldquote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe de neuk kan je die Rolled Over achievement halen?
Ik presteer het echt alleen maar om 2 keer te rollen en zeker geen 5 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |