consequentiesquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dacht al dat ik daar helemaal mis mee zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik het pas na 10+ pogingen op deze manier probeerde.
Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Laat maar, las net de post waar het in stond.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cypress_Hill op 22-05-2008 12:27:26 ]"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
50 euro?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:23 schreef J.Herrer het volgende:
Da's toch zonde man
Over een tijdje heb je vast wel weer zin om te spelen en dan moet je weer een nieuwe kopen
En als je hem toch wilt verkopen, kun je er nu nog minstens 50 euro voor vragen
komt zometeen de DLC baal je dr van dat je m niet meer hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, nou heb het wel gehad met GTA4.
Speel het al dagen niet meer, en denk dat dat eerst
ook niet meer het geval zal zijn
Dat ik wat niet meer heb? Ik verkoop GTA4 niet hoor, beetje beter lezen gaarne..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
komt zometeen de DLC baal je dr van dat je m niet meer hebt
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:07 schreef _GdR_ het volgende:
ow sorry dacht dat jij diezelfde gast was als een paar posts hierboven
nee man russen zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:19 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb hem ook sinds 3 dagen, nog niet heel veel tijd gehad om te spelen dus zit nog op 3 %Maar hij bevalt goed, vette graphics en speelt lekker.. alleen dat russisch-amerikaans zuigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef Reneuh het volgende:
@WRNLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die achievement op een iets creatievere manier gehaald: Ben naar de clucking bell gegaan, vlakbij time square, die heeft slechts 1 ingang.. had een stuk of 20 granaten, een shitload aan ammo (had net die constructie missie gedaan). En toen maar mensen neerschieten, en wachten op de politie. Politie arriveert, stuk of 10 politieagenten gedood, 4 sterren, en gooide een granaat naar buiten (stond vol politieauto's, samen met normale. Knalde aan 1 stuk door, binnen 5 seconden had ik die achievement, maar het ging nog wel zo'n minuut door voordat ale auto's kapot waren (kwamen ook steeds nieuwe bij)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
Laat maar, heb op youtube allerlei filmpjes gevonden erover.
Beste manier die ik in een filmpje zag is, met een Coach (bus) de snelweg blokkeren, wachten tot er een zooitje auto's staat, en dan met een rpg erop losschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |