Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Waarom sla jij vrouwen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Iedereen mept meteen elk wijf daar de grond inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Ja, ik meen het echt serieus! Geen grapquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Dat was buiten voor je raam... Er werd een oud vrouwtje in elkaar geramd terwijl jij vrolijk GTA zat te spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Assassin hoeft niet voor het hoofdverhaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef KarnSuk het volgende:
Hello, ik zit nu op 56.51%,. Ik kan alleen nog maar missies voor Assassin doen, moet ik die perse doen? Of moet ik iemand opbellen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef KarnSuk het volgende:
Wie heeftIk gok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:54 schreef KarnSuk het volgende:
Ik heb net op de boot alle mannetjes van Dimitri afgeknald, heb ook boven op de boot de cargo hold geopend. Eenmaal dat ik beneden ben is ie weer dicht. Als ik weer naar boven ga kan ik 'm niet meer openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Wat is een cache?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Overigens is dat met GTA wel aan te raden, als je ook veel andere spellen speelt. Ik heb dus laatst mijn cache geleegd (Y X X LB RB X X) en toen liep GTA ineens een stukkie vloeiender. Speel momenteel toch alleen maar CoD4 en GTA4, dus die gebruikte cache van mijn andere spellen kan ik beter voor deze games gebruiken.
Zoeken?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Seal_force het volgende:
Hoe kom je aan nieuwe wapens ? Zonder missie's te doen en te kopen?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe kan je die interview doen bij de lawyers? Ik heb pak aan en alles, maar krijg maar geen afspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je je al aangemeld op hun site dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Pieter-utd het volgende:
Hoe kan je die interview doen bij de lawyers? Ik heb pak aan en alles, maar krijg maar geen afspraak
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]Ik heb geen email (en ja ik heb me wel aangemeld op die site). Maar las op een gta forum dat meer mensen dit probleem hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Heb je je al aangemeld op hun site dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdje wachten? Keertje spel opslaan zodat je 6 uur verder bent?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik heb geen email (en ja ik heb me wel aangemeld op die site). Maar las op een gta forum dat meer mensen dit probleem hebben
Op verschillende tijden geprobeerd te bellen? Sommigen nemen niet op op bepaalde tijden. Soms bel ik Roman drie keer achter elkaar en krijg ik alleen z'n voicemail. Gewoon blijven proberen en eventueel spel opslaan, 6 uur verder en opnieuw bellen. Email checken, enz.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:45 schreef L2 het volgende:
Niemand die een oplossing heeft? (en nee ik begin niet overnieuw)
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op verschillende tijden geprobeerd te bellen? Sommigen nemen niet op op bepaalde tijden. Soms bel ik Roman drie keer achter elkaar en krijg ik alleen z'n voicemail. Gewoon blijven proberen en eventueel spel opslaan, 6 uur verder en opnieuw bellen. Email checken, enz.
De laatste missie die je hebt gedaan is ''I need your Clothes, your boots, and Your motorcycle''? Dan zou je nu I'll Take Her moeten krijgen, van Gerry.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:36 schreef L2 het volgende:
[..]
ja ook geprobeerd. geen email, nummer blijft buiten gebruik. Rare is dat zijn icoon wel op mijn map heeft gestaan, maar na dat ik een paar missies heb gespeelt voor de gebroeders McReary deze is verdwenen..
Heb je dat ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Op IGN is namelijk een video-feature waar ze beweren dat er maar een gedeelte (één autoband, om precies te zijn) van die auto in het vak hoeft te staan waardoor je er wel een stuk of 6 kwijt kan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
2, als je er 3 neerzet word er ééntje niet opgeslagen.
Nou, ik zette net 3 auto's, 2 ongeveer 90% en eentje 100% in het vakje, en er was er één weg na het saven. Dus...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef Boef het volgende:
[..]
Heb je dat ook daadwerkelijk uitgeprobeerd? Op IGN is namelijk een video-feature waar ze beweren dat er maar een gedeelte (één autoband, om precies te zijn) van die auto in het vak hoeft te staan waardoor je er wel een stuk of 6 kwijt kan.
Nou lijkt het mij dat ze dat op z'n minst uitgezocht hebben voor ze zo'n feature maken...
Gevangeniscentrum? nog niet tegen gekomen. het blijft een erg vaag verschijnselquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De laatste missie die je hebt gedaan is ''I need your Clothes, your boots, and Your motorcycle''? Dan zou je nu I'll Take Her moeten krijgen, van Gerry.
En die krijg je, volgens mij, doordat je dan gebeld wordt door Patrick dat je weer langs dat gevangeniscentrum moet.
Neequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:08 schreef koen_pijl het volgende:
hey,
Kan ik met een vriend van uit één xbox co op doen?
Heeft er iemand snel antwoord
Met de warezversie kan je niet aan 100% komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:20 schreef RacerDKB het volgende:
Is er al een 100% list? Zit nu op 80% en begin me een beetje af te vragen wtf ik nog moet doen
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Met de warezversie kan je niet aan 100% komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |