Hij lult maar wat, volgens mij is hij de directeur van stichting Brein, zo'n huillie om warez is het.quote:
Al taxi en politie en brandweer missie's etc gedaan? (Als die er uberhaupt zijn, heb het spel pas net)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij lult maar wat, volgens mij is hij de directeur van stichting Brein, zo'n huillie om warez is het.
Is er nou een 100% list? Zit nu op 82.5% en het enige wat ik nog kan bedenken is nog 18 races doen en die kutduiven neerschieten.
Hmmm, slordig van IGN. Het is niet echt een noemenswaardige exploit als het alleen werkt totdat je je speelsessie beëindigt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou, ik zette net 3 auto's, 2 ongeveer 90% en eentje 100% in het vakje, en er was er één weg na het saven. Dus...
Vergeet de packages van Little Jacob en exotic exports (ook auto's stelen) van Brucie niet. En sommige random characters kun je meerdere malen tegenkomen. één ontmoeting is genoeg voor de achievement maar voor 100% moet je volgens mij ook alle vervolg-ontmoetingen langs. Ook heb je 9 assassin missies.quote:Op zondag 18 mei 2008 01:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vigilante missies inderdaad (20 gewone crimes), most wanted missies (alle "most wanted" schurken afmaken), duiven afschieten, stuntjumps completen, "toevallige personen" completen (dat zijn die blauwe poppetjes op je radar), alle 30 voertuigen stelen en afleveren, alle speciale eigenschappen van vrienden unlocken (die unlock je als ze op een bepaald vriendschapspercentage zitten), cpu in alle spelletjes minstens 1x verslaan.
Dat is 't geloof ik.![]()
Yup, pak met stropdas etc en nette/dure schoenen.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:43 schreef Mirel het volgende:
Wat zijn nou weer smart clothes en smart shoes? Want dat heb je dus nodig voor Jimmy Pegorino's missies. Het staat nergens goed uitgelegd en op gamefaqs doen ze ook geen moeite. Ik heb gewoon een suit en schoenen aan van Perseus..
Maar het werkt niet.quote:Op zondag 18 mei 2008 10:53 schreef Dickies het volgende:
[..]
Yup, pak met stropdas etc en nette/dure schoenen.
Zwarte maatpak met rode stropdas en dan zwarte glimmende schoenen.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 12:38 schreef Mirel het volgende:
Denk dat het lach lag aan de het pak die dat ik had. Dat was namelijk wel een pak, maar de het hemd eronder was rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat dat ding weer op Freeezee!!!!
Gek word ik er van!!
Er is toch wel iemand hier die dit weet..?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef ZigoSOS het volgende:
Oh, en waardoor duurt het altijd superlang voordat ik een fatsoenlijke multiplayer game heb gevonden? (deathmatch bijvoorbeeld, met meer dan 8 players)
Als ik via mn telefoon naar multiplayer, en dan die quick match doe:
Elke keer dan wordt ik gedisconnect voordat ik in de lobby kom, of ik kom in een lobby met 2 spelers waar er geen bijkomen, of ik word zelf de host en er komt gewoon helemaal niemand bij.
Een friend joinen tijdens een game werkt ook nooit, dan zegt ie iets van 'Session doesnt exist anymore'.
Zo af en toe kom ik wel in een lobby met wat mensen, maar niet vaak of snel...
Is er dan niemand die dat multiplayer doet ofzo? Of hoe kan dit?
Snap er echt niks van, maar het werkt bij mij in ieder geval voor geen meter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat die servers op het moment klote zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:38 schreef dennus2008 het volgende:
Ik ben aangemeld op social club.
Al een paar dagen, maar er komen geen statistieken.
Over hoever ik heb gelopen ofzo :S hoe kan dat?
Hoelang ben jij al gelinked dan?quote:Op zondag 18 mei 2008 19:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
omdat die servers op het moment klote zijn.
ik heb me account ook al gelinked, maar krijg ook nog geen stats te zien.
Blijkbaar is het probleem ook bekend bij Rockstar.
3 dagen geleden,quote:
Heb ik ook gehadquote:Op zondag 18 mei 2008 20:01 schreef Yankee_One het volgende:
gvd heb ik net roman bevrijd uit dat warehouse, rij ik met die bobcat over een exploderende barrel![]()
spel begint nu wel heel erg frustrerend te worden
quote:Op maandag 19 mei 2008 08:24 schreef koen_pijl het volgende:
HEb ook gta gehad
Maar wat is er precies met duiven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2008 09:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]Ik ga die extra zooi allemaal echt niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
niet zo'n last van gehad meeste missies haal ik in 1x (altijd een missie beginne full health +body armor)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:09 schreef BGN het volgende:
Waarom is toch de keuze gemaakt om gefaalde missies vanaf het begin te laten starten? Ik word niet echt blij van vier of vijf keer dezelfde autorit van A naar B naar C (inclusief een tolbrug), om dan eindelijk weer te proberen om nu wel X, Y en Z af te schieten.
Het is al een stuk beter dan eerst met die mission restart, maar mid-mission savepoints, kom op.
Het zal wel meer hardcore zijn ofzo.
a jawel joh, zo'n spel kost best veel geld (vind ik), dan moet je er ook uithalen wat erin zit hequote:Op maandag 19 mei 2008 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ga die extra zooi allemaal echt niet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holland nights zegt me zo ff nietsScience flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
Geduld hebben! Maak gebruik van het cover-systeem, blijf zoveel mogelijk in dekking en schakel vijanden een voor een uit. Ja het duurt wat langer, maar je overlevingskansen worden veel beter. Granaten zijn ook handig in dit soort missies, maar ben er voorzichtig mee.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik kan nu nog maar 2 missies doen: 'Holland Nights' en 'Snow Storm'.
Heb beide missies al ongeveer 7 keer geprobeerd en het wil maar niet lukken. Ik vrees dat ik gewoon behoorlijk suck in dit spel. Toch vreemd, met Vice City en San Andreas had ik totaal geen moeite.
En als je eenmaals uit het gebouw bent staat buiten een auto die je kunt jatten, zodat je er direct vandoor kunt gaan.quote:Op maandag 19 mei 2008 13:17 schreef Pronk het volgende:
Ik kan nu nog maar 2 missies doen: 'Holland Nights' en 'Snow Storm'.
Heb beide missies al ongeveer 7 keer geprobeerd en het wil maar niet lukken. Ik vrees dat ik gewoon behoorlijk suck in dit spel. Toch vreemd, met Vice City en San Andreas had ik totaal geen moeite.
quote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef mirved het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.holland nights zegt me zo ff nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
huh moet je voor een missie onder bruggen heenvliegen?quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef OMG het volgende:
Nu m'n vriendin voor 2 weken in het land is niet erg veel tijd gehad om het te spelen. Afgelopen week heb ik 'em wel uitgespeeld en vandaag heb ik even een stel achievements gehaald (Liberty City (5), Assassin's Greed en nog wat dingetjes). Binnenkort begin ik maar aan het verder nagaan van de random figuren, het zoeken van de duiven (kijken of ik wat aan die kaarten uit de mailtjes heb) en de politie missies eens doen.
Heeft iemand die Under The Radar achievement? Ik vloog een keer tijdens een vlucht met Brucie (dus een soort van missie) onder alle bruggen door. Nu staat er bij m'n stats dat ik onder 10 bruggen ben doorgevlogen. Heb ik er ergens 1 gemist?
Ik moet er ook nog 1 maar heb ze voor me gevoel allemaal gehadquote:Op maandag 19 mei 2008 20:17 schreef mirved het volgende:
nee, als je gewoon uit jezelf onder 13 brugger door vliegt (de grootste tussen de eilanden) krijg die achievement
Op het 3e eiland is er een brug die echt extreem laag is, misschien dat je die niet hebt gehad?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog 1 maar heb ze voor me gevoel allemaal gehad
Dus als ik onder een brug ben dan kan ik dat op me map zien welke ik nog mis?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Op het 3e eiland is er een brug die echt extreem laag is, misschien dat je die niet hebt gehad?
Als je onder een brug door vliegt moet je even de map bekijken, er verschijnen dan icoontjes op de map om aan te geven welke bruggen je nog moet
je kunt ook hier klikken voor een plaatje. Ik bedoel dus de brug op het linker eiland, waar er vier naast elkaar staan en dan de 2e van rechts
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus als ik onder een brug ben dan kan ik dat op me map zien welke ik nog mis?
Ik hoop het want anders spring ik van de brug af met een touw en een blok betonquote:Op maandag 19 mei 2008 21:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja, dat kloptAls je onder een brug zit, of er net onderdoor bent gevlogen moet je even op start duwen en de map bekijken.
Ik ben alleen niet helemaal zeker of het ook werkt als je al eens onder de brug bent doorgevlogen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:15 schreef xFriendx het volgende:
Eens dat het soms vrij frustrerend is om bij een missie eerst weer een heel eind te moeten rijden. Vooral met die tolbrug ja. Vaak genoeg gehad dat ik dood ging en omdat ik dan zo gehaast weer naar die plek toe ging te laat remde en dat tolpoortje gedoe aan gort reed en je meteen de politie weer achter je aan hebt zitten.Los dat is best stoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder een dik vuurgevecht gewoon even een hotdog halen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:14 schreef _GdR_ het volgende:
ik zit met een dillemaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:32 schreef Rekkie het volgende:
Ik heb het spel gister pas gehaald.
Maar even het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je heb er geen zak aan.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:37 schreef DSS24 het volgende:
[..]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus je heb er geen zak aan.
![]()
Dan neem ik ook niet de moeite om het te proberen!
De bruggen op het linker eiland heb ik dus allemaal gemist. Bedankt! Nu even vliegen en een achievement halen!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Op het 3e eiland is er een brug die echt extreem laag is, misschien dat je die niet hebt gehad?
Als je onder een brug door vliegt moet je even de map bekijken, er verschijnen dan icoontjes op de map om aan te geven welke bruggen je nog moet
je kunt ook hier klikken voor een plaatje. Ik bedoel dus de brug op het linker eiland, waar er vier naast elkaar staan en dan de 2e van rechts
Volgens mij kom je die nog tegen bij de Random Characters missies. Als je hem niet laat leven, dan niet :pquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:31 schreef Gupje het volgende:
Ik heb in de missie Holland Nights die gozer laten leven heeft dat nog konsekwenties?
Heb hem laten leven omdat ik die corrupte politie niet mag!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:41 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Volgens mij kom je die nog tegen bij de Random Characters missies. Als je hem niet laat leven, dan niet :p
Wat?quote:
consequentiesquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dacht al dat ik daar helemaal mis mee zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat ik het pas na 10+ pogingen op deze manier probeerde.
Ja lekker!
Edit: Laat maar, las net de post waar het in stond.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cypress_Hill op 22-05-2008 12:27:26 ]"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
50 euro?quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:23 schreef J.Herrer het volgende:
Da's toch zonde man
Over een tijdje heb je vast wel weer zin om te spelen en dan moet je weer een nieuwe kopen
En als je hem toch wilt verkopen, kun je er nu nog minstens 50 euro voor vragen
komt zometeen de DLC baal je dr van dat je m niet meer hebtquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:00 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, nou heb het wel gehad met GTA4.
Speel het al dagen niet meer, en denk dat dat eerst
ook niet meer het geval zal zijn
Dat ik wat niet meer heb? Ik verkoop GTA4 niet hoor, beetje beter lezen gaarne..quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
komt zometeen de DLC baal je dr van dat je m niet meer hebt
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:07 schreef _GdR_ het volgende:
ow sorry dacht dat jij diezelfde gast was als een paar posts hierboven
nee man russen zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:19 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb hem ook sinds 3 dagen, nog niet heel veel tijd gehad om te spelen dus zit nog op 3 %Maar hij bevalt goed, vette graphics en speelt lekker.. alleen dat russisch-amerikaans zuigt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef Reneuh het volgende:
@WRNLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb die achievement op een iets creatievere manier gehaald: Ben naar de clucking bell gegaan, vlakbij time square, die heeft slechts 1 ingang.. had een stuk of 20 granaten, een shitload aan ammo (had net die constructie missie gedaan). En toen maar mensen neerschieten, en wachten op de politie. Politie arriveert, stuk of 10 politieagenten gedood, 4 sterren, en gooide een granaat naar buiten (stond vol politieauto's, samen met normale. Knalde aan 1 stuk door, binnen 5 seconden had ik die achievement, maar het ging nog wel zo'n minuut door voordat ale auto's kapot waren (kwamen ook steeds nieuwe bij)quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
Laat maar, heb op youtube allerlei filmpjes gevonden erover.
Beste manier die ik in een filmpje zag is, met een Coach (bus) de snelweg blokkeren, wachten tot er een zooitje auto's staat, en dan met een rpg erop losschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |