Die was ook wel heel simpel hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
Whehe, ik zit nu bij de No.1 missie van Brucie. Ik boek die Comet echt keihard maar op de een of andere manier boeken die andere gasten ze nog veel harder. Dus bij de tweede run dacht ik slim te zijn. Net voor dat startpunt spring ik uit de comet waarna ik de banden van de tegenstanders lek schiet. (Ik weet 't. ) Dus ik zit flierefluitend met die controller in m'n handjes, staat er opeens dat de race gesaboteerd is. Ja, duh! Dat heb ik net gedaan. Moet je niet verklappen, kutconsole!
Ik eerst ook hoor. Nu heb ik het wel redelijk onder de knie. Inderdaad wat vaker het gas loslaten en op tijd remmen. Met een crash ben je meer tijd kwijt dan voorzichtiger rijden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh, oké. Raakte echt gefrustreerd van dat rijden. Ben in deze GTA sowieso al niet zo'n ster in het onder controle houden van mijn auto. Ik vul de meeste tijd met U-bochten en burnouts.Zal het gaspedaal bij de volgende keer eens wat minder diep indrukken.
sowheej! je hebt een vriendin. mag je dr ook al neuken?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kreeg dus een 360 met Forza2 én GTA4 van mn vriendin op mn verjaardag
de chaos is juist geweldig. alleen de rest niet.quote:Wat een gameMP is ook geniaal, alleen wel een chaos imho
Welke rest?quote:Op woensdag 14 mei 2008 11:12 schreef _GdR_ het volgende:
de chaos is juist geweldig. alleen de rest niet.
de online rest.quote:
Dat, of er is nog een makkelijkere manier. Er is namelijk een shop met alleen maar motors (linksboven op de kaart). Rij met een auto die winkel binnen en verschuif alle motors naar een hoekje, zet de auto er ook bij en steel nog een auto van de straat, dan 2 rpg shots, et voila!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
Laat maar, heb op youtube allerlei filmpjes gevonden erover.
Beste manier die ik in een filmpje zag is, met een Coach (bus) de snelweg blokkeren, wachten tot er een zooitje auto's staat, en dan met een rpg erop losschieten.
Het is met zelf nog niet gelukt, maar je hoeft dus blijkbaar niet 5 in 1 roll te doen. Je kunt ze ook in een paar keer doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
vliegveldheb je van die gele dingen waar je met de helft van je auto overheen rijd. Dan flipt ie em behoorlijk. Maar dan moet je wel een snelle waggie snieren.
Grootste nadeel vind ik dat er geen echte lobby of rooms zijn. Bij iedere disconnect ga je terug naar de SP. Ik heb niet zo veel last van disconnects en vrijwel geen lag gezien nog. Verder vind ik de MP best vetquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de online rest.
single player is vet. en het idee van de multiplayer ook.
helaas is t online gebeuren zwaar kut uitgewerkt. hopelijk komt er verandering in met de DLC en/of update oid.
Free mode vind ik ook niet veel aan. Maar wat kan je niet leuk vinden aan met een zooi mensen elkaar afknallen in zo'n leuk uitgewerkte stad? De complete chaos, achtervolgingen, schietpartijen, explosies. Prachtig toch? Of doe je in de SP ook enkel de missies en maak je er nooit voor de lol eens een zooitje van en random mensen afknallen? Voor mij hoort dat toch wel bij GTA hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:02 schreef Def1987 het volgende:
Het multiplayer gedeelte heb ik ook 2 dagen na de launch gespeeld en sindsdien niet meer aangeraakt. Het zonder doel rondlopen ( free mode ) vind ik saai, maar dat heb ik ook met andere games, en de rest van de modes spreekt me niet zoveel aan.
Voor de rest een geweldig spel.
Ik speel voornamelijk de missies en daar heb ik al lol genoeg aanquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef Dickies het volgende:
[..]
Free mode vind ik ook niet veel aan. Maar wat kan je niet leuk vinden aan met een zooi mensen elkaar afknallen in zo'n leuk uitgewerkte stad? De complete chaos, achtervolgingen, schietpartijen, explosies. Prachtig toch? Of doe je in de SP ook enkel de missies en maak je er nooit voor de lol eens een zooitje van en random mensen afknallen? Voor mij hoort dat toch wel bij GTA hoorEn nu kan het online met mensen die ook nog terugschieten ed.
Tja, met andere spellen heb je soms ook dat je met was mensen zit die of de boel vergallen of het concept wat minder serieus nemen zoals bij cops 'n crooks. Daar heb ik ook wat mindere ervaringen gehad maar ook hele toffe potjes met de achtervolgingen, op het laatste moment neergeschoten worden e.d. De dingen waar je het voor doet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:43 schreef _GdR_ het volgende:
online is niet fantastisch.
Zit eindelijk in 'lobby1' (wat aan het begin zwaar hilarisch is. snel rocket launcher pakken voordat er iemand binnen is. je daarna verstoppen en je telefoon pakken om mensen te inviten.)
zit ie eindelijk vol. ga je ranked match doen. -loading- je bent in 'lobby2'. spel wordt gestart -loading- je doet een potje cops n crooks. binnen 1minuut klaar. -loading- terug in 'lobby1'. eerst ff checken of iedereen weer geconnected is en de frustratie begint opnieuw.
nee online is kut met GTA. met zn 4en in de auto/helikopter/etc is natuurlijk geweldig. de coop ook. alleen het duurt allemaal veel te lang. dus hopelijk komt er een update voor t online gebeuren.
natuurlijk heb ik toffe online potjes gedaan. Helaas duurt het allemaal te lang en te onlogisch.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Tja, met andere spellen heb je soms ook dat je met was mensen zit die of de boel vergallen of het concept wat minder serieus nemen zoals bij cops 'n crooks. Daar heb ik ook wat mindere ervaringen gehad maar ook hele toffe potjes met de achtervolgingen, op het laatste moment neergeschoten worden e.d. De dingen waar je het voor doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:24 schreef KarnSuk het volgende:Ben nog niet zo ver dus ik weet niet of de brug nog dicht is en hoe het zit met de subway. Ik heb in ieder geval 6 sterren weggekregen door de gangen van het metrostelsel te gebruiken om weg te gaan. Een paar seconden laten kreeg ik meteen weer 6 sterren though omdat ik op het andere eiland zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:24 schreef KarnSuk het volgende:Met een roflcopter zal het je niet lukken, kun je beter landen en een auto pakken, dat heb je ze zo afgeschud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. 3 sterren politie achter me aan, ik zit nu in een helikopter , maar overal waar ik vlieg komen politie auto's op me radar, iemand tips? Begint echt irritant te worden, ik dacht dat je met een helikopter de politie zo had afgeschud?I spoke proper England since I was a children.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus in bijna de eerste missie ofzo, haha.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben nog niet zo ver dus ik weet niet of de brug nog dicht is en hoe het zit met de subway. Ik heb in ieder geval 6 sterren weggekregen door de gangen van het metrostelsel te gebruiken om weg te gaan. Een paar seconden laten kreeg ik meteen weer 6 sterren though omdat ik op het andere eiland zat.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Leonos het volgende:
Of pay and sprayDat is ongeveer het einde ja, nu nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:36 schreef Leonos het volgende:
Of pay and spraySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I spoke proper England since I was a children.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:45 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het einde ja, nu nog..Wat was er anders gebeurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben ook benieuwd wat het alternatief zou zijn geweest, ik ga hem in ieder geval nog een keer uitspelenquote:
Heb hem 2x uitgespeelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Detail in verschil van de laatste missieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edwink89.hyves.nl
Pak + goede schoenenquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik krijg nu een missie van Joe Pellegrino maar ik moet Smart Clothing aan? Wat verstaan ze onder smart clothing?
Mafia type dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef Spaulding het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik krijg nu een missie van Joe Pellegrino maar ik moet Smart Clothing aan? Wat verstaan ze onder smart clothing?
Even naar Perseus gaan. Bij die kledingwinkel kun je iig alles vinden.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef Spaulding het volgende:
Wat een vraag zeg, dat kun je toch gewoon zien/proberen?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:59 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoeveel voertuigen kun je kwijt in het parkeervak van het eerste savehouse?
Ik kan wel zien of het past ja, maar of ze ook blijven staan bij het saven?quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een vraag zeg, dat kun je toch gewoon zien/proberen?
2, als je er 3 neerzet word er ééntje niet opgeslagen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:17 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik kan wel zien of het past ja, maar of ze ook blijven staan bij het saven?
Nee, dat merkte ik ook.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
2, als je er 3 neerzet word er ééntje niet opgeslagen.
Neequote:Op donderdag 15 mei 2008 17:13 schreef Parkinson_XTC het volgende:
heeft iemand toevallig een overzicht met welke gta-auto's welke reallife auto's voor moeten stellen?
jawelquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:13 schreef Parkinson_XTC het volgende:
heeft iemand toevallig een overzicht met welke gta-auto's welke reallife auto's voor moeten stellen?
Daarnet Saints Row geprobeerd maar daar zegt de xbox ook " damaged save game" bij al mijn gesaved games. Als ik die dan opstart begint SR gewoon bij het begin terwijl ik hem al uitgespeeld heb. Ook is het ventje helemaal bloot en waar een boxer hoort te zitten is hij doorzichtig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Had m'n eerste korte freeze zojuist toen ik het tweede eiland unlockte. Kwam over een brug aan en wilde meteen de hoek om waarna het beeld een halve seconde stilstond. Verder niet meer gehad. Ik had trouwens via dat lovemeet Carmen gedate en dat is echt een pokkewijf...niet normaal.En het vervelende is, die stem van haar doet me denken aan iemand die bij mij op de middelbare school zat. Ook zo'n omhoogevallen bitch.
Ik hoop voor je dat het daar bij blijft. Mijn broer had 1 week geleden een vastloper. Gisteren ik 4 achter elkaar en toen heb ik het opgegeven. Het lijkt alsof alle savegames naar de klote zijn. Moet ik weer helemaal overnieuw beginnen met GTA als hij het tenminste ooit gaat doen. Ben bang dat ik de Xbox ook al langer dan 2 jaar heb dus naar garantie kan ik fluiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vreemd, DSS24. Ik had wel eerder iets vaags. Ik had toen een paar missies al uitgespeeld (Escuela of the streets ofzo en die flikkermissie) maar toen ik 'm weer aanzette moest ik de missie opnieuw doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al gevonden.KLAAS JAN HUNTELAAR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lekker!
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:32 schreef Pronk het volgende:
Gisteren ben ik aangekomen bij 'Snow Storm'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren ben ik aangekomen bij 'Snow Storm'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:36 schreef DSS24 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met Saints Row precies hetzelfde, heb hem nooit uitgespeeld hierom. Ik was al redelijk ver, maar ineens waren al mijn saved games damaged. Geen idee hoe het komt. Sindsdien heb ik ook doorzichtige mannetjes e.d. precies wat jij beschrijft. Heb toen het spel weggelegd en nooit meer aangeraakt. Ik kan mij herinneren dat ik vlak ervoor, maar dat is intussen al 9 maanden geleden oid. mijn cache heb geleegd, dus misschien dat dat het is.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Daarnet Saints Row geprobeerd maar daar zegt de xbox ook " damaged save game" bij al mijn gesaved games. Als ik die dan opstart begint SR gewoon bij het begin terwijl ik hem al uitgespeeld heb. Ook is het ventje helemaal bloot en waar een boxer hoort te zitten is hij doorzichtig.
Gisteren ben ik aangekomen bij 'Snow Storm'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, ik heb dus ook mijn cache geleegd om te kijken of ik daar het probleem met GTA misschien zo op kon lossen. Waarschijnlijk ligt het dus echt daaraan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:52 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik heb met Saints Row precies hetzelfde, heb hem nooit uitgespeeld hierom. Ik was al redelijk ver, maar ineens waren al mijn saved games damaged. Geen idee hoe het komt. Sindsdien heb ik ook doorzichtige mannetjes e.d. precies wat jij beschrijft. Heb toen het spel weggelegd en nooit meer aangeraakt. Ik kan mij herinneren dat ik vlak ervoor, maar dat is intussen al 9 maanden geleden oid. mijn cache heb geleegd, dus misschien dat dat het is.
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Waarom sla jij vrouwen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Iedereen mept meteen elk wijf daar de grond inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Ja, ik meen het echt serieus! Geen grapquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Dat was buiten voor je raam... Er werd een oud vrouwtje in elkaar geramd terwijl jij vrolijk GTA zat te spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Assassin hoeft niet voor het hoofdverhaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef KarnSuk het volgende:
Hello, ik zit nu op 56.51%,. Ik kan alleen nog maar missies voor Assassin doen, moet ik die perse doen? Of moet ik iemand opbellen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |