Dat is natuurlijk wel mooi meegenomen, een Mikke-TTquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom die TT eigenlijk? Of wilde je perse een MikkieTT
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedenk nu ook nog een goede![]()
volgende dan maar Nijmegen #93 Waar Kees nog even uitgesteld is.
Festini Perenijsjessss!quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
bierrrrr
Een maandje of negen, that is?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar Kees nog even op zich laat wachten dan ?
Dus jij zorgt voor de kinderen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah je hoeft je geen zorgen te maken om mij en Kees hoorje kan gewoon slapen 's nachts
The saga continues: ze wil nu de bijeenkomst opsplitsen. Dus één groep 's ochtends en één groep 's middags. Gevolg: ik moet eerder weg van m'n werk en naar de uni jakkeren voor een werkgroep van misschien 45 minuten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg af en toe echt een punthoofd van docenten. Beginnen ze weken terug over een bijeenkomst die verzet moet worden. Lastig, maar vooruit. Ik op m'n werk van alles regelen hiervoor, het zou allemaal net passen. Wat flikt het mens vervolgens? De reden waarom de bijeenkomst niet door kan gaan is vervallen, dus nu kan het alsnog 's ochtends vroeg. Ja, nu moet ik dus al werken.
*zucht*
Een passer?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei
Btw Mikkie ik zou gewoon een passer in der nek steken.. daar leert ze vast van
Da's in elk geval beter dan Pietquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kees?
reactie 1:quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great ik sta me weer om te kleden terwijl er een stelletje malloten op het dak zitGelukkig dat ik 1 gordijn dicht heb zitten
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great ik sta me weer om te kleden terwijl er een stelletje malloten op het dak zitGelukkig dat ik 1 gordijn dicht heb zitten
Take a guessquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:04 schreef DJKoster het volgende:
waar is Mikkie?
Doe geen moeite, hij leest bij totdat minimaal 3 topics achter elkaar z'n naam niet meer genoemd wordtquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, bij ons in huis komt heel misschien een kamer vrij, zal ik H_M mailen?
Alleen dat met die stotteraar is wel vrij matigquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit topic is echt geweldig.... [ afbeelding ]
[Paint] The angry dog
De lion king & de schreeuw zijn leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit topic is echt geweldig.... [ afbeelding ]
[Paint] The angry dog
quote:Lucas > Zaterdag weer motorrijles zegt (22:15):
jonge ... echt kansloos
Lucas > Zaterdag weer motorrijles zegt (22:15):
ik kom thuis van werken
ga meteen pc aan doen
en nu zit ik er nog achter
intussen ff gegeten en auto gewassen meer nie
Best relaxt daar op die bankjes of in het gras zitten, toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehezo dat was lekker/leuk/gezellig..
We hebben een ijsje op het keizer karel plein gegetenMaar dan ook echt op het plein zelf
Ik was er nog nooit op geweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Best relaxt daar op die bankjes of in het gras zitten, toch?
Tien rondjes? Ik denk dat iedereen afhaakt na één rondje, of er niet eens aan begintquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit op geweestmaar wel lekker op het bankje gezeten..
Hebben er al een heel intro spel bedacht voor die leuke mentorkindjes's nachts met de nodige biertjes/wijntjes 10 rondjes rennen over de binnenroute.. Dus over dat water stappen enzo
Een gesprekje? Damn, ze pakken het serieus aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
NopeMaarja heb 15 mei eerst nog een gesprekje.. maar er zijn meestal nooit zoveel internationaal en europees recht mentoren dus ik denk dat het wel snor zit
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveelste jaars ben je dan eik wel niet Mikkie
Neu, niet helemaal.quote:
IJsjes, danoontjes, en dan nog klagen over je kontquote:
neem een compenseerpeerquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb vandaag schandaaalig gegetenmorgen en de rest van de week weer balansdag
Ja incrowd joke, niet grappig zo denk ik dan, misschien was het gebruik van mijn smilie niet optimaal, zou er meer zo uit moeten zien:quote:
idem, alhoewel ik waarschijnlijk toch nog eerst ga lezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ik denk dat ik mijn bed maar eens inklim
quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:37 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn chef (vrouwelijk) vandaag weer zo slecht gekleed is..
Rok met daaroverheen labjas en veiligheidsschoenen met witte sokken staat totaal niet
Dat zwarte koksding stond je goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 03:59 schreef swarmahoer het volgende:
en ik zag yasha nog op het terras
Bedoel je dat je nu niet dronken bent? Of dat je altijd toch al zo bagger typt dus dat we het verschil toch niet merkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 03:58 schreef swarmahoer het volgende:
fuck fuck fuck kut personeel.... ik heb de bus gemist en moet over 2 uur weer richting bredawe hadden een personeelsfeeestje en in tegenstelling tot mikkie hoef ik niks te editten of veranderen aan het bericht omdat i kdronken ben
Hoe gaat 't met je vader? Al serieus herstellende of ben ik nu te optimistischquote:
Die heb ik nog live gezien, was voorprogramma van de Chili Peppers. Was erg gaafquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh en vooral omdat wij niet van zo'n super uitgaansbeesten zijn wordt dat nog leuk
Maar we hebben een klein gesprekje ofzo kweet niet precies..
Btw heerlijk nummer nog steeds.. werd plat gedraaid op mijn introkamp
Ja zoiets..quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welkom, organon is toch medicijnontwikkeling, zit je in een laboratorium ratten te vergiftigen
?
Lees net pas deze postquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nijmegen #84 - Waar de koningin ook welkom is. slotje op deze ajb, er is al een juiste geopend met juiste topicnummer én ik was de laatste die in vorige poste dus moest 'm ook openen, niet die DJkoster geval, die heeft geeneens iets met nijmegen te maken
durf je anders niet met je blote tieten op de bootquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik zag het ook al![]()
Oeh men tante belde net of ik zondag mee ga varen lees heel bruin worden
Alleen gingen er misschien ook nog 2 andere mensen mee die k niet zo goed ken dus moet dan ff kijken of ik het wel leuk vind maar anders wil ik dat natuurlijk wel
Ow jah wel hoor maar dat vind ik gewoon minder leuk voor m'n oom en tante en die mensen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
durf je anders niet met je blote tieten op de boot
t hoeft ook niet tot 1 uur te durenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, morgen weer gewoon om 9u in Aphen a/d Rijn zijn. Gaat 'm niet worden helaas.
Ow?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
oproep: terrasmeet @ van buren vanavond... wie komen er?
yasha
swarma
misschieners:
pietje
mikkie
lucas
?????
Veiligheidsschoenen en labjas zijn verplicht.. Dat mijn chef vervolgens die kleding erbij aandoet is haar probleemquote:Op donderdag 8 mei 2008 07:54 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar werk je dat je dat aan moet?
Yashaaaquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Lees net pas deze postWat is ie inderdaad heerlijk luchtig
![]()
DJ
Niet van vorig jaar, maar van een paar jaar geleden in de ArenA. 2003 ofzo. Ik vind de nieuwe muziek van RHCP maar niksquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
oh btw morgane voor programma van vorig jaar. want daar was ik ook maar kan het me niet heugen.
quote:
Stelletje goedkope hoeren zijn het ook. Nog net niet zo schandalig als toen voor het op de stoep fietsen toen dat stukje Heyendaalseweg opgebroken was. Echt, dat die agenten allemaal acute cholera krijgen ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij stonden ze volgens mij te controleren op fietsers die door rood reden op de kruising van de groesbeekse en heyendaalse? wegStond zo'n sjappie in een trainingsbroek en afgekaaid shirt en ineens hoor ik zo: "er komt een man met blauwe blouse jullie kant op"
Dus ik denk al wtf.. Staat even verder daar bij die friettent die op die hoek zit politie bekeuringen te schrijven..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
oproep: terrasmeet @ van buren vanavond... wie komen er?
yasha
swarma
misschieners:
pietje
mikkie
lucas
?????
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb jij stiekem ook rechten gestudeerd? Ik zou het zo namelijk niet weten
Nee, niet direct. Maar ik vind dit soort dingen altijd interessant om te weten dus dat zoek ik af en toe wel eens uit. Vind veel info ook op flitsservice.nl en de site van het OM. Juist als je een beetje een beeld krijgt van wat er fout gaat bij politie en justitie, wat een belangrijk overheidsorgaan allemaal voor steken laat vallen en waar het zelf een loopje neemt met de wetten, word je heel cynisch erover. Dat punt heb ik inmiddels bereiktquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:50 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie heeft wel vaker met dat bijltje gehakt denk ik
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik er straks werk komt het allemaal goed
Kan wezen. Helaas is de helft ervan net zo fout als boven beschreven figuren. Bij m'n eigen zaak had ik e.e.a. opgezocht rond toe te passen correcties. De officier zei dat wat ik zei helemaal niet waar was en dat hij gewoon gelijk had, hij wist niet waar ik zulke onzin vandaan haalde. Toen ik de wettekst onder z'n neus wilde schuiven waar ik het uit had en meldde dat hij zich in het vervolg wel eens op de hoogte mocht stellen van de geldende wetten, keek hij alsof hij stevig op z'n pik getrapt was.quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
M'n werk wat doe je!
Ik wil serieus officier worden
Moet ik trouwens ook nog beginnen over de strafbeschikking die recent (1 feb) is ingevoerd? Is eerst op kleine schaal, maar zal vergroot worden. Kort samengevat verdwijnt de trias politica, aangezien een OvJ dadelijk bindende straffen kan opleggen. Normale rechtsgang en kosteloze verdediging is niet meer mogelijk, enkel een kostbaar hoger beroep. De dictatuur van het OM zoals het in derdewereldlanden gaat, komt weer een stap dichterbij. Opvallend hieraan is dat er nagenoeg geen ruchtbaarheid aan is gegeven. Angst voor reacties?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh das wel achterlijk maarja
quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou er een BNWtopic over openen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar is moblo eigenlijk.. heeft ze een naamtopic komt ze niet opdagen..
En ik wil weten of ik der gespot heb
Ow en klacht: Weegschalen die je 3 kilo lichter aan gevenIk zo helemaal blij wtf
dat kan nooit.. ga ik er voor de zekerheid weer op staan ben ik weer men oude gewicht..
Wat doe je bij een Rotterdam meet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net terug van Rotterdam-meet, erg leuk. Beetje BBQ'en en bier drinken in 't park
.
Nou, ik gok... BBQ'en en bier drinken in 't park.quote:
Ik studeer in R'damquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Dupje het volgende:
Wat doe je bij een Rotterdam meet?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en naar onze terrasmeet kom je niet omdat je morgen vroeg op moet hea.. Ben je er zo een.. Nou
Nu ben ik erquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Reageert niet, duurt me te lang ik ben naar bed
Pfff... ik wilde vandaag ook uitslapen maar om de één of andere achterlijke reden ben ik nu al wakker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb vanaf gisteravond 8 uur tot nu gewoon geslapen echt heerlijk... k had t hard nodig dus
of natuurlijk op tempo doorgaan en tijd overhouden om het terras te bezettenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... ik wilde vandaag ook uitslapen maar om de één of andere achterlijke reden ben ik nu al wakker.. Naja, dan maar rustig wakker worden en m'n ochtendprogramma een stapje langzamer afwerken
.
Dat wordt lastig, aangezien er vanmiddag en vanavond voor de verandering weer gewerkt dient te wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
of natuurlijk op tempo doorgaan en tijd overhouden om het terras te bezetten
t ligt aan je planningquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stomme scriptie, nu kan ik niet eens Lost kijken.
Helpt je mama ook nog met je kont afvegen?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helpt je mama ook nog met je kont afvegen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:31 schreef swarmahoer het volgende:
Spam-records
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
102 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #91 - waar R&P en SEX nu ook via MSN samen gaan
98 posts - swarmahoer - Nijmegen # 33 waar we benieuwd zijn naar het zusje van lucas
91 posts - swarmahoer - Nijmegen #88 2 jetsers maken nog geen Yashi
90 posts - swarmahoer - Nijmegen # 39 waar de zondagavond fast chat ten einde komt
nu snap ik waarom y zoveel post in een keer...
Nee want vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helpt je mama ook nog met je kont afvegen?
Hmm.. toch welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ow dat van die slappy was al bekend DJzorg btw maar dat je vanaaf thuis bent we hebben al te lang niet fatsoenlijk gerangt
waarom doen we nu eigelijk gee ncatan ?quote:
ga je bij van buren op t terras zitten toevallig of nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef Dupje het volgende:
Nu op school, straks lekker terrasje doen! Mag mn neus nog rooier worden
Freaky Styley, Uplift Mofo Party Plan, Mothers Milk, Blood Sugar Sex Magikquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Niet van vorig jaar, maar van een paar jaar geleden in de ArenA. 2003 ofzo. Ik vind de nieuwe muziek van RHCP maar niks
Privaatrecht ja, En ik studeer internationaal en europees recht maar dat is 80% nederlands recht..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
Buren in mijn tuin i.v.m. hun verbouwing
onder welk recht valt dat eigelijk yasha.. privaat recht ofzo? en wat studeerde jij ook al weer
Omdat ik boodschappen ging doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom doen we nu eigelijk gee ncatan ?
Quicktime volgens mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
nog een vraag voor pietje3gp bestanden.. oftewel filmpjes van mn tel
waarmee speel ik die af
nee zat op de markt, maar ben nu weer thuisquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga je bij van buren op t terras zitten toevallig of niet
Ik kan geen dopjes in mn oren, die vallen altijd uit. Dus heb koptelefoonquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijgen mensen 't toch voor elkaar om zoveel oordopjes te verslinden. Ik heb nog steeds dezelfde al minimaal 5 jaar
.
Wat ben je toch ook een kakvent af en toequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
pfoeee dat is een geluk zeg, want anders dan....
ow wacht, dan niks
Dat is lang!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mikkie zin in catanmet DJ en mij?
En dupje lijkt me heerlijk weer eens paard te rijden.. heb het al bijna 10 jaar niet meer gedaan
Wat is er beter dan msnen met jou?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet dat jij veel beters met je avondje aant doen bent
'T is wel een schattig, knuffelbaar beestquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
En konijn begint weer last van tranende ogen te krijgen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mensen, het is BBQ-weer, konijnen komen met de kerst weer.
Heb jij twee papa's?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow ik heb zo'n zin in zondag.. lekker bruin wordenondertussen beetje chillen, beetje leren, beetje met oom en tante kletsen (die onderhand mijn 2e ouders zijn dus altijd gezellig)
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef Dupje het volgende:
Ik had ook een konijn! Die is helaas dood...
Maar we hebben nog wel een super leuk filmpje van m: KLIK
Wat een schatjequote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:06 schreef Dupje het volgende:
Ik had ook een konijn! Die is helaas dood...
Maar we hebben nog wel een super leuk filmpje van m: KLIK
Een pot natquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |