Hmm.. toch welquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ow dat van die slappy was al bekend DJzorg btw maar dat je vanaaf thuis bent we hebben al te lang niet fatsoenlijk gerangt
waarom doen we nu eigelijk gee ncatan ?quote:
ga je bij van buren op t terras zitten toevallig of nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:44 schreef Dupje het volgende:
Nu op school, straks lekker terrasje doen! Mag mn neus nog rooier worden
Freaky Styley, Uplift Mofo Party Plan, Mothers Milk, Blood Sugar Sex Magikquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Niet van vorig jaar, maar van een paar jaar geleden in de ArenA. 2003 ofzo. Ik vind de nieuwe muziek van RHCP maar niks
Privaatrecht ja, En ik studeer internationaal en europees recht maar dat is 80% nederlands recht..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:21 schreef swarmahoer het volgende:
Buren in mijn tuin i.v.m. hun verbouwing
onder welk recht valt dat eigelijk yasha.. privaat recht ofzo? en wat studeerde jij ook al weer
Omdat ik boodschappen ging doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom doen we nu eigelijk gee ncatan ?
Quicktime volgens mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
nog een vraag voor pietje3gp bestanden.. oftewel filmpjes van mn tel
waarmee speel ik die af
nee zat op de markt, maar ben nu weer thuisquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga je bij van buren op t terras zitten toevallig of niet
Ik kan geen dopjes in mn oren, die vallen altijd uit. Dus heb koptelefoonquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe krijgen mensen 't toch voor elkaar om zoveel oordopjes te verslinden. Ik heb nog steeds dezelfde al minimaal 5 jaar
.
Wat ben je toch ook een kakvent af en toequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
pfoeee dat is een geluk zeg, want anders dan....
ow wacht, dan niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |