quote:Lucas > Zaterdag weer motorrijles zegt (22:15):
jonge ... echt kansloos
Lucas > Zaterdag weer motorrijles zegt (22:15):
ik kom thuis van werken
ga meteen pc aan doen
en nu zit ik er nog achter
intussen ff gegeten en auto gewassen meer nie
Best relaxt daar op die bankjes of in het gras zitten, toch?quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehehezo dat was lekker/leuk/gezellig..
We hebben een ijsje op het keizer karel plein gegetenMaar dan ook echt op het plein zelf
Ik was er nog nooit op geweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Best relaxt daar op die bankjes of in het gras zitten, toch?
Tien rondjes? Ik denk dat iedereen afhaakt na één rondje, of er niet eens aan begintquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik was er nog nooit op geweestmaar wel lekker op het bankje gezeten..
Hebben er al een heel intro spel bedacht voor die leuke mentorkindjes's nachts met de nodige biertjes/wijntjes 10 rondjes rennen over de binnenroute.. Dus over dat water stappen enzo
Een gesprekje? Damn, ze pakken het serieus aanquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
NopeMaarja heb 15 mei eerst nog een gesprekje.. maar er zijn meestal nooit zoveel internationaal en europees recht mentoren dus ik denk dat het wel snor zit
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeveelste jaars ben je dan eik wel niet Mikkie
Neu, niet helemaal.quote:
IJsjes, danoontjes, en dan nog klagen over je kontquote:
neem een compenseerpeerquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb vandaag schandaaalig gegetenmorgen en de rest van de week weer balansdag
Ja incrowd joke, niet grappig zo denk ik dan, misschien was het gebruik van mijn smilie niet optimaal, zou er meer zo uit moeten zien:quote:
idem, alhoewel ik waarschijnlijk toch nog eerst ga lezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh ik denk dat ik mijn bed maar eens inklim
quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:37 schreef DJKoster het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn chef (vrouwelijk) vandaag weer zo slecht gekleed is..
Rok met daaroverheen labjas en veiligheidsschoenen met witte sokken staat totaal niet
Dat zwarte koksding stond je goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 03:59 schreef swarmahoer het volgende:
en ik zag yasha nog op het terras
Bedoel je dat je nu niet dronken bent? Of dat je altijd toch al zo bagger typt dus dat we het verschil toch niet merkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 03:58 schreef swarmahoer het volgende:
fuck fuck fuck kut personeel.... ik heb de bus gemist en moet over 2 uur weer richting bredawe hadden een personeelsfeeestje en in tegenstelling tot mikkie hoef ik niks te editten of veranderen aan het bericht omdat i kdronken ben
Hoe gaat 't met je vader? Al serieus herstellende of ben ik nu te optimistischquote:
Die heb ik nog live gezien, was voorprogramma van de Chili Peppers. Was erg gaafquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh en vooral omdat wij niet van zo'n super uitgaansbeesten zijn wordt dat nog leuk
Maar we hebben een klein gesprekje ofzo kweet niet precies..
Btw heerlijk nummer nog steeds.. werd plat gedraaid op mijn introkamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |