SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
dankquote:Op woensdag 23 april 2008 22:02 schreef Misstique het volgende:
Sure.
Leuk, iemand die het grondwetsartikel over vrijheid van meningsuiting niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
De voertaal in Friesland is ook zo langzamerhand Nederlands aan het worden, maar niemand die me gaat verbieden Fries te spreken. Niemand die me het mag verbieden ook
Ik ben vrij mijn mening te uiten, en als ik besluit dat in het Fries te doen sta ik daarmee in mijn volste recht en heb jij er niks over te zeggen.
En arabieren doen het in het arabisch, Antillianen in het Papiamento enz.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:59 schreef Deansensitized het volgende:
Snappen jullie op jullie beurt het Fryske topic niet.
Als iemand geen Fries kan, of het niet snapt is diegene gewoon vrij om in het Nederlands te posten, en dat word ook evht wel zo nu en dan gedaan, en dan krijgen ze gewoon in het Nederlands antwoord.
Maar die paar Friezen die daar zitten, die praten onderling Fries, omdat we het kunnen/kennen.
Als niemand het begrijpt, wat is dan het punt ? Als ik jou de huid vol scheld in het Frysk en je snapt er geen lor van (dus ook niet dat ik je uitscheld) dan zal je er ook niet door beledigd zijn en zal er geen haan naar kraaien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En arabieren doen het in het arabisch, Antillianen in het Papiamento enz.
En niemand die nog kan lezen wat er gezegd wordt terwijl FOK! wel hoofdelijk aansprakelijk is voor wat er staat.
Zegt degene met Carpe noctem als ondertitel en een engelstalige sigquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En arabieren doen het in het arabisch, Antillianen in het Papiamento enz.
En niemand die nog kan lezen wat er gezegd wordt terwijl FOK! wel hoofdelijk aansprakelijk is voor wat er staat.
Alexxxx heeft zelf aangegeven geen interesse meer te hebben in het modden van STA omdat hij het prive te druk had. Gastmodden is niet gewenst. Dus nee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
Er loopt in dat topic een Friese mod rond, is er dan geen mogelijkheid dat Alex alleen dat topic van STA modt en Misstique de rest?
Gaat deze discussie over sigs en ondertitels? Nee he? Het gaan om topics en de posts daarin.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Zegt degene met Carpe noctem als ondertitel en een engelstalige sig
Nee, dat is het punt namelijk niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:05 schreef Peterselieman het volgende:
Er loopt in dat topic een Friese mod rond, is er dan geen mogelijkheid dat Alex alleen dat topic van STA modt en Misstique de rest?
Het ging om verantwoordelijkheid voor content. Misschien ontken je de holocaust wel met Carpe noctem.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gaat deze discussie over sigs en ondertitels? Nee he? Het gaan om topics en de posts daarin.
Jawel, het gaat om taal. Jouw onderschrift is in een taal. Wij geen Frysk meer, jij + de rest ook geen andere talen meer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gaat deze discussie over sigs en ondertitels? Nee he? Het gaan om topics en de posts daarin.
Hoi spuit 11, lees ff hierboven. Dit is een Nederlandstalig forum.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:10 schreef Shift-Happens het volgende:
Jezus Misstique waar ben je in hemelsnaam mee bezig met je pauper beleid?!
Er lopen duizenden topics op Fok! in het Nederlands en 1 Frysk topic is te veel? Wie heeft jou aangesteld als MOD? Zuid-Swalinees vergelijken met Frysk is natuurlijk appels met peren vergelijken, Frysk is een onderdeel van de Nederlandse taal en Zuid-Swalinees nou niet bepaald, dat begrijp je zelf hopelijk ook?!
Meestal kan ik me goed vinden in de beslissingen van de Mods, maar elke minuut dat jij mod bent is er 1 teveel.
Spuit 11? Wie doet hier nu zielig? Jouw argumenten slaan als een lul op een drumstel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoi spuit 11, lees ff hierboven. Dit is een Nederlandstalig forum.
Nee, het gaat om posts en topics en níet om sigs en ondertitels, als je daar in het Fries wil babbelen dan is het prima. Als je daar tekst in het arabisch neerzet, ook goed, er zijn mensen die dat kunnen vertalen en een sig of een ondertitel is veel statischer dan een gesprekstopic.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jawel, het gaat om taal. Jouw onderschrift is in een taal. Wij geen Frysk meer, jij + de rest ook geen andere talen meer.
Doe je effe normaal? De grenzen worden niet door haar bepaald maar door de FA's en A's.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:10 schreef Shift-Happens het volgende:
Jezus Misstique waar ben je in hemelsnaam mee bezig met je pauper beleid?!
En jij doet net alsof de usertjes braaf gaan gehoorzamenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, het gaat om posts en topics en níet om sigs en ondertitels, als je daar in het Fries wil babbelen dan is het prima. Als je daar tekst in het arabisch neerzet, ook goed, er zijn mensen die dat kunnen vertalen en een sig of een ondertitel is veel statischer dan een gesprekstopic.
Dus we houden het gewoon vrolijk over de topics en topics gaan primair, hoofdzakelijk, met af en toe een uitspattingkje door de vingers ziend in het Nederlands.
En dat is verder geen discussie ofzo hoor, het is niet alsof je de FA's op een ander standpunt kan brengen hierover.
Presenteer dan eens het stukje text + bron + datum waaruit blijkt dat wij plotseling niet meer Frysk mogen posten in het Fryslân-topic ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe je effe normaal? De grenzen worden niet door haar bepaald maar door de FA's en A's.
Oh, ja, nee, verrek, je hebt gelijk, er is hier geen hond die Fries kan vertalen!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Dagonet het volgende:
er zijn mensen die dat kunnen vertalen
Dat vertalen kan dus ook bij het Fries. Ik zie het probleem niet zo, omdat het ook nog eens niet de meest drukke topicreeks is uit STA.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:16 schreef Dagonet het volgende:
Nee, het gaat om posts en topics en níet om sigs en ondertitels, als je daar in het Fries wil babbelen dan is het prima. Als je daar tekst in het arabisch neerzet, ook goed, er zijn mensen die dat kunnen vertalen en een sig of een ondertitel is veel statischer dan een gesprekstopic.
Volgens mij is dat toch echt in jullie topic geweest voor het laatst dat dat aan jullie bekend is gemaakt, waar jullie het ook kunnen lezen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Presenteer dan eens het stukje text + bron + datum waaruit blijkt dat wij plotseling niet meer Frysk mogen posten in het Fryslân-topic ?
Die post in onze topicreeks kwam als donderslag bij heldere hemel, zonder eerdere waarschuwing vooraf. Dus voor ons is de discussie wel nieuwquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef Dagonet het volgende:
Volgens mij is dat toch echt in jullie topic geweest voor het laatst dat dat aan jullie bekend is gemaakt, waar jullie het ook kunnen lezen.
Posts uit de diverse crewfora ga ik niet hierheen trekken, deze discussie is ook écht niet nieuw en is in de loop der jaren diverse keren gevoerd.
Ja, maar een mafkees die 40 van die topics opend zegt niks over de anderen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef Dagonet het volgende:
Ja, nee, dit helpt jongens, écht, 40 topics met kankerhoer als OP helpt echt.
2cv weg wegens topics blijven openen
Ovlov en origineel account voorlopig helemaal weg wegens topicdiarree.
Nee, een beetje alle Friezen over 1 kam scherenquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar een mafkees die 40 van die topics opend zegt niks over de anderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |