quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou er een BNWtopic over openen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar is moblo eigenlijk.. heeft ze een naamtopic komt ze niet opdagen..
En ik wil weten of ik der gespot heb
Ow en klacht: Weegschalen die je 3 kilo lichter aan gevenIk zo helemaal blij wtf
dat kan nooit.. ga ik er voor de zekerheid weer op staan ben ik weer men oude gewicht..
Wat doe je bij een Rotterdam meet?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net terug van Rotterdam-meet, erg leuk. Beetje BBQ'en en bier drinken in 't park
.
Nou, ik gok... BBQ'en en bier drinken in 't park.quote:
Ik studeer in R'damquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:07 schreef Dupje het volgende:
Wat doe je bij een Rotterdam meet?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en naar onze terrasmeet kom je niet omdat je morgen vroeg op moet hea.. Ben je er zo een.. Nou
Nu ben ik erquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Reageert niet, duurt me te lang ik ben naar bed
Pfff... ik wilde vandaag ook uitslapen maar om de één of andere achterlijke reden ben ik nu al wakker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 08:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb vanaf gisteravond 8 uur tot nu gewoon geslapen echt heerlijk... k had t hard nodig dus
of natuurlijk op tempo doorgaan en tijd overhouden om het terras te bezettenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... ik wilde vandaag ook uitslapen maar om de één of andere achterlijke reden ben ik nu al wakker.. Naja, dan maar rustig wakker worden en m'n ochtendprogramma een stapje langzamer afwerken
.
Dat wordt lastig, aangezien er vanmiddag en vanavond voor de verandering weer gewerkt dient te wordenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
of natuurlijk op tempo doorgaan en tijd overhouden om het terras te bezetten
t ligt aan je planningquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stomme scriptie, nu kan ik niet eens Lost kijken.
Helpt je mama ook nog met je kont afvegen?quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helpt je mama ook nog met je kont afvegen?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:31 schreef swarmahoer het volgende:
Spam-records
104 posts - swarmahoer - Nijmegen #34 - waar we wachten op de terugkeer van Houniet
102 posts - Yashaaaaa - Nijmegen #91 - waar R&P en SEX nu ook via MSN samen gaan
98 posts - swarmahoer - Nijmegen # 33 waar we benieuwd zijn naar het zusje van lucas
91 posts - swarmahoer - Nijmegen #88 2 jetsers maken nog geen Yashi
90 posts - swarmahoer - Nijmegen # 39 waar de zondagavond fast chat ten einde komt
nu snap ik waarom y zoveel post in een keer...
Nee want vrouwen poepen nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helpt je mama ook nog met je kont afvegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |