Ja zoiets..quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welkom, organon is toch medicijnontwikkeling, zit je in een laboratorium ratten te vergiftigen
?
Lees net pas deze postquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nijmegen #84 - Waar de koningin ook welkom is. slotje op deze ajb, er is al een juiste geopend met juiste topicnummer én ik was de laatste die in vorige poste dus moest 'm ook openen, niet die DJkoster geval, die heeft geeneens iets met nijmegen te maken
durf je anders niet met je blote tieten op de bootquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah ik zag het ook al![]()
Oeh men tante belde net of ik zondag mee ga varen lees heel bruin worden
Alleen gingen er misschien ook nog 2 andere mensen mee die k niet zo goed ken dus moet dan ff kijken of ik het wel leuk vind maar anders wil ik dat natuurlijk wel
Ow jah wel hoor maar dat vind ik gewoon minder leuk voor m'n oom en tante en die mensen..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
durf je anders niet met je blote tieten op de boot
t hoeft ook niet tot 1 uur te durenquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, morgen weer gewoon om 9u in Aphen a/d Rijn zijn. Gaat 'm niet worden helaas.
Ow?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:31 schreef swarmahoer het volgende:
oproep: terrasmeet @ van buren vanavond... wie komen er?
yasha
swarma
misschieners:
pietje
mikkie
lucas
?????
Veiligheidsschoenen en labjas zijn verplicht.. Dat mijn chef vervolgens die kleding erbij aandoet is haar probleemquote:Op donderdag 8 mei 2008 07:54 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar werk je dat je dat aan moet?
Yashaaaquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Lees net pas deze postWat is ie inderdaad heerlijk luchtig
![]()
DJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |