Naar alle waarschijnlijkheid zal hij (en zij) daar niet mee akkoord gaan.quote:
waarom niet? als jullie al zoveel besloten hebben over gelijkheid van betaling, dan zal hij dat toch wel begrijpen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid zal hij (en zij) daar niet mee akkoord gaan.
Wat zou je dan in het vervolg doen?
Inkt in de machien stoppen als haar was erin zitquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:56 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid zal hij (en zij) daar niet mee akkoord gaan.
Wat zou je dan in het vervolg doen?
Dan heeft de huisbaas de wasmachine ook gekocht lijkt me.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Gewoon de huurprijs verhogen.. bij ons zit het in het g/w/e en iedereen betaald datzelfde bedrag.. of ze nu wel of niet gebruik maken van de wasmachine
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Biancavia het volgende:
Voor elke was die gedraaid wordt een streepje achter de naam zetten en naar rato betalen.
Dat dus..quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het komt er dus op neer dat die "vriendin" gratis wil wassen, dat wil iedereen wel. Betalen of opbokken
.
^^^quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:54 schreef Biancavia het volgende:
Voor elke was die gedraaid wordt een streepje achter de naam zetten en naar rato betalen.
Maar wat doe je dan als deze het niet wilt gebruiken? krijg je het dan van je andere huisgenoten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef Brain23 het volgende:
Wij hebben toen der tijd ook een nieuwe wasmachine moeten aanschappen en wij hadden een soort van afschrijfmethode. Iedereen die hem gebruikt betaald mee. En als je het huis uitgaat krijg je je deel min afschrijving terug van de nieuwe bewoner (als deze de wasmachine wil gebruiken natuurlijk).
Dat is toen der tijd niet gebeurd, maar ik denk wel dat we het zo gedaan hadden dan ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan als deze het niet wilt gebruiken? krijg je het dan van je andere huisgenoten?
Ghehe, dat is ook een goede, met al je vrienden afspreken dat je zogenaamd de kosten deelt en dus allemaal daar gaat wassen :quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:36 schreef Gewoonik het volgende:
Eerst praten uiterraard gewoon ermee confronteren. Ook hangt het er een beetje vanaf hoevaak ze wast in mijn ogen. maar het is natuurlijk van de zotte dat de rest wel moet betalen en zij niet (of met haar vriend de kosten is gaan 'delen').
Wanneer er niet geluisterd wordt en alles is mislukt, nog geen contact opnemen met de huisbaas maar gebruik maken van vrienden en vriendinnen. Deze hebben vast wel was die ze bij jouw thuis kunnen wassen. Oog om oog tand om tand, werkt altijd en het heeft humor want je kan altijd zeggen dat de vriendin in kwestie ook bij jullie wast.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
1 pijpbeurt per wasbeurt lijkt mij een redelijk tarief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |